Ik vind dit niet eens kritische vraag, maar gewoon een geïnteresseerde vraag. Mijn hemel, die vrouw…quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, wel een kritische maar goed, zij ziet dat anders blijkbaar. Nou succes met je boek dan.
Als je niet tegen kritiek kunt kun je beter geen boek uitbrengen, vooral als je vooraf weet dat er dingen instaan die kritiek opleveren.
Lekker autonoom op je smoel kletterenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:19 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Experimenteren op de fiets is dat, moedigt ze enorm aan 🤣
*Rolt van de bank van het lachen😂quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:26 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Lekker autonoom op je smoel kletteren
Zij zijn de enigen die daar duidelijkheid over kunnen geven. Mijn verwachting is dat de hoeveelheid ‘niks aan de stories’ voorlopig zal oplopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:27 schreef Assiral1995 het volgende:
Is de driehoeksverhouding tussen MB en JVP en Koen echt over?
Er zijn inderdaad zoveel mensen die hun hoofdpijn migraine noemen, die mogen hopen dat ze nooit echt migraine krijgen, want dan piepen ze wel anders.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:08 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Die heeft echt geen migraine of ernstige hoofdpijn. Laatste zei ze ook dat ze zo veel hoofdpijn had dat ze in bed ging liggen series kijken.
Als ik series kan kijken kan ik ook werken en heb ik milde hoofdpijn die weggaat/minder wordt met ibuprofen en of paracetamol.
Migraine is andere koek.
( ik heb het niet meer zo vaak dus geen huisarts en medicijnen nodig voor die 2-3 keer per jaar)
En de uitvinder van de paracetamol moet een high5 in zijn gezicht krijgen, want vies 🙄quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:26 schreef opwegnaar het volgende:
Overigens heeft DBM bij de huisarts weer een nieuwe diagnose gehaald: migraine. Moet dat niet dmv een grondige anamnese door een neuroloog vastgesteld worden? Ik ben er iig onder behandeling voor bij een neuroloog.
Krijgt zij migraine weg met pcm?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de uitvinder van de paracetamol moet een klap krijgen, want vies 🙄
Maar naast die emmers stront staan liters slijm en kwijl van de volgm… vrouwen die haar volgen en die vinden dat ze alles zó fantastisch doet en ze heel veel aan haar boek hebben gehad. En of ze weer boeken gaat signeren in huppelkutterveen zodat ze weer een kussen kunnen borduren en neem je nu L mee want dan kunnen we daarmee op de foto hihi.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dit zegt weer veel over AM, haar wil is wet en haar mening is de waarheid. Ben je geen trouwe meeloper of meepraten dan is het voor haar snel klaar.
Ik hoop dat ze een emmer stront over zich heen krijgt als het boek uit is.
Geen idee wat ze mankeerde en waar ze PCM voor ging gebruiken. Het was weer zo’n natte wind op threads.quote:
Misschien moet ik haar toch eens anoniem gaan volgen. Lijkt me best vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Geen idee wat ze mankeerde en waar ze PCM voor ging gebruiken. Het was weer zo’n natte wind op threads.
Threads kun je gewoon lezen zonder je aan te melden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien moet ik haar toch eens anoniem gaan volgen. Lijkt me best vermakelijk.
Als ik hun was zou ik zelf met een ander account zoiets droppen, puur om te zien en aan te tonen hoe snel zo’n juicechannel iets voor waarheid aanneemt. JC moet je sowieso met een korrel zout nemen. Het enige waar ze goed in zijn is hun eigen mening ventileren in de berichten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:47 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik geloof niks van die verhalen over Michelle, Jacqueline en Koen. Je hebt er altijd iemand tussen zitten die jaloers zijn of er op tegen zijn en zulke verhalen dan de wereld in helpen.
Ik denk dat er echt een kern van waarheid in zit. Als het zoenen verhaal niet waar zou zijn, dan zou een van die meiden die op haar wachten toch ontkrachten?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:35 schreef Trenchcoat het volgende:
Reality FBI deelt screenshots waarin hij M, J & K heeft gesproken en ze ontkennen alles.. ze zaten op dat moment ook “gewoon” samen te lunchen op het terras, ze is niet zoenend gespot en ze zijn gewoon nog met z’n 3en. Ze hebben wel een vermoeden waar het gerucht vandaan komt.
Time will tell..
AM gaat echt niks in haar boek laten zetten wat negatief klinkt naar haar toe. Ze heeft natuurlijk alleen maar instabesties, lees mensen waar ze aan verdient en andersom, gevraagd een krabbeltje te schrijven hoe geweldig ze is.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar naast die emmers stront staan liters slijm en kwijl van de volgm… vrouwen die haar volgen en die vinden dat ze alles zó fantastisch doet en ze heel veel aan haar boek hebben gehad. En of ze weer boeken gaat signeren in huppelkutterveen zodat ze weer een kussen kunnen borduren en neem je nu L mee want dan kunnen we daarmee op de foto hihi.
Maar wie zegt dat er überhaupt mensen op haar stonden te wachten? Dat verhaal neem jij voor lief omdat een juicechannel claimt dat dit is gebeurd, maar wie zegt dat dit echt plaats heeft gevonden?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]tkrachten?quote:Ik denk dat er echt een kern van waarheid in zit. Als het zoenen verhaal niet waar zou zijn, dan zou een van die meiden die op haar wachten toch on
Time Will tell.. ik blijf dit verhaal iig nog even volgen. GTST is er niets bij!
Maar wie zegt dat er überhaupt mensen op haar stonden te wachten? Dat verhaal neem jij voor lief omdat een juicechannel claimt dat dit is gebeurd, maar wie zegt dat dit echt plaats heeft gevonden?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:55 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
tkrachten?
Time Will tell.. ik blijf dit verhaal iig nog even volgen. GTST is er niets bij!
Zou zomaar kunnen dat ze een werklunch hebben. Dat zie je ze vaker doen toch? Lunchen en tegelijk overleggen en plannen maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:22 schreef LALAA het volgende:
Ik vind de reacties van Jacq en Koen toch wat koeltjes. En het valt mij ook op dat Koen zegt ik ga weer aan het werk en volgens Mies zitten ze samen op het terras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |