abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218120592
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 16:22 schreef LALAA het volgende:
Ik vind de reacties van Jacq en Koen toch wat koeltjes. En het valt mij ook op dat Koen zegt ik ga weer aan het werk en volgens Mies zitten ze samen op het terras.
Mee eens en scherp, alhoewel zij regelmatig werk en terras combineren volgens mij 😅
Ik mag toch hopen dat ze heel goed hebben nagedacht over alles voordat ze die nieuwe woning kochten en ook een plan B met elkaar hebben opgesteld, mocht de poly stuklopen.
pi_218120637
Hoe hebben ze gereageerd toen hun poly uitkwam? Hebben ze dat toen toegegeven of ontkend? Niet dat dat wat zegt over deze situatie maar ik ben gewoon benieuwd.
pi_218120725
Er zouden wel veel puzzelstukjes op hun plaats vallen en de juice komt kennelijk van iemand dichtbij. Ik sta er niet raar van te kijken als het waar is, en ook het plan om de schone schijn op te houden kan ik nog wel volgen, wat moet je anders? Uit elkaar gaan is eigenlijk geen optie zonder een enorme rokende puinhoop achter te laten.
pi_218120749
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 15:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Threads kun je gewoon lezen zonder je aan te melden.
Ooit geprobeerd, maar dat is mij niet gelukt.
pi_218120772
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 16:30 schreef proud_mami het volgende:
Hoe hebben ze gereageerd toen hun poly uitkwam? Hebben ze dat toen toegegeven of ontkend? Niet dat dat wat zegt over deze situatie maar ik ben gewoon benieuwd.
Ontkend..stilzwijgen, het plaatje van destijds volhouden enz.
pi_218120809
Misschien had DBM wat meer moeten drinken met die warme dagen? Wie weet komt daar die hoofdpijn wel vandaan.

En wbt de bollens. Ik denk wel dat het waar is.
Vele hebben wel vaak commentaar op die juice channels maar vaak hebben deze wel gelijk. 😉
pi_218120820
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 16:22 schreef LALAA het volgende:
Ik vind de reacties van Jacq en Koen toch wat koeltjes. En het valt mij ook op dat Koen zegt ik ga weer aan het werk en volgens Mies zitten ze samen op het terras.
Ze doen wekelijks een zakelijke bespreking tijdens een lunch buiten de deur.
pi_218120905
Valt me nu trouwens op dat bob een skate helm draagt op de fiets 🤔 dat werd mij ooit sterk afgeraden toen we helmen voor de kinderen gingen kopen 🤔
pi_218120930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 15:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Krijgt zij migraine weg met pcm?
Ik vind het knap…

Mijn zoon heeft geregeld migraine ligt echt plat in bed en is amper in staat om op te staan om medicatie in te nemen. Soms spuugt hij de hele tijd door en kan hij niet meer op zn benen staan. Hij werkt met machines en volgens de huisarts moest hij maar even in een hoekje gaan zitten 😵💫 Gelukkig nu op de wachtlijst voor de neuroloog want paracetamol in combinatie met ibuprofen (de huisarts gaf geen medicatie omdat hij nog zo jong is 🤬) daar win je de oorlog niet mee.
pi_218120935
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 16:42 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Misschien had DBM wat meer moeten drinken met die warme dagen? Wie weet komt daar die hoofdpijn wel vandaan.

En wbt de bollens. Ik denk wel dat het waar is.
Vele hebben wel vaak commentaar op die juice channels maar vaak hebben deze wel gelijk. 😉
Kan best dat het komt door dat liften, dat lijkt mij ook belastend voor de nekspieren.
pi_218120995
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 16:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je het 🔍gebruikt en de blije mama intikt dan vind je haar
pi_218121007
Bel de krant Sanneke is de deur uit met kind.

Zonder kind vast te zetten dat dan weer wel.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  vrijdag 4 juli 2025 @ 17:04:40 #138
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218121012
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 16:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze doen wekelijks een zakelijke bespreking tijdens een lunch buiten de deur.
Ja, dat zal best. Maar ik vind het gewoon opvallend dat de ene het werk noemt en de ander een lunch.

Ik geloof zeker dat er iets speelt. Helemaal klaar tussen de poly weet ik niet. Maar er zijn geen kleffe odes meer aan elkaar, niet op vakantie naar hun “home away from home” Mallorca, zo te zien ervaren zowel Mies als Jacq heel veel stress en het ziet er gewoon allemaal niet zo gezellig meer uit.

Toen ze net samen waren als poly ontkenden ze ook alles. We gaan het zien.
pi_218121019
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 16:40 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ontkend..stilzwijgen, het plaatje van destijds volhouden enz.
Hmmm 🤔
  vrijdag 4 juli 2025 @ 17:09:55 #140
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218121050
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 17:04 schreef WinnieWana het volgende:

Misschien heeft niemand haar vertelt dat ze haar kind vast moet zetten in de wagen? Kan je haar niet kwalijk nemen dan.

Ik dacht ook dat ze eindelijk lekker even alleen aan het wandelen was met hem. Maar nee, ze komt terug met een hele stapel aan kleding. Elke keer als zij van de bank afkomt kost het klauwen met geld. En dan de kapper, terwijl het haar voor de ogen van je baby hangt, te duur vinden.
pi_218121096
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 17:09 schreef LALAA het volgende:

[..]
Misschien heeft niemand haar vertelt dat ze haar kind vast moet zetten in de wagen? Kan je haar niet kwalijk nemen dan.

Ik dacht ook dat ze eindelijk lekker even alleen aan het wandelen was met hem. Maar nee, ze komt terug met een hele stapel aan kleding. Elke keer als zij van de bank afkomt kost het klauwen met geld. En dan de kapper, terwijl het haar voor de ogen van je baby hangt, te duur vinden.
Waar bemoei jij je mee? Niemand heeft hier om tips gevraagd hoor :+

Ik was eerst ook *O* ze zijn lekker buiten aan het wandelen. En toen -O- ze ging winkelen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218121150
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 16:55 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik vind het knap…

Mijn zoon heeft geregeld migraine ligt echt plat in bed en is amper in staat om op te staan om medicatie in te nemen. Soms spuugt hij de hele tijd door en kan hij niet meer op zn benen staan. Hij werkt met machines en volgens de huisarts moest hij maar even in een hoekje gaan zitten 😵💫 Gelukkig nu op de wachtlijst voor de neuroloog want paracetamol in combinatie met ibuprofen (de huisarts gaf geen medicatie omdat hij nog zo jong is 🤬) daar win je de oorlog niet mee.
Off topic, maar hier ook twee kinderen met migraine. Jongste is via de huisarts doorverwezen naar de (kinder)neuroloog. Daar gestart met ibuprofen en paracetamol (dat is volgens mij protocol) en toen dat niet meer hielp overgestapt op andere medicatie. Andere kind heeft buikmigraine (hoofdpijn staat op de achtergrond) en nog maar een paar aanvallen per jaar. Die vond medicatie (nog) niet nodig.
pi_218121181
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 17:04 schreef WinnieWana het volgende:

Precies wat ik wilde schrijven.
Maar ook dat het was om weer geld uit te geven
pi_218121205
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 16:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De app installeren, verder niet registreren. Kies dan voor ‘ga verder in browser’. Typ voor het vergrootglas, typ de naam in en klik op de naam onderin. Je kunt dan kiezen voor Threads en voor antwoorden (door diegene op andere volgers).
pi_218121229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:44 schreef poohenzo het volgende:
hoeveel kinderen stoppen trouwens speelgoed in hun onderbroek om mee te nemen naar school? Ik heb er echt nog nooit een moeder of vader over gehoord.
Deze discussie was een paar dagen geleden hier ook. Het is bij meerdere medeschrijvers gebeurd. Ik heb toen niet gereageerd. Maar ook hier is t wel eens gebeurd
pi_218121266
Reality fbi heeft de posts verwijderd over de bollen clan..
pi_218121273
Reality fbi heeft de stories eraf 👀
  Moderator/colorchick vrijdag 4 juli 2025 @ 17:48:35 #148
382129 crew  Donna
pi_218121285
Het leven als juice kanaal is ook niet makkelijk. _O-
pi_218121307
De scoop over de poly was van juicechannel.
pi_218121330
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 17:45 schreef Iriss23579 het volgende:
Reality fbi heeft de stories eraf 👀
Zij waren ook alleen maar gevraagd of ze er iets over hadden gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')