Ik ben geblokkeerd denk ik😂quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De app installeren, verder niet registreren. Kies dan voor ‘ga verder in browser’. Typ voor het vergrootglas, typ de naam in en klik op de naam onderin. Je kunt dan kiezen voor Threads en voor antwoorden (door diegene op andere volgers).
En chat/reacties uitgezet....Ik vond het ook een flauwe sneer. Zo van: Wij checken onze bronnen wel en dit is het antwoord.quote:
Ik vind het dieptriest, nergens geen geld voor en nooit de deur uit gaan behalve voor dit soort dingen. 100% dat ze ook ergens heeft zitten lunchen maar het niet heeft gefilmd, omdat ze anders commentaar gaat krijgen (terecht) want wel ergens kunnen eten maar niet voor je zoon de kapper kunnen betalen. Die hebben eigenlijk echt een budgetcoach nodig die 2.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:09 schreef LALAA het volgende:
[..]
Misschien heeft niemand haar vertelt dat ze haar kind vast moet zetten in de wagen? Kan je haar niet kwalijk nemen dan.
Ik dacht ook dat ze eindelijk lekker even alleen aan het wandelen was met hem. Maar nee, ze komt terug met een hele stapel aan kleding. Elke keer als zij van de bank afkomt kost het klauwen met geld. En dan de kapper, terwijl het haar voor de ogen van je baby hangt, te duur vinden.
En vergeet niet budget recepten van 2-3 euro savonds.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het dieptriest, nergens geen geld voor en nooit de deur uit gaan behalve voor dit soort dingen. 100% dat ze ook ergens heeft zitten lunchen maar het niet heeft gefilmd, omdat ze anders commentaar gaat krijgen (terecht) want wel ergens kunnen eten maar niet voor je zoon de kapper kunnen betalen. Die hebben eigenlijk echt een budgetcoach nodig die 2.
En ook hoe ze weer filmt. Kom op, zet je camera eens wat hoger.
Die twee jongste gaan toch niet mee hoop ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:18 schreef Rimboequeen het volgende:
AM heeft de bolderkar mee naar de diploma uitreiking.
Exact. Mijn vader heeft ook gewerkt in garages en die vond Franse auto's altijd vreselijk om aan te werken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:22 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft stage gelopen in verschillende garages en zegt telkens, voor mij geen franse auto 🤪
Ja alles bij elkaar kan ik alleen maar mijn hoofd schudden bij haar. Ik heb verstandigere moeders gezien bij 4 handen op 1 buik. 😳quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:27 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
En vergeet niet budget recepten van 2-3 euro savonds.
Die camera houding, vreselijk.
Er was geen oppas… alle andere kinderen moeten naar de scouting 😉quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:44 schreef Lodelie het volgende:
Sorry, maar ik vind het belachelijk dat ze Lot en Jet meenemen naar de diplomauitreiking van Guus.
Zullen een hoop het niet met mij eens zijn, maar zij zijn er gewoon te jong voor. Ze krijgen er amper iets van mee, ze eisen een hoop aandacht op en moeten stil gehouden worden.
Guus heeft gewoon recht op onverdeelde aandacht van zijn ouders!
En niemand van zn oudere broers en zussen kon mee of oppassen?
Ik hoop dat ze nog wel iets leuks gaan doen naderhand... Of gaat Maarten gewoon eten op de borden kwakken.
Hoe kan je kiezen voor zoveel kinderen, jezelf profileren als moeder van een groot gezin en zo weinig tijd, aandacht, energie en effort in je kinderen stoppen. Bah.
Echt he, waaaarom! Alsof je een dag naar het strand gaat ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:18 schreef Rimboequeen het volgende:
AM heeft de bolderkar mee naar de diploma uitreiking.
En Jim zit niet op scouting. En die heeft xo’n speciale band met Guus is het praatje van AM.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:54 schreef Lodelie het volgende:
Geen oppas en scouting, slechte reden.
Hoe ver van te voren weet je dat die diplomauitreiking is? Dat regel je gewoon! Ze kan voor haar eigen uitstapjes ook van alles regelen altijd.
Wij hebben vrij genomen, mijn oudste ging mee naar zn broertje en heeft ook verplichtingen afgezegd.
Toch vind ik dat ook raar. Zo'n diploma uitreiking is maar 1x, waarom dan niet scouting afzeggen en met iedereen erheen? Dat zou ik iig doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:46 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Er was geen oppas… alle andere kinderen moeten naar de scouting 😉
Ze heeft ook nog 2 schoondochters. En de oudste 2 zoons moesten ook naar de scouting? En Mirjam (van IJsland), daar konden de 2 jongsten ook niet even heen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:46 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Er was geen oppas… alle andere kinderen moeten naar de scouting 😉
Ik vind hem er vooral enorm bleek en stilletjes uitzien. Ziet er zo 'verdrietig' uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:44 schreef IlseMarije het volgende:
Ik vind Mijan niet zo fijn in de wagen liggen, hoe moet dat straks als hij een winterjasje aanheeft. De wagen lijkt niet heel comfortabel. (Ik ken de wagen verder niet, misschien is dat nog aan te passen)
Precies, bezopen deze actie. AM denkt alleen maar aan zichzelf. Ik vind haar een vreselijke moeder.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:02 schreef Livaes het volgende:
Als er nou echt momenten zijn waarop je in je schoolcarriére de onverdeelde aandacht van je ouders verdiend dan zijn het wel de eerste schooldag, je eindmusical van groep 8 en je diplomering van je middelbare school. Helaas moet de moeder van G. nog even reclame maken voor een bolderkar waardoor zijn jongere zusjes mee moeten.
Je kunt een kind veel materialisme in het leven geven maar het zijn de échte momenten die het kind vormen tot wie het wordt als volwassen persoon.
Ik vind hem ook weinig actief?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:04 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik vind hem er vooral enorm bleek en stilletjes uitzien. Ziet er zo 'verdrietig' uit.
Eens met jou. Alleen Guus en de grotere kinderenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:44 schreef Lodelie het volgende:
Sorry, maar ik vind het belachelijk dat ze Lot en Jet meenemen naar de diplomauitreiking van Guus.
Zullen een hoop het niet met mij eens zijn, maar zij zijn er gewoon te jong voor. Ze krijgen er amper iets van mee, ze eisen een hoop aandacht op en moeten stil gehouden worden.
Guus heeft gewoon recht op onverdeelde aandacht van zijn ouders!
En niemand van zn oudere broers en zussen kon mee of oppassen?
Ik hoop dat ze nog wel iets leuks gaan doen naderhand... Of gaat Maarten gewoon eten op de borden kwakken.
Hoe kan je kiezen voor zoveel kinderen, jezelf profileren als moeder van een groot gezin en zo weinig tijd, aandacht, energie en effort in je kinderen stoppen. Bah.
Ik herken het hoor. Ze legde hem een poosje geleden in de Ikea op een bed. Dat kind bleef op z'n rug liggen. Ik zat daar zo verbaasd naar te kijken. De mijne was toen al een maand bezig om zich continu om te rollen op z'n buik en vooruit te komen. De oudste kroop met zes maanden geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:25 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind hem ook weinig actief?
Mijn zoon stond met zeven maanden rechtop aan de box te rammelen. En kroop de trap op. Maar hij zit nog niet zelfstandig? Kruipt hij wel?
Heb net mijn videos zitten terug te kijken om te kijken of ik juist zat qua tijdslijn maar dat is wel het geval.
Ik heb even geen vergelijk he.
Mijn kinderen konden met 7 maanden ook nog niet zitten. En kropen met 10 maanden nog geen eens. Ze zijn nu heel actief ;-)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:25 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind hem ook weinig actief?
Mijn zoon stond met zeven maanden rechtop aan de box te rammelen. En kroop de trap op. Maar hij zit nog niet zelfstandig? Kruipt hij wel?
Heb net mijn videos zitten terug te kijken om te kijken of ik juist zat qua tijdslijn maar dat is wel het geval.
Ik heb even geen vergelijk he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |