SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Vanavond als het goed is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:06 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel lekker aan het broeien en plakken buiten, hopelijk komt die verkoeling snel
Hier in het zuidwesten als het goed is al eind van de middagquote:
Good luck!!!quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek vanmiddag. Ik ben slecht in sollicitatiegesprekken.
#stress
Nicequote:
Grazie haffnaquote:
Succesquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek vanmiddag. Ik ben slecht in sollicitatiegesprekken.
#stress
Hier is het tijd 14u al op zijn heetstquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het zuidwesten als het goed is al eind van de middag
Das Maltees voor dankjewelquote:
#Hetkomtgoedquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
#stress
quote:
Het valt wel mee als je stil op de bank ligtquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nice
Of ja, eigenlijk helemaal niet zo nice, lekker plakken terwijl je stilzit
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
#stress
quote:
Omgquote:
Ook geen thermos panty aan zeker?quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het valt wel mee als je stil op de bank ligt
Hoef geen dekentje te pakken
#stress
Neequote:
Hoe bedoel je goed zichtbaar? Of ze zijn zichtbaar of niet. Verder zijn het gewoon tepels net als mannen die ook hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie het vervelend/storend (kan juiste woord niet vinden) als tepels van een vrouw goed zichtbaar zijn?
Inb4 'heueue nee hoor' ja leuk, ga weg met je simpele gedoe
Ja, precies dit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nice
Of ja, eigenlijk helemaal niet zo nice, lekker plakken terwijl je stilzit
#stress
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Zelfs die niet
Heb alleen een jurkje aan
ik durf zo niet naar buiten. Terwijl hier is het soms fijn zonder bh naar buiten te gaan toch vanwege de warmtequote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie het vervelend/storend (kan juiste woord niet vinden) als tepels van een vrouw goed zichtbaar zijn?
Panty morgen maar weer aanquote:
Denk dat de warmte dan nog niet weg is hoorquote:
Kan altijd weer uitquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de warmte dan nog niet weg is hoor
Wist niet dat je boos werdquote:
Wat voor functie is het?quote:
Begrijpelijkquote:
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
ik voel wel vocht en het regent zeker nog niet.quote:
zeg dat je in hongerstaking gaat als je niet wordt aangenomen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
#stress
huehuequote:
Ja dat zal welquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel wel vocht en het regent zeker nog niet.
maar ik moest naar de appie dus ik heb nu wel een koele upfront eiwitlimonade passievrucht
Wel snel opdrinken voordat die is opgewarmd, gaat hard met dit weerquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel wel vocht en het regent zeker nog niet.
maar ik moest naar de appie dus ik heb nu wel een koele upfront eiwitlimonade passievrucht
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
mijn voormalig schoonvader wenst me een lekkere warme dag vandaag.....
ja dat dus....quote:
Klinkt als een verkapte doodsverwensing, dat je mag branden in de helquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus....
ik zal die man nog eens weer dik 1100 euro geven
quote:
Boomersquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ls-80-overleden.html
Aaaaaaaaah
ja ik doe zijn belastingaangifte. en zag dat eindelijk de def huurtoeslag ook klaar is... weer een kleine 600 euro er bij dat bijgeschreven wordt.quote:
meteen beleggen! wie weet is het volgende week wel 51 euroquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:45 schreef gianni61 het volgende:
poah 50 euro gewonnen bij de 1 juli trekking. net niet genoeg voor het pensioen.
Lekker warm douchen voor het slapengaan helpt wel goed met de nachtrust bij mij de afgelopen dagenquote:
Ik mag niet douchenquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
Zin om te douchen maar wacht denk ik wel even tot vanavond.
Denken dat je nog nat bent van de douche maar het is alweer zweet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen weer zweten na het douchen.
T-Shirt dat je niet meer over je rug aan of uit krijgt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denken dat je nog nat bent van de douche maar het is alweer zweet.
Ik vind zn zus wel cutequote:Op woensdag 2 juli 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Was vroeger wel beetje fan toen hij nog liedjes voor zijn oma zong enz.Dat was wel cute.
Ja ik wacht wel even tot een beetje afgekoeld is straks. Moet ook nog stofzuigen enz dus ja.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat kan. Het hoeft niet, maar het kanquote:
Jantje Smit die voor zijn oma zong was gewoon schattig.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan. Het hoeft niet, maar het kan
Beha is helemaal een drama.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
T-Shirt dat je niet meer over je rug aan of uit krijgt.
Even goed laten drogen wel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon de dames los laten hangen over de schouder.
Uuuuh neequote:Op woensdag 2 juli 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
iemand tips voor een goede pakketbrievenbus?
"What is this hooman?"quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
Gisteren en vandaag mag Hedwig dit weer even want drinkt ze tenminste genoeg met de hitte.
[ link | afbeelding ]
Oh nee hoor want dit was haar ook aangeleerd. Daarom heeft ze ook een drinkfontein.quote:
Nee dat kan nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:02 schreef essnhills het volgende:
Vanaf vandaag is 2050 dichterbij dan 2000
hij wil net als de mens bruin wordenquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
Oh hij is weer uitgebadderd en zit weer in de zon
Hij is al redelijk zwartgeblakerdquote:
Moeder Ess beschermt de vogeltjes wel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:20 schreef essnhills het volgende:
Volgens de Vogelbescherming is het heel normaal dat jonge merels stil op de grond zitten. Ze worden nog verzorgd maar zijn bezig het nest te verlaten. Maar kunnen nog niet zo goed vliegen
En nu is ie weer naar de schaduw gehipt dus komt wel goed
Veilig plekje in mijn tuin
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moeder Ess beschermt de vogeltjes wel.
Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:02 schreef essnhills het volgende:
Vanaf vandaag is 2050 dichterbij dan 2000
mag je er zo weer 1 van ettoquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Ik heb na een ijsje wel even de energie denk ik om te stofzuigen.
En daarna heb je na het harde werken wel weer een ijsje verdiendquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Zou dat gewoon pas vanavond doen, veel te warm nu voor zulke geintjesquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Daarom gazpacho, das koudquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Soepje was lekker, maar nou breekt het zweet me wel uit. 🥵
Klopt ik heb in huis de ventilator aan gezetquote:
Ah, Dankjewel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt ik heb in huis de ventilator aan gezet
denk dat mijn baas het daar niet mee eens is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou gewoon de hele dag niets meer doen
Als die koud is moet je hem even een minuutje in de magnetron zettenquote:
Vrijdag is het prima weer ervoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dat gewoon pas vanavond doen, veel te warm nu voor zulke geintjes
En de zon verdwijnt langzaam achter de wolkenquote:
Nein nein nein .gifquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die koud is moet je hem even een minuutje in de magnetron zetten
Die moeten niet zo zeurenquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat mijn baas het daar niet mee eens is.
Waar is ditquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de zon verdwijnt langzaam achter de wolken
Het nu wat minder zonnige zuidwestenquote:
Hier nog niet, over een uurtje oid wssquote:
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat mijn baas het daar niet mee eens is.
hier 34quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier nog niet, over een uurtje oid wss
Nu ongeveer op zijn heetst, 30,2 volgens mijn buitenmeter
Gekocht met 1 click!quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
@:kwiwi
In de aanbiedingbij Amazon. Bij jou hopelijk ook?
https://www.amazon.nl/Eig(...)0CPYQ2CJ9/ref=sr_1_1
https://www.amazon.nl/Ame(...)typ_desktop_mfs_ys_2
92% kortingquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
@:kwiwi
In de aanbiedingbij Amazon. Bij jou hopelijk ook?
https://www.amazon.nl/Eig(...)0CPYQ2CJ9/ref=sr_1_1
https://www.amazon.nl/Ame(...)typ_desktop_mfs_ys_2
Vanavond lekker dweilen als je thuiskomt dusquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Buien even heel goed in de gaten houden, ik ben niet thuis en alles staat open
quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gekocht met 1 click!![]()
American Predator had ik al in hardcopy, maar kan nooit kwaad 'm ook op de ereader te hebben
Ff lekker de luchtvochtigheid in huis omhoog. Het is immers zo droogquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond lekker dweilen als je thuiskomt dus
Ik heb zondag weer 3 boeken gekocht bij de Bruna 2+1 Gratis. Kon dat niet laten schieten...quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van de week ook een boek van die Freida McFadden ofzo gekocht, want volgens m'n zus zijn dat heel spannende boeken, dus het schiet weer lekker op.
Ik ben met 5 minuten thuis, maar ik moet wel oplettenquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond lekker dweilen als je thuiskomt dus
Welke?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zondag weer 3 boeken gekocht bij de Bruna 2+1 Gratis. Kon dat niet laten schieten...
70quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
American Predator had ik ook al in hardback, zie dat die nu bijna 70 euro kostMaar ik heb hem ook al gelezen dus heb hem niet nog een keer nodig.
18 heb ik meteen gekocht, zag het voorbijkomen op haar Instagram
Een goede wolkbreuk van 5 minuten ga je ook niet doorheen komenquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben met 5 minuten thuis, maar ik moet wel opletten
https://www.hebban.nl/boek/reisverslag-van-een-kat-hiro-arikawaquote:
Daarom moet ik ook de radar in de gaten houdenquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een goede wolkbreuk van 5 minuten ga je ook niet doorheen komen
de chili van @CherryLips geeft eerder gas dan het gegeten wordt blijkbaarquote:
Je weet niet wat ze voor de lunch op heeftquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
de chili van @:CherryLips geeft eerder gas dan het gegeten wordt blijkbaar
quote:
quote:
quote:Nu
Temperatuur 28,4°C
Gevoelstemperatuur 29,5°C
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:41 schreef Flory- het volgende:
Hier staat dit op buienalarm voor zometeen, ben benieuwd!
[ afbeelding ]
Heb je je reddingsvest bij de hand?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:41 schreef Flory- het volgende:
Hier staat dit op buienalarm voor zometeen, ben benieuwd!
[ afbeelding ]
Ja nu ben ik coolerquote:
Cool coolquote:
quote:
quote:Temperatuur 24,8°C
Gevoelstemperatuur 26,1°C
quote:
wat een verschillen voor zo'n klein laandskequote:Op woensdag 2 juli 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
Maar aan het temperatuurkaartje te zien kan het niet lang meer duren met die hele dunne lijntjes zo vlak tegen mijn locatie aan
[ afbeelding ]
Hier gaat jet stiekem ook best rapquote:
Paar minuten later en het is 30,2 volgens mijn buitenmeterquote:
Ja cool om te zienquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat een verschillen voor zo'n klein laandske
Ik verwacht bij mij hooguit wat regen, maar elders zal het wel losgaaquote:
Ja einde ter tijden in het oosten des landsquote:
rip en zoquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja einde ter tijden in het oosten des lands
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:59 schreef Flory- het volgende:
Enorme klappen hier nu![]()
En heerlijk veel regen
Oh nee de ventilator stond nog aanquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Lekker hoor en windje ookgelijk koeler
23,8°C nu, gaat hardquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
Van 31,2 naar 29,3 in een kwartier
Dat gaat goed
quote:
Heeeerlijkquote:
Tis ook maar heel kort, de zon komt er alweer doorquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog ver weg helaas en buienradar past zijn voorspelling ook ieder uur aan.
Jij zit in een binnenstad, een stenen oven. Voordat het daar een beetje afkoelt is het al weer morgenquote:
In Amsterdam zou het ook al een paar graden koeler moeten zijnquote:
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tis ook maar heel kort, de zon komt er alweer door
Oja truequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit in een binnenstad, een stenen oven. Voordat het daar een beetje afkoelt is het al weer morgen
Hoop in ieder geval dat de verkoeling komt want ben beetje klaar met hitte, even paar dagen weer rustig aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tis ook maar heel kort, de zon komt er alweer door
Het was wel even lekker zo'n bui, de echte afkoeling zou hier pas eind vd middag zijn dus hopelijk volgt er meerquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval dat de verkoeling komt want ben beetje klaar met hitte, even paar dagen weer rustig aan.
Met zulke verschillen ineens ga ik er wel vanuit dat er nog eea gaat komen. Is echter even de vraag wanneer precies. Tuin kan ook wel wat gebruiken inmiddels, de 1000 liter die we hadden gespaard is er alweer door.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het was wel even lekker zo'n bui, de echte afkoeling zou hier pas eind vd middag zijn dus hopelijk volgt er meer
Snel wat eten danquote:
Dat zal vast met zo'n hitte!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Met zulke verschillen ineens ga ik er wel vanuit dat er nog eea gaat komen. Is echter even de vraag wanneer precies. Tuin kan ook wel wat gebruiken inmiddels, de 1000 liter die we hadden gespaard is er alweer door.
Lekker schroeien, bovenlaag is kurkdroogquote:
Was ik hem nét weer kwijtquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, de zon komt er weer doorheen, en de luchtvochtigheid schiet omhoog
Plak plak plak, plak maar door door, plak maar lekker door
van links naar rechts Het is niet ergquote:
Ik was vroeger in het begin van KSC vaak te vinden, nu niet meer. Het gaat te snel of ik word te oud.quote:
Hoeveel vroeger?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was vroeger in het begin van KSC vaak te vinden, nu niet meer. Het gaat te snel of ik word te oud.
Goeie ouwe tijd he @:Luctor.et.Emergo ?
het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh
Wat zie jij er heerlijk uit
Ik wil je opeten net als fruit
Weet je wat ik moet doehoehoeeen
Weet je wat ik moet..
OHO HOOOOO
SCHATJE KOM EVEN HIER EVEN HIER
EN DOE MIJ EEN PLEZIEEEEEER
EN SCHUDT VOOR MIJJJJJJJJJJJJJ
Zal snel verdampenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En daar is de zon weer. Dus dan zal het zo wel weer zweten worden.
Hey Hounietquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was vroeger in het begin van KSC vaak te vinden, nu niet meer. Het gaat te snel of ik word te oud.
Goeie ouwe tijd he @:Luctor.et.Emergo ?
Oh spannende titel maar is helaas premium dus kan ik niet lezenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal stukje over De Machinist https://www.ad.nl/rotterd(...)machinist~a4f78d546/
Hoeveel stapjes alquote:
Begin van deze SC was in 2007 dus zal rond die periode zijn. Ervan uitgaande dat alle topics in de reeks zijn opgenomen.quote:
zak zak zak zak zak zakquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh
Weet je wat ik moet..
OHO HOOOOO
Ja. Ik wil dat nu, niet over 4 uur pas.quote:
Ik stuur je dmquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh spannende titel maar is helaas premium dus kan ik niet lezen
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh
Weet je wat ik moet..
OHO HOOOOO
quote:
Komt weer door Grmblquote:
Je post het zelf hoor. Daar heeft GRMBL geen schuld aanquote:
Het Filipijnse archief doet het niet zo lekker vandaag bij mijquote:
quote:
bij mij al de hele week niet. steeds van die foutmeldingen. Lijkt er op dat ze een blokkade hebben weten te makenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het Filipijnse archief doet het niet zo lekker vandaag bij mij
Kan ik ook een half tafeltje vol bestellen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Gebleven is het leuke ‘Rotterdamse tafeltje vol’ waarbij een selectie van alle gerechten op tafel komt.
@:recce
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik ook een half tafeltje vol bestellen?
Ja eens in de zoveel tijd vinden ze weer wat om het te blokkeren. Maar ik gun die DPG niksquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij al de hele week niet. steeds van die foutmeldingen. Lijkt er op dat ze een blokkade hebben weten te maken
is grote ondernemer. Wel succesvol ook geloof ikquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo'n naam belooft niet veel goeds....
Haha jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Gebleven is het leuke ‘Rotterdamse tafeltje vol’ waarbij een selectie van alle gerechten op tafel komt.
@:recce
Ruwe schatting, 2007 meen ik?quote:
Wil je hem?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het Filipijnse archief doet het niet zo lekker vandaag bij mij
Ja jij bent als eerste aan de beurt hequote:
Het gaat allemaal zijn gangetje, thnx for asking. En bij jou?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey Houniet![]()
Dat is lang geleden.
Hoe is het met jou dan?
ik gun ze best wat... 8 weken voor 4 euro bijv... maar geen 3,50 pw voor alleen digitaalquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eens in de zoveel tijd vinden ze weer wat om het te blokkeren. Maar ik gun die DPG niks
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Begin van deze SC was in 2007 dus zal rond die periode zijn. Ervan uitgaande dat alle topics in de reeks zijn opgenomen.
Kan ik er nog een paar losse gerechtjes bij bestellen?quote:
Jawel, die zorgt er voor dat ik dat liedje weer in mijn hoofd hebquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je post het zelf hoor. Daar heeft GRMBL geen schuld aan
NEIN NEIN NEINquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik er nog een paar losse gerechtjes bij bestellen?
Ahja dat is wel van voor mijn tijdquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zijn gangetje, thnx for asking. En bij jou?
Ja, is ook alweer voorbij.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja jij bent als eerste aan de beurt he.
Neuh, bij de meeste artikelen doet die nog wel normaalquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, die zorgt er voor dat ik dat liedje weer in mijn hoofd heb
Dan nog had je het niet met ons hoeven te delen...quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, die zorgt er voor dat ik dat liedje weer in mijn hoofd heb
Megalomane Belgenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gun ze best wat... 8 weken voor 4 euro bijv... maar geen 3,50 pw voor alleen digitaal
Jawel, dat is een verplichting met dit liedjequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan nog had je het niet met ons hoeven te delen...
![]()
gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan nog had je het niet met ons hoeven te delen...
![]()
Mag ik dan nog wel een toetje van de kaart?quote:
chatgpt zegt dit:quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik dan nog wel een toetje van de kaart?
Vreemd toetjequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chatgpt zegt dit:
Snelheid: 6.7 km/u
Tijd: 1,75 uur
Afstand = 6.7 × 1.75 = 11.725 km
maar zit op 7 km en dan zegt die dat het een rustig wandeltempo is
dat wil ik ook!!quote:
Leuk dat chatgpt punten en komma's door elkaar gebruikt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chatgpt zegt dit:
nouja google AI weet wel dat als je een ei tegen een muur gooit het geen omelet wordtquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
ChatGPT is niet te vertrouwen, want haar bron in internet
Gelukkig geen Doekoe, want dat is ook verschrikkelijk...quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, dat is een verplichting met dit liedje
Dat is best een slimme opmerkingquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja google AI weet wel dat als je een ei tegen een muur gooit het geen omelet wordt
7 km in 1 uur en driekwartier zou ook wel heel weinig zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chatgpt zegt dit:
Maar heeft ie dat ook zelf uitgetest om tot die conclusie te komen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja google AI weet wel dat als je een ei tegen een muur gooit het geen omelet wordt
dat denk ik nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar heeft ie dat ook zelf uitgetest om tot die conclusie te komen?
quote:
En wat als je google AI tegen de muur gooit?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar wat als de muur is gemaakt van cake?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat denk ik niet
er staan wel wat bronnen bij
[ afbeelding ]
Maar iedereen houdt van doekoe?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig geen Doekoe, want dat is ook verschrikkelijk...
geen idee, niet naar gegoogledquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat als je google AI tegen de muur gooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |