Tis ook maar heel kort, de zon komt er alweer doorquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog ver weg helaas en buienradar past zijn voorspelling ook ieder uur aan.
Jij zit in een binnenstad, een stenen oven. Voordat het daar een beetje afkoelt is het al weer morgenquote:
In Amsterdam zou het ook al een paar graden koeler moeten zijnquote:
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tis ook maar heel kort, de zon komt er alweer door
Oja truequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit in een binnenstad, een stenen oven. Voordat het daar een beetje afkoelt is het al weer morgen
Hoop in ieder geval dat de verkoeling komt want ben beetje klaar met hitte, even paar dagen weer rustig aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tis ook maar heel kort, de zon komt er alweer door
Het was wel even lekker zo'n bui, de echte afkoeling zou hier pas eind vd middag zijn dus hopelijk volgt er meerquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval dat de verkoeling komt want ben beetje klaar met hitte, even paar dagen weer rustig aan.
Met zulke verschillen ineens ga ik er wel vanuit dat er nog eea gaat komen. Is echter even de vraag wanneer precies. Tuin kan ook wel wat gebruiken inmiddels, de 1000 liter die we hadden gespaard is er alweer door.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het was wel even lekker zo'n bui, de echte afkoeling zou hier pas eind vd middag zijn dus hopelijk volgt er meer
Snel wat eten danquote:
Dat zal vast met zo'n hitte!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Met zulke verschillen ineens ga ik er wel vanuit dat er nog eea gaat komen. Is echter even de vraag wanneer precies. Tuin kan ook wel wat gebruiken inmiddels, de 1000 liter die we hadden gespaard is er alweer door.
Lekker schroeien, bovenlaag is kurkdroogquote:
Was ik hem nét weer kwijtquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, de zon komt er weer doorheen, en de luchtvochtigheid schiet omhoog
Plak plak plak, plak maar door door, plak maar lekker door
van links naar rechts Het is niet ergquote:
Ik was vroeger in het begin van KSC vaak te vinden, nu niet meer. Het gaat te snel of ik word te oud.quote:
Hoeveel vroeger?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was vroeger in het begin van KSC vaak te vinden, nu niet meer. Het gaat te snel of ik word te oud.
Goeie ouwe tijd he @:Luctor.et.Emergo ?
het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh
Wat zie jij er heerlijk uit
Ik wil je opeten net als fruit
Weet je wat ik moet doehoehoeeen
Weet je wat ik moet..
OHO HOOOOO
SCHATJE KOM EVEN HIER EVEN HIER
EN DOE MIJ EEN PLEZIEEEEEER
EN SCHUDT VOOR MIJJJJJJJJJJJJJ
Zal snel verdampenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En daar is de zon weer. Dus dan zal het zo wel weer zweten worden.
Hey Hounietquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was vroeger in het begin van KSC vaak te vinden, nu niet meer. Het gaat te snel of ik word te oud.
Goeie ouwe tijd he @:Luctor.et.Emergo ?
Oh spannende titel maar is helaas premium dus kan ik niet lezenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal stukje over De Machinist https://www.ad.nl/rotterd(...)machinist~a4f78d546/
Hoeveel stapjes alquote:
Begin van deze SC was in 2007 dus zal rond die periode zijn. Ervan uitgaande dat alle topics in de reeks zijn opgenomen.quote:
zak zak zak zak zak zakquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh
Weet je wat ik moet..
OHO HOOOOO
Ja. Ik wil dat nu, niet over 4 uur pas.quote:
Ik stuur je dmquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh spannende titel maar is helaas premium dus kan ik niet lezen
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh
Weet je wat ik moet..
OHO HOOOOO
quote:
Komt weer door Grmblquote:
Je post het zelf hoor. Daar heeft GRMBL geen schuld aanquote:
Het Filipijnse archief doet het niet zo lekker vandaag bij mijquote:
quote:
bij mij al de hele week niet. steeds van die foutmeldingen. Lijkt er op dat ze een blokkade hebben weten te makenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het Filipijnse archief doet het niet zo lekker vandaag bij mij
Kan ik ook een half tafeltje vol bestellen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Gebleven is het leuke ‘Rotterdamse tafeltje vol’ waarbij een selectie van alle gerechten op tafel komt.
@:recce
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik ook een half tafeltje vol bestellen?
Ja eens in de zoveel tijd vinden ze weer wat om het te blokkeren. Maar ik gun die DPG niksquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij al de hele week niet. steeds van die foutmeldingen. Lijkt er op dat ze een blokkade hebben weten te maken
is grote ondernemer. Wel succesvol ook geloof ikquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo'n naam belooft niet veel goeds....
Haha jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Gebleven is het leuke ‘Rotterdamse tafeltje vol’ waarbij een selectie van alle gerechten op tafel komt.
@:recce
Ruwe schatting, 2007 meen ik?quote:
Wil je hem?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het Filipijnse archief doet het niet zo lekker vandaag bij mij
Ja jij bent als eerste aan de beurt hequote:
Het gaat allemaal zijn gangetje, thnx for asking. En bij jou?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey Houniet![]()
Dat is lang geleden.
Hoe is het met jou dan?
ik gun ze best wat... 8 weken voor 4 euro bijv... maar geen 3,50 pw voor alleen digitaalquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eens in de zoveel tijd vinden ze weer wat om het te blokkeren. Maar ik gun die DPG niks
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Begin van deze SC was in 2007 dus zal rond die periode zijn. Ervan uitgaande dat alle topics in de reeks zijn opgenomen.
Kan ik er nog een paar losse gerechtjes bij bestellen?quote:
Jawel, die zorgt er voor dat ik dat liedje weer in mijn hoofd hebquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je post het zelf hoor. Daar heeft GRMBL geen schuld aan
NEIN NEIN NEINquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik er nog een paar losse gerechtjes bij bestellen?
Ahja dat is wel van voor mijn tijdquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zijn gangetje, thnx for asking. En bij jou?
Ja, is ook alweer voorbij.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja jij bent als eerste aan de beurt he.
Neuh, bij de meeste artikelen doet die nog wel normaalquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, die zorgt er voor dat ik dat liedje weer in mijn hoofd heb
Dan nog had je het niet met ons hoeven te delen...quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, die zorgt er voor dat ik dat liedje weer in mijn hoofd heb
Megalomane Belgenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gun ze best wat... 8 weken voor 4 euro bijv... maar geen 3,50 pw voor alleen digitaal
Jawel, dat is een verplichting met dit liedjequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan nog had je het niet met ons hoeven te delen...
![]()
gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan nog had je het niet met ons hoeven te delen...
![]()
Mag ik dan nog wel een toetje van de kaart?quote:
chatgpt zegt dit:quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik dan nog wel een toetje van de kaart?
Vreemd toetjequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chatgpt zegt dit:
Snelheid: 6.7 km/u
Tijd: 1,75 uur
Afstand = 6.7 × 1.75 = 11.725 km
maar zit op 7 km en dan zegt die dat het een rustig wandeltempo is
dat wil ik ook!!quote:
Leuk dat chatgpt punten en komma's door elkaar gebruikt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chatgpt zegt dit:
nouja google AI weet wel dat als je een ei tegen een muur gooit het geen omelet wordtquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
ChatGPT is niet te vertrouwen, want haar bron in internet
Gelukkig geen Doekoe, want dat is ook verschrikkelijk...quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, dat is een verplichting met dit liedje
Dat is best een slimme opmerkingquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja google AI weet wel dat als je een ei tegen een muur gooit het geen omelet wordt
7 km in 1 uur en driekwartier zou ook wel heel weinig zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chatgpt zegt dit:
Maar heeft ie dat ook zelf uitgetest om tot die conclusie te komen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja google AI weet wel dat als je een ei tegen een muur gooit het geen omelet wordt
dat denk ik nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar heeft ie dat ook zelf uitgetest om tot die conclusie te komen?
quote:
En wat als je google AI tegen de muur gooit?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar wat als de muur is gemaakt van cake?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat denk ik niet
er staan wel wat bronnen bij
[ afbeelding ]
Maar iedereen houdt van doekoe?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig geen Doekoe, want dat is ook verschrikkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |