Tis ook maar heel kort, de zon komt er alweer doorquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog ver weg helaas en buienradar past zijn voorspelling ook ieder uur aan.
Jij zit in een binnenstad, een stenen oven. Voordat het daar een beetje afkoelt is het al weer morgenquote:
In Amsterdam zou het ook al een paar graden koeler moeten zijnquote:
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tis ook maar heel kort, de zon komt er alweer door
Oja truequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit in een binnenstad, een stenen oven. Voordat het daar een beetje afkoelt is het al weer morgen
Hoop in ieder geval dat de verkoeling komt want ben beetje klaar met hitte, even paar dagen weer rustig aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tis ook maar heel kort, de zon komt er alweer door
Het was wel even lekker zo'n bui, de echte afkoeling zou hier pas eind vd middag zijn dus hopelijk volgt er meerquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval dat de verkoeling komt want ben beetje klaar met hitte, even paar dagen weer rustig aan.
Met zulke verschillen ineens ga ik er wel vanuit dat er nog eea gaat komen. Is echter even de vraag wanneer precies. Tuin kan ook wel wat gebruiken inmiddels, de 1000 liter die we hadden gespaard is er alweer door.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het was wel even lekker zo'n bui, de echte afkoeling zou hier pas eind vd middag zijn dus hopelijk volgt er meer
Snel wat eten danquote:
Dat zal vast met zo'n hitte!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Met zulke verschillen ineens ga ik er wel vanuit dat er nog eea gaat komen. Is echter even de vraag wanneer precies. Tuin kan ook wel wat gebruiken inmiddels, de 1000 liter die we hadden gespaard is er alweer door.
Lekker schroeien, bovenlaag is kurkdroogquote:
Was ik hem nét weer kwijtquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, de zon komt er weer doorheen, en de luchtvochtigheid schiet omhoog
Plak plak plak, plak maar door door, plak maar lekker door
van links naar rechts Het is niet ergquote:
Ik was vroeger in het begin van KSC vaak te vinden, nu niet meer. Het gaat te snel of ik word te oud.quote:
Hoeveel vroeger?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was vroeger in het begin van KSC vaak te vinden, nu niet meer. Het gaat te snel of ik word te oud.
Goeie ouwe tijd he @:Luctor.et.Emergo ?
het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh
Wat zie jij er heerlijk uit
Ik wil je opeten net als fruit
Weet je wat ik moet doehoehoeeen
Weet je wat ik moet..
OHO HOOOOO
SCHATJE KOM EVEN HIER EVEN HIER
EN DOE MIJ EEN PLEZIEEEEEER
EN SCHUDT VOOR MIJJJJJJJJJJJJJ
Zal snel verdampenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En daar is de zon weer. Dus dan zal het zo wel weer zweten worden.
Hey Hounietquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was vroeger in het begin van KSC vaak te vinden, nu niet meer. Het gaat te snel of ik word te oud.
Goeie ouwe tijd he @:Luctor.et.Emergo ?
Oh spannende titel maar is helaas premium dus kan ik niet lezenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal stukje over De Machinist https://www.ad.nl/rotterd(...)machinist~a4f78d546/
Hoeveel stapjes alquote:
Begin van deze SC was in 2007 dus zal rond die periode zijn. Ervan uitgaande dat alle topics in de reeks zijn opgenomen.quote:
zak zak zak zak zak zakquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh
Weet je wat ik moet..
OHO HOOOOO
Ja. Ik wil dat nu, niet over 4 uur pas.quote:
Ik stuur je dmquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh spannende titel maar is helaas premium dus kan ik niet lezen
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh
Weet je wat ik moet..
OHO HOOOOO