Als het zo warm is kun je die deur beter dicht latenquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Dat bijna iedereen het liefst voorkomt dat het überhaupt zo warm wordt in huis lijkt me een nogal open deur
HET HELE LAND KRIJGT TOCH WEL FEEST?quote:
Zou best kunnen dat we rond die tijd weer terug gaan. Is alleen twee uurtjes de verkeerde kant uitquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kom je eind juli nog ff terug, dan lopen we samen ff de schesaplana op. Brand is toch in jouw buurt
Ehrwald naar Brand is toch geen 2 uur?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat we rond die tijd weer terug gaan. Is alleen twee uurtjes de verkeerde kant uit
Ik loer steeds naar Zuid-Tirol, maar is me te warm. Zal wel najaar worden als het weer dan meezit.
Of een tripje naar Triglav en omgeving, ben ik één keer eerder geweest. Ook erg mooi. Maar dat is nog wel een stuk doorrijden. Denk dat ik dan de vrouw met kind in Ehrwald achterlaat voor een paar daagjes
Maar zal ook wel te warm zijn tegen die tijd
bohquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Binnenkort misschien wel weer
[ afbeelding ]
Helquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het niet hopen, gelukkig nog ver weg.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
43 graden in de Biltquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 24 graden op de Waddenquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
43 graden in de Bilt
[ afbeelding ]
Ik zie die nou niet meer staan (36 graden wel) maar ook een zeer koele periode van onder de 20 binnenkort.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ook op de noordzeequote:Op woensdag 2 juli 2025 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Begint al aardig te borrelen boven NW Frankrijk: https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/satelliet/visueel
Dat wordt lachen voor de lopers van de Nijmeegse Vierdaagsequote:Op woensdag 2 juli 2025 09:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lopen dan echt nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat wordt lachen voor de lopers van de Nijmeegse Vierdaagse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |