Mijn kind wordt bijna 7 en als hij geluid maakt in zijn slaap als jammeren oid dan ben ik direct klaarwakker. Dus ja, je kunt echt een soort trauma oplopenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:49 schreef Henrike het volgende:
Als Debbie nou over alle ziektes enmoroblemrn die ze heeft meegemaakt een boek gaat schrijven dan BV word ze mooi druk.
Wat een gezever over Liam die als baby veel gehuild heeft.
Kind is nu 2, en dat ze in paniek raakt als hij huilt, ik word er zo moe van.
Kind is 2!!! Baby -af.
Ons land zou vol zitten met getraumatiseerde moeders als we zo waren als Debbie.
En ze moet weer rustig aan doen en lief zijn voor haarzelf, ik zie haar alleen maar rustig aan doen.
Precies, het koelt altijd iets af. Wij hadden eerst ook een mobiele airco en die koelde makkelijk onze woonkamer terwijl die eigenlijk te groot was voor wat erop stond.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het doet altijd meer dan niks. Zeker wanneer je dat ding een beetje gunstig neerzet. Die van ons kan de hele bovenverdieping koelen terwijl hij volgens de specificaties veel minder m2 kan koelen.
Wel knap dat ze zomaar ‘op een mindere dag’ 2 trappen naar zolder en beneden kan sjouwen om de pakketbezorger een ijsje te gevenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien een extra vriezer? Vind ik niet gek.
Misschien niet tot 23 graden, maar hij komt dan vast een heel stuk onder die 40 hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Een mobiele airco die prima functioneert in een slaapkamer kan de oppervlakte van een woonkamer vaak niet aan.
Een échte huil baby zorgt wel voor zo’n trauma hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:49 schreef Henrike het volgende:
Als Debbie nou over alle ziektes enmoroblemrn die ze heeft meegemaakt een boek gaat schrijven dan BV word ze mooi druk.
Wat een gezever over Liam die als baby veel gehuild heeft.
Kind is nu 2, en dat ze in paniek raakt als hij huilt, ik word er zo moe van.
Kind is 2!!! Baby -af.
Ons land zou vol zitten met getraumatiseerde moeders als we zo waren als Debbie.
En ze moet weer rustig aan doen en lief zijn voor haarzelf, ik zie haar alleen maar rustig aan doen.
Ik heb dit zelf inderdaad lang gehad met slecht slapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:15 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Mijn kind wordt bijna 7 en als hij geluid maakt in zijn slaap als jammeren oid dan ben ik direct klaarwakker. Dus ja, je kunt echt een soort trauma oplopen
Waar zegt ze dit dan? Sws een hele rare vibe maar kan aan mij liggen. Zou wel een klein miertje willen zijn om te kijken hoe het er daar aan toe gaat offlinequote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:23 schreef Holaa het volgende:
[..]
Idd. Er zijn 2 manieren om op stress te reageren lijkt het als vrouw: afvallen of aankomen (want minder of juist meer/ongezonder gaan eten). Beiden niets mis mee en weinig aan te doen.
Als ik JvP was zou ik wel zeggen: deze take gaat even over. In haar onverstaanbare binnensmondse gebrabbel is MB niet zo netjes naar JvP toe. 'Op moment' M. Doe éven gezond vrouw. Ik mag niet veel zeggen, maar ik heb nog nooit iemand zóveel over gewicht en maten horen zeggen 'die ervan baalt en het is tijdelijk' dan deze vrouw die elke story moet benoemen dat ze xxs heeft 'op moment'.
Ja wat is er überhaupt mis met een maat M?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
'Op het moment' dat insinueert dat daarin nog iets gaat wijzigen omdat het tijdelijk is. Own je maat M gewoon.
Jvp heeft het zelf ook al meerdere keren gezegd. Mies bedoelt er niets mee. Ze benoemt het Wsl omdat jvp er zelf onzeker over is.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:34 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik denk dat zij altijd wel een M heeft gehad eigenlijk, maar een L zou nu mooier staan. We hebben het allemaal wel over Mies die zo dun geworden is, maar bij Jacq gaat het naar mijn idee juist de andere kant op. Wat helemaal niet erg is, maar ik vind “op dit moment” dan best gemeen overkomen.
Zou ze wel erg moeten vinden want het is ongezond en in mijn optiek niet mooi. Nu vind ik JvP sowieso altijd al een stuk natuurlijk en gezonder en knapper eruit zien.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:13 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ja joh Michelle lijkt het helemaal niet erg te vinden dat ze zo is afgevallen. Ze benoemd het veel, laat extra veel zien op beeld (strakke Bjorn borg pakjes), staat soms ook in bepaalde houdingen waardoor ze nog dunner lijkt. Die ziet er niet uit alsof ze zich niet prettig voelt tbh
Mijn kind is 20 en ons buurjongetje is inmiddels 4 maar toen hij net geboren was en huilde ging ik naar binnen als ik buiten was.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:15 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Mijn kind wordt bijna 7 en als hij geluid maakt in zijn slaap als jammeren oid dan ben ik direct klaarwakker. Dus ja, je kunt echt een soort trauma oplopen
Haha ja viel me ook op.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Paardrijden is afgelast. AM begint met koken en toch moet Maarten het afmaken. Wáárom? Het is niet dat ze nu haast heeft of weg moet. Maar omdat het altijd zo gaat moet het nu ook zo?
Ik denk dat dat de afspraak is.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Paardrijden is afgelast. AM begint met koken en toch moet Maarten het afmaken. Wáárom? Het is niet dat ze nu haast heeft of weg moet. Maar omdat het altijd zo gaat moet het nu ook zo?
Gut ja, geen idee. We liggen niet bij ze op de slaapkamer he 😉quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:20 schreef Miepje77 het volgende:
Ik kan het verhaal n vinden met de xxs en de m van jvp en mb. Wel dat ze al hun outfits showen.
Hoe zit hun relatie nou? Vrouwen doen het samen en de man met beide dames?
Dan zou t helemaal druk worden 😂quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:27 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Gut ja, geen idee. We liggen niet bij ze op de slaapkamer he 😉
😂quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan zou t helemaal druk worden 😂
Wat boeit het???quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:20 schreef Miepje77 het volgende:
Ik kan het verhaal n vinden met de xxs en de m van jvp en mb. Wel dat ze al hun outfits showen.
Hoe zit hun relatie nou? Vrouwen doen het samen en de man met beide dames?
Die arme Koen 🤣quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan zou t helemaal druk worden 😂
Dat zeker! Hoop voor de bezorger dat dat ijsje niet te lang op het kastje heeft gelegen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:31 schreef LeSage het volgende:
[..]
Wel knap dat ze zomaar ‘op een mindere dag’ 2 trappen naar zolder en beneden kan sjouwen om de pakketbezorger een ijsje te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |