Jezus jij bent slim man.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:30 schreef Zorro het volgende:
Het meest belachelijke van dit alles is de term "illegaliteit strafbaar stellen"
Welke totaalidioot heeft ooit bedacht dat iets wat illegaal is, TEGEN DE WET dus, niet per definitie strafbaar is in the first place, om het in goed Nederlands te zeggen?
De wereld op zijn kop.
Kijk, beste Perrin. Ik zeg je natuurlijk niets nieuws want dit weet jij ook best. Je lijkt immers een slimme vent. Dus deze woorden zijn meer een herbevestiging, of voor een andere lezer:quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nounou poe poe, laten we ze allemaal opsluiten of dumpen in El Salvador.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Kijk, beste Perrin. Ik zeg je natuurlijk niets nieuws want dit weet jij ook best. Je lijkt immers een slimme vent. Dus deze woorden zijn meer een herbevestiging, of voor een andere lezer:
Het is absoluut schandalig om de goede 99,4% te laten lijden onder het gedrag van de slechte 0,06%. Dat kan écht niet in een moderne Westerse beschaving.
Maar het is helemaal prima om de goede 98,9% te demoniseren en het land uit te willen schoppen op basis van het gedrag van de overige 1,1%.
Het is die magische 1% grens die discriminatie toch net acceptabel maakt he.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)iteit-naar-herkomst-
Wie heeft deze afbeelding oorspronkelijk geïllustreerd? Ik kan me niet voorstellen dat die persoon zich destijds volledig kon beseffen hoe enorm relevant en typisch die afbeelding de komende jaren/decennia zou worden.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al uitgemaakt voor deuger, fascist, antisemiet en Jodenhater.![]()
Dat mag je alleen in NWS zeggenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:35 schreef Perrin het volgende:
[..]eindelijk een reden om af te komen van die bruinen.
Nog geen 'jouw naam staat op de lijst voor de tribunalen, we weten je wel te vinden'? Lol, newbie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Het leven is leuk en gezellig.
Goed plan. En wellicht dat Rwanda ook nog uitkomst kan bieden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nounou poe poe, laten we ze allemaal opsluiten of dumpen in El Salvador.
Mbt sociale huurwoningen schep je een vertekend beeld en mbt criminaliteit zijn mensen met een migratieachtergrond sterk oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Een kwart van de Nederlanders heeft een migratieachtergrond en mensen met een migratieachtergrond vormen meer dan de helft (!) van de geregistreerde verdachten van een misdrijf.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja maar ze nemen jaarlijks 8% van de vrijkomende sociale huurwoningen in, en 1,1% van de mensen die geboren zijn in het buitenland zijn verdachte van een misdrijf, itt onze Nederlandse 0,6% !!!
In NWS en op de FP 'ns zo'n aantijging gehad. Ik was ze dan wel flink aan het zieken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Nog geen 'jouw naam staat op de lijst voor de tribunalen, we weten je wel te vinden'? Lol, newbie.
Zonder zulke geuzennamen hoor je er niet bij he.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Het leven is leuk en gezellig.
Nicolientje is zo gefocust op haar politieke carrière en daarmee wat zij denkt dat het goed doet bij de rechter helft van het electoraat, dat ze bijzaken als slachtoffers van mensenhandel een beetje uit het oog verliest.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:57 schreef -XOR- het volgende:
Nicolientje wil mensen binnen organisaties die illegale prostituees helpen die het slachtoffer zijn van mensenhandelaren crimineel verklaren en opsluiten. Best schokkend eigenlijk dat Nicolientje vrouwenuitbuiting wil bevorderen.
Tja, afgeven op de boodschappers en de discussie mijden natuurlijk het makkelijkst als de feiten je niet welgevallig zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:55 schreef probeer het volgende:
Laat ook maar, geen zin in, fijne dag verder
Zou Nicolientje eigenlijk thuishoren in een top 10 zwakste Nederlandse politici? Volgens mij hoort ze vrij hoog op dat soort lijstjes te vinden te zijn, ongeveer tussen Gonny van den Oudenallen en Winny de Jong in.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Nicolientje is zo gefocust op haar politieke carrière en daarmee wat zij denkt dat het goed doet bij de rechter helft van het electoraat, dat ze bijzaken als slachtoffers van mensenhandel een beetje uit het oog verliest.
Als je beide beweringen die je hier maakt zou willen onderbouwen, wil ik wellicht de moeite nemen om er op te reageren. Maar je snapt volgens mij prima dat ik er zo niet veel mee kan. Al was dat wellicht je doel (want bv geen zin in weer die discussie), dat mag ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mbt sociale huurwoningen schep je een vertekend beeld en mbt criminaliteit zijn mensen met een migratieachtergrond sterk oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Een kwart van de Nederlanders heeft een migratieachtergrond en mensen met een migratieachtergrond vormen meer dan de helft (!) van de geregistreerde verdachten van een misdrijf.
Past precies, aangezien Faber de plekken 1 t/m 7 bezet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou Nicolientje eigenlijk thuishoren in een top 10 zwakste Nederlandse politici? Volgens mij hoort ze vrij hoog op dat soort lijstjes te vinden te zijn, ongeveer tussen Gonny van den Oudenallen en Winny de Jong in.
Ok. I'll bite.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, afgeven op de boodschappers en de discussie mijden natuurlijk het makkelijkst als de feiten je niet welgevallig zijn.
Onderbouwing?quote:Mbt sociale huurwoningen schep je een vertekend beeld
Bron?quote:Een kwart van de Nederlanders heeft een migratieachtergrond en mensen met een migratieachtergrond vormen meer dan de helft (!) van de geregistreerde verdachten van een misdrijf
Geen S. Dekker in de top 10?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Past precies, aangezien Faber de plekken 1 t/m 7 bezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |