Die was ook nooit te zien.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:35 schreef TaMieke het volgende:
Die drempel naar de badkamer bij M&A had ik eerder gemist
Ja gemiste kans, wat een tering zooi bij C&F en idd al die spotjes in het plafond. Die lijken er zo op de gok ingemaakt. Alles lelijk afgewerkt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:43 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Die was ook nooit te zien.
Da’s geen drempel maar flinke opstap.
Door Daan krijg je nu wel beter beeld van de appartementen.
Hij was veel beter als jury geweest.
Ik heb daar sinds de film Wall Street uit eind jaren 80 een zwak voor. Vond het toen al tof.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
Lol Daan vond die gaten in de muur ook lelijk (ik ook) maar daar wonnen ze juist mee door die twee nep stylisten
Eens!quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:26 schreef TaMieke het volgende:
Verbaast me trouwens dat er zoveel stopcontacten nog open en bloot liggen. Ik heb geen verstand van klussen verder, maar voor de look en feel zou ik die er toch eerder op zetten dan glazen wijn en blokjes kaas op het keukenblad.
Ik vind het best wel tof maar de rest van het huis en meubels passen daar totaal niet bij. Dan moet je niet een hotel look eromheen bouwen, maar wat in die stijl blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:22 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb daar sinds de film Wall Street uit eind jaren 80 een zwak voor. Vond het toen al tof.![]()
Maar mijn vrouw vind het ook lillek
Jawel iig wel bekeken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij heeft de app. van Faisel en Mark niet beoordeeld.
Nee helaas. Had dat graag gezien met F&C, maar misschien was het te schokkendquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee helaas. Had dat graag gezien met F&C, maar misschien was het te schokkend
Ja zeker als je kunst verkoopt idd...quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
Daan:" hele lelijke kunst" Zal de eigenaar blij mee zijn..
Dat was toch die vrouw die hem bracht?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
Daan:" hele lelijke kunst" Zal de eigenaar blij mee zijn..
De eigenaar van het pand.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat was toch die vrouw die hem bracht?
Er is nog geen VvE dus dat scheelt en loskoppelen hoeft niet met een vulautomaat.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:53 schreef NedKelly het volgende:
Ja want in een VvE mag je zomaar ds regenpijp loskoppelen voor de regenton
En die zijn gewoon nog te krijgen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind die houten regentonnen van vroeger zoveel mooier en deze plastic meuk
Ooooh jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:14 schreef Soury het volgende:
Die ruimte bovenop de kast bij A&M sloeg ook nergens op. Alsof je kinderen daar laat spelen. Had er een soort boekenkast van gemaakt met dat laddertje ervoor.
Misschien een ronde zodat je het kan draaien. Ik vind dat ook altijd zo tof van die boekenkamers met een ladder op wielentjesquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ja
Zo'n boekenkast is mijn droom
Of een boekenkast die naast kast ook een geheime deur is naar een geheime kamer die vol staat met boeken en een sofa. Waterkoker en tientallen smaakjes thee... dan kan je je de hele dag verstoppen voor de mensheidquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een ronde zodat je het kan draaien. Ik vind dat ook altijd zo tof van die boekenkamers met een ladder op wielentjes
Uhu, moet drie de juiste boeken indrukken en dan gaat de deur openquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of een boekenkast die naast kast ook een geheime deur is naar een geheime kamer die vol staat met boeken en een sofa. Waterkoker en tientallen smaakjes thee... dan kan je je de hele dag verstoppen voor de mensheid
Goedkoperquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan begrijp ik die plastic gedrochten helemaal niet. Zeker niet bij zo'n pand
Die nummers zeggen me niet zoveel. Mijn eigen smaak en voorkeur zou van de zusjes zijn, ook een fijn terras erbij en een toffe badkamer.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
Hmmm, morgen dus geen live. Hoe ze de winnaar gaan bepalen ligt dus niet aan het hoogste bod. Op Funda staat nog geen een appartement 'onder bod'. Nou zegt dat ook niet alles uiteraard.
Vermoed eerder een soort makelaarstaxatie.
Wie doet er een gok?
Mijn broer denkt nr 19 (heeft het programma niet gezien, alleen Funda)
Ik nr 17. HOOP IK!
De zender van haar microfoon, hing inderdaad wat onhandig zo..quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:08 schreef V. het volgende:
LOL, wtf was dat voor sumostring die die Anouk aanhad?
Volgens de uitleg van Victor was dat de enige stenen (tussen) muur in dat appartement. Ik vind het ook wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het best wel tof maar de rest van het huis en meubels passen daar totaal niet bij. Dan moet je niet een hotel look eromheen bouwen, maar wat in die stijl blijven.
Waarschijnlijk waren die weg toen Daan er was.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij heeft de app. van Faisel en Mark niet beoordeeld.
Altijd dat kelderhokje in die woonkamer heel vreemd gevonden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:14 schreef Soury het volgende:
Die ruimte bovenop de kast bij A&M sloeg ook nergens op. Alsof je kinderen daar laat spelen. Had er een soort boekenkast van gemaakt met dat laddertje ervoor.
Vlag op een modderschuit in dit geval. Had bij R&M b.v. wel gepast.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Volgens de uitleg van Victor was dat de enige stenen (tussen) muur in dat appartement. Ik vind het ook wel leuk eigenlijk.
De nummers staan op de plattegrond in de eerste post van het topic..quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die nummers zeggen me niet zoveel. Mijn eigen smaak en voorkeur zou van de zusjes zijn, ook een fijn terras erbij en een toffe badkamer.
Ja even gekeken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De nummers staan op de plattegrond in de eerste post van het topic..
Dat was vorig jaar ook. Doen ze denk ik bewust nu voor het programma.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
Hmmm, morgen dus geen live. Hoe ze de winnaar gaan bepalen ligt dus niet aan het hoogste bod. Op Funda staat nog geen een appartement 'onder bod'. Nou zegt dat ook niet alles uiteraard.
Onder bod staat er ook pas als een bod geaccepteerd is. Je bod moet voor een bepaalde dag/tijd binnen zijn. Daar wordt dan het winnende bod uitgekozen. Na acceptatie vanuit beide partijen zou het pas "onder bod" zijn. of ze wachten helemaal tot na het tekenen van de koopakte, dan krijg je direct "verkocht onder voorbehoud".quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |