In de stories op de insta van hun webshop.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:20 schreef Miepje77 het volgende:
Ik kan het verhaal n vinden met de xxs en de m van jvp en mb. Wel dat ze al hun outfits showen.
Hoe zit hun relatie nou? Vrouwen doen het samen en de man met beide dames?
Erin had dit verhaal en Debbie verteld het identiek verder.. Verschil is dat erin er hulp voor ingeschakeld heeft! Haar oudste was een enorme huilbaby en daar bleef ze ook last van houden en de 2e was geen huilbaby maar als die gewoon huilde schoot ze ook in de stress.. Daarom heeft ze toen hulp gezocht 👌 en ineens was Jay ook een huilbaby 🤦 toen ze dat verzon was hij niet eens meer een babyquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:49 schreef Henrike het volgende:
Als Debbie nou over alle ziektes enmoroblemrn die ze heeft meegemaakt een boek gaat schrijven dan BV word ze mooi druk.
Wat een gezever over Liam die als baby veel gehuild heeft.
Kind is nu 2, en dat ze in paniek raakt als hij huilt, ik word er zo moe van.
Kind is 2!!! Baby -af.
Ons land zou vol zitten met getraumatiseerde moeders als we zo waren als Debbie.
En ze moet weer rustig aan doen en lief zijn voor haarzelf, ik zie haar alleen maar rustig aan doen.
We hebben een spion! 🕵♀ 😂quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:08 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke heeft een vakantie geboekt naar de Heideheuvel. Laat ik daar nou ook net zitten en ik gok rond de zelfde tjjd 😱😂😂
De mental load he? Strakke verdeling.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Paardrijden is afgelast. AM begint met koken en toch moet Maarten het afmaken. Wáárom? Het is niet dat ze nu haast heeft of weg moet. Maar omdat het altijd zo gaat moet het nu ook zo?
Dat ook 🤔 even omhoog en omlaag rennen 🤔 vind een extra vriezer op zolder eigenlijk helemaal niet handig 🤔🤷 lijkt me heel vervelend als ik iets moet hebben en helemaal naar boven moet🤷 maar dat kan aan mij liggen.. Ik loop ook niet zo soepel rennend de trap op en af 🤷 hier staat de extra vriezer in de schuur.. Ijsjes liggen in de keuken 😂 anders weet je al dat een kind er 1 pakt en hem open laat staan 😵💫 de extra is voor brood en vleesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:31 schreef LeSage het volgende:
[..]
Wel knap dat ze zomaar ‘op een mindere dag’ 2 trappen naar zolder en beneden kan sjouwen om de pakketbezorger een ijsje te geven
Dat laatste denk ik niet. Laatst was Maarten een week naar kantoor en moest AM koken. Toen stond er ineens bijna de hele week avg op het menu.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:22 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de afspraak is.
AM heeft jarenlang voor het gezin gezorgd, nu is het zijn beurt. Want zij brengt nu ook (genoeg) geld binnen.
En ik vermoed ook dat er (mede) daarom tegenwoordig eenvoudige maaltijden op het menu staan. Dat Maarten geen zin heeft recepten te volgen.
Erin had de ongelooflijke pech dat de laatste ook weer zo vreselijk huilde. Op datzelfde moment kwam Debbie ermee dat ze het ook zo zwaar had met haar baby.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Erin had dit verhaal en Debbie verteld het identiek verder.. Verschil is dat erin er hulp voor ingeschakeld heeft! Haar oudste was een enorme huilbaby en daar bleef ze ook last van houden en de 2e was geen huilbaby maar als die gewoon huilde schoot ze ook in de stress.. Daarom heeft ze toen hulp gezocht 👌 en ineens was Jay ook een huilbaby 🤦 toen ze dat verzon was hij niet eens meer een baby
Ja ik herken dat ook wel. Middelste had een koemelkallergie. Het eerste half jaar was bijna non stop huilen. In de nacht hoor ik elk piepje van hem. Hij is inmiddels 5. En ook op andere baby’s kan ik wel aanslaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:15 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Mijn kind wordt bijna 7 en als hij geluid maakt in zijn slaap als jammeren oid dan ben ik direct klaarwakker. Dus ja, je kunt echt een soort trauma oplopen
Yup maar bij erin zag je het ook dat ze het zwaar hadden en was alles een stuk geloofwaardiger en Debbie kopieerde gewoon haar verhaal 🤦quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Erin had de ongelooflijke pech dat de laatste ook weer zo vreselijk huilde. Op datzelfde moment kwam Debbie ermee dat ze het ook zo zwaar had met haar baby.
Trots zijn op de prestaties van je kind is toch geen pochen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:42 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En dat mag! Maar voor iemand die beweert dat het niet om prestaties maar om plezier gaat, is dit wel een beetje krom. Alles waarbij Bob ‘bijzonder goed’ presteert in de ogen van Judith moet ze steeds benoemen. Ik vind dat echt onnodig en overdreven, zo pochen.
Haha en daarna wil je lijf alleen maar opwarmen, want die kou ineens is het niet gewend 😅quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:30 schreef Sushirijst het volgende:
Uit nieuwsgierigheid heb ik mijn laken vandaag ook in de vriezer gelegd. Werkelijk binnen 2 minuten was de kou er al helemaal uit.
Lig ik hier alsnog in de bloedhitte 🤪
Heb je wel goed geluisterd naar de oppermoeder. Het moest wel de hele dag in de vriezer. 🤪quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:30 schreef Sushirijst het volgende:
Uit nieuwsgierigheid heb ik mijn laken vandaag ook in de vriezer gelegd. Werkelijk binnen 2 minuten was de kou er al helemaal uit.
Lig ik hier alsnog in de bloedhitte 🤪
Hoeft niet, maar Judith doet het wel heel opvallend. Ze beweerde van de week nog dat haar 4 maanden oude baby bewust kusjes gaf. Sorry, maar dat noem ik wel degelijk pochen (en geen idee hebben van de reflexen van een baby, schijnbaar). En nu dus ook weer: ze hecht geen waarde aan het rapport van haar zoon, maar dat hij een reken-oefening oh zo goed doet moet met resultaat en al gedeeld worden. Het gaat om het totaalplaatje en de ondertoon die ze er (wat mij betreft) net iets teveel in gooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Trots zijn op de prestaties van je kind is toch geen pochen?
Judith pocht. Alles wat haar zoon doet is geweldig, uitzonderlijk, fantastisch. Zij plaatst hem op zo’n voetstuk dat het ongezond wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Trots zijn op de prestaties van je kind is toch geen pochen?
Ze komt toch niet buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:08 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke heeft een vakantie geboekt naar de Heideheuvel. Laat ik daar nou ook net zitten en ik gok rond de zelfde tjjd 😱😂😂
Dat zei ik inderdaad een paar dagen geleden ook al. Zo bizar. Maar Sanneke is een slachtoffer van haar eigen leven. En dat is gewoon vooral erg jammer want het hoeft zoals zij het schetst en doet niet te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:47 schreef Ramonkel het volgende:
Wat een verschil als je naar Sanneke kijkt en naar alleen al de afgelopen week BijBonnie, lekker er op uit met de baby, van wandelingen tot terrasjes en leuke uitjes… en dan is Ted nog maar vijf weekjes.
Nu snap ik echt dat je deze twee gezinnen totaal niet met elkaar kan vergelijken, en dat ze op veel vlakken mijlenver uit elkaar liggen, maar het komt zo treurig en beperkt over.
Dan kan ze gelijk aan het mantelzorgen. Want daarom moet ze toch persé in Hellevoet blijven?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dat zei ik inderdaad een paar dagen geleden ook al. Zo bizar. Maar Sanneke is een slachtoffer van haar eigen leven. En dat is gewoon vooral erg jammer want het hoeft zoals zij het schetst en doet niet te zijn.
Ik vind het dan ook vooral bizar dat ze overal blijft zeggen op Threads dat ze o zo gezond is.
Sorry maar dat bén je gewoon niet als je jezelf en je baby dagenlang opsluit. Ieder weldenkend mens gaat dan plekken opzoeken die koeler zijn als bijvoorbeeld haar caravan. Waarom gaan ze bijvoorbeeld niet gewoon even bij haar moeder zitten met dit soort dagen? Ik gok dat het daar zomaar flink koeler is.
Hoe dan ook, de Allerhande-recepten zijn verleden tijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Laatst was Maarten een week naar kantoor en moest AM koken. Toen stond er ineens bijna de hele week avg op het menu.
Denk eerder dat het andersom is. Overigens hoor je haar daar niet meer over.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Dan kan ze gelijk aan het mantelzorgen. Want daarom moet ze toch persé in Hellevoet blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |