Risicogroep? #viesdikquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn wedstrijd was verplaatst door de hitte
Als enige
Dit is ook allemaal echt al honderdmiljoen keer uitgelegd aan dat soort figuren, alsof het er gewoon niet in wil. Man man man.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zijn er weer modellen, dit zijn gewoon de standaard modellen hoor, geen vage output ergens. Waarom zouden weeroutlet het er niet over mogen hebben over dat onweer aankomt morgen? En er liggen gewoon standaardplannen wat wanneer er een weercode wordt gegeven. Niet omdat ze sensatie willen maken. En nee een weercode hoeft geen, paniek, we gaan dood te betekenen, gewoon dat er extremer weer aan komt. Ook wil Hart van Nederland dat jou soms wijsmaken. En zelfs als er dan wel echt extreem onweer lokaal is en dan komt Gerda uit het dorp even klagen dat die code oranje echt voor niks is geweest wat ze heeft niks gezien.
Je zit in het WKN topic, het kan er misschien overgaan dat het morgen gaat onweren.
Niet te druk om maken, morgen loopt 'ie gewoon weer te mekkeren over de zware neerslag omdat die in het oosten woontquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is ook allemaal echt al honderdmiljoen keer uitgelegd aan dat soort figuren, alsof het er gewoon niet in wil. Man man man.
Waar speelt zich dit af? Voor mijn gevoel hier pas max een graadje of 2 afgekoeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
In anderhalf uur tijd 10 graden afgekoeld. Het is nu met 25 graden uiterst aangenaam buiten
Hier in Twente is het nu nog maar 28 gradenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar speelt zich dit af? Voor mijn gevoel hier pas max een graadje of 2 afgekoeld.
In het Westland. Inmiddels nog maar zo’n 23 graden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar speelt zich dit af? Voor mijn gevoel hier pas max een graadje of 2 afgekoeld.
Hier 25. Maar dat voelt niet als 25. (Gevoelstemperatuur 32.)quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:22 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
In het Westland. Inmiddels nog maar zo’n 23 graden.
De luchtvochtigheid is wel vrij hoog ja. De wind is inmiddels ook naar het westen gedraaid.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier 25. Maar dat voelt niet als 25. (Gevoelstemperatuur 32.)
Oh wacht, ik ben niet buiten. Maar het raam open gaf nog geen verkoeling.![]()
Ja ook omdat het kleine beetje wind dat er was is gaan liggenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Pff, om de een of andere reden voelt het altijd zo drukkend, vies warm als het donker wordt en het nóg warm is, gadverdamme. Laat morgen die koelere lucht maar komen.
In NH staat er nog een heerlijk briesje vanaf zeequote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook omdat het kleine beetje wind dat er was is gaan liggen
Ik zag het ook net ja op buienradar. En ook in Flevoland. Van ongeveer 26c naar 29c. En nu weer langzaam dalende. Hittebubbel in de lucht?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Ineens de temperatuur weer omhoog naar 28.5 in Amersfoort
Als dat koufrontje bij jullie na 16:00 ofzo komt, heb je zelfs nog kans op een 38-er…quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:41 schreef THEFXR het volgende:
Morgen onweer voorspelt maar hier in Limburg komt dat niet.
Nee hoor, gewoon nog 30 hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:45 schreef Elan het volgende:
Precies waar ik woon is het natuurlijk weer 29,1 terwijl het zelfs in Limboland is afgekoeld tot een graag of 27.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |