SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kloppende TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I'll go pour a drink, man, 'cause it's Friday
Done with thinking, just wanna party
Bet it sucks to be you, well, go figure
You're the sucker who pulled the trigger
![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
gquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo bedoel ik het niet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De bruna is niet goed snik. 7 euro voor 10 velletjes carbon papier. Ik bestel er wel 100 bij bol voor minder geld
Steen moet toch eerst goed drogen voor ik hem verder kan bewerkenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Droge steen is het beste.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie dag vandaag...Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Maakt niet uit, de plaatjes van vannacht zitten nog in mn hoofdquote:
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga uit me giechel als die lijven schudden op die pompernoelje
Schuddebuiken...Don't follow me. I am lost too
Is dit Nederlands?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ga uit me giechel als die lijven schudden op die pompernoelje🐙![]()
Heb je nog voorkeur qua wijn voor de vrimibo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze dame weet dat gewoon.quote:![]()
![]()
Ondanks alle shit die in die film gebeurt moet ik steeds als eerste denken aan alle keren dat die deur open en dicht gaat.quote:🐙![]()
Wil je wit of rood? Of rose?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nog voorkeur qua wijn voor de vrimibo?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Voor wit bel Ik @KillemWieft wel even. Doer maar rose dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lieverquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nog voorkeur qua wijn voor de vrimibo?
Bekijk deze YouTube-video
Of
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor wit bel Ik @:KillemWieft wel even. Doer maar rose dan.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ome Joop...Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Harrie Nak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Los Vastquote:Don't follow me. I am lost too
Jan Rietman. Ooit wel eens geweest Red?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gouden tijden...
In Leeuwarden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jan Rietman. Ooit wel eens geweest Red?
Geen idee waar.
FEC waarschijnlijk...Don't follow me. I am lost too
Kom op tijd, want vol is vol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ooit in Joure.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Leeuwarden.
Geen idee waar.
FEC waarschijnlijk...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even contact zoeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In Leeuwarden was niet echt gezellig. Liepen van die voetbalhooligans tussenquote:
Goed plan...quote:Don't follow me. I am lost too
O lekker, ik zelf maak een tosti altijd in een pan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook. Is ook lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik zelf maak een tosti altijd in een pan.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jammie
Is wel vaker in Leeuwarden dat die feestjes verstoorden. Best wel jammer.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Leeuwarden was niet echt gezellig. Liepen van die voetbalhooligans tussen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met liefde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, vies tuig is het...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel vaker in Leeuwarden dat die feestjes verstoorden. Best wel jammer.Don't follow me. I am lost too
Voetbal is al lang niet meer gezellig en de hooligans nog minderquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Leeuwarden was niet echt gezellig. Liepen van die voetbalhooligans tussen![]()
Ik volg het steeds minder..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voetbal is al lang niet meer gezellig en de hooligans nog minderDon't follow me. I am lost too
Maak het niet vaak maar als ik het doe doe ik er ook een tomaatje tussen is ook heel lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
ChenDon't follow me. I am lost too
juichquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JuiDon't follow me. I am lost too
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze lijkt mij ook wel lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak het niet vaak maar als ik het doe doe ik er ook een tomaatje tussen is ook heel lekker.
https://www.lekkerensimpel.com/tosti-met-rosbief/"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O met rosbief, ja dat lijkt mij ook lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze lijkt mij ook wel lekker
https://www.lekkerensimpel.com/tosti-met-rosbief/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso niet.quote:
Ik had er vroeger al niks mee en de associatie die ik er toen mee had, was dat de tv om moest, als we ergens naar zaten te kijken.
Ik was een jaar of 13 dat ik eens ging vragen wat dat Ajax en Feyenoord nou was.![]()
Hey Marc
Druk hier.
Nu even 2 eitjes eten en dan naar de woonboulevardIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik was heel fanatiek altijdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Ik had er vroeger al niks mee en de associatie die ik er toen mee had, was dat de tv om moest, als we ergens naar zaten te kijken.
Ik was een jaar of 13 dat ik eens ging vragen wat dat Ajax en Feyenoord nou was.![]()
Jarenlang naar Amsterdam geweest voor voetbal...Don't follow me. I am lost too
Heftig
Enorme explosie bij tankstation in Rome: meerdere gewonden
Rome- In Rome is vrijdagochtend een tankstation ontploft. Heftige beelden circuleren op sociale media van een enorme explosie. Volgens Roma Today zijn er minstens 21 mensen gewond geraakt. Het is niet bekend of er doden zijn gevallen.
https://www.telegraaf.nl/(...)wonden/75730755.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDon't follow me. I am lost too
Lekker gekookt?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Druk hier.
Nu even 2 eitjes eten en dan naar de woonboulevardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk doe ook wel eens rosbief met gebakken eiquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O met rosbief, ja dat lijkt mij ook lekker."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Rotterdam was dichterbij.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik was heel fanatiek altijd![]()
Jarenlang naar Amsterdam geweest voor voetbal...
Heb ik door de jaren heen, over de polder, steeds dichterbij zien komen.![]()
Hey Mutskequote:
Nog nooit gedaan, wel met gekookt eiquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk doe ook wel eens rosbief met gebakken eiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsjaa.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Rotterdam was dichterbij.
Heb ik door de jaren heen, over de polder, steeds dichterbij zien komen.
Ze motten ergens wonen..Don't follow me. I am lost too
Lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Lief lachje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 04-07-2025 11:54:26 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
TetterdetetDon't follow me. I am lost too
Hapje eten...
![]()
![]()
lekker ite.quote:
Als ze de waren zo open en bloot in de etelage leggen, moeten ze niet moeilijk doen als we er naar gaan kijken.![]()
Check even je DM op X.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon een tosti
![]()
Dickpic van Paul.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Check de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen aub
Ik ben tegenwoordig prikkelbaar en kijk uit naar mijn vakantie.
Moesten jullie nu in mijn Crocs staan, jullie weten niet wat ik doormaak.
/liefdagboekWerewolf![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
crocsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen aub
/liefdagboek
dat is bijna net zo erg als birkenstocksHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb sneakersquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
crocs
dat is bijna net zo erg als birkenstocksWerewolf![]()
en een vriezer vol kip
en gehakt
en de kippenbotten staan te pruttelen voor een bouillionHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oe ah.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wilde verstandig zijn en een fietsverzekering nemen
maar inshared wil weten wat het merk is van je fiets
maar mijn fietsmerk staat niet in hun database
dus dan kan ik het niet afsluiten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en als mijn fiets na 2 jaar gestolen wordt? wat krijg ik dan?quote:Is uw fiets gestolen of niet meer te repareren? Dan krijgt u standaard tot 1 jaar na aankoop de aanschafwaarde van uw fiets terug.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een gedeelte? Percentage? Dagwaarde?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en als mijn fiets na 2 jaar gestolen wordt? wat krijg ik dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dikke knuffel Mutskequote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen aub
/liefdagboek
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:09 schreef Shii het volgende:
Check de spoilerHelaas welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja, nog twee dagen te gaan voordat ik weer aan de bak moet.![]()
staat echt 0 informatie over wat ze dan doenquote:
hou ik niet vanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb jij zo'n dure fiets?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde verstandig zijn en een fietsverzekering nemen
maar inshared wil weten wat het merk is van je fiets
maar mijn fietsmerk staat niet in hun database
dus dan kan ik het niet afsluiten
Ik heb geen fietsenverzekering, met het idee dat het vast moeilijker is om ze te laten betalen, dan om mn verlies te nemen en een nieuwe fiets te kopenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Is net als je phone verzekeren. Heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
staat echt 0 informatie over wat ze dan doen
hou ik niet van“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PVP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker nog even genieten van deze dagen dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
Naja, nog twee dagen te gaan voordat ik weer aan de bak moet.![]()
![]()
![]()
Paul voor de 1ste Plaatsquote:
Ik had ooit een frappe van de Mac, ging daarna knetterenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee richting woonboulevard
Mcflurry knetterUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zeker. Vanmorgen even lekker richting Friesland geweest en genoten van de natuurquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker nog even genieten van deze dagen dan.![]()
Voor de komende dagen vind ik vast ook nog wel iets om van te genieten
![]()
![]()
Fryslân boppe.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker. Vanmorgen even lekker richting Friesland geweest en genoten van de natuurVoor de komende dagen vind ik vast ook nog wel iets om van te genieten
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had ooit een frappe van de Mac, ging daarna knetteren
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
CrapfrapI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als je nooit melk drinkt en daarna zo'n flinke beker melk, dat gaat niet goedUw ADH vitamine Worst
Vind het in ieder geval mooier dan Groningen als het om omgeving gaatquote:Misschien dat ik ergens in de toekomst er ga wonen.
![]()
Bolk on.Don't follow me. I am lost too
elektisch dus ja dan zijn ze snel wat duurderquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij zo'n dure fiets?
Ik heb geen fietsenverzekering, met het idee dat het vast moeilijker is om ze te laten betalen, dan om mn verlies te nemen en een nieuwe fiets te kopen
en met mijn pieterpad plannen zal hij wel eens aan een boom komen te staan ipv in een bewaakte stalling
nu heb ik begrepen dat een bewaakte stalling met camera er niet voor zorgt dat de politie wel op zoek gaat naar je gestolen fiets dus -__-Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ach jochie toch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo de training..Don't follow me. I am lost too
Airtag aan je fiets lassen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
elektisch dus ja dan zijn ze snel wat duurder
en met mijn pieterpad plannen zal hij wel eens aan een boom komen te staan ipv in een bewaakte stalling
nu heb ik begrepen dat een bewaakte stalling met camera er niet voor zorgt dat de politie wel op zoek gaat naar je gestolen fiets dus -__-I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zie je nog knetterenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee richting woonboulevard
Mcflurry knetter
Werewolf![]()
hele dure elektrische fietsen komen wel standaard met tracking jaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Altijd welkom.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind het in ieder geval mooier dan Groningen als het om omgeving gaatMisschien dat ik ergens in de toekomst er ga wonen.
Dure fietsen wel...Don't follow me. I am lost too
Die wil je niet kwijt...Don't follow me. I am lost too
nouja als ze kwijt raken dan heb je in ieder geval je geld terug voor een nieuweHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat wel idd...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
nouja als ze kwijt raken dan heb je in ieder geval je geld terug voor een nieuweDon't follow me. I am lost too
heb nou niet iedere maand een 1000 euro liggen om uit te geven aan een fiets
en mijn vorige fiets is in 2 maanden gestolen![]()
dit is mijn eerste eigen fiets in 7 jaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
schreeuw om aandachtquote:
de ui jatten van een anderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zet hem altijd goed op slot. Normaal en hangslot..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb nou niet iedere maand een 1000 euro liggen om uit te geven aan een fiets
en mijn vorige fiets is in 2 maanden gestolen![]()
dit is mijn eerste eigen fiets in 7 jaarDon't follow me. I am lost too
Wie ben jij?quote:Don't follow me. I am lost too
nu nog een fietspomp stukje dinges want de fietspomp beneden past niet op het ventielheb een dik abus hangslotquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd goed op slot. Normaal en hangslot..
je bent ook verplicht om de sleutelnummers door te geven enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
nu nog een fietspomp stukje dinges want de fietspomp beneden past niet op het ventiel
[..]
heb een dik abus hangslot
je bent ook verplicht om de sleutelnummers door te geven enzo
Wel goed controleren...Don't follow me. I am lost too
Ik heb ook gelijk werk voor je.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind het in ieder geval mooier dan Groningen als het om omgeving gaatMisschien dat ik ergens in de toekomst er ga wonen.
![]()
Oja..quote:Don't follow me. I am lost too
Hey Greysquote:
is er geen kat die het wil doen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk werk voor je.![]()
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nah, past niet echt bij mij... Ik ben zo'n koffiezuipende ict'er die alleen maar thuiswerkt dus tja...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk werk voor je.![]()
[ afbeelding ]
Maar niet iets voor jou?![]()
Burgemeester Bondage klinkt best wel mooi.![]()
![]()
oh mensen
Tussen 2015 en 2025 zijn de Fransen 25 procent minder stokbrood gaan eten.
crisisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja een elektrische zou ik ook wel verzekeren jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
elektisch dus ja dan zijn ze snel wat duurder
nu heb ik begrepen dat een bewaakte stalling met camera er niet voor zorgt dat de politie wel op zoek gaat naar je gestolen fiets dus -__-
moeten zij wetenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh mensen
crisisUw ADH vitamine Worst
Koolhydraten des doods vermijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh mensen
crisis
Ik overweeg zo eens een bakje kwark als ontbijt te proberenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Het is best een mooie gemeente. Ga er even nadenken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, past niet echt bij mij... Ik ben zo'n koffiezuipende ict'er die alleen maar thuiswerkt dus tja...
Maar niet iets voor jou?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schijnt beter te zijn dan brood.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh mensen
crisisDon't follow me. I am lost too
ik had brintaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koolhydraten des doods vermijden
Ik overweeg zo eens een bakje kwark als ontbijt te proberenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje raar... Denk dat mensen gaan denken dat dan hun vrijheid gaat worden beperktquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
Burgemeester Bondage klinkt best wel mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is al middag leave.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koolhydraten des doods vermijden
Ik overweeg zo eens een bakje kwark als ontbijt te proberen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stond op Facebook..Don't follow me. I am lost too
beter nachtburgemeester worden van bondagepartiesquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje raar... Denk dat mensen gaan denken dat dan hun vrijheid gaat worden beperktUw ADH vitamine Worst
Das lang geleden voor mijquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter nachtburgemeester worden van bondageparties
Ja ik weet hetquote:
Slechte dag en geen zin in voedsel. Misschien zo eerst maar eens iets met een smaakje drinken
![]()
lekker hier blijven en ons bindenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje raar... Denk dat mensen gaan denken dat dan hun vrijheid gaat worden beperkt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik word wel burgemeester van een nachtclub danquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter nachtburgemeester worden van bondageparties![]()
![]()
jij mag datquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Greysie
![]()
(durfde geen ananasje te zeggen, of schelpie )
![]()
![]()
oeiquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu moet ik aan sterretje denken van cherso
nee das geen goede vergelijking
Niet goed hema. Ik ben denk ik het tegenovergestelde van hem. Of nouja dat hoop ik zelfquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu moet ik aan sterretje denken van cherso
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah zo...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je pakt m in en 'vergeet' m
its perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perfect DayDon't follow me. I am lost too
F1 kijken..Don't follow me. I am lost too
Lekker wrijvenDon't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo...ik ben snotverkoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 uur slaap enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah voorkeur voor een fokker en niet een fokster dus?quote:
Staat genoteerd
nee die is op kantoor, die moet zelf voor lunch zorgenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah bah. Ben er bekend mee helaas, beterschapquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben snotverkouden![]()
4 uur slaap enzo![]()
![]()
Glad i spend it with you.quote:
ik hou van jouquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah voorkeur voor een fokker en niet een fokster dus?
Staat genoteerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lou Reedquote:
oke
boodschappen opgeruimd, fietsverzekering geregeld, ik wilde nog wat doen voor de marketing
maar ik wil ook slapen
en ik moet nog wandelen
en yoga
en ik kak in
het is tijd voor pijnstillers
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En een dutjequote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
boodschappen opgeruimd, fietsverzekering geregeld, ik wilde nog wat doen voor de marketing
maar ik wil ook slapen
en ik moet nog wandelen
en yoga
en ik kak in
het is tijd voor pijnstillers![]()
![]()
tijd voor pillen die je niet doen inkakkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
maar ik wil ook slapen
en ik moet nog wandelen
en yoga
en ik kak in
het is tijd voor pijnstillers
Uw ADH vitamine Worst
Lapohunt..Don't follow me. I am lost too
![]()
slapen is ook primaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tijd voor pillen die je niet doen inkakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: