SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heerlijk zulke zomernachten.quote:
Nee, ik zit binnen achter de computer. Misschien toch nog maar even proberen te slapen.
How can I make this topic about me?![]()
Ja heerlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 01:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk zulke zomernachten.
Nee, ik zit binnen achter de computer. Misschien toch nog maar even proberen te slapen.heb morgenvroeg een afspraak.
![]()
Zoiets dus?quote:Op woensdag 2 juli 2025 02:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zijn de eerste nuchtere nacht na twee weken Salou
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 88 / +68 / +20 / 59 / 90
2. Vino_Tinto / 67 / +67 / +0 / 409 / 430
3. FreshFruit / 61 / +61 / +0 / 175 / 210
4. loveislikeakiss / 58 / +58 / +0 / 258 / 296
5. MizzezAmy / 34 / +32 / +2 / 121 / 142
6. KoningWouter / 33 / +16 / +17 / 152 / 162
7. marretak / 32 / +32 / +0 / 18 / 42
8. Dr.Mikey / 25 / +25 / +0 / 14 / 22
9. HappyCharly / 24 / +3 / +21 / 30 / 38
10. Koen66 / 20 / +0 / +20 / 19 / 26
11. mario390 / 17 / +16 / +1 / 105 / 119
12. DJMO / 14 / +14 / +0 / 70 / 87
13. RedShoe / 13 / +13 / +0 / 307 / 316
14. hemarookworst / 13 / +13 / +0 / 83 / 94
15. sp3c / 13 / +13 / +0 / 59 / 62
16. gebrokenglas / 11 / +4 / +7 / 64 / 73
17. Fogel / 11 / +11 / +0 / 73 / 83
18. Lovely / 9 / +9 / +0 / 92 / 98
19. maily / 9 / +9 / +0 / 90 / 98
20. roos94 / 8 / +8 / +0 / 45 / 51SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ene persoon uit zich wel meer dan de ander? Een persoon en een ander met precies zelfde enge droom dan reageert de een expresiever dan de ander?quote:![]()
Kunnen twee mensen precies dezelfde droom hebben?quote:Op woensdag 2 juli 2025 02:41 schreef marretak het volgende:
[..]
ene persoon uit zich wel meer dan de ander? Een persoon en een ander met precies zelfde enge droom dan reageert de een expresiever dan de ander?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Per toeval wel wellicht?quote:Op woensdag 2 juli 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
Kunnen twee mensen precies dezelfde droom hebben?![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waarom eeneiige tweelingen soms dezelfde dromen hebben:quote:
Genetische overeenkomsten:
Hun genetische identiteit kan leiden tot vergelijkbare hersenprocessen, wat kan resulteren in gedeelde droominhoud.
Gedeelde omgeving en ervaringen:
Eeneiige tweelingen groeien vaak samen op en delen dezelfde omgeving, wat hun dromen kan beïnvloeden.
Emotionele band:
De sterke band tussen eeneiige tweelingen kan ook bijdragen aan het delen van dromen.
Waarom eeneiige tweelingen niet altijd dezelfde dromen hebben:
Epigenetische verschillen:
Hoewel ze genetisch identiek zijn, kunnen er verschillen ontstaan in de manier waarop genen worden "aan- en uitgezet" (epigenetica).
Individuele ervaringen:
Iedere tweeling heeft unieke levenservaringen, die hun dromen kunnen beïnvloeden.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Stoere kerel als ik vrouw zou zijn zou ik het wel weten!quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:10 schreef marc0871 het volgende:
Zoiets is best weleens realiteit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kijk nou uit, straks ga je weer dromen dat kerels je kontje bolken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Stoere kerel als ik vrouw zou zijn zou ik het wel weten!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niks stoers aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Stoere kerel als ik vrouw zou zijn zou ik het wel weten!
Ik wou dat ik het niet had.![]()
Daar had jij toch van die mooie gifjes van?quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks ga je weer dromen dat kerels je kontje bolken.![]()
Ben zelf vaak een knappe ( hetero ) man en kom uit knappe familie dus naar de knappe man van nunet op de foto kijken is ook leuk, effe in soort spiegel kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 03:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar had jij toch van die mooie gifjes van?![]()
![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, die had hij gezien. Gevolg:quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar had jij toch van die mooie gifjes van?
marretak in KLB / Dromen baak? enge homo droom?
Ach ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh zo.quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt, die had hij gezien. Gevolg:
Die had ik nog niet gezien![]()
mMMM HOMOS DIE VEKRACHTEN excuus capslock bestaan ook echt irl en eens in de zoveel tijd zie ik er een loeren mijn kant opzo van "hoe krijg ik deze in rape houtgreep?" Ewwww is altijd enge shitquote:Op woensdag 2 juli 2025 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt, die had hij gezien. Gevolg:
![]()
![]()
Maar ik heb dus geslapen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nokken nou! Het is midden in de nacht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet genoeg, het is nog maar 3:27. Ga nog maar even naar bed, passen wij wel op hier.quote:How can I make this topic about me?![]()
Als je je eraan overgeeft doet het minder pijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:26 schreef marretak het volgende:
[..]
mMMM HOMOS DIE VEKRACHTEN excuus capslock bestaan ook echt irl en eens in de zoveel tijd zie ik er een loeren mijn kant opzo van hoe krijg ik deze in rape houtgreep? Ewwww is altijd enge shitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Doei weg.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ewww of tijd winnen en liegen "ja ik weet hoe de neukbeurt extra extra geil kan worden en wacht....tssss tssss knipoog" en dan naar keuken sneaken om mes te pakken of politie te bellen!quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je je eraan overgeeft doet het minder pijn.![]()
![]()
Sow dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee joh, je moet gewoon geile dingen zeggen zodat ‘ie snel klaarkomt. Ben je sneller van hem af.quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:31 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja ewww of tijd winnen en liegen "ja ik weet hoe de neukbeurt extra extra geil kan worden en wacht....tssss tssss knipoog" en dan naar keuken sneaken om mes te pakken of politie te bellen!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Deze man weet. En een vinger in het kontje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ok of dan kies ik ook intuitief soms wellicht zoals de ene spin-man- achtige alien in de film terminator om een soort van groot horloge achtig ding op zak te hebben die een mega mega mega grote explosie veroorzaakt en dan zijn we allebij dood, maar heb ik wel lekker geen pik in mn reet?quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee joh, je moet gewoon geile dingen zeggen zodat ‘ie snel klaarkomt. Ben je sneller van hem af.![]()
Ook een keuze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:36 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja ok of dan kies ik ook intuitief soms wellicht zoals de ene spin-man- achtige alien in de film terminator om een soort van groot horloge achtig ding op zak te hebben die een mega mega mega grote explosie veroorzaakt en dan zijn we allebij dood, maar heb ik wel lekker geen pik in mn reet?
Uit het kontje, zo in je mondje!quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:34 schreef FreshFruit het volgende:
Deze man weet. En een vinger in het kontje.
Het allermooiste is natuurlijk een satanische alien spin, klein formaat te bevrienden en die altijd lekker knus in je broek of jaszak gaat wonen enzo en die kruipt dan in geval van nood en verkrachting via de anus van de verkrachter naar binnen en vreet zichzelf een weg binnenin naar zijn hersensquote:![]()
![]()
Noord of Zuid Pool?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ass to mouth.quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Uit het kontje, zo in je mondje!
[ afbeelding ]
Neen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Plafonddienst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Punten en naar bed
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ZxxThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Al een hele dag weer. Gaat lekker wel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jawel. En jij moet weer op 1. FF is back in town!
Slapen is voor vrouwen en kinderen Killem 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mag thuis mijn stopwoordje niet meer zeggen. Best wel lastig.
![]()
Komt goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Eerst maar koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
En een koekje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Gister weer een leuke space gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Goed gesprek met leuke mensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dit is ONZ hè? Ik slaap nooit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 04:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen en kinderen Killem 😛Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is echt leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik schrok alquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slapen is voor apen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Vroeg opstaan is iets aan de dag hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
BigBrother is watching youquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
All eyes on us.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Mooie TT trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
@GG de koffie staat hier
@gebrokenglas bedoel ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Summer of love.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Leuk spel met ballonnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Spannend hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Die koffie laat mooi op zich wachten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Best wel lekker nu buiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar is Killem weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I don`t carey.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Je kan ook te ver gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grab them by the pussy“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Douwe B is gevlucht wegens bedreiging.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Op aanraden van de politie.quote:Op woensdag 2 juli 2025 05:16 schreef FreshFruit het volgende:
Douwe B is gevlucht wegens bedreiging.
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja. we verzinnen het niet.quote:
quote:
Musk wil president worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dat was dus ook mijn eerste gedachte.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Verwegistanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles is mogelijk, misschien gaat hij wel naar Pluto, os naar de maanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal waarschijnlijker dan dat hij president van de VS wordt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 05:34 schreef Dotteke het volgende:
Alles is mogelijk, misschien gaat hij wel naar Pluto, os naar de maanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trump is het ook geworden, dus niets is onwaarschijnlijk in de VSquote:Op woensdag 2 juli 2025 05:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Allemaal waarschijnlijker dan dat hij president van de VS wordt.
Elon is wel van de keta. Dat is altijd leuk om te zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ja, maar daar was geen wetswijziging voor nodig.quote:Op woensdag 2 juli 2025 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trump is het ook geworden, dus niets is onwaarschijnlijk in de VS
Damn, die post klopt gewoon. Alles kan in de VS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik snap echt niet dat mensen die man voor een tweede keer hebben gekozenquote:Op woensdag 2 juli 2025 05:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar daar was geen wetswijziging voor nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MAGA“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik ga bijna je inhoudelijke posts liken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is niet dat Harris nou een geweldige kandidaat was. Maar ja, hier in Nederland doen we ook maar wat. Echt een grote teringzooi.quote:Op woensdag 2 juli 2025 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen die man voor een tweede keer hebben gekozenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja hier is het net zo grote teringzooi. Ben benieuwd wat het dit keer gaat worden. Ik vermoed niet veel anders.quote:Op woensdag 2 juli 2025 05:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is niet dat Harris nou een geweldige kandidaat was. Maar ja, hier in Nederland doen we ook maar wat. Echt een grote teringzooi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst even lekker vakantie. En dan zien we wel weer.quote:Op woensdag 2 juli 2025 05:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is niet dat Harris nou een geweldige kandidaat was. Maar ja, hier in Nederland doen we ook maar wat. Echt een grote teringzooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
![]()
![]()
Ga je alweer weg?quote:Op woensdag 2 juli 2025 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst even lekker vakantie. En dan zien we wel weer.
Oh laat maar.
Myn freon from Harns.quote:
![]()
Leeuwardenquote:
Don't follow me. I am lost too
058 weest wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Lekker nachtje weer..Don't follow me. I am lost too
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee Killem
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hey Daddy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee FFquote:
Mogguhhquote:
Hoest met de kleine?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee rode schoen
Hoihoiquote:
ligt nog in comaquote:
Die slaapt gemiddeld van 19 tot 7u, heerlijk.. inmiddels uit haar babynestje gegroeid, veel lachen, gijpen en brabbelen
We hadden het eigenlijk over je ODOL.quote:Op woensdag 2 juli 2025 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ligt nog in coma
Die slaapt gemiddeld van 19 tot 7u, heerlijk.. inmiddels uit haar babynestje gegroeid, veel lachen, gijpen en brabbelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden het eigenlijk over je ODOL.
Ook die was gegroeid en kan al staan, lopen gaat nog niet zo goedquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden het eigenlijk over je ODOL.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lekker over die ballen laten rollen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook die was gegroeid en kan al staan, lopen gaat nog niet zo goedProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Iemand koffie
precies, als er maar beweging in zitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gaarne.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alstuquote:
Maar, hoe is het hier tegenwoordig? Hoorde van mijn gewaardeerde collega dat we weer los mogen in de nacht
Dank, wat vond je van de laatste RP?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gaat helemaal prima.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, hoe is het hier tegenwoordig? Hoorde van mijn gewaardeerde collega dat we weer los mogen in de nacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voor zolang het duurt
RP?quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank, wat vond je van de laatste RP?Don't follow me. I am lost too
OjaDon't follow me. I am lost too
Het ligt niet in de nacht. Wie heeft dat verzonnen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die worm.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ligt niet in de nacht. Wie heeft dat verzonnen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De nacht
Prachtig
Teveel TRs in de nacht.Don't follow me. I am lost too
Olaquote:
i know, daarom was ik er ook niet, uit "protest"quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ligt niet in de nacht. Wie heeft dat verzonnen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Maar goed.Don't follow me. I am lost too
koffie, goed idee ja
quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
i know, daarom was ik er ook niet, uit "protest"
-nee-
[ Bericht 97% gewijzigd door SwJ op 02-07-2025 06:32:11 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja, het is niet anders.Don't follow me. I am lost too
En het werd zomer....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey UN. Je bent er weerquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, hoe is het hier tegenwoordig? Hoorde van mijn gewaardeerde collega dat we weer los mogen in de nacht
Beste bolkDon't follow me. I am lost too
Hey Marcquote:
Hee Dotquote:
klopt, KW vertelde gister dat de nacht weer open is
Hee gg
Ja klopt. Dat had KW helemaal goed. Leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee Dot
klopt, KW vertelde gister dat de nacht weer open isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GGquote:
Maakt niet uit. Het ging er om dat ze Mario zijn moeder aan het belachelijk aan het maken waren. Makkelijk scoren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch, vond het wachten tot opening maar helemaal niks, en het daarmee komende gemanipuleerquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat had KW helemaal goed. Leuk dat je er weer bentTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
De onruststokers moesten gewoon worden aangepakt maar er werd voor een onzinnig, rigoureuze aanpak gekozen. Maar dat past wel bij dit subforumquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het ging er om dat ze Mario zijn moeder aan het belachelijk aan het maken waren. Makkelijk scoren.
Mag ik zeggen dat je wel een heel knappe vrouw hebt?quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja toch, vond het wachten tot opening maar helemaal niks, en het daarmee komende gemanipuleer
Dat mag, je hebt smaakquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat je wel een heel knappe vrouw hebt?
Ze straalt ook echt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, als je hoort hoe ze met die kleine bezig is (onze dochter, niet die andere kleine (hoewel...)) dan zie je haar ook stralenquote:
Je bent er weer. En met de kleine meid gaat alles goed zo te lezen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja toch, vond het wachten tot opening maar helemaal niks, en het daarmee komende gemanipuleerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Moonquote:
Ja hoor, lekker druk dametje is het aan het worden, grijpen naar van alles, brabbelen, lachen, helemaal op gaan in de tv als die aan staat. Ze begint ook om te rollen langzaam aanquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er weer. En met de kleine meid gaat alles goed zo te lezen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee moon
Mooi idit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, als je hoort hoe ze met die kleine bezig is (onze dochter, niet die andere kleine (hoewel...)) dan zie je haar ook stralen
Wat gaat dat allemaal snel hè.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker druk dametje is het aan het worden, grijpen naar van alles, brabbelen, lachen, helemaal op gaan in de tv als die aan staat. Ze begint ook om te rollen langzaam aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey leave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, echt wel.. ze groeit ook goed. Morgen weer consultatiebureauquote:
Hoe oud is ze nu?quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, echt wel.. ze groeit ook goed. Morgen weer consultatiebureauWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
16 weken en 5 dagenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Had even buiten gezeten maar vind het echt vies buitenquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:35 schreef Moonlight het volgende:
Het is nu nog wel lekker om te wandelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan. Gaat hard.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff schoonmaken, Dot.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had even buiten gezeten maar vind het echt vies buitenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
[quote]Op woensdag 2 juli 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
16 weken en 5 dagen
[/quo
Ze lijkt wel sprekend op jou.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dit antwoord had ik kunnen verwachten. Het is helaas niet schoon te maken. Vind het vies benauwd buiten. Vies want. Valt niet schoon te maken helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh Vinoquote:
Dit kan geen toeval zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[quote]Op woensdag 2 juli 2025 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
dat zeggen heel veel mensen ja, zelfs mijn schoonvader (dat dat wel "jammer" vindt)quote:[ afbeelding ] Op woensdag 2 juli 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
16 weken en 5 dagen
[/quo
Ze lijkt wel sprekend op jou.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En flestijd hoor ik, begint er een te brabbelen.. Tot later
Vertel maar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat dat sp3c en ik tegelijk goedemorgen zeggen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Sp3Cquote:
he dotquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben nog niet wakker hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ochtenddienst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
Geen Macha?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je haar ook weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oehquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd en nog heerlijk plakkerig gedroomd![]()
![]()
Buiten is het 22.3 °C
Woonkamer 25.1 °C
Slaapkamer 25.6 °C
Schuur 24.8 °C
Zolder 26.0 °CHow can I make this topic about me?![]()
flink afgekoeldquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten is het 22.3 °C
Woonkamer 25.1 °C
Slaapkamer 25.6 °C
Schuur 24.8 °C
Zolder 26.0 °C
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dit zijn de betere posts. Droomde je van Mario?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd en nog heerlijk plakkerig gedroomd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Van google AI-overzichtquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zijn de betere posts. Droomde je van Mario?
Dromen over Mario kunnen verschillende betekenissen hebben, afhankelijk van de context van de droom. Het kan een weerspiegeling zijn van je eigen avontuurlijkheid, creativiteit of de wens om uitdagingen te overwinnen, net zoals de games van Mario vaak een heldenreis en het overwinnen van obstakels inhouden.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: