Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan ook op je laptop of tablet buiten kijken
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe niet zo raaarrr![]()
Komt door de warmte Greys, dan ga ik rare dingen typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tiop van de dag: voor vanavond, moch het regenen of onweren, ga dan niet buiten zitten, maar lekker droog naar binnen (of onder een afdak)if it's meant to be, it will be
De Febo-Hattricks zijn altijd onvoorspelbaar, Mr. Klok en Mr. Copperfield zouden er jaloers op kunnen wordenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop dat Robert die drie schijnheilen voor kan zijn, ik zou het jammer vinden als hij met zo'n vies spelletje weg moet.
Het zou precies hetzelfde geweest zijn als ze destijds niet Radek, maar Manon naar huis gestuurd hadden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik moest lachen om de reactie van Maudy. Nog niet zolang terug wilde haar eigen bondje (John, Radek en Maudy) precies hetzelfde flikken bij Manon.
Boh das kut met zo'n weerquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
Moest vandaag op kantoor zijn. En uiteraard was de koeling kapot. (Die gaat altijd kapot bij 30+ graden, heel handig. Nog een half jaar, dan is ons nieuwe pand klaar......) Mijn kantoor was 33 graden en die zit aan de schaduwzijde van het pand!
Anyways. Net thuis. Hoofdpijn. Moe. Maar een uurtje DBG gaat goet doen!
Ook met dit soort muziek vragen?quote:
Ja misselijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Haha, dat extra gemonteerde slikgeluid bij Roy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |