Alleen de 2 jongsten. Rest heeft scouting, ja ze weten daar van prioriteiten stellen hoor! Nogmaals duidelijk dat G helemaal als laatste aan de beurt is qua aandacht. Wat een droeve toestand weer.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Die twee jongste gaan toch niet mee hoop ik?
Echt eens met jou.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:06 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Precies, bezopen deze actie. AM denkt alleen maar aan zichzelf. Ik vind haar een vreselijke moeder.
Absurd. Is de scouting nou zoveel belangrijker?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Alleen de 2 jongsten. Rest heeft scouting, ja ze weten daar van prioriteiten stellen hoor! Nogmaals duidelijk dat G helemaal als laatste aan de beurt is qua aandacht. Wat een droeve toestand weer.
Dit. En als je de reacties leest van J K en MB, zeggen die ook wel veel zonder dat ze veel schrijven 😅quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het verhaal van de poly.. ja, ik geloof dat er wel een kern van waarheid in zit. Het doodzwijgen en het perfecte plaatje blijven volhouden is wel helemaal hun.
Daarbij liep het huwelijk van MB en Koen eerder al bijna mis. Dat lijkt me niet ineens opgelost door er iemand aan toe te voegen.
Zoals al vaker genoemd hier de laatste tijd zien Koen en Sjaak er samen veel vrijer uit. Ik ben benieuwd.
Dat vond ik ook. Vooral die van J en K.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:54 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Dit. En als je de reacties leest van J K en MB, zeggen die ook wel veel zonder dat ze veel schrijven 😅
Wat kan ze rekenen die vrouw. Valt me vies tegen voor iemand die constant obsessief met geld bezig is.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef JaNeeDan het volgende:
85x3+50=260 volgens Judith.
Wat is dit voor rekenkunst? Als ik zo reken houd ik bakken met geld over😂
Haha ja dat zou wel een vreselijk beeld zijn🤣quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Maar even hoor, zijn jullie ook zo blij dat Sanneke geen korte rokjes draagt als ze zichzelf zo filmt? Op welk moment bedenkt zij dat het helemaal prima is om jezelf zo te filmen?
Ze zou beter kunnen investeren in een telefoonstandaardringding. Volgens mij regelmatig bij de Action te koop.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Maar even hoor, zijn jullie ook zo blij dat Sanneke geen korte rokjes draagt als ze zichzelf zo filmt? Op welk moment bedenkt zij dat het helemaal prima is om jezelf zo te filmen?
En in een fatsoenlijke broek.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zou beter kunnen investeren in een telefoonstandaardringding. Volgens mij regelmatig bij de Action te koop.
Ik volg geen juice channels, maar 1 van hen had erop gezet dat M. met een andere man gezoend had?? En ik las hier over reacties van K. en J. is dat dan ook op die juice channels?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:27 schreef Lolaliedje30 het volgende:
En zoals verwachten zitten ze bij de bollens met z’n 3en bij elkaar romantisch sushi te eten alsof er niks aan het handje is 😂
Is dat zo, dat hun huwelijk al eerder bijna mis ging? Wat was er dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het verhaal van de poly.. ja, ik geloof dat er wel een kern van waarheid in zit. Het doodzwijgen en het perfecte plaatje blijven volhouden is wel helemaal hun.
Daarbij liep het huwelijk van MB en Koen eerder al bijna mis. Dat lijkt me niet ineens opgelost door er iemand aan toe te voegen.
Zoals al vaker genoemd hier de laatste tijd zien Koen en Sjaak er samen veel vrijer uit. Ik ben benieuwd.
Ja, zullen wel veel filmpjes en foto’s van hun drietjes komen. Ze hebben zo te zien wel last van vliegen daar, zag er op de sushi-filmpje al 3 op het kleed lopen. Zou zo graag een ‘fly on the wall’ willen zijn daar 😂quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:27 schreef Lolaliedje30 het volgende:
En zoals verwachten zitten ze bij de bollens met z’n 3en bij elkaar romantisch sushi te eten alsof er niks aan het handje is 😂
Ja juicechannels zoals realityfbi en juicechannel_quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:29 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik volg geen juice channels, maar 1 van hen had erop gezet dat M. met een andere man gezoend had?? En ik las hier over reacties van K. en J. is dat dan ook op die juice channels?
Dit was te verwachten natuurlijk, maar ook hier; lichaamstaal zegt veel. M staat er, voor mijn gevoel, qua 'energielevel' (call me zweefteef) best wel buiten. K en J stralen samen iets uit, daar staat M afzijdig van.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:27 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Wat ik mij kan herinneren vooral 'jong samen, samen volwassen geworden en daarin op hun eigen manier gegroeid en die groei ging niet dezelfde richting op'.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:30 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Is dat zo, dat hun huwelijk al eerder bijna mis ging? Wat was er dan?
Als ik in mijn vinex wijk in de tuin sushi ga eten lopen er ook in no time 10 vliegen op.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:33 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja, zullen wel veel filmpjes en foto’s van hun drietjes komen. Ze hebben zo te zien wel last van vliegen daar, zag er op de sushi-filmpje al 3 op het kleed lopen. Zou zo graag een ‘fly on the wall’ willen zijn daar 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |