Het is nog steeds 27 graden hier. Stuur hulptroepenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar ik ben ook een goede gesprekspartner.
[ afbeelding ]
Helaas zakt het dauwpunt een stuk trager dan de luchttemperatuur zelf.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Pff, om de een of andere reden voelt het altijd zo drukkend, vies warm als het donker wordt en het nóg warm is, gadverdamme. Laat morgen die koelere lucht maar komen.
quote:A level 3 was issued for the far E Netherlands into NW Germany mainly for swaths of damaging wind gusts.
A level 2 was issued for NE France to SE Denmark for severe wind gusts. Large hail is possible mainly in the western part of this level area.
A level 1 surrounds both other levels for a hail, strong to severe downburst and heavy rain risk.
https://www.estofex.org/
Ik woon in de far east of the Netherlands. Ik zal verslag blijven doen tot het niet meer gaatquote:
Nou ben benieuwd... we zitten op het randje hier in Emmen.quote:
Weet niet welke kaart, maarquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:23 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zie op de Harmonie-kaart dat het om 07hr in het oosten al 27 graden zou moeten zijn en in westen 24.
Klopt niet helemaal met de actuele metingen van KNMI. Loopt 5 graden achter.
Ohja. Ik haal die kaartjes altijd van Weerplaza en dacht dat die tijd die er onder staat op de website (waar je per uur doorheen kan scrollen) wel gewoon onze tijd is. Maar is idd allemaal Z.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Weet niet welke kaart, maar
07z is 09.00
Ja hier in Bloemendaal heeft 't ook geregend, maar ik slaap met oortjes in dus geen idee of er onweer was.quote:
Dat is natuurlijk leuk, maar alle beetjes helpen binnen de mogelijkheden die je wel hebt. Als het buiten om middernacht 25 graden is, is dat niet bepaald lekker, maar nog altijd beter dan de eventuele 30 graden binnen (nogmaals, afhankelijk van je mogelijkheden).quote:Op woensdag 2 juli 2025 01:37 schreef Twieki het volgende:
Jongens, als het al heel erg heet is geweest, heeft het geen zin meer om nog te proberen te 'koelen'. Dat gaat nooit lukken. Je moet met dit soort hitte juist proberen te voorkomen dat de hitte in je huis geraakt.
Sterkte allemaal. Ik ga straks slapen met een slaapkamertemperatuur van 18 graden en 36% luchtvochtigheid.
Ik zit op het randje van 3. Ik film wel vanaf hier hoe je in de hagelbui verdwijntquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik woon in de far east of the Netherlands. Ik zal verslag blijven doen tot het niet meer gaat![]()
![]()
Kom je eind juli nog ff terug, dan lopen we samen ff de schesaplana opquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
13 graden en zon genot
Morgen maar langzaam inpakken. Vrijdag naar huis. Kijk over paar weekjes wel weer of we terug gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |