SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
omdat ik wel weet ja. en een it pik verdient meer als ik. of management andere functie. meer salaris niet de risico. ik ben daar zo tegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom ben jij er, dat niemand anders er mee kloot.Do what you love, love what you do!![]()
Ik was een IT pik, en verdiende aardig. En je hebt jou salaris ook wel eens hier neergegooid. En dat is niet verkeerd hoor. Wees zuinig op wat je hebt met je baan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik wel weet ja. en een it pik verdient meer als ik. of management andere functie. meer salaris niet de risico. ik ben daar zo tegen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
zeker en ben ik ook. en hoef niet eens meer?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een IT pik, en verdiende aardig. En je hebt jou salaris ook wel eens hier neergegooid. En dat is niet verkeerd hoor. Wees zuinig op wat je hebt met je baan.
maar vind t soms verbazingwekkend hoe andere opklimmen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Het is idd niet de hoeveelheid volt maar de combinatie met de ampères die uitmaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:35 schreef kree het volgende:
jullie weten hoeveel ampère dodelijk is door je lichaam?
AC/DC... Wisselstroom Gelijkstroom. Duh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe bedoel je hoef niet meer?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en ben ik ook. en hoef niet eens meer?
maar vind t soms verbazingwekkend hoe andere opklimmen enzo.Oh je bedoeld salaris, nee ok maar als je ergens anders gaat werken denk ik niet dat je hetzelfde gaat krijgen,
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja de NEN normen erbij halen gaat me net nog te ver. maar oke.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is idd niet de hoeveelheid volt maar de combinatie met de ampères die uitmaakt.
AC/DC... Wisselstroom Gelijkstroom. Duh.
ik zeg het als iemand die met elktro doet zijn hele leven, niet mee kloten als je niet weet wat je doet. en geld voor alles. ook in je huis.Do what you love, love what you do!![]()
Én nen goei'n band, natuurlijkquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het is een rockband toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is idd niet de hoeveelheid volt maar de combinatie met de ampères die uitmaakt.
AC/DC... Wisselstroom Gelijkstroom. Duh.Iedereen is een kutlultrut
als ik zou switchen wel nl. maarja wil niet weg omdat ik dit leuk vind.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hoef niet meer?Oh je bedoeld salaris, nee ok maar als je ergens anders gaat werken denk ik niet dat je hetzelfde gaat krijgen,
Do what you love, love what you do!![]()
Zelfoverschatting is een probleem bij velen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja de NEN normen erbij halen gaat me net nog te ver. maar oke.
ik zeg het als iemand die met elktro doet zijn hele leven, niet mee kloten als je niet weet wat je doet. en geld voor alles. ook in je huis.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou hehe dat probeer ik al uren te zeggen, neem je tijd voor dat "exame"quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
als ik zou switchen wel nl. maarja wil niet weg omdat ik dit leuk vind.Iedereen is een kutlultrut
klopt. en "klussers: enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is een probleem bij velen.Do what you love, love what you do!![]()
Nee zeker niet, plezier in je werk is belangrijker.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:09 schreef kree het volgende:
salaris is niet alles enzo denk ik dan maar.
Iedereen is een kutlultrut
ik was het ook gewoon met je eens hoor?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hehe dat probeer ik al uren te zeggen, neem je tijd voor dat "exame"
maar noem ff voor de rest enzo die hier lezen, in de techniek en vooral die met hands-on nog werken ligt de wereld open.Do what you love, love what you do!![]()
dat vooral. want salaris boeit me niet zo. wil het vooral leuk hebben, kom prima rond met wat ik verdien nu.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet, plezier in je werk is belangrijker.Do what you love, love what you do!![]()
Vakmensen zijn schaars.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik was het ook gewoon met je eens hoor?
maar noem ff voor de rest enzo die hier lezen, in de techniek en vooral die met hands-on nog werken ligt de wereld open.Iedereen is een kutlultrut
zeer schaars. ik denk als je motivatie hebt en ambitie kun je overal aan de gang zelf zonder diploma?quote:
tis ff leer traject. maar bedrijven willen dat graag. als je maar wil he ?Do what you love, love what you do!![]()
Top, ik heb filmpjes gezien van je werk(plekken) en dat is echt cool wat je doet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
dat vooral. want salaris boeit me niet zo. wil het vooral leuk hebben, kom prima rond met wat ik verdien nu.Iedereen is een kutlultrut
toch dat he soury. en moet er onwijs eerlijk over zijn, niemand heeft me erover geholpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Top, ik heb filmpjes gezien van je werk(plekken) en dat is echt cool wat je doet.
er was een vacature en vond die op linked in. en weet je ik was helemaal net nog uit dat hele alcohol gebeuren
maar denk wtf maakt mij t uit gesolliciteerd op functie die niet eens paste. want werktuigbouw. oke had ik met machine bouw wel enzo....l. boeie. ze namen me gewoon aan.
had proefdagje meegelopen met iemand die ik toen niet kon. maar klikte wel gelijk dus heeft mss in mijn voordeel gewerkt.
om maar te zeggen voor iedereen tis nooit te laat.
Wat leuk dat je dit eindelijk eens vertelt. Wist ik niet!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
toch dat he soury. en moet er onwijs eerlijk over zijn, niemand heeft me erover geholpen.
er was een vacature en vond die op linked in. en weet je ik was helemaal net nog uit dat hele alcohol gebeuren
maar denk wtf maakt mij t uit gesolliciteerd op functie die niet eens paste. want werktuigbouw. oke had ik met machine bouw wel enzo....l. boeie. ze namen me gewoon aan.
had proefdagje meegelopen met iemand die ik toen niet kon. maar klikte wel gelijk dus heeft mss in mijn voordeel gewerkt.
om maar te zeggen voor iedereen tis nooit te laat.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wacht ff ik wil jullie filmpje lagen zien. van heel iemand anders.Do what you love, love what you do!![]()
ThunderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee respect dat heb je toch maar geflikt. En je werkt daar al een tijdje met plezier.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
toch dat he soury. en moet er onwijs eerlijk over zijn, niemand heeft me erover geholpen.
om maar te zeggen voor iedereen tis nooit te laat.Iedereen is een kutlultrut
nouja min of meer heb ik dit echt wel verteld maar oke niet iedereen volgde dat natuurlijk. maar vragen mag altijd he.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit eindelijk eens vertelt. Wist ik niet!Do what you love, love what you do!![]()
Ben je al gaan koffiedrinken kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Thunder (live at Glam Slam Minneapolis 1992)
- Prince & The New Power Generation
Mooie tekst voor kree.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gvdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja min of meer heb ik dit echt wel verteld maar oke niet iedereen volgde dat natuurlijk. maar vragen mag altijd he.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 363 / +132 / +25 / 154 / 270
2. Vino_Tinto / 271 / +78 / +0 / 2021 / 2134
3. FreshFruit / 243 / +67 / +8 / 640 / 792
4. loveislikeakiss / 178 / +47 / +0 / 1021 / 1127
5. DJMO / 108 / +24 / +0 / 235 / 286
6. MizzezAmy / 89 / +21 / +0 / 422 / 490
7. Dr.Mikey / 72 / +21 / +1 / 60 / 88
8. gebrokenglas / 60 / +8 / +9 / 364 / 401
9. marretak / 59 / +0 / +0 / 37 / 70
10. RedShoe / 56 / +7 / +0 / 1126 / 1169
11. mario390 / 54 / +9 / +0 / 227 / 262
12. KoningWouter / 53 / +1 / +0 / 305 / 326
13. sp3c / 51 / +0 / +0 / 140 / 150
14. hemarookworst / 48 / +19 / +0 / 270 / 314
15. Lovely / 47 / +10 / +0 / 562 / 599
16. Fogel / 41 / +3 / +1 / 278 / 318
17. Sally / 32 / +0 / +5 / 40 / 61
18. Bally-b / 29 / +5 / +0 / 10 / 17
19. HappyCharly / 27 / +3 / +0 / 41 / 55
20. greysbones / 27 / +11 / +0 / 319 / 336SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
6.5 miljoen voor die Meijer vind ik veel geld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slaap lekker Killem.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
PinjstaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dr.doomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DoeiIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
nooit meer draaien neeeeeee?
ik post dit btw omdat ik de groove oké vind eerste stuk. daarna. tja.Do what you love, love what you do!![]()
Nachtbagger was wel leuk vroeger. @Grunge.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 03:00 schreef kree het volgende:
echt mis de oude dts sfeer. en tot het eind door gaan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tis niet bagger? vond juist leukste in de late of vroeger uurtjes?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nachtbagger was wel leuk vroeger. @:Grunge.Do what you love, love what you do!![]()
ja moet je ff wat duidelijker zijn denk Killemquote:
? ik doe nooit zo goed op smileys alleen. ?Do what you love, love what you do!![]()
geen zin.........quote:
heb ook helemaal geen zin in weer weekend leren. en nu is er nog ff op de vrijdagavond niemand meer?
echt gaat hard achteruit dit.Do what you love, love what you do!![]()
Israel. klusser Nico, Jota, en twee groot acteurs in een week.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niks fok!?quote:
het waren altijd de users die het maakte. maar met eerlijk zeggen, heb ook niet zoveel zin meer in om elke keer een nieuw topic te maken ofzo.
jeugd boeit t geen reet meer dit eigenlijk denk. ?Do what you love, love what you do!![]()
ja snap dat jij een bejaarden forum wil (hoewel dit is niet eens een slecht idee @Danny )quote:
Maar oke ik mis een beetje wel de sfeer hoe het vroeger was en ben ik heel eerlijk in.....
er is ook niet echt iets wat weer anders is of beter ook dan weer.
naja zeggen jullie t maar. zou er nog wat van fok komen in de toekomst?Do what you love, love what you do!![]()
ik denk dat meer op 40+ richten dit alles goed idee is. tip aan @ Danny.Do what you love, love what you do!![]()
toch is het niet heel onlogisch hoor wat ik zeg? want ik en denk met mij zeg maar heel veel meer kwamen toen ze hier 20 waren of eerder zeg maar 2000 of rond die tijd. en gouwe tijden natuurlijk voor fora want was nog net ff voor moblietjs etc,quote:
nu niet meer, nu vind ik fok nog steeds leuk,?
ok hou het maar voor die generatie en wat hun willen want an jeugd nu kun je het neit meer hebben?
en zie t ook niet meer gebeuren.Do what you love, love what you do!![]()
je weet he happy dat ik die gaap slapies van je haat, hoevaak moet ik het nou nog zeggen. t gemotiveerd niet gewoonquote:
Ik vind het de liefste smiley die er is. En ik moest gapen dus t past ook nog.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
je weet he happy dat ik die gaap slapies van je haat, hoevaak moet ik het nou nog zeggen. t gemotiveerd gewoonTrust nobody![]()
neeee is niet de liefste smiley.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het de liefste smiley die er is. En ik moest gapen dus t past ook nog.Do what you love, love what you do!![]()
De blauwen en roden maken zich liever druk om lege quotes, plaatjes van hangtieten en zo dan om innovatie.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
toch is het niet heel onlogisch hoor wat ik zeg? want ik en denk met mij zeg maar heel veel meer kwamen toen ze hier 20 waren of eerder zeg maar 2000 of rond die tijd. en gouwe tijden natuurlijk voor fora want was nog net ff voor moblietjs etc,
nu niet meer, nu vind ik fok nog steeds leuk,?
ok hou het maar voor die generatie en wat hun willen want an jeugd nu kun je het neit meer hebben?
en zie t ook niet meer gebeuren.
naja of te veel en nog proberen mee te doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De blauwen en roden maken zich liever druk om lege quotes, plaatjes van hangtieten en zo dan om innovatie.
Laten we eerlijk zijn. fok doet daar niet meer aan mee, voor een onwijs grote doelgroep die er wel nog is laat het lekker liggen he enzo?
meer zeg maar tja welke generatie is t, die nog kwam van zonder mobieltjes of net. generatie millennium die vinden dit nog leuk.Do what you love, love what you do!![]()
TL;DRquote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
naja of te veel en nog proberen mee te doen.
Laten we eerlijk zijn. fok doet daar niet meer aan mee, voor een onwijs grote doelgroep die er wel nog is laat het lekker liggen he enzo?
meer zeg maar tja welke generatie is t, die nog kwam van zonder mobieltjes of net. generatie millennium die vinden dit nog leuk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja je bent duidelijk te jong jah dat je niet 3 regels kunt lezen.quote:
Gozer, het is 4:19.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja je bent duidelijk te jong jah dat je niet 3 regels kunt lezen.
ja maar je bent er wel dus ga maar niet doen alsof ik je nu lastig val midden in de nacht.quote:
of je het druk hebt met iets nu. want heb je niet.
je gaf niet echt antwoord he?Do what you love, love what you do!![]()
Op de DTS-meet kreeg ik van @Harrie het mooiste compliment toen ik me aan hem voorstelde: “Jij bent de meest gehate user van DTS”.![]()
Harrie
tja ik was er niet en wat op meet is op meet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
Op de DTS-meet kreeg ik van @:Harrie het mooiste compliment toen ik me aan hem voorstelde: “Jij bent de meest gehate user van DTS”.![]()
Harrie
maar oke hoop dat jullie t leuk hadden
hmms wil je dat ik hier serieus op antwoord?quote:
in deze. wss eentje die alles over allen over zegt.Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee wat anderen ervan vonden, maar ik heb me vermaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:26 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik was er niet en wat op meet is op meet.
maar oke hoop dat jullie t leuk haddenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou goed toch. zal vast leuk geweest zijn, echt er komt een keer dat ik erbij ben.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee wat anderen ervan vonden, maar ik heb me vermaakt.
Joan Osborne.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmms wil je dat ik hier serieus op antwoord?
in deze. wss eentje die alles over allen over zegt.
Laat ook maar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ondertussen op het fok! ForumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Betekenisloze commerciële schijt muziek. Gaat nergens over.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
BoemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
denk nu ik het weer luister beetje met je eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Betekenisloze commerciële schijt muziek. Gaat nergens over.
007 muziekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zekers. laten we het er ff bij houden, wat vinden jullie het best 007 liedje?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zelfs van m’n favoriete artiest vind ik de nummers die voor een film zijn geschreven helemaal niks.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
maar oke ik hou ook van musical en etc he, dus heb wss wat bredere smaak.
jij dan?Do what you love, love what you do!![]()
denk ook dat als je toch muzikant bent dat je er soort van anders over gaat denken van hoe en wat.
of zeg maar zoek je uitdaging in muziek ook. en dat is niet altijd met de simpele pop liedjes.Do what you love, love what you do!![]()
ook wel eigenlijk al. hmmmmm. eitjes bakken denk ik en met spek. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lrkkerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:44 schreef kree het volgende:
[..]
ook wel eigenlijk al. hmmmmm. eitjes bakken denk ik en met spek. ?Trust nobody![]()
als we elkaar beter konden en vlak naast elkaar woonden zou i zeggen kom ff langs he en bak ik lekker eitje voor je.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
als we elkaar beter konden en vlak naast elkaar woonden zou i zeggen kom ff langs he en bak ik lekker eitje voor je.Trust nobody![]()
overwinning wss. hahaha. maargoed je wil niet weten welke ik tegen kom soms.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:47 schreef HappyCharly het volgende:
Applaus voor HC
Ik zag net n joekel van een spin
Buiten gezet
echt wtf. maar in NL zijn ze allemaal niet giftig voor zover ik weet.Do what you love, love what you do!![]()
echt op die cursus verhaal van man, die ook mee deed. naja die was dus overal geweeasr. Australië moet je sowieso niet zijn en nieuw Zeeland. wtf zeg
gelijk al geen zin meer, teveel giftige beesten.Do what you love, love what you do!![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Kap ff met deze pretentieuze onzin. Je luistert naar Toto en Duran fucking Duran.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:43 schreef kree het volgende:
denk ook dat als je toch muzikant bent dat je er soort van anders over gaat denken van hoe en wat.
of zeg maar zoek je uitdaging in muziek ook. en dat is niet altijd met de simpele pop liedjes.![]()
TOTO
Man3Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja dus? ik luister net zo goed naar alle andere?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kap ff met deze pretentieuze onzin. Je luistert naar Toto en Duran fucking Duran.![]()
TOTO
Man3
dus nee stop er niet mee.Do what you love, love what you do!![]()
fuck it voor jouw. ook zelfs daar luister ik naar, naja omdat t op de radio was vanochtend.Do what you love, love what you do!![]()
ik vind die liedjes dus echt ook leuk he? niet dat ik ze de hele dag op heb staan, maar zou ze graag in bandje spelen ofzo dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
Verder slapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
je bent me een beetje te AI voor vanochtend eigenlijk, mag ik dat zeggen?quote:
hou daar zeg maar niet zo van.Do what you love, love what you do!![]()
echt. naja laat ik wijs zijn want ga me alweer irriteren, zie jullie vanmiddag wel weer he ofzo.
Ja maar je bent al de hele nacht hier. Het is al 5 uur in de ochtend hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar hangt niet op uur he en als ik er zin in heb.
Deze zaterdag wordt het dus al niet.How can I make this topic about me?![]()
Zondequote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar je bent al de hele nacht hier. Het is al 5 uur in de ochtend hoor.
Deze zaterdag wordt het dus al niet.Trust nobody![]()
dan wordt t een zaterdagavond en een zondag.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar je bent al de hele nacht hier. Het is al 5 uur in de ochtend hoor.
Deze zaterdag wordt het dus al niet.
who fucking cares eigenlijk? tis beetje wat ik inschat.Do what you love, love what you do!![]()
Wanneer ga je slapen dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
dan wordt t een zaterdagavond en een zondag.
who fucking cares eigenlijk? tis beetje wat ik inschat.Trust nobody![]()
echt jullie hebben allemaal geen drol te vertellen. ik bedoel vind het best hoor als jullie dat interessant vinden, gaan we het ff over mijn studie hebben?
wil er best wat over vertellen? vraag maar raak?Do what you love, love what you do!![]()
Het interesseert me ook niet, als je maar niet gaat klagen maandag als je het niet gehaald hebt dat je het niet gehaald hebt, terwijl je hier de hele nacht zitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
dan wordt t een zaterdagavond en een zondag.
who fucking cares eigenlijk? tis beetje wat ik inschat.
[ Bericht 2% gewijzigd door gebrokenglas op 05-07-2025 05:26:10 ]How can I make this topic about me?![]()
waneer sliep jij? ik sliep niet trouwens deze hele nacht niet tot nu.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je vindt het best, maar klaagt er wekelijks over. Wie denk je voor de gek te houden?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:16 schreef kree het volgende:
echt jullie hebben allemaal geen drol te vertellen. ik bedoel vind het best hoor als jullie dat interessant vinden, gaan we het ff over mijn studie hebben?
wil er best wat over vertellen? vraag maar raak?
nou ik ben er niet zo vaak als meeste he.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je vindt het best, maar klaagt er wekelijks over. Wie denk je voor de gek te houden?Do what you love, love what you do!![]()
Nou het is heel rustig. Het is hier nog het drukst denkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:19 schreef kree het volgende:
zo gaar van dat slap gelul en anders ga ik naar de andre cs.How can I make this topic about me?![]()
maar nu wel, vertel maar, waar gaan we het eens over hebben. en oke weet alweer alleen smileys hieronder want jullie weten t ook dus niet?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben er niet zo vaak als meeste he.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
IK heb al uren geslapen, nu werd ik ff wakker en zo ga ik nog even verder slapenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
waneer sliep jij? ik sliep niet trouwens deze hele nacht niet tot nu.Trust nobody![]()
Ik ben net wakker, ik las net op NOS over de explosie in Borculo, oranje wolken na chemische reactie van gevaarlijke sfotten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:21 schreef kree het volgende:
maar nu wel, vertel maar, waar gaan we het eens over hebben. en oke weet alweer alleen smileys hieronder want jullie weten t ook dus niet?
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 05-07-2025 05:24:41 ( ) ]How can I make this topic about me?![]()
hmmmmhmmm uren. dit strookt niet met je aanwezigheid hier he. hahaha paar uurtjes mss wel ja. lolquote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:22 schreef HappyCharly het volgende:
I
[..]
K heb al uren geslapen, nu werd ik ff wakker en zo ga ik nog even verder slapen
ik ben wakker maar moet ik het nieuws aanzetten of is het ver bed show?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, ik las net op NOS over de explosie in Borculo, oranje wolken van gevaarlijke sfotten.Do what you love, love what you do!![]()
Het gevaar is al geweken, de boel is onder controle. Anders had je wel een NL-Alert gehad denkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben wakker maar moet ik het nieuws aanzetten of is het ver bed show?How can I make this topic about me?![]()
ik ga ff eitje bakken enzo... en toastje maken. lekker man. tot straks.Do what you love, love what you do!![]()
Jawrlquote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmhmmm uren. dit strookt niet met je aanwezigheid hier he. hahaha paar uurtjes mss wel ja. lolTrust nobody![]()
Oeiquote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, ik las net op NOS over de explosie in Borculo, oranje wolken na chemische reactie van gevaarlijke sfotten.
Alles veilig voor jou?Trust nobody![]()
naja hoe dan ook, tis niet dat jij regelmatig ritme dag en nacht hebt. maakt mij niet uit, maar ga nou maar neit ontkennen dat t niet zo isquote:Do what you love, love what you do!![]()
Meestal welquote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:29 schreef kree het volgende:
[..]
naja hoe dan ook, tis niet dat jij regelmatig ritme dag en nacht hebt. maakt mij niet uit, maar ga nou maar neit ontkennen dat t niet zo is
Maar geen zin in discussie met jou hieroverTrust nobody![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Ik ga zo wel weer.quote:Don't follow me. I am lost too
Harde woeiDon't follow me. I am lost too
Zo.Don't follow me. I am lost too
Cream.Don't follow me. I am lost too
JoekelsDon't follow me. I am lost too
hahaha kijk uit wat je zegt he. want ben ik oke mee altijd al, jij niet he eerder.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meestal wel
Maar geen zin in discussie met jou hierover
al met al zal er geen drama van maken, moet zeggen heb toch weer heel oke eitje gebakken met toastje enzo. jam jam.Do what you love, love what you do!![]()
Big fun
Don't follow me. I am lost too
Rustig hierDon't follow me. I am lost too
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Morguh UN
Hee Dot
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
quote:. Lekker geslapen?
HeerlijkWerd 5 uur wakker maar nog ff uurtje gepakt
O dat is wel elekker dat je dan nog wel doorslaapt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
HeerlijkWerd 5 uur wakker maar nog ff uurtje gepakt
mam jam was lekker mensen. ff lekker mer spek enzo gebakken. met nog een half zacht eitje op getoast brood.
heb me zelf weer culinair overtroffen.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker hoor jammie jammiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:17 schreef kree het volgende:
mam jam was lekker mensen. ff lekker mer spek enzo gebakken. met nog een half zacht eitje op getoast brood.
heb me zelf weer culinair overtroffen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, even dromen over mijn nieuwe autoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel elekker dat je dan nog wel doorslaapt.
O je had toch pas een nieuwe?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, even dromen over mijn nieuwe autoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze vroegen mij afgelopen week trouwens voor een nieuw bandje. of althans het bestaat.
maar in de zin van dingen die mij dan aanspreektDo what you love, love what you do!![]()
blijkt een enorme miskoop te zijn, na een rekening van 850 was ie binnen 5 kilometer weer kapot dus eb m bij de garage achter gelatenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
keertje weer iets niet christelijks enzo. ook wel weer leuk, maar vraag me af of ik er de tijd voor kan vinden.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
O dat is minder. Krijg je het aankoop bedrag van die auto helemaal terug en die 850?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
blijkt een enorme miskoop te zijn, na een rekening van 850 was ie binnen 5 kilometer weer kapot dus eb m bij de garage achter gelatenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zoiets vind ik dan leuk om mee te doen, nu is dat wel wat ik kreeg ff als demo. maar is ander bandje enzo.
of althans weet ik veel.
weer opnieuw samen gesteld enzo. en heb nog meer recent dan van nu.Do what you love, love what you do!![]()
nope, de auto is werkend verkocht.. de garages verschuilen zich achter elkaar en heb geen zin dat uit te vechten, heb wel wat beters te doen: mijn kind op zien groeien bvquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Krijg je het aankoop bedrag van die auto helemaal terug en die 850?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
na de rekening van 850 kwam er nog een van 450, die is wel ingetrokkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O dat is een hele mooie UN Nog een jonge auto of niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt, demonstratiemodel uit 2024, staat 5500 km op, alle mogelijke opties zitten erop ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een hele mooie UN Nog een jonge auto of niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Jemig, wat een hoop geld gooi je zo weg zeg, wat een sukkels en oplichtersquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nope, de auto is werkend verkocht.. de garages verschuilen zich achter elkaar en heb geen zin dat uit te vechten, heb wel wat beters te doen: mijn kind op zien groeien bv
Hopelijk heb je niet daar weer een auto gekochtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw, die durven zeg. Ik weet nog dat je hem net had en er al gelijk iets mee wasquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
na de rekening van 850 kwam er nog een van 450, die is wel ingetrokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo toe maarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
klopt, demonstratiemodel uit 2024, staat 5500 km op, alle mogelijke opties zitten erop ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik ga nu leasen. Is met mijn pech goedkoper, alles zit er bij in: wegenwacht, belasting, verzekering, onderhoud..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, wat een hoop geld gooi je zo weg zeg, wat een sukkels en oplichters
Hopelijk heb je niet daar weer een auto gekochtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ben klaar met tweedehandsjes dus wil goedkope, nieuwe modellen leasen.. elke 5 jaar een andere autoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O oke, een beste uitgaven iedere maand.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu leasen. Is met mijn pech goedkoper, alles zit er bij in: wegenwacht, belasting, verzekering, onderhoud..
maar met jou ervaring snap ik het welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou er wel rekening mee dat als je 3 jaar of langer least, je je eigen risico kwijt raaktquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu leasen. Is met mijn pech goedkoper, alles zit er bij in: wegenwacht, belasting, verzekering, onderhoud..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
valt mee, minder dan 400 en wegenbelasting, verzekering en wegenwacht betaalde ik al 150 voor dus dat vervalt ook. Ik betaal voor een nieuwe auto maar 250 per maand, dat is in 5 jaar 15K, de auto is 20K dus bespaar zelfs 5Kquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, een beste uitgaven iedere maand.
maar met jou ervaring snap ik het wel
heb extra pakket waarbij ik de hele periode 0 ER hebquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat als je 3 jaar of langer least, je je eigen risico kwijt raaktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ALs je het zo bekijkt ga je er op vooruit dusquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
valt mee, minder dan 400 en wegenbelasting, verzekering en wegenwacht betaalde ik al 150 voor dus dat vervalt ook. Ik betaal voor een nieuwe auto maar 250 per maand, dat is in 5 jaar 15K, de auto is 20K dus bespaar zelfs 5KWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom, zorgeloos auto rijden, heerlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je het zo bekijkt ga je er op vooruit dusTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gefeliciteerd met jullie nieuwe autoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom, zorgeloos auto rijden, heerlijk![]()
dankje, wel 4 weken levertijd maa hij komt iigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ga ik terug in bed liggen tot de pijnstillers werken, of ga ik douchen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O je geduld wordt nog even op de proef gesteld dusquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
dankje, wel 4 weken levertijd maa hij komt iigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, nou ja, zit al sinds 22 april zonder dus kan wel maandje bij nogquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je geduld wordt nog even op de proef gesteld dusTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Jemig dat is al langquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, nou ja, zit al sinds 22 april zonder dus kan wel maandje bij nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee Vino
beter
Hey Roosquote:
quote:ik ook maar te kort
den dame zal zo ook wel komen voor de voedingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je vrouw noemt dat gewoon haar ontbijtquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
den dame zal zo ook wel komen voor de voeding![]()
mijn vrouw ligt nog te pittenDie weet daar niks van!
Volgens mij zit dudje dat nu te doen dus jullie zijn helemaal in syncquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die kan wel goed slapen he jouw vrouwquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
mijn vrouw ligt nog te pittenDie weet daar niks van!
Gezelligquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgens mij zit dudje dat nu te doen dus jullie zijn helemaal in sync
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
heeft ze ook wel nodig, en ik laat haar ook altijd slapen, de ochtenden zij altijd voor mijquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kan wel goed slapen he jouw vrouwTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Top van jouquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heeft ze ook wel nodig, en ik laat haar ook altijd slapen, de ochtenden zij altijd voor mij
7uur is uitslapen voor mij iddquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lekkâââh!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
Op naar de extra sterke dubbele espressoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja dat zou ik ook wel willen. Zelf om 6 uur wakker worden zou ik al fijn vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
9 uur zou lekk3r zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen. Zelf om 6 uur wakker worden zou ik al fijn vindenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ach, ben al blij dat de kleine van grofweg 19u tot 7u doorslaapt, heerlijk
klopt, zijn we ook gezegend meeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
altijd liev![]()
Hier ook vaak (als het niet uit komt) Een van de katten wil altijd bij mijn vrouw als ze de kleine heeft. Blij dat de katten ook lief zijn voor kindje
Kan je nagaan hoe slecht ik slaap als ik met 6 uur al blij benquote:![]()
Maar 9 uur is nog beter natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
worden jullie ook zo vroeg wakker dan nu?
echt ik wordt al wakker door licht enzo en vogels om uur of 5 als het niet nog eerder is in de morgen.
Niet goed voor me?
want mis zeg maar net 2 uur. en die mis ik ook in de avond 2Do what you love, love what you do!![]()
5 of 6 uurquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:20 schreef kree het volgende:
echt ik wordt al wakker door licht enzo en vogels om uur of 5 als het niet nog eerder is in de morgen.
Niet goed voor me?
want mis zeg maar net 2 uur. en die mis ik ook in de avond 2
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
en oja vandaag tel ik niet mee want waas zo klaar enzo met die hele week cursus dat ik ff dik biertje heb gezopen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben al jaren heel vroeg wakker zomer en winterquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:20 schreef kree het volgende:
Niet goed voor me?
want mis zeg maar net 2 uur. en die mis ik ook in de avond 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HHoelaat danquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al jaren heel vroeg wakker zomer en winter![]()
Aan een spit?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Tussen. 23:00 en 0:00 uur. Wel nog lang draaienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
echt ik heb respect voor iedereen met een gezin en kinderen?
nu ben ik alleen he, kom ik thuis nou dan is het meestal uurtje of 5 alweer. moet nog koken of iets maken.
check ff t nieuws/. oke na eten weer opruimen.
En tel nu btw ff niet cursus shit erbij waar ik nog wat aan moet doen.
En afgezien van de avond dat ik met een bandje oefen. Ik ben na 8 uur gewoon al soort van op?
WTF dat is wss toch raar? en als ik ga slapen dan slaap ik wel en gaat wekker weer om 6 uur en repeat.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: