abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218091994
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:21 schreef maily het volgende:
Laat ze fitness eerst maar in het basispakket vergoeden.
En voedingsleer :!
Ik heb werkelijk al meerdere keren gekeken naar een extra sport oppakken, maar de kosten zijn gewoon niet te doen.
Heb al zon geluk dat mijn zwemvereniging al vrij goedkoop is.
Twiddel
  Moderator dinsdag 1 juli 2025 @ 18:10:39 #227
441859 crew  Lenny77
pi_218092520
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:01 schreef maily het volgende:

[..]
Als je aan de pil bent moet je ook oppassen voor ongewenste zwangerschap.
Is misschien nog een goed medicijn bij vruchtbaarheidsproblemen *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker dinsdag 1 juli 2025 @ 18:13:11 #228
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218092546
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Is misschien nog een goed medicijn bij vruchtbaarheidsproblemen *O*
die kant wil ik het niet opsturen .....

vrouwen die worstelen met vruchtbaarheidsproblemen zijn meestal niet aan de pil .....
  Moderator dinsdag 1 juli 2025 @ 18:42:26 #229
441859 crew  Lenny77
pi_218092825
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:13 schreef maily het volgende:

[..]
die kant wil ik het niet opsturen .....

vrouwen die worstelen met vruchtbaarheidsproblemen zijn meestal niet aan de pil .....
Nee ok, maar ergens forceert het duidelijk iets.
Viagra was ook eerst iets heel anders
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218093204
Gewoon minder vreten en meer bewegen/sporten
pi_218093333
Nee. Ga eerst voedingsproducenten maar eens aanpakken. En als mensen dan nog ongezond dik zijn door eigen schuld, dan gewoon zorg weigeren of in een afvalkamp zetten waar ze verplicht gezonde voeding krijgen en moeten bewegen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  dinsdag 1 juli 2025 @ 19:30:51 #232
13456 AchJa
Shut up!!!
  Spellchecker woensdag 9 juli 2025 @ 17:15:02 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218169179
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 22:58 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
En dan is er ook nog 'Frisse Flirt' :P Maar dat is dus een Witbier en daar ben ik persoonlijk geen liefhebber van want die zijn altijd zo waterig. Maar volgens mijn vriendin is die ook prima te drinken.
Heb ik nu.
Het rook naar radler maar smaakt veel minder zoet.
Wel lekker fris. :9 @capricia
  woensdag 9 juli 2025 @ 17:20:49 #234
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218169243
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:15 schreef maily het volgende:

[..]
Heb ik nu.
Het rook naar radler maar smaakt veel minder zoet.
Wel lekker fris. :9 @:Capricia
Ah, en hoe bevalt het verder qua smaak vergeleken met ander witbier? M'n vriendin is er gek op, die drinkt deze altijd als het warm is.
  Spellchecker woensdag 9 juli 2025 @ 17:23:09 #235
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218169272
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:20 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Ah, en hoe bevalt het verder qua smaak vergeleken met ander witbier? M'n vriendin is er gek op, die drinkt deze altijd als het warm is.
Zuurder. Er zit minder suiker in denk ik.
Maar lekker fris.
Prima voor een warme dag als je de bob bent of nog een eind moet fietsen. ^O^
pi_218169339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Sowieso moeten we niet doen alsof fitness sport is. Het is een rare hobby van mensen die puur op discipline die ze vaak niet hebben hun uiterlijk willen verbeteren. Voor de overgrote meerderheid werkt spelplezier, competitiedrang en teamgeest veel beter om tot flinke fysieke inspanningen te komen.Bewaar die discipline maar voor in de keuken, waar sowieso de grootste winst te halen is.
Wat een rare post. Als er iets is wat discipline vereist is het consequent te gaan sporten met bijpassend dieet. Sterker nog, fitness is een integraal onderdeel van veel sporten.

Het enige wat echt klopt is dat de winst in de keuken behaald wordt.
pi_218169460
Moet ik betalen voor ranzig dikke mensen.

Nee dank.
pi_218169491
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat een rare post. Als er iets is wat discipline vereist is het consequent te gaan sporten met bijpassend dieet. Sterker nog, fitness is een integraal onderdeel van veel sporten.

Het enige wat echt klopt is dat de winst in de keuken behaald wordt.
Nee hoor, als jij twee keer in de week lekker een potje gaat voetballen of tennissen of zo dan is dat gezond genoeg qua lichaamsbeweging. Het spelplezier doet het mentaal zware werk en je teamgenoten/tegenstanders helpen je door het moeilijke moment van er daadwerkelijk heengaan heen. De sportschool vereist aldoor zelfdiscipline, het daadwerkelijk heengaan, wat veel mensen niet doen, en het daadwerkelijk leveren van een inspanning des te meer.

Er zijn maar heel weinig mensen die er echt van genieten om zichzelf pijn te doen. De rest is tegen de eigen natuur aan het inwerken voor zolang het duurt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218169640
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee hoor, als jij twee keer in de week lekker een potje gaat voetballen of tennissen of zo dan is dat gezond genoeg qua lichaamsbeweging. Het spelplezier doet het mentaal zware werk en je teamgenoten/tegenstanders helpen je door het moeilijke moment van er daadwerkelijk heengaan heen. De sportschool vereist aldoor zelfdiscipline, het daadwerkelijk heengaan, wat veel mensen niet doen, en het daadwerkelijk leveren van een inspanning des te meer.

Er zijn maar heel weinig mensen die er echt van genieten om zichzelf pijn te doen. De rest is tegen de eigen natuur aan het inwerken voor zolang het duurt.
Ah, ik begreep je verkeerd. Voor de meeste mensen is sporten in groeps/competitieverband de betere keuze, dat klopt.
  Spellchecker vrijdag 11 juli 2025 @ 15:40:32 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218185229
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 22:58 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
En dan is er ook nog 'Frisse Flirt' :P Maar dat is dus een Witbier en daar ben ik persoonlijk geen liefhebber van want die zijn altijd zo waterig. Maar volgens mijn vriendin is die ook prima te drinken.
Nu #Frisse Duik.
Bijna Radler.
Iets bitterder. ^O^ B:)B
  vrijdag 11 juli 2025 @ 15:58:14 #241
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_218185333
Ja, doen!
Lachen joh.
pi_218190726
Je hebt dus een buitengewoon goed middel dat helpt met afvallen, en dan zijn er mensen die dat niet in het basispakket willen, maar wel 'voedingsleer'.

Wat een gekkigheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')