Ik vond het ook niet mooi staan. Maar ik zie wel vaker dat de kleding die ze promoten niet helemaal lekker past.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had hem uit haar kast getrokken zei ze
Maar ik hem niet echt mooi staan. Bij allebei niet. En dan 150 euro nog
Ik denk dat zij altijd wel een M heeft gehad eigenlijk, maar een L zou nu mooier staan. We hebben het allemaal wel over Mies die zo dun geworden is, maar bij Jacq gaat het naar mijn idee juist de andere kant op. Wat helemaal niet erg is, maar ik vind “op dit moment” dan best gemeen overkomen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Precies maar blijkbaar is het voor haar belangrijk om maat S te hebben net als Mies destijds.
Ik vind hem bij M te groot en bij J te klein. De schoonzus van M heeft het pak ook aan in een post op de insta van hun webshop. Daar zit het pak veel mooier, maar ook een camel toe🥴quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had hem uit uit haar kast getrokken zei JvP
Maar ik hem het echt mooi staan. Bij allebei niet. En dan 150 euro nog
J zegt zelf dat ze op dit moment niet blij is met haar buik. Iedereen kan zien dat J en M beiden veranderd zijn qua lijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:34 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik denk dat zij altijd wel een M heeft gehad eigenlijk, maar een L zou nu mooier staan. We hebben het allemaal wel over Mies die zo dun geworden is, maar bij Jacq gaat het naar mijn idee juist de andere kant op. Wat helemaal niet erg is, maar ik vind “op dit moment” dan best gemeen overkomen.
Eens. Ik heb nooit de indruk gehad dat ze beide dezelfde maat hadden. Blijkbaar was dat voor hen wel belangrijk want het is meerdere keren benoemd. Iedereen kan zien dat Michelle is afgevallen en Jacqueline is aangekomen. Geen oordeel, gewoon een constatering.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:34 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik denk dat zij altijd wel een M heeft gehad eigenlijk, maar een L zou nu mooier staan. We hebben het allemaal wel over Mies die zo dun geworden is, maar bij Jacq gaat het naar mijn idee juist de andere kant op. Wat helemaal niet erg is, maar ik vind “op dit moment” dan best gemeen overkomen.
Ik moet me echt inhouden om niet te reageren met: apart dat mensen waar het 40 graden is binnen geen andere plek gaan zoeken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:47 schreef SophiaLoren het volgende:
Als daadwerkelijk 40 graden binnen is, is dit echt geen goede omstandigheden. Denk maar de airco in de andere ruimte zetten kan ook helpen. En anders lekker de deuren open. Zelfs de buitendeuren open zal koeler zijn? Zo'n caravan is ook niks. Zowel winter snel koud als zomer snel warm. Andere optie schaduwdoeken ophangen.... Kost niks. Maar houdt echt veel tegen.
Maar nee, het is niet niks. maar wel knap als je dan alsnog fulltime binnen kunt zitten. Ik zou lekker bij mijn ouders gaan zitten.
Maar oplossingen zit niet zo in haar systeem. Alleen zeuren.
Als het binnen 40graden is, is het dus buiten koeler geweest, dan ga je toch juist naar buiten en iets met water doen? Mijn kinderen zijn recht uit school het zwembad ingegaan en er niet meer uitgekomen. Watergevecht gedaan, was ik ook weer lekker afgekoeld. (En nee met een met baby ga je geen watergevecht doen, maar je kan wel lekker samen met water beetje spelen)quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:47 schreef SophiaLoren het volgende:
Als daadwerkelijk 40 graden binnen is, is dit echt geen goede omstandigheden. Denk maar de airco in de andere ruimte zetten kan ook helpen. En anders lekker de deuren open. Zelfs de buitendeuren open zal koeler zijn? Zo'n caravan is ook niks. Zowel winter snel koud als zomer snel warm. Andere optie schaduwdoeken ophangen.... Kost niks. Maar houdt echt veel tegen.
Maar nee, het is niet niks. maar wel knap als je dan alsnog fulltime binnen kunt zitten. Ik zou lekker bij mijn ouders gaan zitten.
Maar oplossingen zit niet zo in haar systeem. Alleen zeuren.
Of rol die airco naar het woongedeelte? Je kan niet zó lui zijn dat je dat niet eens doet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:01 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik moet me echt inhouden om niet te reageren met: apart dat mensen waar het 40 graden is binnen geen andere plek gaan zoeken.
Misschien een extra vriezer? Vind ik niet gek.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Staat Debbie's vriezer ineens op zolder 🤔
Idd. Er zijn 2 manieren om op stress te reageren lijkt het als vrouw: afvallen of aankomen (want minder of juist meer/ongezonder gaan eten). Beiden niets mis mee en weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Eens. Ik heb nooit de indruk gehad dat ze beide dezelfde maat hadden. Blijkbaar was dat voor hen wel belangrijk want het is meerdere keren benoemd. Iedereen kan zien dat Michelle is afgevallen en Jacqueline is aangekomen. Geen oordeel, gewoon een constatering.
Ja precies dat. Vooral lekker binnen blijven.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als het binnen 40graden is, is het dus buiten koeler geweest, dan ga je toch juist naar buiten en iets met water doen? Mijn kinderen zijn recht uit school het zwembad ingegaan en er niet meer uitgekomen. Watergevecht gedaan, was ik ook weer lekker afgekoeld. (En nee met een met baby ga je geen watergevecht doen, maar je kan wel lekker samen met water beetje spelen)
En dat praten van haar, totaal geen inhoud. Ja het is er warm, goh hier zit ik met een jas aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jongens het schijnt warm te zijn bij dbm... Wie had dat verwacht he!
Gaat helemaal in haar snikhete auto zitten om ons dit mirakel te laten zien 👍👌
Hier 2 kids die vroegen of de airco binnen op standje verwarmen mocht, want ze hadden het koud 🤣quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:26 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ja precies dat. Vooral lekker binnen blijven.
Ik was vandaag met 39 graden (zuiden) op schoolreisje. Bijzondere is dat kinderen nergens last van lijken te hebben. 😂
Nee ze moet even weer opschalen, heeft week niet geklaagdquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gatverdamme debbie gaat weer zeuren om haar zelden huilende huilbaby 🤦 echt hoor... Zoveel respect voor mensen die hier echt doorheen moesten of moeten nog... Ze vergeet echt gewoon dat ze zichzelf gefilmd heeft die hele periode en niemand dat kind ooit echt heeft horen huilen 🤦 dat ze filmde dat hij al uren aan het huilen was en niet meer wist wat te doen terwijl hij gewoon tevrede in haar armen lag te slapen 🤷 en ineens was Jay ook een huilbaby terwijl ze daar nooit iets over gezegd had 😣 brrrr is Roy weer weg ofzo dat ze zoveel onzin uitzwamt?
Een mobiele airco die prima functioneert in een slaapkamer kan de oppervlakte van een woonkamer vaak niet aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Of rol die airco naar het woongedeelte? Je kan niet zó lui zijn dat je dat niet eens doet.
Er zijn nog wel meer opties, maar Sanneke zeurt liever.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Een mobiele airco die prima functioneert in een slaapkamer kan de oppervlakte van een woonkamer vaak niet aan.
Het doet altijd meer dan niks. Zeker wanneer je dat ding een beetje gunstig neerzet. Die van ons kan de hele bovenverdieping koelen terwijl hij volgens de specificaties veel minder m2 kan koelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Een mobiele airco die prima functioneert in een slaapkamer kan de oppervlakte van een woonkamer vaak niet aan.
Valt mij ook op dat het steeds benoemd moet worden ja. Wel opmerkelijk dat beide vrouwen aan het veranderen zijn van figuur .quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:23 schreef Holaa het volgende:
[..]
Idd. Er zijn 2 manieren om op stress te reageren lijkt het als vrouw: afvallen of aankomen (want minder of juist meer/ongezonder gaan eten). Beiden niets mis mee en weinig aan te doen.
Als ik JvP was zou ik wel zeggen: deze take gaat even over. In haar onverstaanbare binnensmondse gebrabbel is MB niet zo netjes naar JvP toe. 'Op moment' M. Doe éven gezond vrouw. Ik mag niet veel zeggen, maar ik heb nog nooit iemand zóveel over gewicht en maten horen zeggen 'die ervan baalt en het is tijdelijk' dan deze vrouw die elke story moet benoemen dat ze xxs heeft 'op moment'.
JvP heeft zelf ooit in een storie gezegd dat haar kinderen toen om de week bij de club van MB haar kinderen gingen spelen. Zelfs 1 in hetzelfde team als de middelste zoon van MB. En Koen is de trainer. En toen ze nog in Veldhoven woonde met haar jongens (net na de scheiding met haar ex in haar huurhuis woonde) heeft ze gedeeld dat haar jongens op voetbal gingen bij rood-wit. Is geen info van afgelopen maanden, maar heb het gewoon onthouden van denk al 2 jaar terug.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:24 schreef Ballerina888 het volgende:
-------------------------------------------------
Ik vraag me dan weer af hoe je dat allemaal weet? Ik heb dat niet voorbij zien komen?
Weet wel dat ze niet bij de Bollen kids op school zitten, maar de rest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |