Vanavond in elk geval Ingrid Engen van Noorwegenquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef mabo11 het volgende:
Naar welke vrouwen moeten we gaan kijken?
En dan bedoel ik voornamelijk het uiterlijk.
Sowieso landentoernooien > clubs, maar dat WK vind ik wel vermakelijk hoor. Zie je eens wat anders dan alleen maar wéér Europese grootmacht A tegen Europese grootmacht B wat dan gigantisch gehypet wordt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is natuurlijk leuker dan het WK Clubs.
Het is leuk voor de Zuid-Amerikaanse ploegen, maar uiteindelijk wint “gewoon” Real ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso landentoernooien > clubs, maar dat WK vind ik wel vermakelijk hoor. Zie je eens wat anders dan alleen maar wéér Europese grootmacht A tegen Europese grootmacht B wat dan gigantisch gehypet wordt.
Maar dit EK gaat natuurlijk ook gewoon aan op TV, dat spreekt voor zich.
Vast wel, maar ik vind het altijd wel leuk om meer ongebruikelijke matchups te zien. Een Zuid-Amerikaanse topclub tegen een Europese topclub is ook prima, en de sfeer met de fans van oa Casablanca en Tunis was ook lekker.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is leuk voor de Zuid-Amerikaanse ploegen, maar uiteindelijk wint “gewoon” Real ofzo
Dank, en toegevoegd!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:49 schreef tong80 het volgende:
Misschien dit in de OP ?
Groep D
• Wales
• Engeland
• Nederland
• Frankrijk
Programma Groep D
5 juli, 18.00 uur: Wales - Nederland (Swissporarena in Luzern)
5 juli, 21.00 uur: Frankrijk - Engeland
9 juli, 18.00 uur: Engeland - Nederland (Letzigrund Stadion in Zürich)
9 juli, 21.00 uur: Frankrijk - Wales
13 juli, 21.00 uur: Nederland - Frankrijk (St. Jakob-Park in Basel)
13 juli, 21.00 uur: Engeland - Wales
Of anders heel het schema als link. Deze dus ?
https://www.ad.nl/voetbal(...)peelschema~ad456c20/
Als je van plamuur houdt, dan Alisha Lehmann vanavond.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef mabo11 het volgende:
Het is maar de vraag of Beregoat kan spelen dit toernooi, want ze kampte afgelopen maanden met een blessure. Vandaag heeft ze voor de eerste keer met de groep meegetraind. Meisje Miedema oogde de laatste wedstrijd iig prima, nog 1 goal en dan heeft ze er 100 in Oranje gemaakt. En dat op 28-jarige leeftijd, waarvan de laatste 2 jaar bijna alleen maar geblesseerd te zijn geweest...quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
Meisje Miedema zal de eerste wedstrijd wel weer geblesseerd raken. Zijn we voor het scoren weer afhankelijk van Beregoat.
Ik verwacht hier eigenlijk geen reet van, maar heb vandaag een rustige avond.quote:
Helaas geen Shanice.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef mabo11 het volgende:
Zwitserland - Noorwegen lijkt me op voorhand interessanter dan dit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht hier eigenlijk geen reet van, maar heb vandaag een rustige avond.
Heen en weer, heen en weer...quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:27 schreef spleeh het volgende:
De wedstrijd is zo interessant dat Jeroen al over Drs P. begint
Ja dat was lachen he?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:18 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt weer zo'n toernooi.
Een terugspeelbal als keeper niet simpel aan kunnen nemen en onder je voet door laten rollen, met een corner tegen als gevolg…
Failliet.quote:
Om te huilen.quote:
Dat zijn toch bekende resultaten?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:23 schreef mitt het volgende:
Vooral benieuwd naar die Zwitsers na dat oefendebacle.
Verschrikkelijk wat een kut scheids. En de Gelderlander is ook schuld.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:23 schreef spleeh het volgende:
Die IJslandse coach lijkt trouwens wel op Eric Meijers. Wat zou hij van de scheids vinden?
Gohquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:18 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt weer zo'n toernooi.
Een terugspeelbal als keeper niet simpel aan kunnen nemen en onder je voet door laten rollen, met een corner tegen als gevolg…
Waarom dan wel en nu niet?quote:
Geen druk op de bal genotquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker met de handjes op de rug achteruit lopen en verder niks doen, LOL dat is toch geen verdedigen
Het zijn net Zuid-Europese mannen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:48 schreef Zorro het volgende:
Er zal ook wel tijdrekken bij zitten maar ik heb ook het idee dat die vrouwen echt bij elk tikje moeten worden opgelapt.
Het helpt ook niet mee dat ze zelden drie keer achter elkaar de bal naar dezelfde kleur weten te spelen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:48 schreef Zorro het volgende:
Er zal ook wel tijdrekken bij zitten maar ik heb ook het idee dat die vrouwen echt bij elk tikje moeten worden opgelapt.
Nee want die stellen zich aan, hier heb ik het idee dat ze echt denken teveel pijn te hebben om op te staanquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn net Zuid-Europese mannen.
1-1quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Portugal al met 1-0 voor. Die zongen ten minste allemaal netjes mee.
Ja, zeg het maar. Is er nog iets leuks op tv?quote:
Ik vind Engeland niet meer zo overtuigend als een paar jaar geledenquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Spanje, Engeland en Duitsland gaan lachend door dit toernooi wandelen.
Sinds Wiegman er zit.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Engeland niet meer zo overtuigend als een paar jaar geleden
Het is om te huilen. Ik heb nog geen minuut gekeken. Heb ik veel gemist ?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Spanje, Engeland en Duitsland gaan lachend door dit toernooi wandelen.
Weinig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is om te huilen. Ik heb nog geen minuut gekeken. Heb ik veel gemist ?
Wat is er gaande ?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:45 schreef svann het volgende:
Whut?
Niet bij te houden. Dit is echt gênant.
Spanje staat met 4-0 voor tegen Portugalquote:
Nope.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:53 schreef svann het volgende:
Heeft die poule nog een ploeg die Spanje wat serieus tegenspel kan bieden?
Het is vooral vreemd dat het nieuws kwam dat ze voor het WK rechten moeten verkopen, terwijl ze hier alles uitzendenquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel treurig dat de NOS tegenwoordig zo weinig sportrechten over heeft dat men voor dit hele toernooi ook allerlei voor- en nabeschouwingen op het scherm brengt. Het is bij het mannenvoetbal al een overkill, laat staan hier...
Ik vermoed, en noem me daarvoor gek, dat de rechten voor dit vrouwengekrabbel minder kosten dan het WK voor mannen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral vreemd dat het nieuws kwam dat ze voor het WK rechten moeten verkopen, terwijl ze hier alles uitzenden
De kosten die ze hier maken zal nauwelijks in verhouding staan bij het WK in Amerika dat ook nog eens naar 48 landen gaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral vreemd dat het nieuws kwam dat ze voor het WK rechten moeten verkopen, terwijl ze hier alles uitzenden
Dat zal ongetwijfeld, maar dan moeten we er juist ook niet over zeiken dat ze het aandacht geven?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vermoed, en noem me daarvoor gek, dat de rechten voor dit vrouwengekrabbel minder kosten dan het WK voor mannen.
Aandacht geven kan natuurlijk op verschillende levels, en het voor- en nabeschouwen van elke wedstrijd is echt een beetje teveel. Het vrouwenvoetbal heeft een vlucht genomen, maar dit voelt vooral als zendtijdvulling. Hou het gewoon bij een voor en nabeschouwing van Oranje. Ook omdat de analisten die ze nu inzetten niet veel verder komen dan zaken die wij zelf ook wel kunnen zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De kosten die ze hier maken zal nauwelijks in verhouding staan bij het WK in Amerika dat ook nog eens naar 48 landen gaat.
Enja, goed. Als NOS heb je dan wellicht enige sociale verplichting om ook dit ook gewoon dezelfde aandacht te geven. Ook al weten zij ook wel dat dit een stuk minder interessant is.
Eens. Maar doe je dit niet en straks wel bij Trinidad - Kameroen hoef ik je niet te vertellen wat voor maatschappelijke reactie er komt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aandacht geven kan natuurlijk op verschillende levels, en het voor- en nabeschouwen van elke wedstrijd is echt een beetje teveel. Het vrouwenvoetbal heeft een vlucht genomen, maar dit voelt vooral als zendtijdvulling. Hou het gewoon bij een voor en nabeschouwing van Oranje. Ook omdat de analisten die ze nu inzetten niet veel verder komen dan zaken die wij zelf ook wel kunnen zien.
Hup Wales morgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:43 schreef 3rr0r het volgende:
Vrijdag 4 juli
18:00 uur | Denemarken (V) – Zweden (V) | NPO 1, VRT Canvas, ARD
21:00 uur | Duitsland (V) – Polen (V) | NPO 1, Ketnet, ARD
Andersom is sowieso rascismequote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eens. Maar doe je dit niet en straks wel bij Trinidad - Kameroen hoef ik je niet te vertellen wat voor maatschappelijke reactie er komt.
En in deze periode kan de publieke omroep ook we wat zendtijdvulling gebruiken.
Dan valt Valentijn nog mee, wat een vraag johquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Jonker schiet uit slof na uitspraak over vertrek bij Oranje: 'Dit is geen poppenkast'
https://www.nu.nl/ek-vrou(...)geen-poppenkast.html
Hup Wales.
Haha Andries doet een "Van Gaal'tje"quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan valt Valentijn nog mee, wat een vraag joh
Andries reageerde pittig. Heb haar nog niet eerder zo zien antwoorden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Jonker schiet uit slof na uitspraak over vertrek bij Oranje: 'Dit is geen poppenkast'
https://www.nu.nl/ek-vrou(...)geen-poppenkast.html
Hup Wales.
Ze hebben nog geen praat programma.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De kosten die ze hier maken zal nauwelijks in verhouding staan bij het WK in Amerika dat ook nog eens naar 48 landen gaat.
Enja, goed. Als NOS heb je dan wellicht enige sociale verplichting om ook dit ook gewoon dezelfde aandacht te geven. Ook al weten zij ook wel dat dit een stuk minder interessant is.
Als je in een bubbel zit waar vrouwenvoetbal wel leeft gaat er iets gigantisch mis in je levenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Het leeft nog niet echt hè of zit ik in de verkeerde bubbel?
Hier is de hele straat versierdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)sfeer-is-fantastischquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom staan er allemaal fatties vooraan die te dik zijn om te springen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)sfeer-is-fantastisch
Kijk het eens leven!
Dat was vooral met Martens, die echt NOOIT wat liet zien bij het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:02 schreef RipCity het volgende:
Nederlandse pers doet altijd alsof Miedema soort Hollandse messi is.
Gaat dus weer tegenvallen
Kan vandaag op 100 doelpunten komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:02 schreef RipCity het volgende:
Nederlandse pers doet altijd alsof Miedema soort Hollandse messi is.
Gaat dus weer tegenvallen
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:55 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb hier echt geen reet zin in maar als links mens (he/him) voelt het toch als plicht om te kijken.
Missen we nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was vooral met Martens, die echt NOOIT wat liet zien bij het Nederlands elftal.
Altijd pijn aan d'r teen iddquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was vooral met Martens, die echt NOOIT wat liet zien bij het Nederlands elftal.
Messi speelt niet mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
waar is die speler van barcelona ...is die geblesseerd....ben haar naam kwijt
Eric Abidalquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Frenkie de Jong?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Brugts, die speelt gewoon mee (linksachter).quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik dacht dat ze linksbuiten speelde maar die bedoelde ik inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Brugts, die speelt gewoon mee (linksachter).
quote:
quote:🔹 Volkswagen T5 / T6 (Transporter)
Draaicirkel (standaard wielbasis): ca. 11,9 meter
Draaicirkel (lange wielbasis): ca. 13,2 meter
🔹 Volkswagen ID. Buzz (elektrisch model)
Draaicirkel: ca. 11,1 meter
Dit is opvallend korter dan bij veel personenauto’s, dankzij slimme stuurbekrachtiging.
🔹 Volkswagen T3 (klassieke bus uit jaren ’80)
Draaicirkel: ca. 11 meter
Heb je dat Whales plaatje nog wel?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan dat 'leuke' plaatje van TWELFTAL niet meer vinden.
Erg jammer.
Ja, die bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je dat Whales plaatje nog wel?
Ho maar weerquote:
Bizar he dat dat niveau zo laag isquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:24 schreef vaarsuvius het volgende:
ik kijk 5 10 min en heb nog geen geslaagde pass mogen aanschouwen (korte tikjes niet meegerekend)
Nee, zo heet een speelster van Wales!quote:
Ohahhahagsquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, zo heet een speelster van Wales!
Klinkt als vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Het oogt allemaal wat lomp en houterig.
Als we deze niet winnen is het einde ekquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Tja, dit ziet eruit als een 0-1 nederlaag in de 87ste minuut.
Andries zal wel wisselen in de rust, maar dat gaat geen verandering brengen.
Zal het wat uitmaken?quote:
Buitengewoon kinderachtigquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Enkele users verschuilen zich maar gauw achter het plaatsen van een bewuste jinx.
Deze was wel mooi geplaatstquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:51 schreef RipCity het volgende:
Je hoeft ook maar gewoon op doel te schieten want vrouwelijke keepers kunnen er echt helemaal NIETS van.
Toen ik het zei had ze net een bal voor zich uit over de achterlijn getiktquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Enkele users verschuilen zich maar gauw achter het plaatsen van een bewuste jinx.
tvpquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:56 schreef matspontius het volgende:
De ene zwakke ploeg tegen de andere nog zwakkere ploeg, die ook vreselijk irritant aan het tijdrekken is. Ned vrouwenelftal is vergane glorie, breien, nul spirit, geen vrouw kunnen uitspelen, geen goede doorstroom jeugd. Dat worden dikke nederlagen tegen Engeland en Frankrijk.
Alleen van Domselaar is wereldklasse, de rest echt zeer matig!!
Zo matig waren ze altijd hoor. Zo is vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:56 schreef matspontius het volgende:
De ene zwakke ploeg tegen de andere nog zwakkere ploeg, die ook vreselijk irritant aan het tijdrekken is. Ned vrouwenelftal is vergane glorie, breien, nul spirit, geen vrouw kunnen uitspelen, geen goede doorstroom jeugd. Dat worden dikke nederlagen tegen Engeland en Frankrijk.
Alleen van Domselaar is wereldklasse, de rest echt zeer matig!!
Ik vind "breien" wel een geniale woordspeling.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo matig waren ze altijd hoor. Zo is vrouwenvoetbal
Niet om te spoileren maar sommige doorgewinterde Fok!-ers hebben een reverse jinx moeten gebruiken om Nederland aan een voorsprong te helpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef tong80 het volgende:
Zijn ze al begonnen ? Ik ben een gepassioneerd voetballiefhebber. Dus vraag het niet namens een vgriend.
Het feest kan beginnenquote:
Gewoon een gebbetje.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kinderachtige reactie - er zijn op dit EK vrouwenteams die prima voetbal spelen zoals Frankrijk en Spanje.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo matig waren ze altijd hoor. Zo is vrouwenvoetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |