Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Want geil. Duh.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:57 schreef Soury het volgende:
Waarom wilde Geert dan ook samen met Demi in een bondje. Dat komt toch wat raar over.
quote:
Dat waren geen moeilijke woorden tochquote:
Slaat alleen nergens op.quote:
Hologram? Nee joh, hologrammen proberen niet steeds meiden beet te pakken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék ... Erik is óók maar een mens.. ik dacht echt even dattie een AI hologram was al die tijd
Niet als je het niet begrijpt nee. Geeft niet hoor.quote:
Joe is een vals loeder.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vind het wel zielig voor Erik, hij heeft niks verkeerd gedaan maar snap wel dat zijn zelfvertrouwen erdoor geraakt word.
Dat wordt nog een lastige taak om dat aan het huilen te krijgen... maar ik denk dat het wel gaat lukken straksquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hologram? Nee joh, hologrammen proberen niet steeds meiden beet te pakken.
Ik dacht zo'n siliconensexpop
Geert lijkt meerdere gezichten te hebben, valt mij op dat hij steeds het tegenovergestelde zegt en dan niet doet wat hij zegt en doet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ga ervan uit dat dat meisje thuis nu kanten van Geert gezien heeft die ze nog niet kende.
Kan me niet voorstellen dat er dames voor die knuppel in de rij staan, maar goed, iets met passende potjes en deksel, of... potjes en potjes, deksels en deksels? kookgerei ..
Erik ontmaagd in de loods, live op TV.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een leuke oprechte vrouw, met soortgelijke interesses voor Erik.
Probeert zijn straatje schoon te vegen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geert lijkt meerdere gezichten te hebben, valt mij op dat hij steeds het tegenovergestelde zegt en dan niet doet.
Zeker.. Geertje is bezig met Live-Boetedoen voor thuis, veel emo voor Vrindin Nr1 opdat het misschien wel weer goedkomtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ga ervan uit dat dat meisje thuis nu kanten van Geert gezien heeft die ze nog niet kende.
Kan me niet voorstellen dat er dames voor die knuppel in de rij staan, maar goed, iets met passende potjes en deksel, of... potjes en potjes, deksels en deksels? kookgerei ..
Ja en zichzelf als slachtoffer neerzetten. Wat een showtje gaf die gisterquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
Demi heeft een prettige band, want vrouwen onder elkaar.
Eén van die dames is echter anders...
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
En dan straks weer janken dat het allemaal niet haar schuld is ...
Ik vind het verschrikkelijk onaardig en onempathisch...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze dat eigenlijk zo tegen Erik verteld? wacht dan tot na de knock-outs. Als ze laatste worden gaat hij weg. Nu geven ze hem nog een paar dagen een kut gevoel.
Oehh da's uitlokken dâh magookniequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals @:soury zou zeggen, die drie dames bij elkaar zijn een kutlultrut
Dat had ik toch al uitgelegd? Omdat Demi met Geert in een bondje wilde, want geil.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze dat eigenlijk zo tegen Erik verteld? wacht dan tot na de knock-outs. Als ze laatste worden gaat hij weg. Nu geven ze hem nog een paar dagen een kut gevoel.
Verrék.. waar zit die SlowMona eigenlijk? Nog niet in beeld geweest zeker effe kroketje eten Achterquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
Erik wil niet met Seymona. Toch wel mensenkennis die man.
Dat vind ik altijd de saaiste afleveringen... het wordt pas weer leuk bij het vormen van bondjesquote:
Wat veel erger is, naar het zich laat aanzien, maar 2 Nieuwe.. dat betekent weer een maand met 14 stuks Ouwe meukquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd de saaiste afleveringen... het wordt pas weer leuk bij het vormen van bondjes
In mijn beleving dan
Yup hier ook, en dan maar hopen dat niet weer een gladiool spoilers dropt op X. Valt nauwelijks tegenop te blokkeren, elke maand wel weer een nieuwequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd de saaiste afleveringen... het wordt pas weer leuk bij het vormen van bondjes
In mijn beleving dan
Jep...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat veel erger is, naar het zich laat aanzien, maar 2 Nieuwe.. dat betekent weer een maand met 14 stuks Ouwe meuk
Oooh daar maak ik me niet druk om. Kijk toch niet super bewustquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup hier ook, en dan maar hopen dat niet weer een gladiool spoilers dropt op X. Valt nauwelijks tegenop te blokkeren, elke maand wel weer een nieuwe![]()
Als je al weet wat de uitkomst is, is er al helemaal niks meer aan om die k/o's en finale te kijken.
Ik ben meestal een paar dagen weg uit dit topicquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup hier ook, en dan maar hopen dat niet weer een gladiool spoilers dropt op X. Valt nauwelijks tegenop te blokkeren, elke maand wel weer een nieuwe![]()
Als je al weet wat de uitkomst is, is er al helemaal niks meer aan om die k/o's en finale te kijken.
Nah ja. die finales zijn eigenlijk het minst interessant wie die ton pakt, maar hoe ze hem pakken en hoe ze die finale bereikenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
Ik vind Erik wel gegroeid in zn sociale aspecten
Ja, bloedstollende spellen en dom geluk met een code, rete-interessantquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja. die finales zijn eigenlijk het minst interessant wie die ton pakt, maar hoe ze hem pakken en hoe ze die finale bereiken
Ik zie Roy misschien nog wel vertrekken. Die zit daar totaal niet op zijn plek, ongemakkelijk zelfs. En niemand wil hem ook hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Als er maar twee Nieuwe komen moet de regie wel goed zoeken wie van de twee "De Bekende" gaat worden, er is niet veel plek dan
Ja dat gezeik met codes uitdelen en weer terugwinnen is wel lam, in die setting wil ik wel een keer zien dat één kandidaat ook álle codes wint.. en dan 10x voor die kluis moet staan.. want ja die winnende code móet er bij zittenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, bloedstollende spellen en dom geluk met een code, rete-interessant
Je kunt ook gewoon helemaal wegblijven van X. Win/win.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is het probleem, mensen delen de nieuwtjes van X feestboek enz.. graag hierquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon helemaal wegblijven van X. Win/win.
Ja vooral in het begin werd hier ook nog wel eens geroepen wie er gewonnen zou hebben. Dat is gelukkig al een hele tijd niet meer zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem, mensen delen de nieuwtjes van X feestboek enz.. graag hier
Verleden maand werd er ook met spoilers gestrooid.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vooral in het begin werd hier ook nog wel eens geroepen wie er gewonnen zou hebben. Dat is gelukkig al een hele tijd niet meer zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja, nu je het zegt, heb de spoilers zelf toen niet gezien, wel wat edits waarbij dingen alsnog onder tags gezet waren. Blijft zuur inderdaad, zoals ik al zei is het niet weten het enige wat die finale week boeiend maakt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden maand werd er ook met spoilers gestrooid.
Ik ben het er niet mee eens.. er zijn maar twéé in de finale, je weet al dat één van die twee wint.. nah wat boeit dat nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ja, nu je het zegt, heb de spoilers zelf toen niet gezien, wel wat edits waarbij dingen alsnog onder tags gezet waren. Blijft zuur inderdaad, zoals ik al zei is het niet weten het enige wat die finale week boeiend maakt.
Ja je kijkt een maand lang en dan vind ik het een domper. Dus na de eerste knock-outs stop ik een paar dagen met dit topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ja, nu je het zegt, heb de spoilers zelf toen niet gezien, wel wat edits waarbij dingen alsnog onder tags gezet waren. Blijft zuur inderdaad, zoals ik al zei is het niet weten het enige wat die finale week boeiend maakt.
Jij moet helemaal stoppen met kijken, het is één grote poppenkast.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens.. er zijn maar twéé in de finale, je weet al dat één van die twee wint.. nah wat boeit dat nou eigenlijk?
En jij moet maar een week eerder spoilers gaan ontlopen denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij moet helemaal stoppen met kijken, het is één grote poppenkast.
Mag niet volgens het FOK! script.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En jij moet maar een week eerder spoilers gaan ontlopen denk ik
Beleving. Momenten in een sportwedstrijd die normaal gesproken spannend zouden zijn vind ik ook totaal niet spannend als ik de uitslag al weet. Ik vraag me dan niet af of iemand nog zou scoren, of in gaat halen, of wat dan ook want de uitslag is me toch al bekend. Ik kijk dan ook zelden sportwedstrijden terug om die reden, terwijl ik als ik live had kunnen kijken, wel graag gekeken had.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens.. er zijn maar twéé in de finale, je weet al dat één van die twee wint.. nah wat boeit dat nou eigenlijk?
Beleving inderdaad.. zoals elk weekend een paar duizend doelpunten herhaald worden, terwijl de winnaar allang een week bekend is ..ik heb zelf films vaak gezien waarvan ik het einde natuurlijk al wist..maar toch spannend enzovoortquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beleving. Momenten in een sportwedstrijd die normaal gesproken spannend zouden zijn vind ik ook totaal niet spannend als ik de uitslag al weet. Ik vraag me dan niet af of iemand nog zou scoren, of in gaat halen, of wat dan ook want de uitslag is me toch al bekend. Ik kijk dan ook zelden sportwedstrijden terug om die reden, terwijl ik als ik live had kunnen kijken, wel graag gekeken had.
Hier duurt alles dan ook nog eens 3/4 afleveringen waarbij al zoveel gerekt wordt.
Al gebeurtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kunnen nu zowel de knock-outs als de stemming maandag laten zien of de drama en discussies tussen de opdrachten worden langer gerekt zodat het er qua dagen doorheen rammen gelijk blijft aan het reguliere seizoen. Bij BB dachten we ook dat ze nu nog sneller op de streams zouden zitten bij de uitzendtijdverlenging maar dat bleef ook gewoon 2/3 dagen na de streams. Dus ik denk dat we als kijker er niets mee opschieten content-wise alles wordt wat meer uitgemolken, ook bij Utopia is dat zo gegaan toen ze van een half uur uitzending per dag naar 45 minuten uitzendingen gingen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beleving. Momenten in een sportwedstrijd die normaal gesproken spannend zouden zijn vind ik ook totaal niet spannend als ik de uitslag al weet. Ik vraag me dan niet af of iemand nog zou scoren, of in gaat halen, of wat dan ook want de uitslag is me toch al bekend. Ik kijk dan ook zelden sportwedstrijden terug om die reden, terwijl ik als ik live had kunnen kijken, wel graag gekeken had.
Hier duurt alles dan ook nog eens 3/4 afleveringen waarbij al zoveel gerekt wordt.
De beleving is voor iedereen anders inderdaad. En dat is verder prima, maar het is natuurlijk wel flauw wanneer iemand die het niet boeit bewust spoilers plaatst waardoor de beleving van hen die het wel boeien 'verpest' wordt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beleving inderdaad.. zoals elk weekend een paar duizend doelpunten herhaald worden, terwijl de winnaar allang een week bekend is ..ik heb zelf films vaak gezien waarvan ik het einde natuurlijk al wist..maar toch spannend enzovoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |