SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
In de disco oh ohThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En als je nou de neiging hebt om dat niet te doen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neigingen kun je onderdrukken....🐙![]()
Ja jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als je nou de neiging hebt om dat niet te doen?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Loopband staat
Ik ben te lui om schoenen te pakken
Kijken hoe het gaat op blote voetenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Niet de neiging hebben om neigingen te onderdrukken?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als je nou de neiging hebt om dat niet te doen?
Nu moet ik even nadenken hoor
How can I make this topic about me?![]()
Ik las minpuntjequote:Hey there sunshine lift my heart
Nee!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
There is no iquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja!Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Bolk zelfHey there sunshine lift my heart
In TwyndyllyngsSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Hebben jullie enig idee hoeveel risico ik ben voor dit spel? Dit spel is zovaak stopgezet door reacties op mijn reacties. Het is in jullie eigen belang om mij mijn puntje te geven zodat ik ga![]()
Oke dus jullie kiezen ervoor om het risico te nemen.. maar dat is dan ook echt op jullie hé. Niet op mij.![]()
Klinkt als dreigenquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:29 schreef Masberum het volgende:
Hebben jullie enig idee hoeveel risico ik ben voor dit spel? Dit spel is zovaak stopgezet door reacties op mijn reacties. Het is in jullie eigen belang om mij mijn puntje te geven zodat ik gaHey there sunshine lift my heart
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou, ik weet niet hoe iets klinkt voor een ander natuurlijk. Dat is hoe je het zelf interpreteert. Zelf zie ik het meer als waarschuwing. Geef me gewoon 1 minipuntje en ik ben weer weg.. geen harm done..quote:![]()
Ja, maar hebbie nou al puncte. Dat is belangrijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:30 schreef Masberum het volgende:
Oke dus jullie kiezen ervoor om het risico te nemen.. maar dat is dan ook echt op jullie hé. Niet op mij.![]()
Je maakt geen vrienden iigquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe iets klinkt voor een ander natuurlijk. Dat is hoe je het zelf interpreteert. Zelf zie ik het meer als waarschuwing. Geef me gewoon 1 minipuntje en ik ben weer weg.. geen harm done..Hey there sunshine lift my heart
Ik ben te vaak geïntimideerd om hiervan überhaupt onder de indruk te zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:29 schreef Masberum het volgende:
Hebben jullie enig idee hoeveel risico ik ben voor dit spel? Dit spel is zovaak stopgezet door reacties op mijn reacties. Het is in jullie eigen belang om mij mijn puntje te geven zodat ik ga![]()
Vrouwen die zuipen zijn cool. Per definitiequote:Op woensdag 2 juli 2025 20:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vino Tinto is niet echt een coole naam voor een vrouw![]()
Doe ns lief.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vino Tinto is niet echt een coole naam voor een vrouwHow can I make this topic about me?![]()
Welke gast?quote:Hey there sunshine lift my heart
Zo'n lelijke naam voor een manquote:
Hey there sunshine lift my heart
Nou zeg dat wel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zo'n lelijke naam voor een man
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Het hij maar een mooie naam over heerlijke worstquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
wat een vermoeiend figuur is het ongelooflijk
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
film zomer de 2 zijn beide van selfde seite![]()
Nietesquote:Hey there sunshine lift my heart
Wat?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
film zomer de 2 zijn beide van selfde seiteIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lege quotequote:
Stapjes zijn binnen
En nu ga je zitten en lekker niks doen. Afgelopen met dat gesport!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Mario die maar post blijft quoten/herhalen totdat iemand reageert.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Cupquote:Hey there sunshine lift my heart
Morgen weer armen trainen en sterfmasterquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu ga je zitten en lekker niks doen. Afgelopen met dat gesport!Hey there sunshine lift my heart
Morgen is het wel beter te doen, qua warmte.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Morgen weer armen trainen en sterfmasterHow can I make this topic about me?![]()
Was een inkoppertjequote:Op woensdag 2 juli 2025 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Jij verklapt @:mario390 's geweldige raadsel ....Hey there sunshine lift my heart
Ja denk dat ik mijn fiets klaarmaken met de telefoonhouder en morgen of overmorgen langs de auto gaquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen is het wel beter te doen, qua warmte.Hey there sunshine lift my heart
Op een woensdag avond zomaarHey there sunshine lift my heart
langs de auto ga?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja denk dat ik mijn fiets klaarmaken met de telefoonhouder en morgen of overmorgen langs de auto ga
Als mario de AIVD kerstpuzzel maakt, kan niemand hem oplossenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn auto slaapt in een boxquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Als mario de AIVD kerstpuzzel maakt, kan niemand hem oplossen![]()
![]()
![]()
Misschien AIquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Als mario de AIVD kerstpuzzel maakt, kan niemand hem oplossenHow can I make this topic about me?![]()
Ieuw open wond in mijn serieHey there sunshine lift my heart
Mijn auto is oudquote:Hey there sunshine lift my heart
De mijne is ook niet de nieuwste meer maar die kan hopelijk nog wel even mee.quote:
Mijn auto is ouder dan maanlichtquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mijne is ook niet de nieuwste meer maar die kan hopelijk nog wel even mee.Hey there sunshine lift my heart
Sorry moest plassenquote:Hey there sunshine lift my heart
Kan hij niet moeilijk komenquote:
Zou voor Noorwegen gaanHey there sunshine lift my heart
Voor hoeveel ik heb gedronken vandaag was er maar erg weinig plasquote:Hey there sunshine lift my heart
Mijne ook!quote:
Misschien kunnen we ze aan elkaar koppelen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik zou hem op de boot kunnen zetten en er 2 weken later achteraan vliegen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan hij niet moeilijk komen
Zou voor Noorwegen gaan
En dan naar de Appalachen om een paar gallon 180 proof moonshine te halen bij Tim.![]()
Doe zelfSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Denk dat de Amerikanen niet weten wat ze overkomt als er een Nederlands kenteken rondrijdt daarquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou hem op de boot kunnen zetten en er 2 weken later achteraan vliegen.
En dan naar de Appalachen om een paar gallon 180 proof moonshine te halen bij Tim.Hey there sunshine lift my heart
Ik ben hier was loos?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus waar is @:dotteke
Ik heb haar nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh shit. It's an alien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat de Amerikanen niet weten wat ze overkomt als er een Nederlands kenteken rondrijdt daar![]()
Wil eigenlijk al naar bedHey there sunshine lift my heart
I'm an alienquote:
An illegal alien
I'm a Dutchman in New YorkHey there sunshine lift my heart
I'm in love with an alien
Lijkt me nog erger dan in Amsterdam zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
I'm an alien
An illegal alien
I'm a Dutchman in New York![]()
![]()
Grote steden zijn niet voor auto'squote:Op woensdag 2 juli 2025 21:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lijkt me nog erger dan in Amsterdam zijnHey there sunshine lift my heart
![]()
ik moet dit weekend naar Amsterdam
Ik overweeg nog om af te zeggen
Wat moet je er doen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
ik moet dit weekend naar Amsterdam
Ik overweeg nog om af te zeggenHey there sunshine lift my heart
Eigenlijk de enige reden dat ik weleens in Amsterdam ben geweest, was voor de auto- en motorrai.
En de laatste keer was met werk naar de NTV![]()
Niet bolkquote:
Ik wil antwoordenHey there sunshine lift my heart
ik weet niet wat @MizzezAmy in Amsterdam gaat doen ....quote:
ik gok iets met een cocktail of met witte chocola
of met een brandweerman![]()
Als het dat is wil ik meequote:Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet niet wat @:MizzezAmy in Amsterdam gaat doen ....
of met een brandweermanHey there sunshine lift my heart
Stein um stein
Bauer och dich einHey there sunshine lift my heart
Vriend opzoekenquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Van de snackbar?quote:Hey there sunshine lift my heart
Mocktail misschien, witte chocolade zou kunnen, brandweerman hoop ik nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet niet wat @:MizzezAmy in Amsterdam gaat doen ....
of met een brandweerman
Klinkt niet perse als een centrum uitdaging?quote:Hey there sunshine lift my heart
https://nos.nl/liveblog/2(...)interswijk-ingestortquote:Advies aan inwoners Winterswijk: liever niet naar buiten vanavond
Goed tekeer gegaan daar? @KoningWouterSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
https://www.google.com/se(...)BMAEYByC0gsGTCzABQAIquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
die gaan volgens mij niet samen .... roodkapje en snackbarHey there sunshine lift my heart
die troost zich met slagroomsoesjes ...quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)interswijk-ingestort
Goed tekeer gegaan daar? @:KoningWouter![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)BMAEYByC0gsGTCzABQAI![]()
![]()
Ik moet m nog een keer scorenquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja heel veel schade. Phillips pand ingestort. Hier achter een boom omgevallen en zag wat filmpjes van wegen die niet eens meer begaanbaar zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)interswijk-ingestort
Goed tekeer gegaan daar? @:KoningWouter
Het ging ook wel lomp hard, gelukkig ben ik alleen een schaaltje kwijt geraakt![]()
![]()
Mwah, zou sowieso met ov gaan wel, eventueel met auto naar P&R en laatste stuk met tram. Maar vriend woont redelijk in het centrum en is dol op Amsterdam, dus het centrum ontwijken is best een uitdaging.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klinkt niet perse als een centrum uitdaging?
Mja ik zal er nog een nachtje over slapen, op zich ook wel weer beter dan het hele weekend thuis op de bank hangenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Was wel een mooi schaaltjequote:Op woensdag 2 juli 2025 21:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heel veel schade. Phillips pand ingestort. Hier achter een boom omgevallen en zag wat filmpjes van wegen die niet eens meer begaanbaar zijn.
Het ging ook wel lomp hard, gelukkig ben ik alleen een schaaltje kwijt geraakt
Ik zal een nieuwe voor je kleienHey there sunshine lift my heart
schrijf je hier een review?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik moet m nog een keer scoren![]()
![]()
Prima, geef die maar als ik in jouw poeziealbum ga schrijven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was wel een mooi schaaltje
Ik zal een nieuwe voor je kleien![]()
Je mag ook mee naar mijn familiequote:Op woensdag 2 juli 2025 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, zou sowieso met ov gaan wel, eventueel met auto naar P&R en laatste stuk met tram. Maar vriend woont redelijk in het centrum en is dol op Amsterdam, dus het centrum ontwijken is best een uitdaging.
Mja ik zal er nog een nachtje over slapen, op zich ook wel weer beter dan het hele weekend thuis op de bank hangen
We gaan frietjes maken in ossevetIs wel een goed ideequote:
Zou ik ze in België ik de supermarkt kunnen vinden? Dan kan ik m dit weekend scorenHey there sunshine lift my heart
Ja dan is een schaaltje wel te overzien qua schadequote:Op woensdag 2 juli 2025 21:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heel veel schade. Phillips pand ingestort. Hier achter een boom omgevallen en zag wat filmpjes van wegen die niet eens meer begaanbaar zijn.
Hoeveel cm doorsnee schaaltjeHey there sunshine lift my heart
Preciesquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dan is een schaaltje wel te overzien qua schade![]()
![]()
Las dat er bij jullie een val wind was. Hebben wij jaren geleden gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb foto’s gezien best te keer gegaan daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mmm frietjes in ossevet klinkt wel goed.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je mag ook mee naar mijn familie
We gaan frietjes maken in ossevet
[..]
Is wel een goed idee
Zou ik ze in België ik de supermarkt kunnen vinden? Dan kan ik m dit weekend scoren
Vriend eet vegan, dus daar staat vast geen ossevet op het menu
15cm, hij was ook nog wit porselein.quote:
Maar elk vervangend schaaltje is goed, maak er wat moois van!![]()
Nee dat is een nonoquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mmm frietjes in ossevet klinkt wel goed.
Vriend eet vegan, dus daar staat vast geen ossevet op het menuHey there sunshine lift my heart
Yup, ik had gewoon alles open op dat moment wist niet dat het zo hard ging.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat er bij jullie een val wind was. Hebben wij jaren geleden gehad.
Heb foto’s gezien best te keer gegaan daar.![]()
Lekker weer nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kunt wel in de rij gaan voor fabel
En daarna een koekje bij het koekemannetjeHey there sunshine lift my heart
En dank je wel. Maar was lekker misquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zoiets overvalt je ook. Hoe was een heel asielzoekerscentrum weggevaagd toen. En de straten lagen vol met takken en in de tuin stond niets meer alle planten weg of kapot. Bij jou nog iets kapot?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, ik had gewoon alles open op dat moment wist niet dat het zo hard ging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja een schaaltjequote:Op woensdag 2 juli 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zoiets overvalt je ook. Hoe was een heel asielzoekerscentrum weggevaagd toen. En de straten lagen vol met takken en in de tuin stond niets meer alle planten weg of kapot. Bij jou nog iets kapot?
Dacht eerst dat het een stuk dak was. Dus dat viel mee achteraf.![]()
Dan heb je geluk gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja een schaaltje
Dacht eerst dat het een stuk dak was. Dus dat viel mee achteraf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hoe groot was het schaaltje????Hey there sunshine lift my heart
15cm in doorsnedequote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar hoe groot was het schaaltje????![]()
![]()
Dank uquote:Hey there sunshine lift my heart
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 116 / +68 / +48 / 87 / 139
2. FreshFruit / 111 / +61 / +50 / 275 / 345
3. Vino_Tinto / 109 / +67 / +42 / 843 / 891
4. loveislikeakiss / 106 / +58 / +48 / 506 / 567
5. MizzezAmy / 48 / +32 / +16 / 243 / 278
6. KoningWouter / 46 / +16 / +30 / 219 / 237
7. marretak / 42 / +32 / +10 / 28 / 57
8. Fogel / 28 / +11 / +17 / 185 / 211
9. Lovely / 27 / +9 / +18 / 299 / 316
10. Dr.Mikey / 26 / +25 / +1 / 27 / 36
11. HappyCharly / 24 / +3 / +21 / 30 / 38
12. gebrokenglas / 24 / +4 / +20 / 180 / 197
13. RedShoe / 23 / +13 / +10 / 470 / 486
14. mario390 / 23 / +16 / +7 / 167 / 186
15. DJMO / 21 / +14 / +7 / 132 / 157
16. Koen66 / 20 / +0 / +20 / 20 / 27
17. sp3c / 18 / +13 / +5 / 105 / 108
18. hemarookworst / 17 / +13 / +4 / 126 / 147
19. maily / 15 / +9 / +6 / 146 / 163
20. _UserName_ / 9 / +0 / +9 / 30 / 35SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wat is fabel?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
En daarna een koekje bij het koekemannetje
Koekje is wel een optieSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Maybequote:
Ik heb ergens kleiHey there sunshine lift my heart
en die soesjes dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik zo gewoon weer kom chatten. Zo wordt het niet wat met die lego![]()
![]()
Poah lekkerquote:Hey there sunshine lift my heart
Mooiquote:Hey there sunshine lift my heart
Luister naar de Kirby in je hart maagquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er al 10 op
Nu is het genoeg voor vandaag.Hey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Luister naar de Kirby in je hart maaghaha nee qua eten heb ik wel discipline. Nu is het echt genoeg.
Misschien straks nog even een schaaltje chips.![]()
heb je nog schaaltjes dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]haha nee qua eten heb ik wel discipline. Nu is het echt genoeg.
Misschien straks nog even een schaaltje chips.![]()
Woah
Je hebt meerdere schaaltjes?Hey there sunshine lift my heart
Bij de kringloop schaaltjes zat. Misschien wel voor 50 eurocentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij heb ik ergens een schaaltje nog. Maar volgens mij zit daar lego in op het moment dus nee. Wat kapot is was mijn laatste werkbare schaaltje.quote:![]()
![]()
Het gaat om het gebaar Dot.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de kringloop schaaltjes zat. Misschien wel voor 50 eurocent![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
En daarna een koekje bij het koekemannetje![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bel de verzekering. Stormschadequote:Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens een schaaltje nog. Maar volgens mij zit daar lego in op het moment dus nee. Wat kapot is was mijn laatste werkbare schaaltje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien heeft @Werkman nog wat staan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de kringloop schaaltjes zat. Misschien wel voor 50 eurocent![]()
Mooi verhaaltje bij maken dan wel dat het schaaltje van je oma was geweest en dat tussen inflatie en emotionele waarde het zeker 10 euro kostHey there sunshine lift my heart
Die ken ik niet maar KW werkt er zelf ook.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Misschien heeft @:werkman nog wat staan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is een onvervangbaar schaaltje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mooi verhaaltje bij maken dan wel dat het schaaltje van je oma was geweest en dat tussen inflatie en emotionele waarde het zeker 10 euro kost![]()
Zo maar eens naar bedHey there sunshine lift my heart
een scherfje bewaren waar nog net "wedgewood" op te ontcijferen valtquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mooi verhaaltje bij maken dan wel dat het schaaltje van je oma was geweest en dat tussen inflatie en emotionele waarde het zeker 10 euro kost![]()
![]()
Kennen jullie dat topic van @Lienekien nog. Ze eet aardappelpuree op brood..... vond ik zelf best ranzig.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Werkman. Werkte bij de betoncentrale in Tiel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar KW werkt er zelf ook.
Nu in de kringloop van zijn pa.
Volgens het verhaal.![]()
Lijmen een optie 😒quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is een onvervangbaar schaaltje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn ook mensen die chips op een bolletje leggenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
Kennen jullie dat topic van @:lienekien nog. Ze eet aardappelpuree op brood..... vond ik zelf best ranzig.
Leven en laten levenHey there sunshine lift my heart
Ik heb 2 glazen schaaltjes, zou het wel jammer vinden als die stukvallen, zijn van Karel de Bazel. Maar heb ze dan ook niet buiten neergezet. Zelfs al heb ik er 1 bij de kringloop gekocht voor 25 cent en de andere van mn moeder gekregen toen ze hem naar een rommelmarkt wilde doen
Deze
Dat is een hendig sjiek schaaltje Amyquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb 2 glazen schaaltjes, zou het wel jammer vinden als die stukvallen, zijn van Karel de Bazel. Maar heb ze dan ook niet buiten neergezet. Zelfs al heb ik er 1 bij de kringloop gekocht voor 25 cent en de andere van mn moeder gekregen toen ze hem naar een rommelmarkt wilde doen
Deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
ooit gehad? klinkt best ok eigenlijk als het een zacht bolletje is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die chips op een bolletje leggen
Leven en laten levenRevolutions are the locomotives of history.
Jij hebt nog nooit huzarensalade op brood gegetenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
Kennen jullie dat topic van @:lienekien nog. Ze eet aardappelpuree op brood..... vond ik zelf best ranzig.![]()
![]()
![]()
Ziet er een beetje uranium glasachtig uitquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
koude schotel op brood???? wat is deze godslasteringquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit huzarensalade op brood gegeten![]()
Revolutions are the locomotives of history.
Vind ik ook welquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is een hendig sjiek schaaltje Amy
Als je die bij de kringloop tegenkomt, ik wil er nog wel wat. Geef er maximaal 5 euro per stuk voor
Mijn moeder at krentenbrood met daar op een rodekool met aardappelen prak.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
Kennen jullie dat topic van @:lienekien nog. Ze eet aardappelpuree op brood..... vond ik zelf best ranzig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal er op letten. We hebben echt ziek veel schaaltjes en dat soort spul.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vind ik ook wel
Als je die bij de kringloop tegenkomt, ik wil er nog wel wat. Geef er maximaal 5 euro per stuk voor![]()
Nee maar ik ben geen groot fan van brood of chips dus ik die de meerwaarde nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ooit gehad? klinkt best ok eigenlijk als het een zacht bolletje is.Hey there sunshine lift my heart
Of rundvleessalade. Tonijnsalade.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
koude schotel op brood???? wat is deze godslastering![]()
Jahquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uranium glasachtig uit
Ik vind uranium glas mooi
ja, maar alles met rodekool en zuurkool is lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn moeder at krentenbrood met daar op een rodekool met aardappelen prak.Revolutions are the locomotives of history.
Is zo lang geleden dat ik dat gekeken heb. Geen ideequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn moeder kocht dat nooit. Ze noemde dat mayonaise smurriequote:
It's not that easy bein'greenHey there sunshine lift my heart
Dat is niet hoe ik ze maaktequote:Op woensdag 2 juli 2025 21:46 schreef Mikeytt het volgende:
Koude schotel is alleen in Limburg lekker.
zin in een goede frappe nu, maar Starbucks is dichtRevolutions are the locomotives of history.
Mensen ik ga slapen. Het is genoeg geweest, vannacht door het weer ook amper een oog dicht gedaan.
Enen fijnen avond allen en tot morgen![]()
![]()
ziet lekker uitquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:46 schreef Mikeytt het volgende:
Koude schotel is alleen in Limburg lekker.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Op naar de McDonalds dan maarquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef Mikeytt het volgende:
zin in een goede frappe nu, maar Starbucks is dichtHey there sunshine lift my heart
Mijn opa noemde het kattenkots.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
mijn moeder kocht dat nooit. Ze noemde dat mayonaise smurrie
En gekochte is nooit zo lekker als zelfgemaakt.![]()
![]()
Macquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op naar de McDonalds dan maar
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef KoningWouter het volgende:
Mensen ik ga slapen. Het is genoeg geweest, vannacht door het weer ook amper een oog dicht gedaan.
Enen fijnen avond allen en tot morgen![]()
![]()
vanaf nu welquote:
Die koffie van de Mcdo is best lekker. Lekkerder dan de Starbucks zelfs.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op naar de McDonalds dan maarRevolutions are the locomotives of history.
Do do doI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Amerikaanse kant van de familie maakt nog weleens 'pineapple mayo and cheese' als er een feestje is. Gewoon schijfjes ananas met mayo erop en geraspte kaas. Ziet er intens smerig uit, maar is een heerlijk Zuiderlijk gerecht
De mac is ook wel objectief de beste onder de fastfoodketens.quote:Revolutions are the locomotives of history.
https://fullhappybabyandm(...)le-and-cheese-salad/
Voor degenen die een recept wilden van de ananas, mayo en kaas salade... kan niet op alle DM's individueel antwoorden
Ik vind het een van de slechtstequote:Op woensdag 2 juli 2025 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De mac is ook wel objectief de beste onder de fastfoodketens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zin in spiesjesRevolutions are the locomotives of history.
Ik maakte ze om te verkopen voor de snackbarquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn opa noemde het kattenkots.
En gekochte is nooit zo lekker als zelfgemaakt.
whut. de nuggets zijn altijd wel prima.quote:
En ook de enige die echt 'fastfood' is. Bij de KFC en burger king wacht je gewoon een half uur tegenwoordig.Revolutions are the locomotives of history.
Taco Bell kun je het langste wachtenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
whut. de nuggets zijn altijd wel prima.
En ook de enige die echt 'fastfood' is. Bij de KFC en burger king wacht je gewoon een half uur tegenwoordig.Hey there sunshine lift my heart
poeh, nog steeds? al heel lang niet geweest. Het was altijd wel erg druk toen ie net opende hier, maar is er dus niet beter op geworden..quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Taco Bell kun je het langste wachtenRevolutions are the locomotives of history.
Ik ook al een paar jaar niet meer want was het wachten zatquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
poeh, nog steeds? al heel lang niet geweest. Het was altijd wel erg druk toen ie net opende hier, maar is er dus niet beter op geworden..Hey there sunshine lift my heart
soms gewoon een half uurquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook al een paar jaar niet meer want was het wachten zat
Oh jongens ik denk dat er toch nog een poep moment in mijn dag zitHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: