SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh neeeeehh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
SPAMMERTquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Blij poesjequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoi Paul.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
oh daar is het fruitje weerHey there sunshine lift my heart
pluk een roosquote:Hey there sunshine lift my heart
van een rozenstruikquote:Hey there sunshine lift my heart
Wil je de groetjes aan je geliefde doen?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de buren in de tuinquote:
ja maar waarom?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je de groetjes aan je geliefde doen?Hey there sunshine lift my heart
Oh ff zoeken of die hier ergens staatquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Omdat ik hem wel een leuke gozer vindt en lang niet heb gesproken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan ook zoeken waar hij post en hem daar spreken tochquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat ik hem wel een leuke gozer vindt en lang niet heb gesproken.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Met uitjes?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij is er ook niet zoveel meerquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat ik hem wel een leuke gozer vindt en lang niet heb gesproken.
ergert zich teveel aan sommige gebruikersHey there sunshine lift my heart
Oeh ik lust ook wel een haringquote:
KSCquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan ook zoeken waar hij post en hem daar spreken toch
dat weet iedereen tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
woah ik heb een bestelling voor naar oostenrijk
Hey there sunshine lift my heart
Op naar @mario390quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
woah ik heb een bestelling voor naar oostenrijk
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mario?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
woah ik heb een bestelling voor naar oostenrijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
misschien zijn Mutti
als die Julia heet danHey there sunshine lift my heart
Heet ze geen Muttiquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
misschien zijn Mutti
als die Julia heet dan![]()
![]()
Ik moet eigenlijk meer koffie, maar ik zit in de trein naar AmsterdamIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
heet jouw moeder mama?quote:Hey there sunshine lift my heart
Dan maar wachten tot je in Amsterdam bentquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:11 schreef DJMO het volgende:
Ik moet eigenlijk meer koffie, maar ik zit in de trein naar Amsterdam
was een geintje lilakquote:![]()
nee
mijn moeder is enorm doof
en enkel als ik haar naam noem luistert ze
doe ik al vanaf een jaar of 14Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vroegah kwamen ze nog langs in de trein daarvoorquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:11 schreef DJMO het volgende:
Ik moet eigenlijk meer koffie, maar ik zit in de trein naar AmsterdamHey there sunshine lift my heart
Nu ik grote jongen ben heet die van mij maquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Meh. Ik ben niet zo'n buiten de deur koffie drinkert. Tenzij hotel met ontbijtbuffet, of een enkele keer als ik met Rob op een terras zit. Ik heb een fles water mee.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan maar wachten tot je in Amsterdam bentIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Niet in de slakbak jammer genoeg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vroegah kwamen ze nog langs in de trein daarvoorIk heb er één en ik ben er trots op
dat vind ik echt vreselijkquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nu ik grote jongen ben heet die van mij ma
Oh misschien dan een koffie thermoskan meenemenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Ik ben niet zo'n buiten de deur koffie drinkert. Tenzij hotel met ontbijtbuffet, of een enkele keer als ik met Rob op een terras zit. Ik heb een fles water mee.
geen koffie dan maarHey there sunshine lift my heart
Dat maakt het beterquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De ice heeft idd een bar bistro aan boord. Maar die stopt helaas niet op de stations waar ik moet zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
In de internationale intercity hebben ze een bierwagon. Althans vroeger.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja die ja.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
De ice heeft idd een bar bistro aan boord. Maar die stopt helaas niet op de stations waar ik moet zijn.![]()
![]()
Morguh Stevanquote:
Even kijken wat ik aan moet doen..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
moeke was mijn oma want die vond zichzelf te jong om oma genoemd te wordenquote:Hey there sunshine lift my heart
Voor mijn oudste twee zoons ben ik mama of DJMO
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoor je nog wel eens dat sommigen geen oma genoemd willen wordenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moeke was mijn oma want die vond zichzelf te jong om oma genoemd te worden
mijn kinderen noemden mijn oma poepoe want opoe vonden ze stomquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moeke was mijn oma want die vond zichzelf te jong om oma genoemd te worden
laatste bestelling gaat naar spanje en ze heeft niet eens een 12 delige naamHey there sunshine lift my heart
Ja sowieso een lange broekquote:
Maar jas of geen jas. Het is best fris nu“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
ow zo fris is het hier nu ook weer nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja sowieso een lange broek
Maar jas of geen jas. Het is best fris nu
dat je een jas nodig zou hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou een dun vest nemen. Kun je makkelijk om je middel knopen als het warmer wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja sowieso een lange broek
Maar jas of geen jas. Het is best fris nuIk heb er één en ik ben er trots op
18 graden en wat zon met wolkenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow zo fris is het hier nu ook weer niet
dat je een jas nodig zou hebben“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Spijkerjasje denk ik maarquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou een dun vest nemen. Kun je makkelijk om je middel knopen als het warmer wordt.
In vergelijking met gisteren is het gewoon bijna koud te noemen. Ik heb ook een dun jasje aan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow zo fris is het hier nu ook weer niet
dat je een jas nodig zou hebbenIk heb er één en ik ben er trots op
heerlijk is hetHey there sunshine lift my heart
het is hier echt heerlijkquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
In vergelijking met gisteren is het gewoon bijna koud te noemen. Ik heb ook een dun jasje aan.
en in de zon gewoon warmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is zeker lekker, en stukken beter behapbaar dan die 30 plus van de afgelopen twee dagen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heerlijk nu de zon nog weg zodat ik de gordijnen open kan doen en niet de hele dag in het donker hoef te zittenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
In vergelijking met gisteren is het gewoon bijna koud te noemen. Ik heb ook een dun jasje aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zo in bad liggenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
In vergelijking met gisteren is het gewoon bijna koud te noemen. Ik heb ook een dun jasje aan.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
lekkkahquote:Hey there sunshine lift my heart
Muiderpoort
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben je helemaal heel gebleven koning? las op de gelderlander veel ellende over winterswijk en moest aan je denkenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
zo is het maar net
stukken beter ditBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja hier alles goed gegaan. Wel een hoop schade in de omgeving. Omgevallen bomen en zo. Phillips gebouw ingestort.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben je helemaal heel gebleven koning? las op de gelderlander veel ellende over winterswijk en moest aan je denken
Maar ik stap op de fiets. Later![]()
![]()
met hakbijl?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hier alles goed gegaan. Wel een hoop schade in de omgeving. Omgevallen bomen en zo. Phillips gebouw ingestort.
Maar ik stap op de fiets. LaterHey there sunshine lift my heart
@KoningWouter @User_Name
De wolk die de storm in Winterswijk veroorzaakte Š Brian Verhoeven
Is een premium artikel weet niet of jullie het kunnen lezen
https://www.gelderlander.(...)n-gebeuren~aa61acf4/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Top TTDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
lekkahquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
Hierna nog 1 dag werken en dan 3 weken vrijHey there sunshine lift my heart
O lekker, ben je wel aan toe zeker?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
Hierna nog 1 dag werken en dan 3 weken vrijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
luxe paardjequote:Op donderdag 3 juli 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
Hierna nog 1 dag werken en dan 3 weken vrij
nee joh is verdiendHey there sunshine lift my heart
Ja deze week even veel werk inhalen van de vorige weken en dan kan ik dat even achter me laten. Gaan ook even weg in Nederland vanaf maandag. Tussendoor wel nog bij mijn moeder op visite als het relatief stabiel blijft natuurlijk. Maar wel goed om even in een andere omgeving te zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nu heb ik zin in chocolade zeebanket dingHey there sunshine lift my heart
NiceDon't follow me. I am lost too
Morgen ook op mijn laatste werkdag voor het eerst in 4 weken weer naar kantoor. Ook wel goed ff
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
HolaDon't follow me. I am lost too
DubbelzijdigDon't follow me. I am lost too
hoi schatjequote:Op donderdag 3 juli 2025 10:42 schreef mario390 het volgende:
schatjes is en komische film, kijkte ik vannacht en 30 min is nog te gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
Ja deze week even veel werk inhalen van de vorige weken en dan kan ik dat even achter me laten. Gaan ook even weg in Nederland vanaf maandag. Tussendoor wel nog bij mijn moeder op visite als het relatief stabiel blijft natuurlijk. Maar wel goed om even in een andere omgeving te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo alles ingepaktHey there sunshine lift my heart
WaterverspillingDon't follow me. I am lost too
Nu wel warm van t douchen en aankleden
Nou en..Don't follow me. I am lost too
tijd voor een ijsje om het te vierenquote:Hey there sunshine lift my heart
Hey Marioquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:42 schreef mario390 het volgende:
schatjes is en komische film, kijkte ik vannacht en 30 min is nog te gaan
Of een lollyquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tijd voor een ijsje om het te vieren
Koud...quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tijd voor een ijsje om het te vierenDon't follow me. I am lost too
Lets work...Don't follow me. I am lost too
uur in bad is beter dan een uur douchenquote:Hey there sunshine lift my heart
Overigens mcflurry knetter met chocoladesaus is zoooo lekker
En ben niet zo van het ijs
Zit er wel veel knetter in?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
Overigens mcflurry knetter met chocoladesaus is zoooo lekker
En ben niet zo van het ijs
quote:Toppie toch. En viel het mee?
Als je een centenbak hebt is het ook uitstekendquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
in water is waar je de vragen des levens kunt beantwoordenquote:Hey there sunshine lift my heart
Ojaa?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in water is waar je de vragen des levens kunt beantwoorden“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik heb een keer getimed. Of ik de 5 minuten van bb kon halen
Wow....quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
@:Koningwouter @:User_name
[ afbeelding ]
De wolk die de storm in Winterswijk veroorzaakte Š Brian Verhoeven
Is een premium artikel weet niet of jullie het kunnen lezen
https://www.gelderlander.(...)n-gebeuren~aa61acf4/
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
De 5 minuten van BB?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb een keer getimed. Of ik de 5 minuten van bb kon halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) overleden bij verkeersongeval
https://www.ad.nl/voetbal(...)ersongeval~aaae37ad/Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
loop hier de kamer uit en krijg gewoon een mok in mijn handen gedauwt zo van geef drinkenHey there sunshine lift my heart
Wat die jongen met zichzelf aan doet zo jammerquote:
Heb hem als baby vaak op de arm gehad. Kreeg gitaarles van zijn vaderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echtquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat die jongen met zichzelf aan doet zo jammer
Heb hem als baby vaak op de arm gehad. Kreeg gitaarles van zijn vader
Vakantiepark in brabant. Dus kan in een uur en een kwartier bij mijn moeder zijn als ik wil. Wel een geruststellende gedachtequote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
en dan denk je aan brabant
okequote:Op donderdag 3 juli 2025 10:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Liverpool-aanvaller Diogo Jota (28) overleden bij verkeersongeval
https://www.ad.nl/voetbal(...)ersongeval~aaae37ad/![]()
Hopelijk vond hij/zij het mooi en bedoelde diegene niet dat je een paardenbek hebtquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nou het deed weer godverdomd pijn.quote:
Maar mijn portemonnee nu ook want ik heb net een peperdure elektrische tandenborstel gekocht.![]()
![]()
Goedemorgen allemaal
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
een gegeven paard moet je niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk vond hij/zij het mooi en bedoelde diegene niet dat je een paardenbek hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
![]()
45%quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
mocht je willen wetne hoe brabants je bent
https://www.omroepbrabant(...)de-zachte-genen-testIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
@dud0r zij was hetquote:Hey there sunshine lift my heart
je kann als voetballer nog zo veel million. verdienen
maar daar zie je dann hoe straks je leven vorbij zijn
kann, de wat veel verdienen hebben geen limit bij geschwindigkeit
geen grens![]()
marioooooquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:05 schreef mario390 het volgende:
geen grens
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:05 schreef mario390 het volgende:
geen grens
oke
ik moet maar eens gaan klaarmaken voor de lunchpauze in de sportschoolHey there sunshine lift my heart
Totaal nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:05 schreef mario390 het volgende:
geen grensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Prego: Acqua minerale
grappa speciale
cozze vongole.
Prego: Torta di spinaci
vongole veraci
gorgonzola
Coca Cola.
Zabbaione
minestrone
oben ohne
ecco la per me Zuppa Romana.
Fettucine
scaIopine
fritto di zucchini ma per me Zuppa Romana.
Bella donna
mamma mia![]()
hmmm vacature gevonden voor productmanager bij de belastingdienstHey there sunshine lift my heart
@Fogel ik ben ambtenaren vacatures aan het hosselen
![]()
![]()
Totaalquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, het is nu gewoon een pop zo heeft hij zich laten verbouwen. Wat hij zelf moet weten natuurlijk. Maar ik vind dat echt zo jammerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je bad is niet thuis?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ben weer opgewarmd. Over kwartier weer naar huis fietsenHey there sunshine lift my heart
Nee bij mijn oudersquote:
Mijn mama heeft mijn uitgroei geverfdIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ah dat is wel fijnHey there sunshine lift my heart
Nee ik heb gelijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gaan we collega's worden?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:fogel ik ben ambtenaren vacatures aan het hosselen
Uw ADH vitamine Worst
mijn moeder had ook een bad
maar als ik daar wilde relaxen dan deed ik de deur op slot
dus dan kwamen ze daarheen, deur dicht
gingen ze naar de slaapkamer, kwamen ze via die deur binnen
moest je ze uitleggen dat die deur op slot was met een reden...Hey there sunshine lift my heart
En toen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja zijn vader was Michel Krassenberg, vorig jaar of het jaar daarvoor overleden aan een hersenbloedingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WHij is typisch zo'n voorbeeld waarom mensen homo's haten. Extreem overdreven nichterig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat die jongen met zichzelf aan doet zo jammer
Heb hem als baby vaak op de arm gehad. Kreeg gitaarles van zijn vader![]()
moet ik eerst door het solliciatiegesprek komen en vertellen over ons pittige verleden samenquote:
Ik haat hem niet daarom maar vind het wel storend.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:21 schreef roos94 het volgende:
W
[..]
Hij is typisch zo'n voorbeeld waarom mensen homo's haten. Extreem overdreven nichterig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt 25% Zachte Genen
En ik ben geen eens eens Brabantse
Ik ook niet hoor. Hij was eens bij Lang leve de liefde laatstquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haat hem niet daarom maar vind het wel storend.![]()
![]()
UOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik 45%quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:22 schreef Lovely het volgende:
Maar ik hou van Brabant
iedereen is een beetje brabantsquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:22 schreef Lovely het volgende:
Lekker gaan dan toch en genieten Steven, er uit en toch dichtbij. Hoelang wil je gaanquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vakantiepark in brabant. Dus kan in een uur en een kwartier bij mijn moeder zijn als ik wil. Wel een geruststellende gedachteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
das meer dan ikquote:
maar ik scoor slecht op familieHey there sunshine lift my heart
O dat is minder, maar je hebt het weer achter de rugquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou het deed weer godverdomd pijn.
Maar mijn portemonnee nu ook want ik heb net een peperdure elektrische tandenborstel gekocht.
Nooit geweest eigenlijkquote:
Wel heeel veel jaren terug in Nijmegen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Morguh Amyquote:
Ah liefquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedereen is een beetje brabants
worstenbroodjes voor iedereen![]()
![]()
War'n da Lichter an dem Baum,
Oder war das nur ein Traum?
Ouh wir haben viel gelacht
So viel Sterne in der Nacht
Turaluraluralu ich mach bubu
was machst du?
Turaluraluralu
Turaluraluralu
Turaluraluralu
Ich mach bubu
Was machst du?![]()
En zo is het Mario, of je geld hebt of niet, daar kijkt de dood niet naar. Net zoals het niet kijkt of je nog jong bentquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:05 schreef mario390 het volgende:
geen grensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haren geverfd? Mooi geworden?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ben weer opgewarmd. Over kwartier weer naar huis fietsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
spreek uit whorstenbroodjesHey there sunshine lift my heart
ja klopt , hier in kärnten is ook en oostenrijk bekannte voetballerquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het Mario, of je geld hebt of niet, daar kijkt de dood niet naar. Net zoals het niet kijkt of je nog jong bent
met 2,3 promille erwischt worden, 6 maanden führerschein weg![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:26 schreef mario390 het volgende:
War'n da Lichter an dem Baum,
Oder war das nur ein Traum?
Ouh wir haben viel gelacht
So viel Sterne in der Nacht
Turaluraluralu ich mach bubu
was machst du?
Turaluraluralu
Turaluraluralu
Turaluraluralu
Ich mach bubu
Was machst du?
Uw ADH vitamine Worst
Ja klopt heb ik gezienquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Hij was eens bij Lang leve de liefde laatst
Hij is vorige weer geslagen en zijn tasd gejat, is achter die jongen aangerend en hij hem op de grond gegooid en in zijn buik geschopt.
Nu noemen ze hem kopschopper en is boos daar overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkkDon't follow me. I am lost too
En terecht zouden mensen die drinken helemaal het rijbewijs af moeten pakken als ze daar mee gaan rijdenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klopt , hier in kärnten is ook en oostenrijk bekannte voetballer
met 2,3 promille erwischt worden, 6 maanden führerschein wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat niet warm?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yes uitgroei.
Vanavond gaan mijn weaves er weer inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkquote:Don't follow me. I am lost too
OkDon't follow me. I am lost too
Three, four, better lock your door
Forum Opties Forumhop: Hop naar: