Het zou een verklaring kunnen zijn voor het afvallen van m'n, maar idd mensen zoeken altijd wat, ze staan in de spotlights dus ook doelwit om over te roddelen. De tijd zal het leren. Ik heb altijd wel gezegd dat ik het wel spannend vind, een vrouw in je huwelijk erbij , hoe verdeel je de aandacht, jaloezie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:47 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik geloof niks van die verhalen over Michelle, Jacqueline en Koen. Je hebt er altijd iemand tussen zitten die jaloers zijn of er op tegen zijn en zulke verhalen dan de wereld in helpen.
Yep, en jet op de tegenlaarzen , tjezus wat een Tokkiesquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Die twee jongste gaan toch niet mee hoop ik?
Joh die weet niet wat m overkomt. Naar buiten in de kinderwagen. Dat kereltje is straks bang voor alles, niks gewendquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:04 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik vind hem er vooral enorm bleek en stilletjes uitzien. Ziet er zo 'verdrietig' uit.
Ja maar ze zitten binnen te eten. Geld is op voor horren denk ik 😉quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:41 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Als ik in mijn vinex wijk in de tuin sushi ga eten lopen er ook in no time 10 vliegen op.
Jaa een fly on the wall, zou ik bij meer flu flu s wel eens willen zijn
Ze kan beter even Bob zijn squla boekje lezenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef JaNeeDan het volgende:
85x3+50=260 volgens Judith.
Wat is dit voor rekenkunst? Als ik zo reken houd ik bakken met geld over😂
Waar kan ik die zien?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:54 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Dit. En als je de reacties leest van J K en MB, zeggen die ook wel veel zonder dat ze veel schrijven 😅
Toen het zo warm was had ze dat gestreepte setje aan en vertelde ze dat ze dat al de hele week aan had. Toen dacht ik nog: als je dat even wast en ophangt is het inderdaad zo weer droog. Blijk ik daar toch hartstikke mis mee te zitten. Dat is dus gewoon niet gewassen🤢quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:56 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, elke zaterdag douchen en schone kleding aan.
Girlmath 🤣quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:11 schreef Maremare het volgende:
[..]
Wat kan ze rekenen die vrouw. Valt me vies tegen voor iemand die constant obsessief met geld bezig is.
😬quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:56 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, elke zaterdag douchen en schone kleding aan.
Dat gezin zou echt volledig gecanceld moeten worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:28 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Volgt er trouwens iemand de bellinga’s?
Het zal mij niks verbazen dat hun nooit meer terug zullen komen.
Vraag mij af waar zijn die hondjes al die tijd en hoe en wat met dat huis nu..
Ik vind met zijn 3en voor de tv met ranking the stars aan nou niet perse romantisch 😅quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:27 schreef Lolaliedje30 het volgende:
En zoals verwachten zitten ze bij de bollens met z’n 3en bij elkaar romantisch sushi te eten alsof er niks aan het handje is 😂
Jaa klopt ze hebben nog geen horren en dan in een landelijke omgeving is niet te doen johquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:54 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten binnen te eten. Geld is op voor horren denk ik 😉
Hopelijk wel elke dag een schone onderbroek..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:10 schreef Missinglink24 het volgende:
Haha judith die niet snapt waarom iedereen toch zo druk is met de was 🤣
Als je 3,5week lang dezelfde trui aan hebt snap ik dat wel 🙈quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:10 schreef Missinglink24 het volgende:
Haha judith die niet snapt waarom iedereen toch zo druk is met de was 🤣
In de slaapkamer zijn ze toch laatst geplaatst? Toen konden ze eindelijk weer met de ramen open slapen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Jaa klopt ze hebben nog geen horren en dan in een landelijke omgeving is niet te doen joh
Serieus! Hebben ze haar nou nog geen fatsoenlijke schoenen gekocht (gesponsord gekregen)?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Yep, en jet op de tegenlaarzen , tjezus wat een Tokkies
Je zou voor de lol eens die Q&A over de verbouwing moeten kijken op YouTube van hun. Ik kreeg daar zo’n ongemakkelijk gevoel bij. Vooral van K richting M.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:34 schreef Livaes het volgende:
[..]
Dit was te verwachten natuurlijk, maar ook hier; lichaamstaal zegt veel. M staat er, voor mijn gevoel, qua 'energielevel' (call me zweefteef) best wel buiten. K en J stralen samen iets uit, daar staat M afzijdig van.
Even gekeken. Ruzie om eten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De fittie tussen de dochters van minibelle.. waarom zet ze dat online? En waarom grijpt ze niet eerder in?
Maar je gaat naar een diplomauitreikingquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
Serieus! Hebben ze haar nou nog geen fatsoenlijke schoenen gekocht (gesponsord gekregen)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |