abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218090004
Jet, die geen crocks of zomerschoenen heeft, tjonge jonge jonge..
pi_218090066
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 13:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik pas 10weken (van baby nummer 4 en die buik groeit harder dan ik had verwacht) en heb er ook al last van, dus ik begrijp je helemaal!
O+
pi_218090109
Jongens het schijnt warm te zijn bij dbm... Wie had dat verwacht he!
Gaat helemaal in haar snikhete auto zitten om ons dit mirakel te laten zien 👍👌
pi_218090170
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:46 schreef Utopica het volgende:
Natuurlijk post Sanneke hoe heet het in haar woning is. Maar je gaat me toch niet vertellen dat er geen ander (koeler!!!) plekje in een vakantiepark is om te vertoeven met de kleine dan in die woning?
Ze wil zichzelf niet de hele dag opsluiten in de slaapkamer met airco, schrijft ze.
Hele dag opsluiten in de woonkamer is dan wel weer prima ^O^
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218090186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:28 schreef poohenzo het volgende:
hier is het ook echt te warm, ik werk op een kantoor zonder airco en we mochten dus vandaag ook gewoon thuis blijven en een beetje aanrommelen met onze werkuren, wel fijn dat we een baan en een werkgever hebben die er flexibel mee om gaat. Ik heb echt wel medelijden met mensen die nu geen keuze hebben en buiten aan de slag moeten.

AM gooit de kinderen in de hottub in de pauze....ze moeten dan ook nog eten en omkleden en zich wassen of zo?Hoe lang duurt die pauze?
Wassen niet hoor, die gaan rechtstreeks uit bad de jurk aan en naar school

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:24 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ze postte laatst dat ze niet kan wachten totdat haar zoontje ouder is, zodat ze samen op pad kunnen. Volgens mij is het toch een kwestie van kind in de kinderwagen, luiertas mee en gaan? Hij is al 7 maanden, lijkt me juist goed om hem mee naar buiten te nemen.
Zoals iemand anders ook zei ik denk dat er iets anders achter zit, ze het om een of andere reden heel lastig vindt om zelf de deur uit te komen met baby
Ik herken het van mijzelf met mijn 1e kind, het lukte me amper om boodschappen te doen. Terwijl er verder geen praktische moeilijkheden waren. Iets met hoe overweldigend ik het moederschap vond.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:51 schreef Lalaland79 het volgende:
De oudste van Minibelle is ook aan het tennissen met dit weer. Respect voor dr💪
Ja respect voor die meid maar het gaat wel tegen alle rivm adviezen in
pi_218090189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 13:39 schreef Bo-KataN het volgende:
Waar gaat de Geertscommune naartoe op vakantie?

Gaan ze (weer) naar Frankrijk? Dan krijgen we:
1 Dagelijks uitje naar de Intermaché
2 Gillende Lot in de Intermaché.
3 Kinderen Geerts die overal aanzitten in de Intermaché.
4 Lot in een bed peuterhok met heel veel klamboes waarin het kind ligt te stomen.
5 Gezeur metzonder tafel.
6 Met de bolderkar naar het snikhete strand te bereiken via een trap.🤣🤣
7 Uitje naar het plaatselijke marktje met brocante (alles gefilmd met 1 hand).
8 Slakken, stokbrood, rats, kuch en bonen in een grote kring.
9 Annemarie Geertst op de achterbank met snijplank(want dan kan ze broodjes smeren???)
10 De route van minuut tot minuut gepland. Leve de spontaniteit.🥳
🤣🤣🤣 Ik kan niet wachten!
pi_218090192
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:04 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ze wil zichzelf niet de hele dag opsluiten in de slaapkamer met airco, schrijft ze.
Hele dag opsluiten in de woonkamer is dan wel weer prima ^O^
Ik neem aan dat alles gelijkvloers is dus als ze op de slaapkamer de airco aanzet en alle deuren open zet wordt het toch vanzelf wat koeler in de woonkamer? (Denk ik, ik heb geen verstand van airco ‘s 🤣)
pi_218090195
Ik vind trouwens de dik/autisme/wind grapjes in de comments over Sanneke flauw worden
pi_218090201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 13:40 schreef miep123456 het volgende:
Jet, die geen crocks of zomerschoenen heeft, tjonge jonge jonge..
Tuurlijk heeft ze die wel
pi_218090220
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:08 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik neem aan dat alles gelijkvloers is dus als ze op de slaapkamer de airco aanzet en alle deuren open zet wordt het toch vanzelf wat koeler in de woonkamer? (Denk ik, ik heb geen verstand van airco ‘s 🤣)
De mijne hangt op de 1e verdieping en die koelt nu ook deels beneden :Y
En dan staat ie niet keihard aan zelfs. Hier in huis is het heerlijk.
Zo de kinderen halen en dan plonsen we in ons (volle) zwembad _O-

Dat schoonmaken van DBM ging ook om de vaatwasser inruimen, zoals ik het zag.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag de dweil ook even laat staan, maar dat kan toch prima die paar hete dagen. Zeker als je de rest van de week ook niet hoeft te werken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218090375
quote:

4 Lot in een bed peuterhok met heel veel klamboes waarin het kind ligt te stomen.
9 Annemarie Geertst op de achterbank met snijplank(want dan kan ze broodjes smeren???)
Je bent dwangmatig of je bent het niet, heeeeerlijk op vakantie 🤪
pi_218090446
quote:

Haha nummer 9 is hilarisch!

Wat een stresskipje is het toch he... ze gaan bijna met meer volwassenen dan kinderen en ze maakt zich zoooo druk om alles. Waar is de 'komt goed' nu?
pi_218090477
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik vind trouwens de dik/autisme/wind grapjes in de comments over Sanneke flauw worden
Ik ook, merk dat ik mij eraan stoor. Het is nou ook niet zo dat Sanneke dit zelf dagelijks in haar stories benoemd.

Echter snap ik ook niet dat ze als het zo extreem warm is binnen niet vaker met Mijan op stap gaat, op zoek naar wat verkoeling.
pi_218090534
Jawel, het is echt waar, Debbie heeft de prijs van haar e-book verhoogd! Het liep al niet met 4 verkochte boeken en een lagere prijs de afgelopen twee maanden, dus vanaf nu kost het ¤8,20! Wat een grap weer dit…
pi_218090566
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:41 schreef Danielle_ het volgende:
Jawel, het is echt waar, Debbie heeft de prijs van haar e-book verhoogd! Het liep al niet met 4 verkochte boeken en een lagere prijs de afgelopen twee maanden, dus vanaf nu kost het ¤8,20! Wat een grap weer dit…
Dan kan ze over een aantal weken weer zeggen dat ie in de aanbieding is.
pi_218090639
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dan kan ze over een aantal weken weer zeggen dat ie in de aanbieding is.
Dat haar geen lichtje gaat branden hè, ook omdat ze hier meeleest. Dat er zo over haar wordt gedacht en dat ze zo niet wordt geloofd, zou ze dat nou echt niet doorhebben
pi_218090682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat haar geen lichtje gaat branden hè, ook omdat ze hier meeleest. Dat er zo over haar wordt gedacht en dat ze zo niet wordt geloofd, zou ze dat nou echt niet doorhebben
Op insta krijgt ze vooral hartjes. Er zijn echt nog veel mensen die haar geloven.
pi_218090711
Ik begrijp uit de story van Sanneke dat ze ook het huis waar Dijon laatst is gaan kijken, niet hebben gekregen? Want 2x geweigerd omdat de woningcorporatie naar het salaris kijkt van 2 jaar geleden?

Maar ze hoop dat ze op basis van recente loonstroken (hij is minder gaan werken) nog voor het einde van het jaar een huis te krijgen.
Ik ben benieuwd.
pi_218090712
Die nieuwste story van Sanneke over een vakantie, ze wil gewoon een samenwerking. Ze schrijft het echt! En dan onder het mom ‘dan hoef ik niet zelf een keuze te maken’. Ach mens, doe normaal! Ga werken en sparen voor je vakantie en zeur anders niet dat het allemaal te duur voor je is. Je bespaart inmiddels ¤150-200 per maand aan boodschappen, leg dat apart. 5 maanden, dan heb je je vakantie betaald.
pi_218090727
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik begrijp uit de story van Sanneke dat ze ook het huis waar Dijon laatst is gaan kijken, niet hebben gekregen? Want 2x geweigerd omdat de woningcorporatie naar het salaris kijkt van 2 jaar geleden?

Maar ze hoop dat ze op basis van recente loonstroken (hij is minder gaan werken) nog voor het einde van het jaar een huis te krijgen.
Ik ben benieuwd.
Die twee keer waren andere huizen, dit was al de derde bezichtiging. Het was alleen wel een heel mooi huis en ze stonden op plek 3, dus ze verwachtte er niet veel van. Maar of ze al definitief een nee hebben heeft ze volgens mij nog niet gedeeld.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 15:00:35 #71
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218090743
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Wassen niet hoor, die gaan rechtstreeks uit bad de jurk aan en naar school
[..]
Zoals iemand anders ook zei ik denk dat er iets anders achter zit, ze het om een of andere reden heel lastig vindt om zelf de deur uit te komen met baby
Ik herken het van mijzelf met mijn 1e kind, het lukte me amper om boodschappen te doen. Terwijl er verder geen praktische moeilijkheden waren. Iets met hoe overweldigend ik het moederschap vond.
[..]
Ja respect voor die meid maar het gaat wel tegen alle rivm adviezen in
Vervelend dat je zo’n drempel voelde. Er zal ongetwijfeld iets anders achter zitten, maar dat haar zoontje ouder wordt gaat dat probleem niet vanzelf oplossen. Ik heb haar in al die 7 maanden geen één keer samen met hem op pad gezien, het is altijd in dat benauwde huis. En dan het liefst op haar of in haar deken gewikkeld. Ik vind dat zorgwekkend hoor.
pi_218090745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:57 schreef Danielle_ het volgende:
Die nieuwste story van Sanneke over een vakantie, ze wil gewoon een samenwerking. Ze schrijft het echt! En dan onder het mom ‘dan hoef ik niet zelf een keuze te maken’. Ach mens, doe normaal! Ga werken en sparen voor je vakantie en zeur anders niet dat het allemaal te duur voor je is. Je bespaart inmiddels ¤150-200 per maand aan boodschappen, leg dat apart. 5 maanden, dan heb je je vakantie betaald.
En dan dat gezeur over midweek en weekend.
Dat die 2 nachten extra zo duur zijn.
Alsof dat nu voor het eerst is.
Zij hoopt gewoon op een samenwerking met Molenwaard ofzo.
pi_218090797
Wat een grap die Sanneke.
pi_218090832
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 15:00 schreef LALAA het volgende:

[..]
Vervelend dat je zo’n drempel voelde. Er zal ongetwijfeld iets anders achter zitten, maar dat haar zoontje ouder wordt gaat dat probleem niet vanzelf oplossen. Ik heb haar in al die 7 maanden geen één keer samen met hem op pad gezien, het is altijd in dat benauwde huis. En dan het liefst op haar of in haar deken gewikkeld. Ik vind dat zorgwekkend hoor.
Is natuurlijk ook lichtelijk zorgwekkend maar ook weer geen ramp. Bij mij kwam het trouwens wel 'vanzelf' goed, naarmate mijn kind groter werd.

Edit; ik had trouwens wel een baan dus kwam wel de deur uit

[ Bericht 3% gewijzigd door Missinglink24 op 01-07-2025 16:15:54 ]
  dinsdag 1 juli 2025 @ 15:13:43 #75
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218090850
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 15:07 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat een grap die Sanneke.
Ja, de grap wordt steeds groter. Ze komt haar huis niet uit, maar ze moet wel op vakantie. Dan ineens gaat ze als een speer. En je zou toch denken dat ze dat geld veel beter voor andere dingen kunnen gebruiken.

Moet er ook aan denken dat ze laatst een paar dagen op het huis van iemand paste en ze toen eerder weg zijn gegaan omdat ze aanvoelde dat M. behoefte had om naar huis te gaan en weer ritme wilde. Hoe gaat ze dat dan doen tijdens een week weg van huis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')