Ja ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Door de vorm van de schal ploft er een hoop water gelijk weer uit ....
ja datquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Joe.. Er zijn wat minder frieten...
SlooMaa.. Hoezo is Alles gesneuveld? Zo maak je rel
Hé? Erik?? dan istie ziekquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Erik staat zowaar toe dat er eten wordt weggeooid
Ja, denk dat ik dat laatste stuk ROMA-ntiek gejank maar oversla. Veel te heet voor dat gezever.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Verschrikkelijk, Roma weer met d'r KLEM-TOOOOH-NEN
Warm? Ik wordt er moe van. En was al loom van de hitte.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
pffff ik krijg het hier extra warm van, van dit geleuter.
Alleen maar profiteren van haar ouders. Kutkind.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:28 schreef Soury het volgende:
Wat een over het paard getild misbaksel is die Kim zeg. Ze heeft geen zin om voor een baas te werken. Hoe oud is zij eigenlijk.
graagquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
Nou, tot morgen!
Waar vanavond lekker heet was, komt morgen de donder!
Ze zal ooit toch een keer moeten. Idd iemand zei dat hier al, die gun ik geen stuiver.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen maar profiteren van haar ouders. Kutkind.
Nooit voor een baas gewerkt op haar 28e! Zegt ook wel wat over haar ouders!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:28 schreef Soury het volgende:
Wat een over het paard getild misbaksel is die Kim zeg. Ze heeft geen zin om voor een baas te werken. Hoe oud is zij eigenlijk.
Dat che dat met "de boys" wil bespreken is wel een bevestiging voor Robert dat ze vals willen spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Robert wil de antwoorden opschrijven
Che zegt "dat moet ik eerst met de boys bespreken"
en in zo'n bondje zit je dus
dan breekt de pleuris uit zei Robert en gelijk heeft hij.
Of een rijke vent trouwenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zal ooit toch een keer moeten. Idd iemand zei dat hier al, die gun ik geen stuiver.
Daar is ze inmiddels al te oud voor.quote:
Heb helemaal niks met Nikkie plessen...maar dit is zelfs belediging voor nikkie. vind ik he..quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Wat een idiote gasten die Haaien, 'moet ik eerst met de boys bespreken' wat denkt dit blaag wel niet! Morgen gedonder in Nederland maar ook op TV dus, can't wait! TeamRobert, pak ze die Josti's!
Verder kon je van die 'puree' zoals het zelf aangeven prima opbakken met een uitje en wat tomaatjes en kruiden dan is het prima te eten. Overigens leek het dus niet op puree, maar meer op het Zwitserse Rösti. Nee, Erik uit EJVJL had dit nooit goedgekeurd dat het in de vuilnisbak zou belanden, die is echt veranderd zoals ik al eerder schreef.
Morgen Erik versus droogkloot Roy in het uitdagingsduel, easy clap voor Erik...![]()
![]()
Roma zat weer in haar Kees Momma vibe tegen Demi...En Kim heeft wat weg van Nikkie Plessen.
Ik hoop met je mee, Robert is wel een smaakmaker en wat oudere mensen zijn wat meer toegevoegde waarde ipv dat liefdes gedoe.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:01 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met Nikkie plessen...maar dit is zelfs belediging voor nikkie. vind ik he..
En Roma is gewoon een treurnis .. zo naïef en dan dat praten...
Ik hoop dat Robert nog wel ff blijft en die de volgende maand al die sukkels uit de rest van het bondje vierkant loopt uit te lachen en dat die sukkels finaal op hun bek gaan.
Dat denk ik wel. Het klopte ook niet helemaal dat zijn familie op de hoogte was van El che en de olijke tweeling hun plannetje. Dat hadden ze niet kunnen weten. Wel kunnen gissen of maak ik nu een denkfout?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Robert is daar nog lang niet klaar eigenlijk. Hopelijk tovert hij nog een mooie plottwist uit zijn hoge hoed, desnoods samen met de FEBO als hem dat vanuit hun uit nog gegund is.
Ja het was een verhelderend gesprek.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:50 schreef freaky40 het volgende:
De familie zal niet op de hoogte zijn omdat het nog uitgezonden moet worden, dat plannetje van de rest van de Haaien. Of misschien werden die gasten bang omdat Robert zei, dat hij een hoop meer te weten is gekomen of iets in die trant, na afloop van het videogesprek in de tuin toen ze daar allemaal bij elkaar zaten. Dus je zag El Che wat benauwd kijken...
Schuld van de oudersquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen maar profiteren van haar ouders. Kutkind.
Ja dat had Robert al eerder gezegd. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Robert was, zou ik zeggen, als ik niet mag schrijven, zijn jullie dus niet te vertrouwen met de antwoorden. Dan ga ik voor de knockots weg en dan kan je 1 van jullie weg stemmen.
Het gedicht (hoe genant) moest natuurlijk hardop gelezen worden, het is tv. Die slappe hap deed het niet eens zelf. Wat een joker die vent. Had iets in elkaar geflanst al was het maar koekjes ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:36 schreef ThijsTH het volgende:
Wat was dat genant zeg dat Roy dat slappe gedichtje ook niet eens zelf even voorlas maar dat z'n vrouw het nog zelf moest oplezen ook. Wat een slapzak, er zit echt niets in die vent he.....
Jan weet te prikken. Ik hou van Janquote:Op woensdag 2 juli 2025 01:09 schreef freaky40 het volgende:
Werd door Jan hier ook nog op aangesproken en voor de groep en op Nationale TV voor joker gezet toen hij bekende nog niets gedaan te hebben.
buiten was het net zo warmquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:51 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 13,0 Kijkcijfer: 485.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 18
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond liegen er niet op 454.000 kijkers wilde niets missen van deze 'soap met echte mensen' en trotseren de warme benauwde huizen om te kijken...
Ben je gek, die zoekt een vent die haar gaat onderhouden, desnoods een vieze oude, rijke, man.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zal ooit toch een keer moeten. Idd iemand zei dat hier al, die gun ik geen stuiver.
Maar ze gaan wel naar binnen hier voor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
buiten was het net zo warm
dus die logica gaat niet op
Je kan ook op je laptop of tablet buiten kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar ze gaan wel naar binnen hier voor.
doe niet zo raaarrrquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan ook op je laptop of tablet buiten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan ook op je laptop of tablet buiten kijken
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe niet zo raaarrr![]()
Komt door de warmte Greys, dan ga ik rare dingen typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tiop van de dag: voor vanavond, moch het regenen of onweren, ga dan niet buiten zitten, maar lekker droog naar binnen (of onder een afdak)if it's meant to be, it will be
De Febo-Hattricks zijn altijd onvoorspelbaar, Mr. Klok en Mr. Copperfield zouden er jaloers op kunnen wordenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop dat Robert die drie schijnheilen voor kan zijn, ik zou het jammer vinden als hij met zo'n vies spelletje weg moet.
Het zou precies hetzelfde geweest zijn als ze destijds niet Radek, maar Manon naar huis gestuurd hadden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik moest lachen om de reactie van Maudy. Nog niet zolang terug wilde haar eigen bondje (John, Radek en Maudy) precies hetzelfde flikken bij Manon.
Boh das kut met zo'n weerquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
Moest vandaag op kantoor zijn. En uiteraard was de koeling kapot. (Die gaat altijd kapot bij 30+ graden, heel handig. Nog een half jaar, dan is ons nieuwe pand klaar......) Mijn kantoor was 33 graden en die zit aan de schaduwzijde van het pand!
Anyways. Net thuis. Hoofdpijn. Moe. Maar een uurtje DBG gaat goet doen!
Ook met dit soort muziek vragen?quote:
Ja misselijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Haha, dat extra gemonteerde slikgeluid bij Roy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |