Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Want geil. Duh.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:57 schreef Soury het volgende:
Waarom wilde Geert dan ook samen met Demi in een bondje. Dat komt toch wat raar over.
quote:
Dat waren geen moeilijke woorden tochquote:
Slaat alleen nergens op.quote:
Hologram? Nee joh, hologrammen proberen niet steeds meiden beet te pakken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék ... Erik is óók maar een mens.. ik dacht echt even dattie een AI hologram was al die tijd
Niet als je het niet begrijpt nee. Geeft niet hoor.quote:
Joe is een vals loeder.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vind het wel zielig voor Erik, hij heeft niks verkeerd gedaan maar snap wel dat zijn zelfvertrouwen erdoor geraakt word.
Dat wordt nog een lastige taak om dat aan het huilen te krijgen... maar ik denk dat het wel gaat lukken straksquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hologram? Nee joh, hologrammen proberen niet steeds meiden beet te pakken.
Ik dacht zo'n siliconensexpop
Geert lijkt meerdere gezichten te hebben, valt mij op dat hij steeds het tegenovergestelde zegt en dan niet doet wat hij zegt en doet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ga ervan uit dat dat meisje thuis nu kanten van Geert gezien heeft die ze nog niet kende.
Kan me niet voorstellen dat er dames voor die knuppel in de rij staan, maar goed, iets met passende potjes en deksel, of... potjes en potjes, deksels en deksels? kookgerei ..
Erik ontmaagd in de loods, live op TV.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een leuke oprechte vrouw, met soortgelijke interesses voor Erik.
Probeert zijn straatje schoon te vegen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geert lijkt meerdere gezichten te hebben, valt mij op dat hij steeds het tegenovergestelde zegt en dan niet doet.
Zeker.. Geertje is bezig met Live-Boetedoen voor thuis, veel emo voor Vrindin Nr1 opdat het misschien wel weer goedkomtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ga ervan uit dat dat meisje thuis nu kanten van Geert gezien heeft die ze nog niet kende.
Kan me niet voorstellen dat er dames voor die knuppel in de rij staan, maar goed, iets met passende potjes en deksel, of... potjes en potjes, deksels en deksels? kookgerei ..
Ja en zichzelf als slachtoffer neerzetten. Wat een showtje gaf die gisterquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
Demi heeft een prettige band, want vrouwen onder elkaar.
Eén van die dames is echter anders...
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
En dan straks weer janken dat het allemaal niet haar schuld is ...
Ik vind het verschrikkelijk onaardig en onempathisch...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze dat eigenlijk zo tegen Erik verteld? wacht dan tot na de knock-outs. Als ze laatste worden gaat hij weg. Nu geven ze hem nog een paar dagen een kut gevoel.
Oehh da's uitlokken dâh magookniequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals @:soury zou zeggen, die drie dames bij elkaar zijn een kutlultrut
Dat had ik toch al uitgelegd? Omdat Demi met Geert in een bondje wilde, want geil.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze dat eigenlijk zo tegen Erik verteld? wacht dan tot na de knock-outs. Als ze laatste worden gaat hij weg. Nu geven ze hem nog een paar dagen een kut gevoel.
Verrék.. waar zit die SlowMona eigenlijk? Nog niet in beeld geweest zeker effe kroketje eten Achterquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
Erik wil niet met Seymona. Toch wel mensenkennis die man.
Dat vind ik altijd de saaiste afleveringen... het wordt pas weer leuk bij het vormen van bondjesquote:
Wat veel erger is, naar het zich laat aanzien, maar 2 Nieuwe.. dat betekent weer een maand met 14 stuks Ouwe meukquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd de saaiste afleveringen... het wordt pas weer leuk bij het vormen van bondjes
In mijn beleving dan
Yup hier ook, en dan maar hopen dat niet weer een gladiool spoilers dropt op X. Valt nauwelijks tegenop te blokkeren, elke maand wel weer een nieuwequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd de saaiste afleveringen... het wordt pas weer leuk bij het vormen van bondjes
In mijn beleving dan
Jep...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat veel erger is, naar het zich laat aanzien, maar 2 Nieuwe.. dat betekent weer een maand met 14 stuks Ouwe meuk
Oooh daar maak ik me niet druk om. Kijk toch niet super bewustquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup hier ook, en dan maar hopen dat niet weer een gladiool spoilers dropt op X. Valt nauwelijks tegenop te blokkeren, elke maand wel weer een nieuwe![]()
Als je al weet wat de uitkomst is, is er al helemaal niks meer aan om die k/o's en finale te kijken.
Ik ben meestal een paar dagen weg uit dit topicquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup hier ook, en dan maar hopen dat niet weer een gladiool spoilers dropt op X. Valt nauwelijks tegenop te blokkeren, elke maand wel weer een nieuwe![]()
Als je al weet wat de uitkomst is, is er al helemaal niks meer aan om die k/o's en finale te kijken.
Nah ja. die finales zijn eigenlijk het minst interessant wie die ton pakt, maar hoe ze hem pakken en hoe ze die finale bereikenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
Ik vind Erik wel gegroeid in zn sociale aspecten
Ja, bloedstollende spellen en dom geluk met een code, rete-interessantquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja. die finales zijn eigenlijk het minst interessant wie die ton pakt, maar hoe ze hem pakken en hoe ze die finale bereiken
Ik zie Roy misschien nog wel vertrekken. Die zit daar totaal niet op zijn plek, ongemakkelijk zelfs. En niemand wil hem ook hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Als er maar twee Nieuwe komen moet de regie wel goed zoeken wie van de twee "De Bekende" gaat worden, er is niet veel plek dan
Ja dat gezeik met codes uitdelen en weer terugwinnen is wel lam, in die setting wil ik wel een keer zien dat één kandidaat ook álle codes wint.. en dan 10x voor die kluis moet staan.. want ja die winnende code móet er bij zittenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, bloedstollende spellen en dom geluk met een code, rete-interessant
Je kunt ook gewoon helemaal wegblijven van X. Win/win.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is het probleem, mensen delen de nieuwtjes van X feestboek enz.. graag hierquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon helemaal wegblijven van X. Win/win.
Ja vooral in het begin werd hier ook nog wel eens geroepen wie er gewonnen zou hebben. Dat is gelukkig al een hele tijd niet meer zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem, mensen delen de nieuwtjes van X feestboek enz.. graag hier
Verleden maand werd er ook met spoilers gestrooid.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vooral in het begin werd hier ook nog wel eens geroepen wie er gewonnen zou hebben. Dat is gelukkig al een hele tijd niet meer zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja, nu je het zegt, heb de spoilers zelf toen niet gezien, wel wat edits waarbij dingen alsnog onder tags gezet waren. Blijft zuur inderdaad, zoals ik al zei is het niet weten het enige wat die finale week boeiend maakt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden maand werd er ook met spoilers gestrooid.
Ik ben het er niet mee eens.. er zijn maar twéé in de finale, je weet al dat één van die twee wint.. nah wat boeit dat nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ja, nu je het zegt, heb de spoilers zelf toen niet gezien, wel wat edits waarbij dingen alsnog onder tags gezet waren. Blijft zuur inderdaad, zoals ik al zei is het niet weten het enige wat die finale week boeiend maakt.
Ja je kijkt een maand lang en dan vind ik het een domper. Dus na de eerste knock-outs stop ik een paar dagen met dit topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ja, nu je het zegt, heb de spoilers zelf toen niet gezien, wel wat edits waarbij dingen alsnog onder tags gezet waren. Blijft zuur inderdaad, zoals ik al zei is het niet weten het enige wat die finale week boeiend maakt.
Jij moet helemaal stoppen met kijken, het is één grote poppenkast.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens.. er zijn maar twéé in de finale, je weet al dat één van die twee wint.. nah wat boeit dat nou eigenlijk?
En jij moet maar een week eerder spoilers gaan ontlopen denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij moet helemaal stoppen met kijken, het is één grote poppenkast.
Mag niet volgens het FOK! script.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En jij moet maar een week eerder spoilers gaan ontlopen denk ik
Beleving. Momenten in een sportwedstrijd die normaal gesproken spannend zouden zijn vind ik ook totaal niet spannend als ik de uitslag al weet. Ik vraag me dan niet af of iemand nog zou scoren, of in gaat halen, of wat dan ook want de uitslag is me toch al bekend. Ik kijk dan ook zelden sportwedstrijden terug om die reden, terwijl ik als ik live had kunnen kijken, wel graag gekeken had.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens.. er zijn maar twéé in de finale, je weet al dat één van die twee wint.. nah wat boeit dat nou eigenlijk?
Beleving inderdaad.. zoals elk weekend een paar duizend doelpunten herhaald worden, terwijl de winnaar allang een week bekend is ..ik heb zelf films vaak gezien waarvan ik het einde natuurlijk al wist..maar toch spannend enzovoortquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beleving. Momenten in een sportwedstrijd die normaal gesproken spannend zouden zijn vind ik ook totaal niet spannend als ik de uitslag al weet. Ik vraag me dan niet af of iemand nog zou scoren, of in gaat halen, of wat dan ook want de uitslag is me toch al bekend. Ik kijk dan ook zelden sportwedstrijden terug om die reden, terwijl ik als ik live had kunnen kijken, wel graag gekeken had.
Hier duurt alles dan ook nog eens 3/4 afleveringen waarbij al zoveel gerekt wordt.
Al gebeurtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kunnen nu zowel de knock-outs als de stemming maandag laten zien of de drama en discussies tussen de opdrachten worden langer gerekt zodat het er qua dagen doorheen rammen gelijk blijft aan het reguliere seizoen. Bij BB dachten we ook dat ze nu nog sneller op de streams zouden zitten bij de uitzendtijdverlenging maar dat bleef ook gewoon 2/3 dagen na de streams. Dus ik denk dat we als kijker er niets mee opschieten content-wise alles wordt wat meer uitgemolken, ook bij Utopia is dat zo gegaan toen ze van een half uur uitzending per dag naar 45 minuten uitzendingen gingen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beleving. Momenten in een sportwedstrijd die normaal gesproken spannend zouden zijn vind ik ook totaal niet spannend als ik de uitslag al weet. Ik vraag me dan niet af of iemand nog zou scoren, of in gaat halen, of wat dan ook want de uitslag is me toch al bekend. Ik kijk dan ook zelden sportwedstrijden terug om die reden, terwijl ik als ik live had kunnen kijken, wel graag gekeken had.
Hier duurt alles dan ook nog eens 3/4 afleveringen waarbij al zoveel gerekt wordt.
De beleving is voor iedereen anders inderdaad. En dat is verder prima, maar het is natuurlijk wel flauw wanneer iemand die het niet boeit bewust spoilers plaatst waardoor de beleving van hen die het wel boeien 'verpest' wordt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beleving inderdaad.. zoals elk weekend een paar duizend doelpunten herhaald worden, terwijl de winnaar allang een week bekend is ..ik heb zelf films vaak gezien waarvan ik het einde natuurlijk al wist..maar toch spannend enzovoort
Gelukkig nog niets gezien, zitten er dan ook veel in de blokkendoos inmiddelsquote:
Ik heb ChatGTP, Deepseek en Grok3 even losgelaten... die vonden niets, dan zal alles wat wél geroepen wordt waarschijnlijk bij het Fakenews horenquote:
zit je dan met je ingedeukte gevulde cupquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Neenee vraag het niet aan SloMaZe mag wel de de loopkut worden tussen hem en Deem
![]()
[ afbeelding ]
echt hè samen met zijn stiefzusje Justin - bye bye en wieberen die 2quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:15 schreef Cosima het volgende:
Echt heerlijk hoe Demi Geert doorheeft en hem op zn plek zet. Het kan nog beter, ze zou helemaal op hem moeten afknappen maar dit is al heel wat. Het is echt een vieze manipulator. Ik geloof niet eens dat hij wil dat zij het zegt zodat hij daar op kan reageren voor zn vriendin. Hij wil het gewoon van haar horen zodat hij een goede kansberekening kan maken of zn ego kan strelen.
Ik baal echt dat Erik of Robert naar huis moet. Ik vind Robert walgelijk maar het is tenminste nog lekkere irritainment. Er zitten daar mensen die amper in beeld komen waarbij je niet eens door zou hebben dat ze weg zijn.. Dus vind ik echt een beetje zonde. Snap ook niet dat Febo daar niet een stokje voor heeft gestoken. In dat gieren bondje zijn er drie die zo weg kunnen.
Wie ik echt niet meer kan uitstaan is Desmond. Hij had letterlijk maar 1 zin vanavond maar dat wekte al irritatie op. Komt echr alleen maar troep uit, leeft op drama en geroddel. Gisteren ook met Julia weer leuk doen, ze moest eens weten hoe hij achter haar rug om over haar praat. Het is ook niet eens tactisch voor het spel ofzo, tis gewoon een secreet eerste klas.
Eens. Sowieso een rare gast, die Joe. Hij ziet er echt niet uit als een vrouw, ook al denkt ie dat.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk onaardig en onempathisch...
In die hitte! Ben benieuwd hoe goed de airco in de loods werkt.quote:
De finale vind ik ook niks, maar de knock outs vind ik wel leuk. Vooral het gekonkel vooraf en het gesteggel over het 'juiste' antwoord. En dan het winnende bondje met de keuze wie uit het bondje komt. Genieten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, bloedstollende spellen en dom geluk met een code, rete-interessant
Inderdaad, hij wil dat Demi zegt dat ze verliefd op hem is, zodat hij tegen zijn vriendin kan zeggen dat hij er niks aan kon doen. Maar Demi is niet verliefd op hem en dat is wel zo verstandig. Andersom wel: Geert is juist degene die steeds Demi uit zat te lokken voor een zoen of samen douchen. Die initiatieven kwamen niet van Demi. Als Demi er op in was gegaan, was zij niet degene geweest die fout had gezeten; zij is vrijgezel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:15 schreef Cosima het volgende:
Echt heerlijk hoe Demi Geert doorheeft en hem op zn plek zet. Het kan nog beter, ze zou helemaal op hem moeten afknappen maar dit is al heel wat. Het is echt een vieze manipulator. Ik geloof niet eens dat hij wil dat zij het zegt zodat hij daar op kan reageren voor zn vriendin. Hij wil het gewoon van haar horen zodat hij een goede kansberekening kan maken of zn ego kan strelen.
Ik denk dat het zo'n vaart niet gaat lopen. Ik vermoed dat Robert, vanwege terecht wantrouwen, vrijwillig opstapt. En dat de haaien verliezen en dan Geert naar huis stemmen.quote:Ik baal echt dat Erik of Robert naar huis moet. Ik vind Robert walgelijk maar het is tenminste nog lekkere irritainment. Er zitten daar mensen die amper in beeld komen waarbij je niet eens door zou hebben dat ze weg zijn.. Dus vind ik echt een beetje zonde. Snap ook niet dat Febo daar niet een stokje voor heeft gestoken. In dat gieren bondje zijn er drie die zo weg kunnen.
Ook 2 die er van mij wel uit mogen. Zo sympathiek als ik Brijan vond, zo vreselijk vind ik Desmond. En ook Justin met zijn verwijfde maniertjes, vooral als hij boos paradeert door de loods. Blèèègh!quote:Wie ik echt niet meer kan uitstaan is Desmond. Hij had letterlijk maar 1 zin vanavond maar dat wekte al irritatie op. Komt echr alleen maar troep uit, leeft op drama en geroddel. Gisteren ook met Julia weer leuk doen, ze moest eens weten hoe hij achter haar rug om over haar praat. Het is ook niet eens tactisch voor het spel ofzo, tis gewoon een secreet eerste klas.
Goed idee, maar het gekonkel is juist wat ze willen laten zien. Daar gaat het de laatste afleveringen ook voor een deel over.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:50 schreef freaky40 het volgende:
De kijkers weten het beter wat er moet gebeuren, en daar zit wat in. https://lovereality.nl/di(...)n-in-de-bondgenoten/
Natuuurlijk krijgen de kijkers geen moer te vertellen, dan verliest Regie helemaal de greep op het spelverloop.. waar ik wel nieuwsgierig naar ben is hoe ze die week achterstand gaan inlopen als ze elke week 1 "live show" willenquote:Op zondag 6 juli 2025 11:50 schreef freaky40 het volgende:
De kijkers weten het beter wat er moet gebeuren, en daar zit wat in. https://lovereality.nl/di(...)n-in-de-bondgenoten/
Klopt, dat hoorde ik ookquote:Op zondag 6 juli 2025 21:00 schreef woxxel2 het volgende:
Volgens mij hoorde ik demi zeggen dat er wel iets was gebeurd tussen hun. En ook een paar keer zei ze dat hij moet ophouden voor zijn eigen bestwil voordat ze dingen zegt waar ze spijt van krijgt.
Deze 2 hebben duidelijk al meer gedaan.
Werd niet zoveel verteld hoorquote:Op zondag 6 juli 2025 23:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jan Versteeg nu in Shownieuws, verteld dat cyclus 20 met meer dan 16 mensen gaat beginnen,
maar ff terugkijken als het je lukt was te veel info.
Wel hééél erg veel Geertje/Deemie uitgemolken weer.. van dat soort tv zal wel veel meer "geregeld wordenquote:Op zondag 6 juli 2025 23:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jan Versteeg nu in Shownieuws, verteld dat cyclus 20 met meer dan 16 mensen gaat beginnen,
Ik verwacht er niets van. Zal denk ik niet zo heel veel veranderen.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel hééél erg veel Geertje/Deemie uitgemolken weer.. van dat soort tv zal wel veel meer "geregeld worden![]()
Extra mensen erbij.. ipv een zwart schaapje, vast wel meer treiterbakken/gastoptredens en natuurlijk de UItlokkers
IK verwacht ook wel meer van hetzelfde, maar dat Melkmuiltje Marco een vaste stoel krijgt als "Expert Jurist" baart me al zorgen dat er veel LalaShit gaat komen en een extra reclameblokquote:Op maandag 7 juli 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verwacht er niets van. Zal denk ik niet zo heel veel veranderen.
Meer mensen blijven slapen kan niet, of ze moeten buiten in een tent slapen![]()
Dus misschien mensen die een dag komen?
Maar meer spelers wil per definitie niette betekenen dat het er leuker op wordt.
Zou wel kunnen, ze hebben nog die kamer waar ze met familie mogen praten.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verwacht er niets van. Zal denk ik niet zo heel veel veranderen.
Meer mensen blijven slapen kan niet, of ze moeten buiten in een tent slapen![]()
Dus misschien mensen die een dag komen?
Maar meer spelers wil per definitie niette betekenen dat het er leuker op wordt.
Effe teruggekeken. Wie zou die deelnemer zijn die William Rutte een boze mail gestuurd heeft dat hij er helemaal naast zat met die jureerbare foto-opdracht. Floris? Zou me niet verbazen.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Met die cd-covers was William Rutte er ook voor een jureerbare foto-opdracht. Toen was Floris er nog niet, dus ik denk dan Vincent, de hobby fotograaf.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Effe teruggekeken. Wie zou die deelnemer zijn die William Rutte een boze mail gestuurd heeft dat hij er helemaal naast zat met die jureerbare foto-opdracht. Floris? Zou me niet verbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door KinKiJan op 07-07-2025 11:16:27 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
O krijgt hij een vaste stoel? Ik dacht eenmalig voor een opdracht?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK verwacht ook wel meer van hetzelfde, maar dat Melkmuiltje Marco een vaste stoel krijgt als "Expert Jurist" baart me al zorgen dat er veel LalaShit gaat komen en een extra reclameblok
Klopt ben ook niet blij met het tijdstip. Maar ik ga het gewoon opnemen en dan de reclames lekker doorspoelenquote:Op maandag 7 juli 2025 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben niet zo weg van het tijdslot 20.00-21.30 zit veel dingen in de weg.
Vaak films om 20.30.
Je blijft opnemen en terugkijken, is niet altijd tijd voor.
Ja... en het duurt langquote:Op maandag 7 juli 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt ben ook niet blij met het tijdstip. Maar ik ga het gewoon opnemen en dan de reclames lekker doorspoelen
Er komen dus "Superveel Sterren" en Marco is daar één van met een ge-wel-dig- ge opdracht voor de sukkels .. sorry geen vaste stoel gelukkigquote:Op maandag 7 juli 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O krijgt hij een vaste stoel? Ik dacht eenmalig voor een opdracht?
Ik zit ook niet op dat soort artiesten te wachten eerlijk gezegd
Maar dit deed het in de meeste RLSsen wel goed die Nederlandse volkszangertjes
De ervaring (Utopia en BB dit seizoen) leert dan dat ze verhaallijnen/storytelling nog meer gaan uitmelken, waar ze mee moeten uitkijken dat het niet te saai en langdradig gaat worden waardoor de aandacht er voor wegvalt bij de kijker. Dus b.v. eten gezeik, gaat dan minuten over 'wie de boter nu weer heeft opgemaakt die voor de hele groep was' b.v. Daarmee moeten ze wel oppassen. Overigens mogen ze ook wel eens consequenter gaan ondertitelen, het is zo random vaak op momenten dat het niet nodig is, terwijl op momenten dat het wel nodig is, het niet gedaan wordt. Er wordt steeds meer gefluisterd en dan moet er gewoon ondertitelt worden. Ik heb wel eens ondertiteling aan staan maar deze loopt niet synchroon met het beeld.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... en het duurt lang
Anderzijds... boekje en met een half oog kijken
Komkommertijd en andere dingen later terugkijken
Ben benieuwd hoe ze in hemelsnaam zulke lange uitzendingen in elkaar weten te knutselen
AL met al zat het misschien 10 tot 15 minuten langer zijn, de rest is reclame vermoed ikquote:Op maandag 7 juli 2025 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... en het duurt lang
Anderzijds... boekje en met een half oog kijken
Komkommertijd en andere dingen later terugkijken
Ben benieuwd hoe ze in hemelsnaam zulke lange uitzendingen in elkaar weten te knutselen
Ik schrok alquote:Op maandag 7 juli 2025 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komen dus "Superveel Sterren" en Marco is daar één van met een ge-wel-dig- ge opdracht voor de sukkels .. sorry geen vaste stoel gelukkig
1u 18mquote:Op maandag 7 juli 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL met al zat het misschien 10 tot 15 minuten langer zijn, de rest is reclame vermoed ik
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met die cd-covers was William Rutte er ook voor een jureerbare foto-opdracht. Toen was Floris er nog niet, dus ik denk dan Vincent, de hobby fotograaf.Ah, ja, Vincent! Was ik alweer vergeten. Dat is ook heel goed mogelijk. Die was best wel op zijn pik getrapt, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kijken niet zoveel films op de gewone zenders. En 's zomers komt er niet zoveel op prime time. Veel herhaling.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben niet zo weg van het tijdslot 20.00-21.30 zit veel dingen in de weg.
Vaak films om 20.30.
Je blijft opnemen en terugkijken, is niet altijd tijd voor.
Dan is primetime alleen nog DBG en Oranjezomer.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:54 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet niet of het daar terug gaat komen, het leek mij alleen voor in de zomer en dat het dan eind augustus begin september weer naar het oorspronkelijke tijdstip verhuisd, maar gisteren bij Shownieuws kreeg ik het idee dat het gewoon permanent is dat nieuwe tijdstip en de afleveringlengte.
Dat kan, want het programma Overtreders vóór DBG is nu ook ruim een uur.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Of ze moeten het weer terug verplaatsen naar de vooravond, maar de afleveringlengte behouden. Want inderdaad, vanaf september zullen de Meilandjes er gewoon weer zijn om 20.30 uur op maandagavonden.
moeilijke keuze moeilijk moeilijkquote:
Ik vermoed dat Robert vrijwillig vertrekt, omdat hij niet genaaid wil worden en dat Geert dan wordt weggestemd, omdat de haaien het niet winnen van Erik.quote:
Als dat is dan GUN ik het Joe een Erik in zijn bondje gewoon omdat hij zo als een halve tamme reageert op hem.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Robert vrijwillig vertrekt, omdat hij niet genaaid wil worden en dat Geert dan wordt weggestemd, omdat de haaien het niet winnen van Erik.
en gebruikt nog steeds een (on)gezonde hoeveelheid zoutquote:Op maandag 7 juli 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Erik is er niet meer bescheiden op geworden of wel?
ssstttquote:Op maandag 7 juli 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het is al duidelijk waar de verlengde tijd mee gevuld wordt
Gaat die huilen, is het niet eerlijkquote:Op maandag 7 juli 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
het is helemaal niet gek gedacht
robert lacht erom
maar als het wel zo is
En geen pen en papier gebruikenquote:Op maandag 7 juli 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh iedereen moet wel zijn eigen kissie pakken
[ afbeelding ]
Een beetjequote:Op maandag 7 juli 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
nou whoeptiedoe
wat een heftig voordeel
de vrouwen doen elke keer zielig maar blijken toch zelf de heksen te zijn(Julia, Seymona)quote:Op maandag 7 juli 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Seymona maakt vrienden in elk bondje waar ze inzit.
nouuuuquote:Op maandag 7 juli 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja op Mauw.. de enige die punten binnenhaalt voor hun
"Die het wil proberen" is al beter, die andere 3 staan vrij consequent naar het plafond te gapen bij de vraag wie er wil spelenquote:
Stel dat groep 1 had gewonnen, dan zouden ze voor zeker de finalisten mogen leveren.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
volledige uitleg van Jan
tik tak tik tak
roy heeft 2 x 100 punten gehaald tochquote:Op maandag 7 juli 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Die het wil proberen" is al beter, die andere 3 staan vrij consequent naar het plafond te gapen bij de vraag wie er wil spelen
Alleen haar hoofdquote:Op maandag 7 juli 2025 20:21 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij is ze maar iets van 35 cm die vrouw
1x sowiesoquote:Op maandag 7 juli 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
roy heeft 2 x 100 punten gehaald toch
Die éne keer dattie wat ging doen.. nou jaquote:Op maandag 7 juli 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
roy heeft 2 x 100 punten gehaald toch
Denk wel de winnende/ verliezende groep.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of we vandaag de finalist al weten
Hoop het, vorige maand gingen ze er vrij vlot doorheen, hoop dat ze dat doorzetten en niet die extra tijd verspillen.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk wel de winnende/ verliezende groep.
En morgen verder.
robert had het ook harstikke foutquote:Op maandag 7 juli 2025 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
Die anderen bij de Haaien maken het uit hè, Robert heeft niets te zeggen.
ik zie ze zo zeggen dat hij mag blijven ivm nieuw tijdstipquote:
Of Robert krijgt de keuze, of hij of hij mag iemand anders uit zijn bondje naar huis sturenquote:Op maandag 7 juli 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie ze zo zeggen dat hij mag blijven ivm nieuw tijdstip
Neuh.. Het Grote Fucken begint toch pas in Cyclus20?quote:Op maandag 7 juli 2025 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of Robert krijgt de keuze, of hij of hij mag iemand anders uit zijn bondje naar huis sturen
ik ook niet maar dat is wel vaker met de getallen en soms kloppen ze preciesquote:Op maandag 7 juli 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
ik zie heel veel getallen op google
maar nergens 6044
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |