Hoezo pseudowetenschap…?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:49 schreef Twiitch het volgende:
Je kan pseudowetenschap blijven posten tot je een ons weegt maar dergelijke bedragen zullen nooit betaald gaan worden.
Ah, Harvard. Pseudo-wetenschap dus.quote:
jij weet niet waar het leger van Suriname toe in staat is....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:49 schreef Twiitch het volgende:
Je kan pseudowetenschap blijven posten tot je een ons weegt maar dergelijke bedragen zullen nooit betaald gaan worden.
Cocaïne smokkelenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij weet niet waar het leger van Suriname toe in staat is....
Nice. Ik ga weer op hem stemmenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
Geer Wilders laat zich weer van zijn hufterige kant zien .
En noemt de nationale slavernijherdenking van 1 juli "dat rare slavernijgedoe"
En deze extremist wil minister-president worden voor alle Nederlanders.
Waarom?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, Harvard. Pseudo-wetenschap dus.
Decembermoordenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Harvard is helemaal woke gegaan en ze hebben ook een berekening gedaan van schade door racisme na de slavernij en daar hebben ze geen flauw benul van wat betreft Nederland.quote:
De leider van de Partij voor de Vrijheid vindt het kennelijk raar dat mensen vieren dat hun voorouders 162 jaar geleden hun vrijheid kregen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
Geer Wilders laat zich weer van zijn hufterige kant zien .
En noemt de nationale slavernijherdenking van 1 juli "dat rare slavernijgedoe"
En deze extremist wil minister-president worden voor alle Nederlanders.
Als het leger net zo lui is als de Surinamers die ik ken zal het nooit veel soeps zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Oke. Maar ‘geen flauw benul’ in combinatie met Harvard… die trek ik niet. Het kan ook zijn dat de uitkomst niet bevalt. Ik vind het bizar om de uitkomsten compleet terzijde te schuiven.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Harvard is helemaal woke gegaan en ze hebben ook een berekening gedaan van schade door racisme na de slavernij en daar hebben ze geen flauw benul van wat betreft Nederland.
Jij en die @Gia lijken me nog luiere varkensquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als het leger net zo lui is als de Surinamers die ik ken zal het nooit veel soeps zijn.
Dat lijkt me wel logisch: het is niets om trots op te zijn en de eventuele consequenties zijn ook al buitengewoon onwelkom.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die hele slavernijherdenking leeft toch gewoon niet in Nederland, ja bij een paar selecte groepjes in de Randstad.
Goede vraag. Ons Koningshuis? Willem de eerste schafte in 1815 de slavenhandel af. Waarom zou het koninkrijk Nederland op moeten draaien voor het gekluns van de Republiek?quote:
https://www.parool.nl/ams(...)-en-inslag~bd7b8e45/quote:Jochem Matthijs en zijn zoon Coenraad Smitt waren in de achttiende eeuw de grootste slavenhandelaren in Amsterdam. Ze verscheepten 11.000 tot 13.000 slaafgemaakten. Aan boord van hun slavenschip ’t Gezegende Suikerriet werd geweld niet geschuwd
Dit inderdaad. Hier in het zuiden wordt er nauwelijks iets aan gedaan. Misschien binnenshuis, binnen de familie, maar geen festiviteiten op straat of zo.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die hele slavernijherdenking leeft toch gewoon niet in Nederland, ja bij een paar selecte groepjes in de Randstad.
Volgens mij ben jij degene die zo lui is dat je alles vraagt aan Google AI en die antwoorden copy-paste.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij en die @:gia lijken me nog luiere varkens
Het is geen uitkomst, het kon nooit een andere uitkomst hebben omdat die geheel gebaseerd is op de ideologische aannames.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oke. Maar ‘geen flauw benul’ in combinatie met Harvard… die trek ik niet. Het kan ook zijn dat de uitkomst niet bevalt. Ik vind het bizar om de uitkomsten compleet terzijde te schuiven.
Ik kwam hier in Groningen om de hoek van het A-Kerkhof gelopen en zag allemaal zwarten staan en een banner hangen eindigend op "oti", dus ik dacht leuk, een roti festival of zo, even kijken, maar een paar meter verder lopend kwam de k te voorschijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het Zuiden (Brabant, Zeeuws-Vlaanderen en Limburg) was dan ook zelf een gekoloniseerd wingewest van de Republiek.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hier in het zuiden wordt er nauwelijks iets aan gedaan. Misschien binnenshuis, binnen de familie, maar geen festiviteiten op straat of zo.
En dan willen ze er eigenlijk ook nog eens een nationale feestdag van maken. Echt helemaal mesjogge die lui!
De Randstad is hard op weg om een ghetto te worden. Meer dan 25% heeft een migratie-achtergrond.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het Zuiden (Brabant, Zeeuws-Vlaanderen en Limburg) was dan ook zelf een gekoloniseerd wingewest van de Republiek.
Men heeft anderhalve eeuw geprobeerd middels het ontnemen van burgerrechten, verbieden van politieke activiteit, ontnemen van elke vorm van zelfbestuur en medezeggenschap, sturen van dominees en het verbieden van het Katholicisme om het Zuiden om te vormen tot een gereformeerde kolonie. Dat is niet gelukt.
Maar historisch besef is bij veel Nederlanders om te janken, en al helemaal bij Randstedelijke activisten, die werkelijk denken dat Nederland t.t.v. de Gouden Eeuw het Nederland van na 1839 was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |