Die stijgt nog. Morgen nog veel hogerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:09 schreef Slobeend het volgende:
De hoge luchtvochtigheid waar ik bang voor was valt me tot nu toe enorm mee, of gaat het nog stijgen?
Daar ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het westen van het land is het heetst. Waarom daar geen code oranje?
[ afbeelding ]
quote:Vandaag en morgen is er extreme hitte (code oranje) in Noord-Brabant, Limburg en Gelderland, ook in de nacht.
Ik bedoel Noord-Holland en Zuid-Hollandquote:
Morgenochtend voor de omslag (buien hopelijk) gaat verschrikkelijk wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die stijgt nog. Morgen nog veel hoger
quote:Eindhoven heeft de primeur voor de eerste regionale hittegolf van dit jaar. Het werd daar om tien voor half elf al 30,6 graden. Daarmee is de hittegolf een feit. Er is sprake van een hittegolf als het minstens vijf dagen op rij 25 graden of meer wordt. In Eindhoven was het al sinds vrijdag zomers warm.
Mooi, afvinken en op naar oktober.quote:
Anders ik welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:35 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat en ik verheugen ons er ook op
*proest*quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:35 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat en ik verheugen ons er ook op
Wow, indrukwekkend. (meen ik)quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:03 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgestorven Sittard.
Niet uitgestorven Amsterdamquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:03 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgestorven Sittard.
Kan niet wachten op iedereen die het weer gaat hebben over 'het schild van *insertwoonplaats*'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt respect voor die man met zijn speech in de brandende zon.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niet uitgestorven Amsterdam
https://nos.nl/livestream(...)avernijverleden-2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |