abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:28:43 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218112475
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja schat, dat is wat de reclame jou wijs maakt.

Ik kan zo uit mijn blote hoofd, tien zaken noemen die veel heerlijker zijn voor vrouwen om te doen of om te ondergaan.
Wassen en strijken horen daar echt niet bij.

Net zoals mannen helemaal gek worden gemaakt met commercials van een auto die door een landschap rijdt waar verder geen enkele tegenligger te bekennen is, laat staan dat deze 'King of the World' in de file staat.

De Droom:
Bekijk deze YouTube-video

De Realiteit:

Bekijk deze YouTube-video
Nou, het is mijn eigen ervaring. Helemaal kreukvrij iets uit de kast pakken heeft wel wat.
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:32:44 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218112514
Team #Hiddendoe. Mijn moeder was elke week uren zoet met strijken. Nou, no way.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218112521
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou, het is mijn eigen ervaring. Helemaal kreukvrij iets uit de kast pakken heeft wel wat.
Tja... :')
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:34:51 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218112547
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tja... :')
Maar ik strijk zelf alleen een bloes of zo. Verder hang ik alles strategisch op.
pi_218112628
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja schat, dat is wat de reclame jou wijs maakt.

Ik kan zo uit mijn blote hoofd, tien zaken noemen die veel heerlijker zijn voor vrouwen om te doen of om te ondergaan.
Wassen en strijken horen daar echt niet bij.

Net zoals mannen helemaal gek worden gemaakt met commercials van een auto die door een landschap rijdt waar verder geen enkele tegenligger te bekennen is, laat staan dat deze 'King of the World' in de file staat.

De Droom:
Bekijk deze YouTube-video

De Realiteit:

Bekijk deze YouTube-video
Een bouwvakkersbusje vergelijken met een showroomklare Audi Q :')

Da's ongeveer hetzelfde als in je overall met olievlekken op een sollicitatiegesprek verschijnen :D
pi_218112647
quote:
82s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:32 schreef Lienekien het volgende:
Team #Hiddendoe. Mijn moeder was elke week uren zoet met strijken. Nou, no way.
Mijn moeder was elke maand weken zoet met de was.
Mijn moeder sjouwde wekelijks de losliggende matten naar buiten om ze daar met een mattenklopper stofvrij te maken.
Mijn moeder ging dagelijks door weer en wind (sneeuw, storm, regen, hagel, onweer, pokkehitte, mist, kou, gladheid enz.) om het dagelijkse voer voor het gezin binnen te krijgen. Dit deed ze dus te voet, niet op de fiets en al zeker niet met een auto.

En nu heeft de vrouw van vandaag het zoveel makkelijker. Maar goed, als jij tegen beter weten in, wilt blijven vasthouden aan deze achterhaalde normen, dan is dat jouw zaak.
Maar dus absoluut niet zaligmakend voor alle andere vrouwen die wel verder gegaan zijn met hun leven.
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:04:17 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218112919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Mijn moeder was elke maand weken zoet met de was.
Mijn moeder sjouwde wekelijks de losliggende matten naar buiten om ze daar met een mattenklopper stofvrij te maken.
Mijn moeder ging dagelijks door weer en wind (sneeuw, storm, regen, hagel, onweer, pokkehitte, mist, kou, gladheid enz.) om het dagelijkse voer voor het gezin binnen te krijgen. Dit deed ze dus te voet, niet op de fiets en al zeker niet met een auto.

En nu heeft de vrouw van vandaag het zoveel makkelijker. Maar goed, als jij tegen beter weten in, wilt blijven vasthouden aan deze achterhaalde normen, dan is dat jouw zaak.
Maar dus absoluut niet zaligmakend voor alle andere vrouwen die wel verder gegaan zijn met hun leven.
Eh, begreep je nou wel wat ik zei? :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_218113261
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Eh, begreep je nou wel wat ik zei? :o
Ja, ik snap je. Het spijt me. Het enige excuus wat ik heb is dat ik veel last heb van de warmte, dat ik oud ben en dat ik nog steeds niet weet hoe ik mijn reactie bij het juiste bericht kan plaatsen.

Ik typte dit in de volle overtuiging dat ik reageerde op een bericht van Boca Ratan.
Echt, met de hand op mijn hart, geen flauw idee hoe dit zo mis heeft kunnen gaan.

Vergeef me aub. Ik vind dit zo genant.
Ik snap wat je zei. Ik snap mezelf niet dat ik zo dom ben geweest.

Nogmaals, mijn oprechte excuses. Echt. Hand op mijn hart.

:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
pi_218113321
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:40 schreef r_one het volgende:

[..]
Een bouwvakkersbusje vergelijken met een showroomklare Audi Q :')

Da's ongeveer hetzelfde als in je overall met olievlekken op een sollicitatiegesprek verschijnen :D
Nee hoor. Dat is hetzelfde als de dagelijkse realiteit vergelijken met de sprookjeswereld van de reclamegangster.
pi_218113422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, ik snap je. Het spijt me. Het enige excuus wat ik heb is dat ik veel last heb van de warmte, dat ik oud ben en dat ik nog steeds niet weet hoe ik mijn reactie bij het juiste bericht kan plaatsen.

Ik typte dit in de volle overtuiging dat ik reageerde op een bericht van Boca Ratan.
Echt, met de hand op mijn hart, geen flauw idee hoe dit zo mis heeft kunnen gaan.

Vergeef me aub. Ik vind dit zo genant.
Ik snap wat je zei. Ik snap mezelf niet dat ik zo dom ben geweest.

Nogmaals, mijn oprechte excuses. Echt. Hand op mijn hart.

:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
Gaat het? :D
pi_218113448
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:44 schreef r_one het volgende:

[..]
Gaat het? :D
Niet echt. Ik vind dit zo lullig. Ik schaam me dood. :@
pi_218113479
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:44 schreef r_one het volgende:

[..]
Gaat het? :D
Dank je. :*
  donderdag 3 juli 2025 @ 22:10:09 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218114253
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dank je. :*
Oh was ie voor mij. Nou dan ga ik m even rustig lezen 🙂
  donderdag 3 juli 2025 @ 22:11:40 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218114272
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dank je. :*
Maar waar hou ik vast aan achterhaalde normen :?
pi_218114976
ik dweil eigenlijk alleen als het echt moet.. (lees: vlekken ofzo)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  vrijdag 4 juli 2025 @ 00:08:32 #66
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218115115
Je kunt het beste dweilen met de kraan open zoals iedereen hier op FOK!
Le Diable
pi_218115138
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ afbeelding ] Deze wil je TS. Geen emmer, geen zeiknatte vloer, sopje maak je door een keer op een knopje te drukken en vuil water vangt hij zelf weer op in plaats van dat je het verspreid over de vloer.

Nadeel: duur.
Wilde deze ook tippen.
Ideaal ding!
Werkt ook prima met eigen schoonmaakmiddel i.p.v. dat dure spul van Philips.
pi_218115406
bovenverdieping: ik droog me half af na het douchen, in plaats dat ik mezelf droog boen gooi ik de half natte handdoek op de grond en loop ik de vloer schoon met wat grote stappen.

Tegen de tijd dat ik heen en weer gelopen heb met de handdoek al schuivend onder mijn voeten ben ik zelf ook droog.

Handdoek uithangen of in de wasmand en voila.

1 ding: met half afdrogen bedoel ik de bovenkantvan je lichaam zodat jehaar droog is en je armen. Als je je ondekant doet heb je ineens donkerhouten laminaat _O-
pi_218115445
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:17 schreef r_one het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps. Nooit geweten. :@
  vrijdag 4 juli 2025 @ 08:42:19 #70
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_218116392
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:32 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Swiffer wet jet.
Leuk ding hoor, maar ik weet niet echt of het nou echt heel goed schoonmaakt.
Ja, die is echt top!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_218116724
Robotstofzuiger met dweilfunctie.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  vrijdag 4 juli 2025 @ 11:06:54 #72
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_218117662
Ik dweil dus echt bijna iedere dag, net als stofzuigen.
Zelden dat ik het niet doe.

Wij hebben een golden retriever dus stofzuigen MOET echt en ik kan niet zo goed tegen pootafdrukken, kwijlvlekken, waterdruppel drink vlekken en dergelijke :+

En ik dweil op de ouderwetse manier, vind het niet zo erg.
Vind ramen zemen en snoeien veeeeeeeeel erger, dus dat doe ik niet :7
pi_218118676
Stoomreiniger IDEAAL
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_218119653
Een schoonmaakster
pi_218120332
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 11:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik dweil dus echt bijna iedere dag, net als stofzuigen.
Zelden dat ik het niet doe.

Wij hebben een golden retriever dus stofzuigen MOET echt en ik kan niet zo goed tegen pootafdrukken, kwijlvlekken, waterdruppel drink vlekken en dergelijke :+

En ik dweil op de ouderwetse manier, vind het niet zo erg.
Vind ramen zemen en snoeien veeeeeeeeel erger, dus dat doe ik niet :7
Ramen snoeien lijkt me dan ook best een zware klus.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  vrijdag 4 juli 2025 @ 16:02:41 #76
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_218120393
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 15:54 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ramen snoeien lijkt me dan ook best een zware klus.
:'(
  Spellchecker vrijdag 4 juli 2025 @ 20:50:03 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218122989
@summer2bird

kom niet naar Bergen op Zoom .... :P

  Moderator vrijdag 4 juli 2025 @ 21:11:19 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_218123279
Swiffer wet met de herbruikbare doekjes (die werken veel beter vind ik plus goedkoper)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 4 juli 2025 @ 21:15:32 #79
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_218123346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 13:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Stoomreiniger IDEAAL
Als je dat op een vieze vloer gebruikt. Heb je daarna toch gewoon een net zo vieze vloer maar dan warm en vochtig?
pi_218123434
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 21:15 schreef borbit het volgende:

[..]
Als je dat op een vieze vloer gebruikt. Heb je daarna toch gewoon een net zo vieze vloer maar dan warm en vochtig?
Ja maar al het vuil is dan wel netjes uitgesmeerd.
pi_218125353
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 21:15 schreef borbit het volgende:

[..]
Als je dat op een vieze vloer gebruikt. Heb je daarna toch gewoon een net zo vieze vloer maar dan warm en vochtig?
:{ Nee hij verwijdert juist het vuil en dood de bacteriën *O*
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 07:32:29 #82
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_218125813
Ik mijn vloer serieus nog nooit gedweild. Eens in de zoveel tijd met de stofzuiger erover werkt prima.
pindazakje
pi_218125884
Nat trekt stof aan, dus op een harde vloer is vlekken verwijderen goed genoeg.
Wat niet vies is hoeft ook niet schoon.
pi_218125990
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 04:02 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]
:{ Nee hij verwijdert juist het vuil en dood de bacteriën *O*
Waar gaat dat vuil dan naar toe? Die stoomreiniger voert toch geen vuil af?
  zaterdag 5 juli 2025 @ 09:15:49 #85
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_218126289
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:27 schreef Farenji het volgende:

[..]
Waar gaat dat vuil dan naar toe? Die stoomreiniger voert toch geen vuil af?
Precies dit. Ik had een keer een vieze bank. Dus zo'n stoom apparaat gehaald van marktplaats. Toen had ik dus een vieze bank die ook nog vieswarm en vochtig was. Daarna ging ie schimmelen ik denk van het vocht van de stoom reiniger. :r
pi_218130464
In pyjama eerst stofzuigen en me dan richting de trap (of badkamer als je gelijkvloers woont) dweilen en dan gaan douchen. Als ik klaar ben met douchen, is de vloer droog en weer begaanbaar
  zondag 6 juli 2025 @ 00:42:28 #87
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218135339
@summer2bird, genoeg tips zo te zien. Wat ga je doen?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  VIVA zondag 6 juli 2025 @ 00:47:46 #88
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218135357
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 16:46 schreef Scriptascripta het volgende:
In pyjama eerst stofzuigen en me dan richting de trap (of badkamer als je gelijkvloers woont) dweilen en dan gaan douchen. Als ik klaar ben met douchen, is de vloer droog en weer begaanbaar
Dit is toch wel het begin van een exotisch avontuur of niet zeg, vrij heet....
What lies behind makes no sense in my mind
  VIVA zondag 6 juli 2025 @ 00:48:28 #89
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218135361
Tip....Niet dweilen
What lies behind makes no sense in my mind
pi_218142632
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:27 schreef Farenji het volgende:

[..]
Waar gaat dat vuil dan naar toe? Die stoomreiniger voert toch geen vuil af?
Zit toch een dweil op die vuil opvangt
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_218146054
Ik dweil traditioneel met een: Dweil, nu is mijn huisje maar 50 vierkante meter dus dat gaat vrij snel, eerst stofzuigen, vervolgens dweil ik met speciale techniek, namelijk met mijn voet :') :') :')
Als het droog is zuig ik nogmaals om de pluisjes op te zuigen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218146105
Een dweilorkest inhuren
pi_218172844
Karcher stoomreiniger. Tot ik mijn nieuwe auto kocht, was dat de beste aankoop van de afgelopen vijf jaar.

Geen dank!
pi_218178980
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 00:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
@:summer2bird, genoeg tips zo te zien. Wat ga je doen?
Sorry voor de late reactie, had een overlijden in mijn omgeving dus was ff met iets anders bezig :P

Was vandaag boodschappen aan het doen bij de Lidl en heb daar een afgeprijsde stoomreiniger op de kop getikt. 40 euro en allerlei opzetstukken enzo. Dus ga dat eens uitproberen.

Verder vond ik de tip dat je voor de Swiffer wet jet ook herbruikbare doekjes kan kopen ook een hele goeie.

Ook fijn om te lezen dat ik lang niet de enige ben die bijna niet dweilt. Ik denk dat een aantal dingen in het huishouden een stille dood aan het sterven zijn, waaronder het dweilen en strijken ritueel elke dag/week. Ken bijvoorbeeld ook echt niemand van mijn leeftijd die nog onzinnige dingen doet zoals zelfs de zakdoeken en beddengoed strijken :')

Al om al, goede tips opgedaan, waarvoor dank :)
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')