Mee eens en scherp, alhoewel zij regelmatig werk en terras combineren volgens mij 😅quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:22 schreef LALAA het volgende:
Ik vind de reacties van Jacq en Koen toch wat koeltjes. En het valt mij ook op dat Koen zegt ik ga weer aan het werk en volgens Mies zitten ze samen op het terras.
Ooit geprobeerd, maar dat is mij niet gelukt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Threads kun je gewoon lezen zonder je aan te melden.
Ontkend..stilzwijgen, het plaatje van destijds volhouden enz.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:30 schreef proud_mami het volgende:
Hoe hebben ze gereageerd toen hun poly uitkwam? Hebben ze dat toen toegegeven of ontkend? Niet dat dat wat zegt over deze situatie maar ik ben gewoon benieuwd.
Ze doen wekelijks een zakelijke bespreking tijdens een lunch buiten de deur.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:22 schreef LALAA het volgende:
Ik vind de reacties van Jacq en Koen toch wat koeltjes. En het valt mij ook op dat Koen zegt ik ga weer aan het werk en volgens Mies zitten ze samen op het terras.
Ik vind het knap…quote:
Kan best dat het komt door dat liften, dat lijkt mij ook belastend voor de nekspieren.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:42 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Misschien had DBM wat meer moeten drinken met die warme dagen? Wie weet komt daar die hoofdpijn wel vandaan.
En wbt de bollens. Ik denk wel dat het waar is.
Vele hebben wel vaak commentaar op die juice channels maar vaak hebben deze wel gelijk. 😉
Als je het 🔍gebruikt en de blije mama intikt dan vind je haarquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar dat is mij niet gelukt.
Ja, dat zal best. Maar ik vind het gewoon opvallend dat de ene het werk noemt en de ander een lunch.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze doen wekelijks een zakelijke bespreking tijdens een lunch buiten de deur.
Hmmm 🤔quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:40 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ontkend..stilzwijgen, het plaatje van destijds volhouden enz.
Misschien heeft niemand haar vertelt dat ze haar kind vast moet zetten in de wagen? Kan je haar niet kwalijk nemen dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:04 schreef WinnieWana het volgende:
Bel de krant Sanneke is de deur uit met kind.
Zonder kind vast te zetten dat dan weer wel.
Waar bemoei jij je mee? Niemand heeft hier om tips gevraagd hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:09 schreef LALAA het volgende:
[..]
Misschien heeft niemand haar vertelt dat ze haar kind vast moet zetten in de wagen? Kan je haar niet kwalijk nemen dan.
Ik dacht ook dat ze eindelijk lekker even alleen aan het wandelen was met hem. Maar nee, ze komt terug met een hele stapel aan kleding. Elke keer als zij van de bank afkomt kost het klauwen met geld. En dan de kapper, terwijl het haar voor de ogen van je baby hangt, te duur vinden.
Off topic, maar hier ook twee kinderen met migraine. Jongste is via de huisarts doorverwezen naar de (kinder)neuroloog. Daar gestart met ibuprofen en paracetamol (dat is volgens mij protocol) en toen dat niet meer hielp overgestapt op andere medicatie. Andere kind heeft buikmigraine (hoofdpijn staat op de achtergrond) en nog maar een paar aanvallen per jaar. Die vond medicatie (nog) niet nodig.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik vind het knap…
Mijn zoon heeft geregeld migraine ligt echt plat in bed en is amper in staat om op te staan om medicatie in te nemen. Soms spuugt hij de hele tijd door en kan hij niet meer op zn benen staan. Hij werkt met machines en volgens de huisarts moest hij maar even in een hoekje gaan zitten 😵💫 Gelukkig nu op de wachtlijst voor de neuroloog want paracetamol in combinatie met ibuprofen (de huisarts gaf geen medicatie omdat hij nog zo jong is 🤬) daar win je de oorlog niet mee.
Precies wat ik wilde schrijven.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:04 schreef WinnieWana het volgende:
Bel de krant Sanneke is de deur uit met kind.
Zonder kind vast te zetten dat dan weer wel.
De app installeren, verder niet registreren. Kies dan voor ‘ga verder in browser’. Typ voor het vergrootglas, typ de naam in en klik op de naam onderin. Je kunt dan kiezen voor Threads en voor antwoorden (door diegene op andere volgers).quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar dat is mij niet gelukt.
Deze discussie was een paar dagen geleden hier ook. Het is bij meerdere medeschrijvers gebeurd. Ik heb toen niet gereageerd. Maar ook hier is t wel eens gebeurdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:44 schreef poohenzo het volgende:
hoeveel kinderen stoppen trouwens speelgoed in hun onderbroek om mee te nemen naar school? Ik heb er echt nog nooit een moeder of vader over gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |