abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218093817
En waar de Bollens hun kinderen voetballen wordt ook bijna wekelijks gedeeld hoor. Ze maken er allemaal geen geheim van ofzo
pi_218093880
Ja joh Michelle lijkt het helemaal niet erg te vinden dat ze zo is afgevallen. Ze benoemd het veel, laat extra veel zien op beeld (strakke Bjorn borg pakjes), staat soms ook in bepaalde houdingen waardoor ze nog dunner lijkt. Die ziet er niet uit alsof ze zich niet prettig voelt tbh
pi_218093904
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:49 schreef Henrike het volgende:
Als Debbie nou over alle ziektes enmoroblemrn die ze heeft meegemaakt een boek gaat schrijven dan BV word ze mooi druk.
Wat een gezever over Liam die als baby veel gehuild heeft.
Kind is nu 2, en dat ze in paniek raakt als hij huilt, ik word er zo moe van.
Kind is 2!!! Baby -af.
Ons land zou vol zitten met getraumatiseerde moeders als we zo waren als Debbie.
En ze moet weer rustig aan doen en lief zijn voor haarzelf, ik zie haar alleen maar rustig aan doen.
Mijn kind wordt bijna 7 en als hij geluid maakt in zijn slaap als jammeren oid dan ben ik direct klaarwakker. Dus ja, je kunt echt een soort trauma oplopen
pi_218094039
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het doet altijd meer dan niks. Zeker wanneer je dat ding een beetje gunstig neerzet. Die van ons kan de hele bovenverdieping koelen terwijl hij volgens de specificaties veel minder m2 kan koelen.
Precies, het koelt altijd iets af. Wij hadden eerst ook een mobiele airco en die koelde makkelijk onze woonkamer terwijl die eigenlijk te groot was voor wat erop stond.
En al koelt t maar een paar graden, kan een hoop schelen
pi_218094073
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien een extra vriezer? Vind ik niet gek.
Wel knap dat ze zomaar ‘op een mindere dag’ 2 trappen naar zolder en beneden kan sjouwen om de pakketbezorger een ijsje te geven _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218094082
Zou Sanneke samenwerking hebben gescoord voor de midweek weg?
pi_218094090
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:36 schreef mootie het volgende:

[..]
Een mobiele airco die prima functioneert in een slaapkamer kan de oppervlakte van een woonkamer vaak niet aan.
Misschien niet tot 23 graden, maar hij komt dan vast een heel stuk onder die 40 hoor.
pi_218094112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:49 schreef Henrike het volgende:
Als Debbie nou over alle ziektes enmoroblemrn die ze heeft meegemaakt een boek gaat schrijven dan BV word ze mooi druk.
Wat een gezever over Liam die als baby veel gehuild heeft.
Kind is nu 2, en dat ze in paniek raakt als hij huilt, ik word er zo moe van.
Kind is 2!!! Baby -af.
Ons land zou vol zitten met getraumatiseerde moeders als we zo waren als Debbie.
En ze moet weer rustig aan doen en lief zijn voor haarzelf, ik zie haar alleen maar rustig aan doen.
Een échte huil baby zorgt wel voor zo’n trauma hoor.
Er zijn baby’s die 24/7 huilen. Ik geloof echt wel dat je daar 2 jaar later nog steeds een paniek gevoel van krijgt.
Bij Debbie geloof ik het alleen niet nee.
pi_218094129
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:15 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Mijn kind wordt bijna 7 en als hij geluid maakt in zijn slaap als jammeren oid dan ben ik direct klaarwakker. Dus ja, je kunt echt een soort trauma oplopen
Ik heb dit zelf inderdaad lang gehad met slecht slapen.
Dat heeft echt wel een tijd geduurd voor ik daar helemaal door was.
pi_218094137
Tip voor mensen die niet Sanneke zijn en er wel wat mee kunnen/willen:
Wij hebben beneden geen airco, maar we zetten vaak de ontvochtiger aan, dat scheelt al veel qua gevoel.
pi_218094312
Waar ze
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:23 schreef Holaa het volgende:

[..]
Idd. Er zijn 2 manieren om op stress te reageren lijkt het als vrouw: afvallen of aankomen (want minder of juist meer/ongezonder gaan eten). Beiden niets mis mee en weinig aan te doen.
Als ik JvP was zou ik wel zeggen: deze take gaat even over. In haar onverstaanbare binnensmondse gebrabbel is MB niet zo netjes naar JvP toe. 'Op moment' M. Doe éven gezond vrouw. Ik mag niet veel zeggen, maar ik heb nog nooit iemand zóveel over gewicht en maten horen zeggen 'die ervan baalt en het is tijdelijk' dan deze vrouw die elke story moet benoemen dat ze xxs heeft 'op moment'.
Waar zegt ze dit dan? Sws een hele rare vibe maar kan aan mij liggen. Zou wel een klein miertje willen zijn om te kijken hoe het er daar aan toe gaat offline
pi_218094329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:47 schreef Cyan het volgende:

[..]
'Op het moment' dat insinueert dat daarin nog iets gaat wijzigen omdat het tijdelijk is. Own je maat M gewoon.
Ja wat is er überhaupt mis met een maat M?
pi_218094344
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:34 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ik denk dat zij altijd wel een M heeft gehad eigenlijk, maar een L zou nu mooier staan. We hebben het allemaal wel over Mies die zo dun geworden is, maar bij Jacq gaat het naar mijn idee juist de andere kant op. Wat helemaal niet erg is, maar ik vind “op dit moment” dan best gemeen overkomen.
Jvp heeft het zelf ook al meerdere keren gezegd. Mies bedoelt er niets mee. Ze benoemt het Wsl omdat jvp er zelf onzeker over is.
pi_218094365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:13 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ja joh Michelle lijkt het helemaal niet erg te vinden dat ze zo is afgevallen. Ze benoemd het veel, laat extra veel zien op beeld (strakke Bjorn borg pakjes), staat soms ook in bepaalde houdingen waardoor ze nog dunner lijkt. Die ziet er niet uit alsof ze zich niet prettig voelt tbh
Zou ze wel erg moeten vinden want het is ongezond en in mijn optiek niet mooi. Nu vind ik JvP sowieso altijd al een stuk natuurlijk en gezonder en knapper eruit zien.
pi_218094372
Paardrijden is afgelast. AM begint met koken en toch moet Maarten het afmaken. Wáárom? Het is niet dat ze nu haast heeft of weg moet. Maar omdat het altijd zo gaat moet het nu ook zo?
pi_218094383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:15 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Mijn kind is 20 en ons buurjongetje is inmiddels 4 maar toen hij net geboren was en huilde ging ik naar binnen als ik buiten was.
pi_218094416
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Paardrijden is afgelast. AM begint met koken en toch moet Maarten het afmaken. Wáárom? Het is niet dat ze nu haast heeft of weg moet. Maar omdat het altijd zo gaat moet het nu ook zo?
Haha ja viel me ook op.
Misschien vindt Maarten dat zelf fijn? Kan hij beter koken? Misschien denkt ie 'happy wife happy life' en vindt ie het wel prima 😅
pi_218094463
Ik kan het verhaal n vinden met de xxs en de m van jvp en mb. Wel dat ze al hun outfits showen.
Hoe zit hun relatie nou? Vrouwen doen het samen en de man met beide dames?
pi_218094473
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat dat de afspraak is.
AM heeft jarenlang voor het gezin gezorgd, nu is het zijn beurt. Want zij brengt nu ook (genoeg) geld binnen.
En ik vermoed ook dat er (mede) daarom tegenwoordig eenvoudige maaltijden op het menu staan. Dat Maarten geen zin heeft recepten te volgen.
pi_218094542
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:20 schreef Miepje77 het volgende:
Ik kan het verhaal n vinden met de xxs en de m van jvp en mb. Wel dat ze al hun outfits showen.
Gut ja, geen idee. We liggen niet bij ze op de slaapkamer he 😉
pi_218094689
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:27 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Gut ja, geen idee. We liggen niet bij ze op de slaapkamer he 😉
Dan zou t helemaal druk worden 😂
pi_218094791
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
😂
pi_218094794
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:20 schreef Miepje77 het volgende:
Wat boeit het???
pi_218094797
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die arme Koen 🤣
pi_218094808
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:31 schreef LeSage het volgende:

[..]
Wel knap dat ze zomaar ‘op een mindere dag’ 2 trappen naar zolder en beneden kan sjouwen om de pakketbezorger een ijsje te geven _O-
Dat zeker! Hoop voor de bezorger dat dat ijsje niet te lang op het kastje heeft gelegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')