Kijk, daar gaat het al fout. Waarom zou ik in godsnaam met 35 graden op een fiets kruipen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je niet naar het buitenland kunt, kun je ook nog iets huren in Staverden (bij Elspeet), daar is het volgens mij zonder overdrijven vaak wel een graad of 5-6 koeler dan erbuiten, omdat het volledig in het bos ligt
Is ook apart als je daar met dit weer fietst: het is er natuurlijk warm, maar echt merkbaar minder dan zodra je er weer buiten komt
Precies, wij krijgen gewoon bbq weer.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik maak me geen zorgen, midden in de driehoek @:nattekat
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je trouwen?
Kans op schroeihitte is natuurlijk wel vrij groot in die periode op die plek.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, het wordt 43.Niet van mijzelf vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja nee, mee eens, maar ik bedoel in het algemeenquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al fout. Waarom zou ik in godsnaam met 35 graden op een fiets kruipen.
Maar veel groen doet goed ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:32 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]Liever regen dan GordonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de Tour de France gaan ze straks wel rijden met 35 gradenquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al fout. Waarom zou ik in godsnaam met 35 graden op een fiets kruipen.
Maar veel groen doet goed ja
Parijs is nog ver.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:34 schreef Momo het volgende:
[..]
In de Tour de France gaan ze straks wel rijden met 35 graden
Ja en ik kijk wel vanuit mijn luie stoel in gekoelde ruimte. Zin in, hopelijk doet Tadej een beetje kalm aanquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:34 schreef Momo het volgende:
[..]
In de Tour de France gaan ze straks wel rijden met 35 graden
We hadden de verleden ronde van 30 graden een huisje in de bossen. Aan het meertje was het heet en in het huisje had je een vest aan. Was in Oldebroek.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je niet naar het buitenland kunt, kun je ook nog iets huren in Staverden (bij Elspeet), daar is het volgens mij zonder overdrijven vaak wel een graad of 5-6 koeler dan erbuiten, omdat het volledig in het bos ligt
Is ook apart als je daar met dit weer fietst: het is er natuurlijk warm, maar echt merkbaar minder dan zodra je er weer buiten komt
met jou om me heen zou ik geen vest nodig hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hadden de verleden ronde van 30 graden een huisje in de bossen. Aan het meertje was het heet en in het huisje had je een vest aan. Was in Oldebroek.
Benieuwd waar dat precies was, Oldebroek is doorgaans iets minder bebost, maar het klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hadden de verleden ronde van 30 graden een huisje in de bossen. Aan het meertje was het heet en in het huisje had je een vest aan. Was in Oldebroek.
Nieuwste run van GFS heeft er ook weer zin inquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Binnenkort misschien wel weer
[ afbeelding ]
20.5 thuis en ik ben er niet eensquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:04 schreef Tjacka het volgende:
HET IS NU 29 GRADEN IN HUIS
@:GESCHIEDKUNDIGE ik trek het nu ook niet meer
Opbokken met GFSquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nieuwste run van GFS heeft er ook weer zin in, maar het is nog ver weg gelukkig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met jou om me heen zou ik geen vest nodig hebben
Landgoed het Loo zo'n landal huisjequote:Op woensdag 2 juli 2025 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd waar dat precies was, Oldebroek is doorgaans iets minder bebost, maar het klinkt wel lekker
Godverdomme wat lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:21 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Alles open in de nacht van donderdag op vrijdag!
De temperatuur daalt maar liefst tot beneden de 10°C !!!
Ik was daar toevallig een paar weken terug toen het ook zo warm was. Dat meertje was toen nog heerlijk koel en lekker om in af te koelen. Wel super veel kleine kikkertjes zwommen er in rond. Het huisje bleef best koel onder de bomen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Landgoed het Loo zo'n landal huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |