SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Vanavond als het goed is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:06 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel lekker aan het broeien en plakken buiten, hopelijk komt die verkoeling snel
Hier in het zuidwesten als het goed is al eind van de middagquote:
Good luck!!!quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek vanmiddag. Ik ben slecht in sollicitatiegesprekken.
#stress
Nicequote:
Grazie haffnaquote:
Succesquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek vanmiddag. Ik ben slecht in sollicitatiegesprekken.
#stress
Hier is het tijd 14u al op zijn heetstquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het zuidwesten als het goed is al eind van de middag
Das Maltees voor dankjewelquote:
#Hetkomtgoedquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
#stress
quote:
Het valt wel mee als je stil op de bank ligtquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nice
Of ja, eigenlijk helemaal niet zo nice, lekker plakken terwijl je stilzit
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
#stress
quote:
Omgquote:
Ook geen thermos panty aan zeker?quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het valt wel mee als je stil op de bank ligt
Hoef geen dekentje te pakken
#stress
Neequote:
Hoe bedoel je goed zichtbaar? Of ze zijn zichtbaar of niet. Verder zijn het gewoon tepels net als mannen die ook hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie het vervelend/storend (kan juiste woord niet vinden) als tepels van een vrouw goed zichtbaar zijn?
Inb4 'heueue nee hoor' ja leuk, ga weg met je simpele gedoe
Ja, precies dit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nice
Of ja, eigenlijk helemaal niet zo nice, lekker plakken terwijl je stilzit
#stress
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Zelfs die niet
Heb alleen een jurkje aan
ik durf zo niet naar buiten. Terwijl hier is het soms fijn zonder bh naar buiten te gaan toch vanwege de warmtequote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie het vervelend/storend (kan juiste woord niet vinden) als tepels van een vrouw goed zichtbaar zijn?
Panty morgen maar weer aanquote:
Denk dat de warmte dan nog niet weg is hoorquote:
Kan altijd weer uitquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de warmte dan nog niet weg is hoor
Wist niet dat je boos werdquote:
Wat voor functie is het?quote:
Begrijpelijkquote:
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
ik voel wel vocht en het regent zeker nog niet.quote:
zeg dat je in hongerstaking gaat als je niet wordt aangenomen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
#stress
huehuequote:
Ja dat zal welquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel wel vocht en het regent zeker nog niet.
maar ik moest naar de appie dus ik heb nu wel een koele upfront eiwitlimonade passievrucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |