Door Rutte gewenst resultaat van het bezoekquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Wordt deze foto
[ afbeelding ]net zo iets als deze foto?
[ afbeelding ]
Mijn middelbare schoolperiode was van midden 2000 tot begin jaren 2010. In elkaar geslagen werden ze gelukkig niet, maar ik herinner me nog goed dat mijn mentor klassikaal aangaf dat je beter niet uit de kast kon komen, zo erg was het pestgedrag. Rond 2010 heeft het schoolbestuur ingegrepen. Op een gegeven moment durfden enkelen het toen wel aan om uit de kast te komen, maar makkelijk hadden ze het zeker niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Vis1980 het volgende:
Hoeveel homo's had jij op je school in de jaren 90? Ik niet één! Dat wil niet zeggen dat er geen homo's waren, maar ze durfden het absoluut niet uit te spreken, want zelfs mensen die verdacht werden van homo te zijn, werden gepest, geslagen, opgewacht aan het einde van de schooldag enz. Mijn maat had een gladde kop, echt zo'n hockey-figuur, maar dat vonden sommigen op school nogal 'homo' en dus moesten we vaak vluchten aan het einde van de schooldag, want dan stond men hem weer op te wachten, 'omdat ie eruit zag als een homo'. Dus kom niet aan met je valse beweringen, idioot.
Selectieve verontwaardiging. Afgelopen jaar en dit jaar kwamen er nog steeds duizenden en duizenden bij dmv oa gezinshereniging. En als je ziet hoe ze in NL in de watten worden gelegd snap ik volkomen dat ze heel Europa doorkruizen om in NL te geraken. Vanaf 200,000 mag je al van honderdduizenden spreken dus wat ben je nu aan het mierenneuken…?quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarom vertellen zulke spraakwatervallen rechtsen toch altijd halve waarheden of complete leugens?
Er wonen momenteel iets minder dan 150.000 mensen van Syrische origine in Nederland. Dit omvat zowel migranten als hun kinderen, waarvan een groot deel in de periode 2014-2016 als vluchteling naar Nederland is gekomen.
It takes one to know one.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:51 schreef Eagles89 het volgende:. Totale blinde struisvogels hier, zonde van de tijd.
Heb je wel ‘s een asiellocatie in NL gezien, of lukt dat niet met je kop in ‘t zand?quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:51 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging. Afgelopen jaar en dit jaar kwamen er nog steeds duizenden en duizenden bij dmv oa gezinshereniging. En als je ziet hoe ze in NL in de watten worden gelegd snap ik volkomen dat ze heel Europa doorkruizen om in NL te geraken. Vanaf 200,000 mag je al van honderdduizenden spreken dus wat ben je nu aan het mierenneuken…?
Maar het is off topic dus ik ga er niet meer op in. Totale blinde struisvogels hier, zonde van de tijd.
Yes, meerdere zelfs. Wat is je punt?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:20 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Heb je wel ‘s een asiellocatie in NL gezien, of lukt dat niet met je kop in ‘t zand?
Meer een overwinning van de 0.1% rijksten op de rest van de VS.quote:
Vast en zekers.quote:
Finkers is briljant.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:05 schreef Salina het volgende:
'tGaat weer over die buut'nlanders zie ik.
Een situatieschets dan maar weer.
Bekijk deze YouTube-video
13 miljoen mensen gestript van zorg en de wens om 65 miljoen aan hongerige beesten te voeren. Caligula Trump.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:07 schreef Vallon het volgende:
Onvoorstelbaar hoe een stel lijkenpikkers staan te oreren opdat miljoenen mensen zo worden ontdaan van hun elementaire basisvoorwaarden om te mogen bestaan. En dan nog eens prat gaan om te geloven in God.
Precies zoals de pro-life party van fiscal responsibility die voor de working class is rollt, nietwaar?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
13 miljoen mensen gestript van zorg en de wens om 65 miljoen aan hongerige beesten te voeren. Caligula Trump.
Yup, menselijke achterlijkheid onderschat je op eigen risico.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop tegen beter weten in dat dit ooit zo hard in het gezicht van alles wat Republikeins is ontploft, maar waarschijnlijk is een meerderheid van dat electoraat te dom om het te snappen dat ze genaaid worden waar ze bij staan
Helemaal. Helaas.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Precies zoals de pro-life party van fiscal responsibility die voor de working class is rollt, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |