Even op de site gekeken, kunnen ook binnen staat erbij. Zo jammer dat die winkel opnieuw samenwerkt met AM. Ze hebben leuke dingen maar ik boycot alles waar AM mee samenwerkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En volgens mij was het een kaars voor buiten, en zijn die niet geschikt voor binnen?
Eigenlijk ook prima dat ze me blokkeert.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alleen de meepraters (Mirjam van IJsland, Debbie, mensen waarmee ze een samenwerking mee heeft, die ‘therapeute’ en Vera, ongetwijfeld) mochten iets schrijven. Hoe fantastisch ze is, hoe goed ze alles regelt met haar grote gezin blabla. Glibberglij.
Ja ik vind het ook asociaal. Zoon heeft nu net 3 jaar basisschool erop zitten en in die 3 jaar is hij 1 keer te laat gekomen. Zowel hij als z'n vader hadden niet goed op de klok gelet (geen idee wat de reden was) en toen kwam hij om 08.31 uur aan op school en de deur was echt net daarvoor dichtgedaan terwijl die normaal nog wel tot 08.35 uur openstaat. Zoon huilen, want hij was bang dat de juf boos zou zijn. Die reageerde gelukkig heel relaxt, dus de tranen waren snel opgedroogd. Partner heeft nog een berichtje in Parro gestuurd om excuus aan te bieden voor het te laat zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Asociaal gedrag noem ik dat. Een keer te laat komen kan iedereen gebeuren. Stelselmatig te laat (laten) komen zegt m.i. dat je schijt hebt aan school, de leerkracht, de rest van de klas én aan je eigen kind.
Ik snap je volkomenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:44 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Even op de site gekeken, kunnen ook binnen staat erbij. Zo jammer dat die winkel opnieuw samenwerkt met AM. Ze hebben leuke dingen maar ik boycot alles waar AM mee samenwerkt.
Judith krijgt nog wel genoeg op haar pad als ze denkt dat dit de juiste manier van opvoeden is.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:45 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook asociaal. Zoon heeft nu net 3 jaar basisschool erop zitten en in die 3 jaar is hij 1 keer te laat gekomen. Zowel hij als z'n vader hadden niet goed op de klok gelet (geen idee wat de reden was) en toen kwam hij om 08.31 uur aan op school en de deur was echt net daarvoor dichtgedaan terwijl die normaal nog wel tot 08.35 uur openstaat. Zoon huilen, want hij was bang dat de juf boos zou zijn. Die reageerde gelukkig heel relaxt, dus de tranen waren snel opgedroogd. Partner heeft nog een berichtje in Parro gestuurd om excuus aan te bieden voor het te laat zijn.
Misschien moet ik types zoals Juud maar gewoon niet willen proberen te begrijpen. Haar mentaliteit is duidelijk niet de mijne.
Franse auto's staan over het algemeen wel bekend om problemen en autogarages zijn er nooit zo blij mee. Ze zijn vreselijk om aan te werken, weet ik uit betrouwbare bronnen. 😂quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik rij al 15 jaar in mijn Renault, ik denk dat ik in al die jaren iets van 2000,- aan kosten heb gehad (en dan niet dat iets stuk was, maar een keer nieuwe banden, distributieriem en de airco bijvullen ofzo)
Debbie schrijft toch niks voor dat boek? Overigens denk ik dat die vriendschap vrij eenzijdig is. Debbie tagt AM vaak en stuurt kerstknuffels op, andersom niks..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alleen de meepraters (Mirjam van IJsland, Debbie, mensen waarmee ze een samenwerking mee heeft, die ‘therapeute’ en Vera, ongetwijfeld) mochten iets schrijven. Hoe fantastisch ze is, hoe goed ze alles regelt met haar grote gezin blabla. Glibberglij.
Ik vind het vooral sneu voor haar zoon. Die gaat hier het meeste last van krijgen. Vervelend voor hem dat zijn moeder daar onvoldoende bij stilstaat. Zij haalt haar schouders op en blijft lekker trouw aan haar autonome houding.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Judith krijgt nog wel genoeg op haar pad als ze denkt dat dit de juiste manier van opvoeden is.
Regels zijn nu eenmaal regels.
Hoe dan als je een baan hebt en zo denkt? Je haalt de proeftijd niet eens en je bent ontzettend oncollegiaal door niet op tijd te komen
Nee, dat is het niet, maar heeft er wel veel van weg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dat pakje van DBM haar samenwerking. Dat is toch gewoon een pyjama?
Judith begrijpen probeer ik ook niet eens. Haar denkwijze en manier van doen staat zo ver van mij af dat ik het houd bij verwonderen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:45 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook asociaal. Zoon heeft nu net 3 jaar basisschool erop zitten en in die 3 jaar is hij 1 keer te laat gekomen. Zowel hij als z'n vader hadden niet goed op de klok gelet (geen idee wat de reden was) en toen kwam hij om 08.31 uur aan op school en de deur was echt net daarvoor dichtgedaan terwijl die normaal nog wel tot 08.35 uur openstaat. Zoon huilen, want hij was bang dat de juf boos zou zijn. Die reageerde gelukkig heel relaxt, dus de tranen waren snel opgedroogd. Partner heeft nog een berichtje in Parro gestuurd om excuus aan te bieden voor het te laat zijn.
Misschien moet ik types zoals Juud maar gewoon niet willen proberen te begrijpen. Haar mentaliteit is duidelijk niet de mijne.
Volgens mij wel. Omdat ze er pas iets over deelde dat ze zó trots wasquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:50 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Debbie schrijft toch niks voor dat boek? Overigens denk ik dat die vriendschap vrij eenzijdig is. Debbie tagt AM vaak en stuurt kerstknuffels op, andersom niks..
Klopt ja, mega veel bestellingen. Het is niet mijn smaak maar het verkoopt onwijsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:56 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, maar heeft er wel veel van weg.
Die webshop doet het ook super, super goed!
Ik vind haar kledingsmaak bijzonder.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dat pakje van DBM haar samenwerking. Dat is toch gewoon een pyjama?
Roy is thuis toch? (ten minste.. Niet in buitenland) die was van de week Liam vergeten.. Terwijl hij blijkbaar ook buikgriep had deze week 🤔 snap echt niets van de tijdlijn deze week 🤷quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja vandaag moet ze nog door zien te komen. Roy is morgen thuis, kan ze weer 2 dagen in bed gaan liggen. Dat is haar patroon.
Zodra Roy thuis is kan ze ineens niets meer.
Wel een buggy met een 2 jarige erin kunnen duwen maar fietsen lukt niet en verder dan 200 m lopen zonder rolstoel ook niet. Dat vinden wij niet raar maar heel bijzonder
Vind ik dan ook weer overdreven allemaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:45 schreef Maremare het volgende:
[..]
Audiëntie bij de koning vind ik totaaaal niet belangrijk 🤪. Op tijd op school komen wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Vind ik dan ook weer overdreven allemaal.
Het is maar school he, je kind gaat niet op audientie bij de koning.
Dat kun je overdreven vinden. Ik vind het wel zo netjes om dat even te doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Vind ik dan ook weer overdreven allemaal.
Het is maar school he, je kind gaat niet op audientie bij de koning.
Terecht. Het is gewoon geld verdienen door kinderarbeid.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:44 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Even op de site gekeken, kunnen ook binnen staat erbij. Zo jammer dat die winkel opnieuw samenwerkt met AM. Ze hebben leuke dingen maar ik boycot alles waar AM mee samenwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |