abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218126724
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik heb geen van beiden. Ben ik nu illegaal?
Je bezit vast wel een ander documentje waar je identiteit uit te halen is en dus je verblijfsstatus ?
pi_218126730
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:56 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Iets wat prima vast te stellen is bij controle in geval van overlast plegen of een strafbaar feit.
Je ziet het nou eenmaal niet aan de haarkleur of de vorm van de neus.
En hoe zit het dan met illegalen die zich hier niet schuldig aan maken? Hoe herken je die dan?
pi_218126735
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En hoe zit het dan met illegalen die zich hier niet schuldig aan maken? Hoe herken je die dan?
Dat is niet zo moeilijk: niet.
pi_218126756
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:57 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Omdat je best begrijpt wat hij bedoelt hoop ik. Dat jij ipv een paspoort een id kaart hebt is natuurlijk spijkers op laag water zoeken.
Klopt. Maar Kapitien Scheurbuik had het dus specifiek over een eu-paspoort of geldige verblijfsvergunning.
Kan jij wel vinden dat ik spijkers op laag water ga zoeken, maar ik vind dan weer dat Kapt. Scheurb. ontzettend kort door de bocht gaat.
pi_218126758
quote:

[..]
zojuist doorgegeven aan de autoriteiten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218126763
quote:

[..]
in ieder geval in overtreding.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218126776
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:00 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dat is niet zo moeilijk: niet.
Dus? De PVV heeft met deze asielwetten weer volkomen misgeschoten.
Heel eng clubje, die PVV.
pi_218126779
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
in ieder geval in overtreding.
Nee hoor.
pi_218126780
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Klopt. Maar Kapitien Scheurbuik had het dus specifiek over een eu-paspoort of geldige verblijfsvergunning.
Kan jij wel vinden dat ik spijkers op laag water ga zoeken, maar ik vind dan weer dat Kapt. Scheurb. ontzettend kort door de bocht gaat.
Ik sluit me aan bij KoningWouter. Je zoekt spijkers op laag water en bent oliedom.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218126797
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
zojuist doorgegeven aan de autoriteiten
Held!
Geef dan ook even door dat ik de koffie klaar heb. Mét een koekje erbij. c_/
pi_218126816
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als iemand illegaal is kan hij geen eu paspoort of geldige verblijfsvergunning tonen. Zo zie je dat.
Op basis waarvan ga je hem vragen om zich te identificeren?
pi_218126827
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:15 schreef Chadi het volgende:

[..]
Op basis waarvan ga je hem vragen om zich te identificeren?
Op basis van overlast, op basis van preventief fouilleren, op basis van samenscholing, op basis van vermoeden van een strafbaar feit. Noem maar op.
pi_218126841
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dus? De PVV heeft met deze asielwetten weer volkomen misgeschoten.
Heel eng clubje, die PVV.
Nee, het kabinet geeft met deze wetten de politie een instrument om op te kunnen treden. De PVV heeft met de invoering ervan niets meer te maken sinds ze uit het kabinet zijn gestapt.
pi_218126858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Op basis van overlast, op basis van preventief fouilleren, op basis van samenscholing, op basis van vermoeden van een strafbaar feit. Noem maar op.
Dus pure willekeur, op basis van huidskleur.
Mooi, weten we dat ook weer.
Jij vond het zeker ook prima dat Ayaan Hirsi Ali uit Nederland weg moest?
pi_218126867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Precies. Op basis van de regels waarin ze elke persoon naar een identiteitsbewijs mogen vragen. Het niet bij je hebben of kunnen of willen tonen is voldoende grond voor aanhouding. En dat geldt dus ook voor elke persoon.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 10:22:13 #66
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_218126876
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dus pure willekeur, op basis van huidskleur.
Mooi, weten we dat ook weer.
Jij vond het zeker ook prima dat Ayaan Hirsi Ali uit Nederland weg moest?
:')

Hoezo huidskleur...?
  zaterdag 5 juli 2025 @ 10:23:30 #67
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218126889
De meeste moeite heb ik om het strafbaar te stellen dat iemand illegalen een kop koffie of een broodje geeft.
Totale waanzin.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218126906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:18 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Nee, het kabinet geeft met deze wetten de politie een instrument om op te kunnen treden. De PVV heeft met de invoering ervan niets meer te maken sinds ze uit het kabinet zijn gestapt.
https://nos.nl/artikel/25(...)telling-illegaliteit
Daardoor is de kans gestegen dat de partij van Geert Wilders instemt met de twee wetten. Pas donderdag wordt duidelijk of de twee complete wetten het wel of niet gaan halen.
pi_218126947
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:23 schreef Harvest89 het volgende:
De meeste moeite heb ik om het strafbaar te stellen dat iemand illegalen een kop koffie of een broodje geeft.
Totale waanzin.
Denk dat daar meer het huisvesten of langdurig onderhouden van illegalen mee bedoeld gaat worden. Als iedereen die een zwerver een broodje geeft de bak in zou moeten werd het pas echt een gekkenhuis.
pi_218126954
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)telling-illegaliteit
Daardoor is de kans gestegen dat de partij van Geert Wilders instemt met de twee wetten. Pas donderdag wordt duidelijk of de twee complete wetten het wel of niet gaan halen.
Ja, en? Het kabinet heeft er voor gekozen de wetsvoorstellen ter stemming aan te bieden aan de kamer. Hadden ze ook gewoon niet kunnen doen, dan was er niks te stemmen geweest.
pi_218126959
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:21 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Precies. Op basis van de regels waarin ze elke persoon naar een identiteitsbewijs mogen vragen. Het niet bij je hebben of kunnen of willen tonen is voldoende grond voor aanhouding. En dat geldt dus ook voor elke persoon.
Dus in de toekomst wordt elke Nederland elk moment van de dag aangehouden, preventief gefouilleerd enz.
Of loopt in ieder geval de kans om dit te moeten ondergaan.
pi_218126974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:29 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Met welke capaciteit? Misschien wat mensen van de zeden-politie op illegalen jacht sturen? Kunnen we lekker al die lege cellen volstoppen met illegalen die een straf moeten uitzitten voordat ze in het uitzet traject komen. Behalve dan dat we geen lege cellen hebben.

Ik denk dat Benno L en zijn pedo vriendjes het helemaal geen probleem vinden als zij lekker thuis mogen zitten terwijl we de gevangenis volproppen met illegalen.

En dan hebben nog niet eens over de impact op de rechtspraak gehad. Als je iets strafbaar stelt moet er ook een veroordeling voor komen. Dus dat betekend een strafzaak, hoger beroep, cassatie bij het hof.

Je krijgt dus eerst een langdurig jufidisch traject voor het veroordelen van de illegaal, vervolgens moet die zijn straf uit gaan zitten. Als hij daar mee klaar is dan pas kan hij het uitzet traject in. Wat vervolgens ook weer een langdurig juridisch traject is en langdurig getouwtrek met het vermeende land van herkomst.

In het geval van illegalen die uit te zetten zijn zal dit beleid tot langer verblijf in Nederland leiden met heel veel meer kosten voor onze samenleving en staat.
In dat geval, laten we diefstal en oplichting, illegale vuurwerk, bedreiging etc etc ook allemaal legaal maken, immers geen capaciteit voor ^O^
pi_218126993
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:32 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dus in de toekomst wordt elke Nederland elk moment van de dag aangehouden, preventief gefouilleerd enz.
Dat is nu ook al hoor. Wanneer de politie daar een reden toe ziet, of meent te zien, mogen zij mensen naar hun ID vragen. Iedereen, dus ook jou en mij en weet ik veel wie.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 10:36:50 #74
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218126998
De politie schijt natuurlijk momenteel flink in de broek door de recente openbaring van whatsapp-groepjes etc.
pi_218127014
quote:
Totale waanzin.
Wat denk je van medische hulp. Ik zit in een team wat ontheemden vooral Oekraïners hulp biedt. Maar we krijgen ook wel eens een andere vluchteling tussen door als ze er geen raad mee weten.

Wat moet ik dan doen?
pi_218127036
quote:
Totale waanzin.
Net zoals het totale waanzin is om iedere keer met de voorbeelden van de kop soep en accute hulpverlening aan te komen zetten.
De wetgeving is hier niet voor bedoeld en geen enkele rechter je veroordelen voor enkel dit soort geneuzel.

Het gaat er om dat grotere en georganiseerde hulp aan illegalen beter aangepakt kan worden. Bijvoorbeeld wie nu met een bus illegalen onderweg is kun je hooguit aanhouden voor een verlopen apk of een paar gladde banden.
-
  zaterdag 5 juli 2025 @ 10:43:28 #77
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218127044
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:41 schreef quo_ het volgende:

[..]
Net zoals het totale waanzin is om iedere keer met de voorbeelden van de kop soep en accute hulpverlening aan te komen zetten.
De wetgeving is hier niet voor bedoeld en geen enkele rechter je veroordelen voor enkel dit soort geneuzel.

Het gaat er om dat grotere en georganiseerde hulp aan illegalen beter aangepakt kan worden. Bijvoorbeeld wie nu met een bus illegalen onderweg is kun je hooguit aanhouden voor een verlopen apk of een paar gladde banden.
Accepteer het gewoon; mensen die telkens weer beren op de weg zien, die willen helemaal geen inperking.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218127053
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:36 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dat is nu ook al hoor. Wanneer de politie daar een reden toe ziet, of meent te zien, mogen zij mensen naar hun ID vragen. Iedereen, dus ook jou en mij en weet ik veel wie.
Weet ik. Maar dit is de theoretische kant. In de praktijk zal het op neerkomen dat er veel mensen worden geselecteerd op huidskleur. En dan bedoel ik dus niet het witte, blanke of pigmentloze ras.
Ik maak me nog geen seconde zorgen dat ze mij zullen kiezen om te controleren.
Of dat leuke schooljuffie die met haar kleuterklasje naar het nabijgelegen speeltuintje wandelt.

Juist deze maatregel zal voor nog meer polarisatie gaan zorgen.
pi_218127087
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Weet ik. Maar dit is de theoretische kant. In de praktijk zal het op neerkomen dat er veel mensen worden geselecteerd op huidskleur. En dan bedoel ik dus niet het witte, blanke of pigmentloze ras.
Of dat leuke schooljuffie die met haar kleuterklasje naar het nabijgelegen speeltuintje wandelt.

We zullen zien.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 10:56:34 #80
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218127129
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:36 schreef quo_ het volgende:

[..]
Op het moment dat een uitvoeringsorgaan als de politie bij nieuwe wetgeving begint met dwarsliggen en saboteren is er al sprake van chaos.
Ze geven gewoon aan dat het heel erg leuk klinkt en daarnaast totale onzin is.
Dit, dus.
pi_218127177
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:51 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
We zullen zien.
Vermoedelijk niet, want de kans dat de Eerste Kamer dit staatsrechtelijke gerommel goedkeurt lijkt me niet heel groot…

Maar dat er hiervoor etnisch geprofileerd zou gaan worden, ligt natuurlijk sterk voor de hand.
pi_218127206
quote:

[..]
Dat gebeurd hier nu ook al regelmatig in buurten waar er onrust is met groepen personen.
Gewoon ff je id laten zien en er is niks aan de hand.
pi_218127215
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Vermoedelijk niet, want de kans dat de Eerste Kamer dit staatsrechtelijke gerommel goedkeurt lijkt me niet heel groot…

Maar dat er hiervoor etnisch geprofileerd zou gaan worden, ligt natuurlijk sterk voor de hand.
Wat dat betreft is het altijd weer de vraag hoe de Eerste Kamer haar taakstelling op gaat vatten, politiek bedrijven of haar echte werk. Dat wisselt nog wel eens, ook met wisselende goed- of afkeuring van de voor- of tegenkampen overigens.

Etnisch profileren is helaas een feit en zou niet mogen voorkomen inderdaad. Maar aan de andere kant, als een agent een keuze moet maken wie te controleren tussen een grijzige blanke dame in de 50 of een jonge kerel met een Noord Afrikaans uiterlijk, in een overlast situatie, wie moet hij dan kiezen volgens jou? Hij kan er maar één controleren.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 11:11:06 #84
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218127227
quote:
Totale waanzin.
Terecht. Dat kopje soep gaat nu ten koste van de legale dakloze. En mocht je iemand overeind willen helpen nadat degene gevallen is: eerst even legitimatie vragen om te beoordelen of je mag helpen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218127235
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:09 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Wat dat betreft is het altijd weer de vraag hoe de Eerste Kamer haar taakstelling op gaat vatten, politiek bedrijven of haar echte werk. Dat wisselt nog wel eens, ook met wisselende goed- of afkeuring van de voor- of tegenkampen overigens.

Etnisch profileren is helaas een feit en zou niet mogen voorkomen inderdaad. Maar aan de andere kant, als een agent een keuze moet maken wie te controleren tussen een grijzige blanke dame in de 50 of een jonge kerel met een Noord Afrikaans uiterlijk, in een overlast situatie, wie moet hij dan kiezen volgens jou? Hij kan er maar één controleren.
Bij overlast moet er altijd opgetreden worden, ongeacht achtergrond.
Dat is echter een heel andere zaak dan dat de politie illegalen op moet gaan sporen, omdat dat enkele feit strafbaar dreigt te worden. Of die grijze dame die in de kerk koffie schenkt voor illegalen…
pi_218127240
quote:

[..]

Vermoedelijk zal er dan, net als nu, naar de omstandigheden in de situatie keken worden voor ze een keuze maken. Excessen zul je daarbij helaas nooit helemaal uit kunnen sluiten, het blijft mensenwerk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sodeknetters op 05-07-2025 11:21:32 ]
  zaterdag 5 juli 2025 @ 11:16:50 #87
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218127246
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat gebeurd hier nu ook al regelmatig in buurten waar er onrust is met groepen personen.
@Lord_Vetinari
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 5 juli 2025 @ 11:26:07 #88
3542 Gia
User under construction
pi_218127318
quote:

[..]
Als je 's avonds op een bankje gaat liggen slapen, wel, ja. Of wanneer je iets steelt, omdat je honger hebt. Of als je dronken door de straten zwalkt zonder enig doel. Dan is het minste dat men kan doen even ID checken. Is het iemand die hier illegaal verblijft, dan kun je die oppakken. Is het iemand die een woning heeft, dan stuur je die naar huis. Is het een legale dakloze, dan verwijs je die naar een daklozenopvang. Slapen op een bankje of in een portiekje, bijvoorbeeld, mag niet.

Kijk 's avonds maar eens naar 'overtreders' op tv. Dan zie je ook hoe dat in zijn werk gaat. Zitten op een bankje mag wel, maar slapen niet.
pi_218127353
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Als je 's avonds op een bankje gaat liggen slapen, wel, ja. Of wanneer je iets steelt, omdat je honger hebt. Of als je dronken door de straten zwalkt zonder enig doel. Dan is het minste dat men kan doen even ID checken. Is het iemand die hier illegaal verblijft, dan kun je die oppakken. Is het iemand die een woning heeft, dan stuur je die naar huis. Is het een legale dakloze, dan verwijs je die naar een daklozenopvang. Slapen op een bankje of in een portiekje, bijvoorbeeld, mag niet.

Kijk 's avonds maar eens naar 'overtreders' op tv. Dan zie je ook hoe dat in zijn werk gaat. Zitten op een bankje mag wel, maar slapen niet.
Tja, ik kijk dit soort programma's nooit.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 11:30:55 #90
3542 Gia
User under construction
pi_218127357
quote:

[..]

Het is een feit dat de meeste mensen die hier illegaal verblijven een licht tot donker getinte huidskleur hebben. Dus ja, de meeste mensen die opgepakt gaan worden voor illegaliteit zullen niet blank zijn.
Maar het zal zeker niet zo zijn dat iedere marokkaanse vrouw die even over de markt loopt, naar haar ID gevraagd gaat worden, omdat ze lichtgetint is. Als ze er verlopen uitziet en op een bankje gaat zitten slapen, dan wel. Maar dat geldt ook voor blanken die dat doen. Maar goed, dat zijn er een heel stuk minder, natuurlijk.
pi_218127392
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:39 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat denk je van medische hulp. Ik zit in een team wat ontheemden vooral Oekraïners hulp biedt. Maar we krijgen ook wel eens een andere vluchteling tussen door als ze er geen raad mee weten.

Wat moet ik dan doen?
Ik denk (overigens zonder dit te kunnen bewijzen, vergeef me) dat in dit geval de medici, zorgmedewerkers en ambulancepersoneel boven de wet staan en dat zelfs de politie dit beseft en daarom een stap terug doen.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 11:37:53 #92
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218127411
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Zucht. :N
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 5 juli 2025 @ 11:41:54 #93
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218127442
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:35 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik denk (overigens zonder dit te kunnen bewijzen, vergeef me) dat in dit geval de medici, zorgmedewerkers en ambulancepersoneel boven de wet staan en dat zelfs de politie dit beseft en daarom een stap terug doen.
Medici hebben een eed afgelegd dat ze iedereen helpen die hun hulp nodig heeft.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218127477
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:30 schreef Gia het volgende:

[..]
Het is een feit dat de meeste mensen die hier illegaal verblijven een licht tot donker getinte huidskleur hebben. Dus ja, de meeste mensen die opgepakt gaan worden voor illegaliteit zullen niet blank zijn.
Maar het zal zeker niet zo zijn dat iedere marokkaanse vrouw die even over de markt loopt, naar haar ID gevraagd gaat worden, omdat ze lichtgetint is. Als ze er verlopen uitziet en op een bankje gaat zitten slapen, dan wel. Maar dat geldt ook voor blanken die dat doen. Maar goed, dat zijn er een heel stuk minder, natuurlijk.
Het is ook een feit dat er veel kleurlingen bij de politie werken. En we weten ook dat de politie zich neutraal dient op te stellen tijdens het handhaven van de wet.
En daarom is het verboden dat de politie in Nederland zich tooit met hoofddoeken, tulbanden, keppeltjes of andere uithangborden van religieuze of politieke aard.

Helaas is het ook een feit dat er nog steeds veel corruptie binnen de politie aanwezig is.

https://www.rijksoverheid(...)n-integriteitsbeleid
pi_218127495
De politie is dus ook al geïnfiltreerd door extreemlinks en DEI gedachtegoed.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 11:49:12 #96
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218127508
Ze moeten de wetstekst aanpassen naar hulp dat illegaliteit bevordert. Dan lijkt het me geen bezwaar meer.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218127613
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:43 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Accepteer het gewoon; mensen die telkens weer beren op de weg zien, die willen helemaal geen inperking.
Als dit zo’n geweldig instrument is om bijvoorbeeld mensensmokkelaars aan te pakken, waarom staat de politie dan niet te juichen?
pi_218127738
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:56 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Als dit zo’n geweldig instrument is om bijvoorbeeld mensensmokkelaars aan te pakken, waarom staat de politie dan niet te juichen?
Hier slaat mijn fantasie dan weer op hol! :D

Want stel dat er al jarenlang een groep agenten bezig is met een undercoveroperatie om internationale mensensmokkelaars of drugscriminelen op te rollen, en dat deze groep dan wordt aangesproken door een groenzoetertje die hun sommeert zich te identificeren.
pi_218127809
Kortom veel bombarie in Den Haag, maar de politie gaat er verder niets mee doen. Lekker gewerkt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 5 juli 2025 @ 12:23:58 #100
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_218127825
Oom agent slingert liever gewone LEGALE mensen op de bon die iets onbenulligs verkeerd doen. Er moet dan gelijk HARD en met VEEL man ingegrepen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')