abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218121944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Earring het volgende:

[..]
Die twee jongste gaan toch niet mee hoop ik?
Alleen de 2 jongsten. Rest heeft scouting, ja ze weten daar van prioriteiten stellen hoor! Nogmaals duidelijk dat G helemaal als laatste aan de beurt is qua aandacht. Wat een droeve toestand weer.
pi_218121957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 19:06 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Precies, bezopen deze actie. AM denkt alleen maar aan zichzelf. Ik vind haar een vreselijke moeder.
Echt eens met jou.

Waarom moet in hemelsnaam die bolderkar mee. Moeten ze zo ver lopen? Totaal onbegrijpelijk.

Maar goed, Annemarie Geerts denkt ondertussen alleen aan de aandacht en de euro's.
Ze heeft zichzelf aangepraat dat ze dat tekort heeft gehad eerder.
En leeft ondertussen alleen nog daarvoor, likes, likes en euro's.
pi_218121964
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 19:34 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Alleen de 2 jongsten. Rest heeft scouting, ja ze weten daar van prioriteiten stellen hoor! Nogmaals duidelijk dat G helemaal als laatste aan de beurt is qua aandacht. Wat een droeve toestand weer.
Absurd. Is de scouting nou zoveel belangrijker?
Tot zover het hechte gezin.

AM zal vast met het excuus komen dat er maar een X aantal personen per kind mee mochten.
pi_218122042
Het verhaal van de poly.. ja, ik geloof dat er wel een kern van waarheid in zit. Het doodzwijgen en het perfecte plaatje blijven volhouden is wel helemaal hun.
Daarbij liep het huwelijk van MB en Koen eerder al bijna mis. Dat lijkt me niet ineens opgelost door er iemand aan toe te voegen.
Zoals al vaker genoemd hier de laatste tijd zien Koen en Sjaak er samen veel vrijer uit. Ik ben benieuwd.
pi_218122047
85x3+50=260 volgens Judith.

Wat is dit voor rekenkunst? Als ik zo reken houd ik bakken met geld over😂
pi_218122137
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het verhaal van de poly.. ja, ik geloof dat er wel een kern van waarheid in zit. Het doodzwijgen en het perfecte plaatje blijven volhouden is wel helemaal hun.
Daarbij liep het huwelijk van MB en Koen eerder al bijna mis. Dat lijkt me niet ineens opgelost door er iemand aan toe te voegen.
Zoals al vaker genoemd hier de laatste tijd zien Koen en Sjaak er samen veel vrijer uit. Ik ben benieuwd.
Dit. En als je de reacties leest van J K en MB, zeggen die ook wel veel zonder dat ze veel schrijven 😅
pi_218122163
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 19:54 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Dit. En als je de reacties leest van J K en MB, zeggen die ook wel veel zonder dat ze veel schrijven 😅
Dat vond ik ook. Vooral die van J en K.
pi_218122186
Maar even hoor, zijn jullie ook zo blij dat Sanneke geen korte rokjes draagt als ze zichzelf zo filmt? Op welk moment bedenkt zij dat het helemaal prima is om jezelf zo te filmen?
pi_218122196
Ik weet niet wat ik van de geruchten moet denken. Ik geloof niet dat J en K zomaar samen verder gaan en M dan nu “alleen” is. Ze hebben ook net dat huis gekocht en die hele verbouwing… maar goed. Dat zegt ook weer niks.

Wat mij wel opvalt is dat je de laatste tijd veel minder cheesy stories ziet van M en J bijv samen hand in hand in de auto of met z’n drieën samen geklit op de bank.
pi_218122250
Ik moest zo lachen dat Janneke(dbm) haar keuken ging soppen met haar dweilmop
pi_218122373
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef JaNeeDan het volgende:
85x3+50=260 volgens Judith.

Wat is dit voor rekenkunst? Als ik zo reken houd ik bakken met geld over😂
Wat kan ze rekenen die vrouw. Valt me vies tegen voor iemand die constant obsessief met geld bezig is.
pi_218122539
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Maar even hoor, zijn jullie ook zo blij dat Sanneke geen korte rokjes draagt als ze zichzelf zo filmt? Op welk moment bedenkt zij dat het helemaal prima is om jezelf zo te filmen?
Haha ja dat zou wel een vreselijk beeld zijn🤣
pi_218122615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze zou beter kunnen investeren in een telefoonstandaardringding. Volgens mij regelmatig bij de Action te koop.
pi_218122642
Ik blijf Guus zo'n ongelooflijke leuke gast vinden. Zo zonde hoe AM hem elke keer wegzet.
pi_218122707
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze zou beter kunnen investeren in een telefoonstandaardringding. Volgens mij regelmatig bij de Action te koop.
En in een fatsoenlijke broek.
pi_218122712
En zoals verwachten zitten ze bij de bollens met z’n 3en bij elkaar romantisch sushi te eten alsof er niks aan het handje is 😂
pi_218122719
Volgt er trouwens iemand de bellinga’s?
Het zal mij niks verbazen dat hun nooit meer terug zullen komen.
Vraag mij af waar zijn die hondjes al die tijd en hoe en wat met dat huis nu..
pi_218122733
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:27 schreef Lolaliedje30 het volgende:
En zoals verwachten zitten ze bij de bollens met z’n 3en bij elkaar romantisch sushi te eten alsof er niks aan het handje is 😂
Ik volg geen juice channels, maar 1 van hen had erop gezet dat M. met een andere man gezoend had?? En ik las hier over reacties van K. en J. is dat dan ook op die juice channels?
pi_218122748
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Is dat zo, dat hun huwelijk al eerder bijna mis ging? Wat was er dan?
pi_218122801
quote:
Ja, zullen wel veel filmpjes en foto’s van hun drietjes komen. Ze hebben zo te zien wel last van vliegen daar, zag er op de sushi-filmpje al 3 op het kleed lopen. Zou zo graag een ‘fly on the wall’ willen zijn daar 😂
pi_218122804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik volg geen juice channels, maar 1 van hen had erop gezet dat M. met een andere man gezoend had?? En ik las hier over reacties van K. en J. is dat dan ook op die juice channels?
Ja juicechannels zoals realityfbi en juicechannel_
pi_218122813
quote:
Dit was te verwachten natuurlijk, maar ook hier; lichaamstaal zegt veel. M staat er, voor mijn gevoel, qua 'energielevel' (call me zweefteef) best wel buiten. K en J stralen samen iets uit, daar staat M afzijdig van.
pi_218122848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:30 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Is dat zo, dat hun huwelijk al eerder bijna mis ging? Wat was er dan?
Wat ik mij kan herinneren vooral 'jong samen, samen volwassen geworden en daarin op hun eigen manier gegroeid en die groei ging niet dezelfde richting op'.
pi_218122904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:33 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja, zullen wel veel filmpjes en foto’s van hun drietjes komen. Ze hebben zo te zien wel last van vliegen daar, zag er op de sushi-filmpje al 3 op het kleed lopen. Zou zo graag een ‘fly on the wall’ willen zijn daar 😂
Als ik in mijn vinex wijk in de tuin sushi ga eten lopen er ook in no time 10 vliegen op.

Jaa een fly on the wall, zou ik bij meer flu flu s wel eens willen zijn
pi_218122916
Judith wast 1x p/w kleding? Hoe dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')