SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Buiten wel..Don't follow me. I am lost too
Ow dat heb ik gisteren nog gegeten, mandarijntjes in de witlof salade. Naja is alles weer goed gereinigdquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:12 schreef greysbones het volgende: [..] tenzij je alles zelf gaat maken weet je het uberhaupt niet een blikje gepelde/ontvelde mandarijnen zal ik niet eten
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gisteren nog gegeten, mandarijntjes in de witlof salade. Naja is alles weer goed gereinigd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vanmorgen gelopen.quote:
Nu richting sportschool. Benen en billen trainenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat is er mis met mandarijntjes?Don't follow me. I am lost too
Nu maar eens boodschappen doen.
Kant en klaar salades, nog makkelijker en vol ongedefinieerde ingrediënten
Kopen, kopen, kopen...Don't follow me. I am lost too
Daar is mijn anus het niet mee eens #kakkeritusquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je reageert weer op mequote:Op woensdag 2 juli 2025 10:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
vanmorgen gelopen.
Nu richting sportschool. Benen en billen trainen![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Die uit blik schijnen niet zo goed te zijn. Maar als ze maar goed smakenquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal wel wat meevallen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die uit blik schijnen niet zo goed te zijn. Maar als ze maar goed smaken
Wordt streng gecontroleerd.Don't follow me. I am lost too
lolquote:
https://pantinoshop.nl/pr(...)riant=51479227629914
En het gaat deze worden denk ik btw. Ipv die van bol.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
het proces om te ontvellen is een beetje raarquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die uit blik schijnen niet zo goed te zijn. Maar als ze maar goed smaken
met gootsteen ontstopper en zoutzuur
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet weg...Don't follow me. I am lost too
Sporten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn billen trainenquote:
Ja, maar dat spoelen ze er weer af!quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het proces om te ontvellen is een beetje raar
met gootsteen ontstopper en zoutzuur
Of het wordt in mn maag opgegeten door het maagzuur.
Misschien dat ik wel dankzij de ingeblikte mandarijntjes s ochtends gewoon kan ontbijten met cola en een kapsalon zonder misselijk te worden
het 1 spoelen ze eraf met het anderquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat spoelen ze er weer af!
Of het wordt in mn maag opgegeten door het maagzuur.
Misschien dat ik wel dankzij de ingeblikte mandarijntjes s ochtends gewoon kan ontbijten met cola en een kapsalon zonder misselijk te wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah dan hoop ik dat ze de gootsteenontstopper eraf spoelen met zoutzuurquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
het 1 spoelen ze eraf met het ander
Zoutzuur klinkt wel lekker.
Een beetje als zoetzuur, maar dan anders
Of als sweet and savory, maar dan anders
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dan hoop ik dat ze de gootsteenontstopper eraf spoelen met zoutzuur
Zoutzuur klinkt wel lekker.
Een beetje als zoetzuur, maar dan anders![]()
![]()
Blub“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik spreek vloeiend Mandarijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Woordsalade.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van mij kwam te vroeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow en dat vind je leuk?
Je mocht mij toch niet
Kappa.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trainingsbroek?quote:Don't follow me. I am lost too
quote:
Perfect weer voor..quote:Don't follow me. I am lost too
Ik bid tot god dat hij een wonder laat uitkomen. Het zou fijn zijn als hij een airco spawned aan mijn huis.![]()
Hier was het 28 graden.
Dat sliep beroerd
Nou vertel...quote:Don't follow me. I am lost too
https://www.hetiswarm.nlquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
Ik bid tot god dat hij een wonder laat uitkomen. Het zou fijn zijn als hij een airco spawned aan mijn huis.How can I make this topic about me?![]()
Oh lieve god, uw naam zijt heilig. Ik bid tot u dat het vanavond keihard gaat onweren. Ik geloof dat uw wonderen vanuit liefde worden gedaan. Vannacht was ronduit kut, u kunt beter. amen![]()
Eens. Al mag het onweer wel weg blijvenquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:48 schreef KoningWouter het volgende:
Oh lieve god, uw naam zijt heilig. Ik bid tot u dat het vanavond keihard gaat onweren. Ik geloof dat uw wonderen vanuit liefde worden gedaan. Vannacht was ronduit kut, u kunt beter. amenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
zwemmen een optie?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:48 schreef KoningWouter het volgende:
Oh lieve god, uw naam zijt heilig. Ik bid tot u dat het vanavond keihard gaat onweren. Ik geloof dat uw wonderen vanuit liefde worden gedaan. Vannacht was ronduit kut, u kunt beter. amenHow can I make this topic about me?![]()
nee het is nu zon, blijf gewoon zon
klaar met dat wispelturige gedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Usert!quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eens. Al mag het onweer wel weg blijven![]()
![]()
Voor eeuwig zonquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:50 schreef sp3c het volgende:
nee het is nu zon, blijf gewoon zon
klaar met dat wispelturige gedoeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik ga straks misschien even naar een meertje hier in de buurt.quote:
Maar eerst even een id kaart aanvragen zo en boodschapjes doen.![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Meerquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ga straks misschien even naar een meertje hier in de buurt.
Maar eerst even een id kaart aanvragen zo en boodschapjes doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Woutert!quote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik tekenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig maar...quote:Don't follow me. I am lost too
Oh het is niet vreselijk heet buiten
Ik had verwacht tegen een muur van hitte te lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou het is hier wel vreselijk heet binnen. Super benauwd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh het is niet vreselijk heet buiten
Ik had verwacht tegen een muur van hitte te lopen![]()
Buiten is het 24.1 °C
Woonkamer 26.5 °C
Slaapkamer 27.8 °C
Schuur 28.0 °C
Zolder 28.6 °CHow can I make this topic about me?![]()
Valt tegen idd..Don't follow me. I am lost too
welkom in mijn wereldquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou het is hier wel vreselijk heet binnen. Super benauwd.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
grgrI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zet em vol aan dan?I'm surrounded by morons!
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ik wil punten
I'm surrounded by morons!
Au
Ik heb er één en ik ben er trots op
Geloof er niks van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten is het 24.1 °C
Woonkamer 26.5 °C
Slaapkamer 27.8 °C
Schuur 28.0 °C
Zolder 28.6 °C
Hier is het gewoon 30+ al.
Nu aan het opdrogen na mn supermarkt tripjeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Poe heeI'm surrounded by morons!
Waarom is de magere Griekse yoghurt continu op bij de supermarkt?
Nu heb ik maar kwark genomen, hopelijk smaakt dat ookIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Tommy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: