quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ramen snoeien lijkt me dan ook best een zware klus.
Als je dat op een vieze vloer gebruikt. Heb je daarna toch gewoon een net zo vieze vloer maar dan warm en vochtig?quote:
Ja maar al het vuil is dan wel netjes uitgesmeerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Als je dat op een vieze vloer gebruikt. Heb je daarna toch gewoon een net zo vieze vloer maar dan warm en vochtig?
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Als je dat op een vieze vloer gebruikt. Heb je daarna toch gewoon een net zo vieze vloer maar dan warm en vochtig?
Waar gaat dat vuil dan naar toe? Die stoomreiniger voert toch geen vuil af?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nee hij verwijdert juist het vuil en dood de bacteriën
Precies dit. Ik had een keer een vieze bank. Dus zo'n stoom apparaat gehaald van marktplaats. Toen had ik dus een vieze bank die ook nog vieswarm en vochtig was. Daarna ging ie schimmelen ik denk van het vocht van de stoom reiniger.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Waar gaat dat vuil dan naar toe? Die stoomreiniger voert toch geen vuil af?
Dit is toch wel het begin van een exotisch avontuur of niet zeg, vrij heet....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:46 schreef Scriptascripta het volgende:
In pyjama eerst stofzuigen en me dan richting de trap (of badkamer als je gelijkvloers woont) dweilen en dan gaan douchen. Als ik klaar ben met douchen, is de vloer droog en weer begaanbaar
Zit toch een dweil op die vuil opvangtquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Waar gaat dat vuil dan naar toe? Die stoomreiniger voert toch geen vuil af?
Sorry voor de late reactie, had een overlijden in mijn omgeving dus was ff met iets anders bezigquote:Op zondag 6 juli 2025 00:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
@:summer2bird, genoeg tips zo te zien. Wat ga je doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |