Ik heb werkelijk al meerdere keren gekeken naar een extra sport oppakken, maar de kosten zijn gewoon niet te doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:21 schreef maily het volgende:
Laat ze fitness eerst maar in het basispakket vergoeden.
En voedingsleer
Is misschien nog een goed medicijn bij vruchtbaarheidsproblemenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Als je aan de pil bent moet je ook oppassen voor ongewenste zwangerschap.
die kant wil ik het niet opsturen .....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is misschien nog een goed medicijn bij vruchtbaarheidsproblemen
Nee ok, maar ergens forceert het duidelijk iets.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
die kant wil ik het niet opsturen .....
vrouwen die worstelen met vruchtbaarheidsproblemen zijn meestal niet aan de pil .....
Heb ik nu.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
En dan is er ook nog 'Frisse Flirt'Maar dat is dus een Witbier en daar ben ik persoonlijk geen liefhebber van want die zijn altijd zo waterig. Maar volgens mijn vriendin is die ook prima te drinken.
Ah, en hoe bevalt het verder qua smaak vergeleken met ander witbier? M'n vriendin is er gek op, die drinkt deze altijd als het warm is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik nu.
Het rook naar radler maar smaakt veel minder zoet.
Wel lekker fris.@:Capricia
Zuurder. Er zit minder suiker in denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ah, en hoe bevalt het verder qua smaak vergeleken met ander witbier? M'n vriendin is er gek op, die drinkt deze altijd als het warm is.
Wat een rare post. Als er iets is wat discipline vereist is het consequent te gaan sporten met bijpassend dieet. Sterker nog, fitness is een integraal onderdeel van veel sporten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sowieso moeten we niet doen alsof fitness sport is. Het is een rare hobby van mensen die puur op discipline die ze vaak niet hebben hun uiterlijk willen verbeteren. Voor de overgrote meerderheid werkt spelplezier, competitiedrang en teamgeest veel beter om tot flinke fysieke inspanningen te komen.Bewaar die discipline maar voor in de keuken, waar sowieso de grootste winst te halen is.
Nee hoor, als jij twee keer in de week lekker een potje gaat voetballen of tennissen of zo dan is dat gezond genoeg qua lichaamsbeweging. Het spelplezier doet het mentaal zware werk en je teamgenoten/tegenstanders helpen je door het moeilijke moment van er daadwerkelijk heengaan heen. De sportschool vereist aldoor zelfdiscipline, het daadwerkelijk heengaan, wat veel mensen niet doen, en het daadwerkelijk leveren van een inspanning des te meer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een rare post. Als er iets is wat discipline vereist is het consequent te gaan sporten met bijpassend dieet. Sterker nog, fitness is een integraal onderdeel van veel sporten.
Het enige wat echt klopt is dat de winst in de keuken behaald wordt.
Ah, ik begreep je verkeerd. Voor de meeste mensen is sporten in groeps/competitieverband de betere keuze, dat klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij twee keer in de week lekker een potje gaat voetballen of tennissen of zo dan is dat gezond genoeg qua lichaamsbeweging. Het spelplezier doet het mentaal zware werk en je teamgenoten/tegenstanders helpen je door het moeilijke moment van er daadwerkelijk heengaan heen. De sportschool vereist aldoor zelfdiscipline, het daadwerkelijk heengaan, wat veel mensen niet doen, en het daadwerkelijk leveren van een inspanning des te meer.
Er zijn maar heel weinig mensen die er echt van genieten om zichzelf pijn te doen. De rest is tegen de eigen natuur aan het inwerken voor zolang het duurt.
Nu #Frisse Duik.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
En dan is er ook nog 'Frisse Flirt'Maar dat is dus een Witbier en daar ben ik persoonlijk geen liefhebber van want die zijn altijd zo waterig. Maar volgens mijn vriendin is die ook prima te drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |