Wel snel opdrinken voordat die is opgewarmd, gaat hard met dit weerquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel wel vocht en het regent zeker nog niet.
maar ik moest naar de appie dus ik heb nu wel een koele upfront eiwitlimonade passievrucht
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
mijn voormalig schoonvader wenst me een lekkere warme dag vandaag.....
ja dat dus....quote:
Klinkt als een verkapte doodsverwensing, dat je mag branden in de helquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus....
ik zal die man nog eens weer dik 1100 euro geven
quote:
Boomersquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ls-80-overleden.html
Aaaaaaaaah
ja ik doe zijn belastingaangifte. en zag dat eindelijk de def huurtoeslag ook klaar is... weer een kleine 600 euro er bij dat bijgeschreven wordt.quote:
meteen beleggen! wie weet is het volgende week wel 51 euroquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:45 schreef gianni61 het volgende:
poah 50 euro gewonnen bij de 1 juli trekking. net niet genoeg voor het pensioen.
Lekker warm douchen voor het slapengaan helpt wel goed met de nachtrust bij mij de afgelopen dagenquote:
Ik mag niet douchenquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
Zin om te douchen maar wacht denk ik wel even tot vanavond.
Denken dat je nog nat bent van de douche maar het is alweer zweet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen weer zweten na het douchen.
T-Shirt dat je niet meer over je rug aan of uit krijgt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denken dat je nog nat bent van de douche maar het is alweer zweet.
Ik vind zn zus wel cutequote:Op woensdag 2 juli 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Was vroeger wel beetje fan toen hij nog liedjes voor zijn oma zong enz.Dat was wel cute.
Ja ik wacht wel even tot een beetje afgekoeld is straks. Moet ook nog stofzuigen enz dus ja.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denken dat je nog nat bent van de douche maar het is alweer zweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |