abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218118520
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Diegene had (pijnboompitten) tussen haakjes gezet. Ik (maar geen autisme) interpreteer dat als ‘optioneel’

En er stond ook mascarpone/kookroom.
Dus een van de 2.

Als je 2 bakjes smeerkaas door je soep kan gooien, dan kun je ook wel een flesje kookroom kopen bij de Lidl. Dat gaat waarschijnlijk niet helemaal door het gerecht, dus kun je nog een keer iets maken.

En als je de bonnetjes van de boodschappen ziet, kopen ze niet alleen maar essentiële dingen.

Dus ik vond haar reactie bot en overdreven. In dezelfde orde als ‘ik heb niet om tips gevraagd’
Exact, en Sanneke is altijd bot.
pi_218118522
🤔 Judith.. Vooropgesteld dus dat ik helemaal pro helm ben he 👌👍 maar haar pleidooi is zo dubbel
In de bakfiets zit bob volgens mij vaak los zonder helm en fietst zij zonder helm met haar telefoon in haar hand 🤔 als ze een losliggende tegel mist en onderuit gaat ligt bob ook ernaast met zijn hoofd op de straat 🤷Dus snap het hele pleidooi over veiligheid niet zo
pi_218118546
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Vind ik dan ook weer overdreven allemaal.

Het is maar school he, je kind gaat niet op audientie bij de koning.
Ik vind het getuigen van veel fatsoen. Kunnen een hoop ouders een voorbeeld aan nemen.
pi_218118548
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:24 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB heeft hevig staan zoenen met een onbekende man volgens een bron van Juicechannel. Vandaar dat ze zo opgeladen en lyrisch is over het tripje 😂
Is er nog een design kamertje over op de boerderie? 😂
pi_218118594
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:44 schreef poohenzo het volgende:
hoeveel kinderen stoppen trouwens speelgoed in hun onderbroek om mee te nemen naar school? Ik heb er echt nog nooit een moeder of vader over gehoord.
Ik ook niet. Maar dat is een haar oermoederlijke taken he.
pi_218118636
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 11:36 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja maar het gaat over AM, die wordt altijd verdedigd door Louca. Dit in tegenstelling tot Debbie.
Idd
pi_218118683
Ik snap dat gezeur over die diplomauitreiking niet: het is 1 dag per jaar en je weet de datum al lang van te voren. Ik heb gewoon gezorgd dat ik vrij ben. Tijdstip is toch helemaal niet belangrijk. Wat Harper ook al zei: Annemarie regelt voor zichzelf van alles op rare tijden en vaak op oppas. En nu moet er voor de content weer even over gezeurd worden. 18.15 uur is toch een normale tijd? Dat is de tijd dat de sporttrainingen vaak ook, meerdere dagen per week, beginnen. Wat vroeger eten en klaar. Of een oppas vragen, die pizza's in de oven mikt.

Wat een gezeik: wees blij voor je kind in plaats te gaan zeuren over hoe lastig de tijd is.
pi_218118724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:45 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Is er nog een design kamertje over op de boerderie? 😂
Wellicht kunnen ze 1 "speel"kamer adults only maken 😜

Maar wat een juice! 36 uur weg en naast alle "goede gesprekken, tranen, lachen, nieuwe bffs" ook nog tijd om minstens even ordinair te tongen met een mysterieuze man...
pi_218118733
Foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door proud_mami op 04-07-2025 13:09:00 (Foutje) ]
pi_218118744
pi_218118884
En dat allemaal op 2 uur slaap, petje af
pi_218118893
Juicy MB, denk niet dat ze er op gaan reageren
pi_218118907
Kan me haast niet voorstellen trouwens dat Debbie iets geschreven heeft voor het boek, enige wederkerigheid heb ik niet bij AM kunnen bespeuren. Komt op mij over dat vooral Debbie de insta vriendschap levend wil houden voor extra volgers
pi_218118980
Sorry maar ik vind hoe AM Jet aan die haring laat happen ook echt niet geschikt om online te zetten
pi_218119004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Sorry maar ik vind hoe AM Jet aan die haring laat happen ook echt niet geschikt om online te zetten
Jet boeit Annemarie Geerts precies niks. Alles voor meer content.
pi_218119059
Michelle en Koen hadden volgens mij altijd al een 'open' huwelijk.

Namen en info over andere mensen verwijderd.

[ Bericht 61% gewijzigd door Deisyy op 04-07-2025 15:05:39 ]
pi_218119150
Sorry maar ik kan nu niet wwgblijven na juicechannel 🤣🤣🤣
pi_218119162
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:21 schreef Felinecat het volgende:
En dat allemaal op 2 uur slaap, petje af
Pff word al moe als ik het lees
pi_218119370
Lees idd meer nu op JC
Maar eerlijk zijn Koen en Jacqueline nog wel wat zonder MB? Ik bedoel op de socials?
pi_218119372
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:08 schreef proud_mami het volgende:
[ link | afbeelding ]
Even doorklikken. De poly schijnt over te zijn en Koen en Jvp gaan samen verder......
Als dit echt waar is, zaten we er dus niet zo ver naast!

Oh wat lijkt me dit ingewikkeld. Zakelijk helemaal verstrengeld, net een huis met 6 nullen gekocht.
Daar gaat hun Unique sellingpoint.

[ Bericht 8% gewijzigd door SterreKaatje op 04-07-2025 14:17:34 ]
pi_218119381
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:46 schreef Iriss23579 het volgende:
Ja er staat nu op juichechannel dat Koen en Jacq veder willen......
pi_218119383
Oei… update Juice Channel.
Als dit echt waar is lijkt me dat heel pittig. Einde relatie is in de meeste gevallen pittig maar hier komt zoveel bij kijken.
pi_218119387
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:12 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Even doorklikken. De poly schijnt over te zijn en Koen en Jvp gaan samen verder......
Het zou mij niks verbazen....
  vrijdag 4 juli 2025 @ 14:18:34 #74
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218119420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:13 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Maar het is toch ooit begonnen tussen Jacq en Mies?
pi_218119427
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 Judith.. Vooropgesteld dus dat ik helemaal pro helm ben he 👌👍 maar haar pleidooi is zo dubbel
In de bakfiets zit bob volgens mij vaak los zonder helm en fietst zij zonder helm met haar telefoon in haar hand 🤔 als ze een losliggende tegel mist en onderuit gaat ligt bob ook ernaast met zijn hoofd op de straat 🤷Dus snap het hele pleidooi over veiligheid niet zo
Experimenteren op de fiets is dat, moedigt ze enorm aan 🤣
pi_218119431
Het zou mij ook niet verbazen. Lichaamstaal en de ogen zeggen veel en ik vond die van de week van K naar M niet heel best overkomen. Toen M op haar tripje was en O een ienemienemutte deed of J of K moest gaan koken kwam dat zoveel 'lichter', gezelliger en warmee over dan ik in een lange tijd heb gezien
pi_218119444
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:13 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Dat hebben de meesten hier volgens mij al eens voorspeld.
pi_218119458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:18 schreef LALAA het volgende:

[..]
Maar het is toch ooit begonnen tussen Jacq en Mies?
Ja klopt!
pi_218119461
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 11:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Franse auto's staan over het algemeen wel bekend om problemen en autogarages zijn er nooit zo blij mee. Ze zijn vreselijk om aan te werken, weet ik uit betrouwbare bronnen. 😂
Mijn zoon heeft stage gelopen in verschillende garages en zegt telkens, voor mij geen franse auto 🤪
pi_218119469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:12 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Oh wat lijkt me dit ingewikkeld. Zakelijk helemaal verstrengeld, net een huis met 6 nullen gekocht.
Daar gaat hun Unique sellingpoint.
Dat zou ik voor de kinderen echt heel triest vinden
pi_218119473
Mocht het waar zijn wat Juicechannel beweert vind ik het alweer ontzettend triest voor al die kinderen, weer de dupe...
pi_218119478
Ik moet ondertussen lachen om het PR pakket van Judith. Douche- en badproducten, terwijl we volgens mij allemaal wel weten dat de persoonlijke hygiëne niet de hoogste prioriteit heeft bij Judith en B. Maar wie weet mag hij wat vaker in bad, nu Judith alleen nog voor het warme water hoeft te betalen en het verzorgingsproduct gratis is.

En dat helm-verhaal, schiet op zeg. Ik ben benieuwd hoeveel mensen al gevraagd hebben naar waarom zij dan filmt op de fiets, als ze fietsen zo graag veilig houdt voor B! Maar die reacties ga je niet zien, nee, alleen een dm of moeder zelf 40 jaar geleden als kind ook een helm droeg. Want toen waren er ook al zoveel fietshelmen voor kinderen he…
pi_218119482
Overigens heeft DBM bij de huisarts weer een nieuwe diagnose gehaald: migraine. Moet dat niet dmv een grondige anamnese door een neuroloog vastgesteld worden? Ik ben er iig onder behandeling voor bij een neuroloog.
pi_218119491
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat hebben de meesten hier volgens mij al eens voorspeld.
De meesten voorspelden dat het vooral J en M zou worden en Koen speelde geen rol.

Ik volg ze niet en vind het vooral sneu voor al die kinderen.
  Moderator vrijdag 4 juli 2025 @ 14:29:23 #85
184769 crew  Deisyy
pi_218119503
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:26 schreef opwegnaar het volgende:
Overigens heeft DBM bij de huisarts weer een nieuwe diagnose gehaald: migraine. Moet dat niet dmv een grondige anamnese door een neuroloog vastgesteld worden? Ik ben er iig onder behandeling voor bij een neuroloog.
Dat kan, maar hoeft niet, migraine is aan de aard van de klachten al vast te stellen door de huisarts.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218119504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 11:22 schreef Henrike het volgende:
Moest wel ff lachen, AM heeft mij blijkbaar geblokkeerd
Heel bijzonder hoe zij met kritiek omgaat.
Ik had gereageerd op haar post dat Sam het niet altijd positief vond dat ze alles filmde.
Mij. Vraag was:
Wel begrijpelijk, maar ga je nu dingen anders doen nu je dit van Sam weet?
Nou als je iemand daarom blokkeert heb je wel heel lange tenen.
Misschien dan ook geen boek uitbrengen waar je vooraf al van weet dat het kritiek oplevert.
Arme Maarten als hij kritiek geeft, word hij dan ook geblokkeerd?
Lijkt me juist een heel goede vraag voor een open gesprek.
Waarbij ‘nee, ik ga daar niets aan veranderen’ ook een antwoord is.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218119550
quote:
Ik heb de diagnose wel via de huisarts, maar ik had dan ook wel een heel duidelijk en klassiek klachtenpatroon. Om ernstigere zaken uit te sluiten heb ik nog een scan gehad ooit, maar eigenlijk was mijn situatie wel vrij duidelijk destijds. Al kun je je bij DBM natuurlijk wel afvragen of dit voor haar ook geldt en óf ze wel echt migraine heeft. Maar goed, die twijfels heb ik bij haar met meer diagnoses 🤣
pi_218119579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
De meesten voorspelden dat het vooral J en M zou worden en Koen speelde geen rol.

Ik volg ze niet en vind het vooral sneu voor al die kinderen.
Ik voorspelde J en K. Had het idee dat meerdere hier die voorspelling deden.
pi_218119603
Wat sneu en moet er ook niet aan denken dat dit dan door een juichechannel naar buiten wordt gebracht. Overigens wel logisch als je je hele leven + relatie tentoonstelt
pi_218119607
quote:
Bij mij was de huisarts voldoende. Weliswaar na het bijhouden van hoofdpijndagboek, voedingspatroon, slaappatroon etc.
pi_218119641
Ik moet nog zien of het echt waar is. Ze leven (nog) samen, in een nieuw huis.
Michelle eruit lijkt me vrijwel onmogelijk (haar bedrijf dus vast ook een groot aandeel in het huis?) maar samen blijven wonen als de relatie werkelijk over is is ook bijna niet te doen natuurlijk. Want de situatie is een stukje ingewikkelder dan twee ouders die een verstandsrelatie hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Harper op 04-07-2025 14:52:01 ]
pi_218119668
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:26 schreef Danielle_ het volgende:
Ik moet ondertussen lachen om het PR pakket van Judith. Douche- en badproducten, terwijl we volgens mij allemaal wel weten dat de persoonlijke hygiëne niet de hoogste prioriteit heeft bij Judith en B. Maar wie weet mag hij wat vaker in bad, nu Judith alleen nog voor het warme water hoeft te betalen en het verzorgingsproduct gratis is.

En dat helm-verhaal, schiet op zeg. Ik ben benieuwd hoeveel mensen al gevraagd hebben naar waarom zij dan filmt op de fiets, als ze fietsen zo graag veilig houdt voor B! Maar die reacties ga je niet zien, nee, alleen een dm of moeder zelf 40 jaar geleden als kind ook een helm droeg. Want toen waren er ook al zoveel fietshelmen voor kinderen he…
Ik vind die vraag ook wel raar. 40 Jaar geleden werden kinderen ook nog niet vervoerd in een Maxi Cosi of andere autostoel, sterker nog toen zaten er nog niet eens gordels achterin een auto. Mijn kinderen zijn van eind jaren 90. Bij de oudste waren er nog geen fietshelmpjes, bij de jongste wel.
Maar Judith haar redenatie vind ik ook raar want ze houdt blijkbaar wel rekening met gevaar bij fietsen maar niet als haar zoon weer eens rennend over straat gaat zonder op te letten. En zij bekijkt ook alles via haar mobiel, zij let dus ook niet op. Nogal selectief.
pi_218119674
quote:
Oh ja, ze had natuurlijk afgelopen week hoofdpijn.
Zulke mensen leven gewoon op malaise en diagnoses. Brrr…
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218119680
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:46 schreef Iriss23579 het volgende:
Sowieso niet wegblijven joh!
pi_218119742
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind die vraag ook wel raar. 40 Jaar geleden werden kinderen ook nog niet vervoerd in een Maxi Cosi of andere autostoel, sterker nog toen zaten er nog niet eens gordels achterin een auto. Mijn kinderen zijn van eind jaren 90. Bij de oudste waren er nog geen fietshelmpjes, bij de jongste wel.
Maar Judith haar redenatie vind ik ook raar want ze houdt blijkbaar wel rekening met gevaar bij fietsen maar niet als haar zoon weer eens rennend over straat gaat zonder op te letten. En zij bekijkt ook alles via haar mobiel, zij let dus ook niet op. Nogal selectief.
Van de week kwam er, net voor B van straat over moest steken naar een voetpad/fietspad, ook nog even een auto door het beeld. Judith stopte toen met filmen, vroeg me haast af of dit weer zo’n bijna-raak-momentje was😉
pi_218119760
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:54 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Van de week kwam er, net voor B van straat over moest steken naar een voetpad/fietspad, ook nog even een auto door het beeld. Judith stopte toen met filmen, vroeg me haast af of dit weer zo’n bijna-raak-momentje was😉
Dat gebeurde ook al eens toen hij naar school rende. Kwam er opeens een auto om de bocht. Zij fietste, uiteraard filmend. Dat brak toen ook opeens af. Als dat ook met fietsen gebeurt helpt een helmpje niet.
pi_218119853
😱 wat een drama als dat waar is over de Poly. Met name dan voor de kids. Hoe gaan ze dat doen dan? Wie gaat er verhuizen, co-ouderschap etc. en zakelijk inderdaad? Lekkere puinhoop zeg!
pi_218119873
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:48 schreef LeSage het volgende:

[..]
Oh ja, ze had natuurlijk afgelopen week hoofdpijn.
Zulke mensen leven gewoon op malaise en diagnoses. Brrr…
Die heeft echt geen migraine of ernstige hoofdpijn. Laatste zei ze ook dat ze zo veel hoofdpijn had dat ze in bed ging liggen series kijken.
Als ik series kan kijken kan ik ook werken en heb ik milde hoofdpijn die weggaat/minder wordt met ibuprofen en of paracetamol.
Migraine is andere koek.
( ik heb het niet meer zo vaak dus geen huisarts en medicijnen nodig voor die 2-3 keer per jaar)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218119972
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 14:29 schreef LeSage het volgende:

[..]
Lijkt me juist een heel goede vraag voor een open gesprek.
Waarbij ‘nee, ik ga daar niets aan veranderen’ ook een antwoord is.
Ja dat dacht ik ook, maar dit zegt weer veel over AM, haar wil is wet en haar mening is de waarheid. Ben je geen trouwe meeloper of meepraten dan is het voor haar snel klaar.
Ik hoop dat ze een emmer stront over zich heen krijgt als het boek uit is.
pi_218119983
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 15:08 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Die heeft echt geen migraine of ernstige hoofdpijn. Laatste zei ze ook dat ze zo veel hoofdpijn had dat ze in bed ging liggen series kijken.
Als ik series kan kijken kan ik ook werken en heb ik milde hoofdpijn die weggaat/minder wordt met ibuprofen en of paracetamol.
Migraine is andere koek.
( ik heb het niet meer zo vaak dus geen huisarts en medicijnen nodig voor die 2-3 keer per jaar)
Dit inderdaad. Met migraine kan ik niks. Met hoofdpijn kan ik nog van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')