abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218091821
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 16:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij is Debbie trotser op de recensie die ze voor dat huilbabyboek heeft geschreven dan op het boek zelf.
En ze staat bijna voorin he?
pi_218091893
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit já 😂 maar denk dat het al mis gaat lopen rond groep 4.. Dan "moet" steeds meer en is het klaar met spelen en gaat bob zelf ook steeds meer kijken hoe lang het duurt voor hij nee krijgt

Heeft hij nu zijn ontbijt nog op?
Die droge meuk? Dat is toch niet weg te krijgen?
pi_218091906
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 16:33 schreef Vos1410 het volgende:
Jee.. nou het is ook duidelijk waarom Jet steeds in laarzen loopt. Zoals benoemd in de video. AM vraagt waarom heb je geen sandalen aan gedaan? Heeft ze dus niet… ‘jawel!’ Probeert AM nog en Jet zegt duidelijk nee alleen crocs. Oh.. oh…
Regenlaarzen en crocs.
Wat een armoede.

Ah, vanochtend wel gympen zie ik.
En na de lunch andere kleren (en schoenen)? Ja zo komen die wasmanden wel vol...

[ Bericht 8% gewijzigd door Harper op 01-07-2025 17:32:04 ]
pi_218091928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat idd en kinderen zijn ook maar mensen en soms heb je gewoon wat minder trek lijkt mij.
Met dit weer heb ik ook 0 zin in eten..
pi_218091942
quote:

[..]
Ja maar het moest van Judith he.. Dan telt zijn autonomie niet.. Alleen voor de rest van de maatschappij..
Dus droge meuk it is... Benieuwd of de logee vanavond mee eet en ze dan bob zijn ontbijt weer voor zijn neus zet
pi_218091989
quote:

[..]
Zijn allemaal leermomenten net als te laat op school komen en dan nog naar huis gaan omdat je je tas bent vergeten. Ik ben dan vast een simpele moeder en had gezegd snel naar binnen die tas kom ik zo wel brengen. 😂
pi_218092104
Dat roze pak van JolieNoe... Michelle: "ik heb xxs en draag xs. Jacq is 'op moment' een M.
De fit is erg mooi en hij is erg flatteus."

Sorry maar het zit bij beiden toch niet flatteus? Bij de ene heel ruim en bij de andere (voor mijn gevoel) net te strak, kuch-cameltoe-kuch. Ze trekt het in het filmpje letterlijk ruimer tussen haar benen.
En inkijk bij haar borsten want trekt beetje strak.
pi_218092127
Vind het wel goed van Debbie dat ze nu van de speen af wil voor de jongste.
Sommigen influencers laten hun bijna 4 jarigen nog continu met fles in de mond lopen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218092172
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:34 schreef Holaa het volgende:
Dat roze pak van JolieNoe... Michelle: "ik heb xxs en draag xs. Jacq is 'op moment' een M.

Sorry maar het zit bij beiden toch niet flatteus? Bij de ene heel ruim en bij de andere (voor mijn gevoel) net te strak, kuch-cameltoe-kuch. Ze trekt het in het filmpje letterlijk ruimer tussen haar benen.
Dat ze het ook even moet benoemen zo.
pi_218092239
quote:

'Op het moment' dat insinueert dat daarin nog iets gaat wijzigen omdat het tijdelijk is. Own je maat M gewoon.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218092240
Dat B terug gaat/moet voor zijn rugzak: oké. Maar dan zet je hem toch in de bakfiets en breng je hem naar school, in plaats van wéér lopen?
pi_218092369
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:36 schreef WinnieWana het volgende:
Sommigen influencers laten hun bijna 4 jarigen nog continu met fles in de mond lopen.
Dat is toch alleen voor het praatje? Ze dekte zichzelf namelijk ook direct weer in door te vertellen dat hij veel heeft meegemaakt, speen troost is etc. Nu dus nog even niet. M.a.w. ze heeft geen zin om er tijd en energie in te steken. Net als dat de middelste toen per se zindelijk moest worden omdat zij zwanger was en geen zin had in twee kinderen in de luiers.
pi_218092417
quote:

Het ongemak straalt er vanaf bij J. Zo zonde, ze lijkt echt steeds minder zichzelf te zijn. Ik krijg er ‘moeke vibes’ bij.
pi_218092433
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:36 schreef WinnieWana het volgende:
Ze was bij Jay aan het vertellen dat zoe geen speen had en Jay had ze hem afgenomen omdat het zijn spraak in de weg zat (had zoe geen last van) haar verhaal is ook hier dus weer nieuw bedacht
pi_218092465
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is toch alleen voor het praatje? Ze dekte zichzelf namelijk ook direct weer in door te vertellen dat hij veel heeft meegemaakt, speen troost is etc. Nu dus nog even niet. M.a.w. ze heeft geen zin om er tijd en energie in te steken. Net als dat de middelste toen per se zindelijk moest worden omdat zij zwanger was en geen zin had in twee kinderen in de luiers.
"kinderen kunnen met 2 al zindelijk zijn.. Moeders die dit niet lukt zijn gewoon lui en kijken niet naar wat hun kind aangeeft"
Zo boos was ik 🤣😂 hoe oud is Liam? 🤔🤣😂👌
pi_218092513
Weer een meldcode punt op kdv kind vergeten op te halen bij debbie
pi_218092559
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
"kinderen kunnen met 2 al zindelijk zijn.. Moeders die dit niet lukt zijn gewoon lui en kijken niet naar wat hun kind aangeeft"
Zo boos was ik 🤣😂 hoe oud is Liam? 🤔🤣😂👌
Dat ook nog inderdaad😂. En dat het bij haar middelste niet lukte lag natuurlijk niet aan haar. En de jongste? Ja, 2 jaar. Maar… trauma hè, veel meegemaakt. Dus zindelijk maken zit er nog niet in.
pi_218092560
quote:

[..]
Als je dat een ochtend laat staan is het zo hard dat je er een huis van kan metselen.
Maarja, ons bin zuunig he, Judith heeft vast moeite met het weggooien ervan

(Hou ik ook niet van maar met kleuters heb je dat nou eenmaal)

Vind het wel echt jaren 80 opvoeding waar AM nog vaak van beticht wordt, om hem de rest vd dag dat ontbijt voor te schotelen tot hij het op heeft
pi_218092587
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:09 schreef Lampje88 het volgende:
Weer een meldcode punt op kdv kind vergeten op te halen bij debbie
Debbie denkt 24/7 dat ze geen kinderen heeft. Dus dit valt nog mee.
pi_218092624
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:47 schreef Cyan het volgende:

[..]
'Op het moment' dat insinueert dat daarin nog iets gaat wijzigen omdat het tijdelijk is. Own je maat M gewoon.
En maat M is toch een prima maat? En L en XL of groter trouwens ook, wil niemand fat shamen.
pi_218092625
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:14 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Als je dat een ochtend laat staan is het zo hard dat je er een huis van kan metselen.
Maarja, ons bin zuunig he, Judith heeft vast moeite met het weggooien ervan

(Hou ik ook niet van maar met kleuters heb je dat nou eenmaal)

Vind het wel echt jaren 80 opvoeding waar AM nog vaak van beticht wordt, om hem de rest vd dag dat ontbijt voor te schotelen tot hij het op heeft
Ik vroeg me af of er überhaupt wel iets van kwark of yoghurt in die kom zat. Aan de lepel zag je dat wel zo was maar dat was dan absoluut niet in verhouding met dat droge spul.

Eten weggooien is nooit mijn bedoeling geweest maar je ontkomt er niet aan. Als ik genoeg heb gehad, heb ik ook genoeg gehad. En dat kan van het één op andere moment zijn, dan staat het eten mij opeens tegen.
pi_218092664
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En maat M is toch een prima maat? En L en XL of groter trouwens ook, wil niemand fat shamen.
Precies maar blijkbaar is het voor haar belangrijk om maat S te hebben net als Mies destijds.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218092672
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:47 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze had hem uit uit haar kast getrokken zei JvP
Maar ik hem het echt mooi staan. Bij allebei niet. En dan 150 euro nog
pi_218092677
1x is genoeg
pi_218092702
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vroeg me af of er überhaupt wel iets van kwark of yoghurt in die kom zat. Aan de lepel zag je dat wel zo was maar dat was dan absoluut niet in verhouding met dat droge spul.

Eten weggooien is nooit mijn bedoeling geweest maar je ontkomt er niet aan. Als ik genoeg heb gehad, heb ik ook genoeg gehad. En dat kan van het één op andere moment zijn, dan staat het eten mij opeens tegen.
Voordeel van twee harige vierpotige wandelende kliko’s, ik hoef nooit restjes weg te gooien want de honden eten alles op 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')