abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2025 @ 20:44:01 #151
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218094162
Morgen gaan de Gieren dus tegen de Slangen voor ¤100 Roy tegen Erik

Laatste stand , het gaat dus om plek 2 te halen

[ Bericht 32% gewijzigd door 5thencounter op 01-07-2025 20:50:27 ]
pi_218094240
quote:
85s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zal ooit toch een keer moeten. Idd iemand zei dat hier al, die gun ik geen stuiver.
Of een rijke vent trouwen
pi_218094272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:54 schreef Hagenesie het volgende:

[..]
Daar is ze inmiddels al te oud voor.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218094450
Wat een idiote gasten die Haaien, 'moet ik eerst met de boys bespreken' wat denkt dit blaag wel niet! Morgen gedonder in Nederland maar ook op TV dus, can't wait! TeamRobert, pak ze die Josti's!
Verder kon je van die 'puree' zoals het zelf aangeven prima opbakken met een uitje en wat tomaatjes en kruiden dan is het prima te eten. Overigens leek het dus niet op puree, maar meer op het Zwitserse Rösti. Nee, Erik uit EJVJL had dit nooit goedgekeurd dat het in de vuilnisbak zou belanden, die is echt veranderd zoals ik al eerder schreef.
Morgen Erik versus droogkloot Roy in het uitdagingsduel, easy clap voor Erik... :Y ^O^
Roma zat weer in haar Kees Momma vibe tegen Demi...En Kim heeft wat weg van Nikkie Plessen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218094881
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Wat een idiote gasten die Haaien, 'moet ik eerst met de boys bespreken' wat denkt dit blaag wel niet! Morgen gedonder in Nederland maar ook op TV dus, can't wait! TeamRobert, pak ze die Josti's!
Verder kon je van die 'puree' zoals het zelf aangeven prima opbakken met een uitje en wat tomaatjes en kruiden dan is het prima te eten. Overigens leek het dus niet op puree, maar meer op het Zwitserse Rösti. Nee, Erik uit EJVJL had dit nooit goedgekeurd dat het in de vuilnisbak zou belanden, die is echt veranderd zoals ik al eerder schreef.
Morgen Erik versus droogkloot Roy in het uitdagingsduel, easy clap voor Erik... :Y ^O^
Roma zat weer in haar Kees Momma vibe tegen Demi...En Kim heeft wat weg van Nikkie Plessen.
Heb helemaal niks met Nikkie plessen...maar dit is zelfs belediging voor nikkie. vind ik he..
En Roma is gewoon een treurnis .. zo naïef en dan dat praten...

Ik hoop dat Robert nog wel ff blijft en die de volgende maand al die sukkels uit de rest van het bondje vierkant loopt uit te lachen en dat die sukkels finaal op hun bek gaan.
India, ga er na toe!
pi_218094916
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:01 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Heb helemaal niks met Nikkie plessen...maar dit is zelfs belediging voor nikkie. vind ik he..
En Roma is gewoon een treurnis .. zo naïef en dan dat praten...

Ik hoop dat Robert nog wel ff blijft en die de volgende maand al die sukkels uit de rest van het bondje vierkant loopt uit te lachen en dat die sukkels finaal op hun bek gaan.
Ik hoop met je mee, Robert is wel een smaakmaker en wat oudere mensen zijn wat meer toegevoegde waarde ipv dat liefdes gedoe.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218095076
Robert is daar nog lang niet klaar eigenlijk. Hopelijk tovert hij nog een mooie plottwist uit zijn hoge hoed, desnoods samen met de FEBO als hem dat vanuit hun uit nog gegund is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218095182
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Robert is daar nog lang niet klaar eigenlijk. Hopelijk tovert hij nog een mooie plottwist uit zijn hoge hoed, desnoods samen met de FEBO als hem dat vanuit hun uit nog gegund is.
Dat denk ik wel. Het klopte ook niet helemaal dat zijn familie op de hoogte was van El che en de olijke tweeling hun plannetje. Dat hadden ze niet kunnen weten. Wel kunnen gissen of maak ik nu een denkfout?
Robert zorgt voor kijkcijfers, of je mot hem niet of je vind hem top. Dat soort lui moet je hebben.
pi_218095366
De familie zal niet op de hoogte zijn omdat het nog uitgezonden moet worden, dat plannetje van de rest van de Haaien. Of misschien werden die gasten bang omdat Robert zei, dat hij een hoop meer te weten is gekomen of iets in die trant, na afloop van het videogesprek in de tuin toen ze daar allemaal bij elkaar zaten. Dus je zag El Che wat benauwd kijken... })
Allemaal cabaretteketet!
pi_218095389
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:50 schreef freaky40 het volgende:
De familie zal niet op de hoogte zijn omdat het nog uitgezonden moet worden, dat plannetje van de rest van de Haaien. Of misschien werden die gasten bang omdat Robert zei, dat hij een hoop meer te weten is gekomen of iets in die trant, na afloop van het videogesprek in de tuin toen ze daar allemaal bij elkaar zaten. Dus je zag El Che wat benauwd kijken... })
Ja het was een verhelderend gesprek. :Y)
pi_218095432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Alleen maar profiteren van haar ouders. Kutkind.
Schuld van de ouders :Y :Y
if it's meant to be, it will be
pi_218095464
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:54 schreef Hagenesie het volgende:

[..]
Als die naar DBG kijkt, rent hij er hard voor weg
pi_218095516
Als ik Robert was, zou ik zeggen, als ik niet mag schrijven, zijn jullie dus niet te vertrouwen met de antwoorden. Dan ga ik voor de knockots weg en dan kan je 1 van jullie weg stemmen.
pi_218095542
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 23:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Robert was, zou ik zeggen, als ik niet mag schrijven, zijn jullie dus niet te vertrouwen met de antwoorden. Dan ga ik voor de knockots weg en dan kan je 1 van jullie weg stemmen.
Ja dat had Robert al eerder gezegd. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen.
pi_218095893
Wat was dat genant zeg dat Roy dat slappe gedichtje ook niet eens zelf even voorlas maar dat z'n vrouw het nog zelf moest oplezen ook. Wat een slapzak, er zit echt niets in die vent he.....
pi_218095916
Ja, het is en blijft een dooie. En hij lacht ook als hij niet moet lachen waardoor het nog achterlijker oogt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218095922
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 00:36 schreef ThijsTH het volgende:
Wat was dat genant zeg dat Roy dat slappe gedichtje ook niet eens zelf even voorlas maar dat z'n vrouw het nog zelf moest oplezen ook. Wat een slapzak, er zit echt niets in die vent he.....
Het gedicht (hoe genant) moest natuurlijk hardop gelezen worden, het is tv. Die slappe hap deed het niet eens zelf. Wat een joker die vent. Had iets in elkaar geflanst al was het maar koekjes ofzo.
pi_218095950
Werd door Jan hier ook nog op aangesproken en voor de groep en op Nationale TV voor joker gezet toen hij bekende nog niets gedaan te hebben.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218095955
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 01:09 schreef freaky40 het volgende:
Werd door Jan hier ook nog op aangesproken en voor de groep en op Nationale TV voor joker gezet toen hij bekende nog niets gedaan te hebben.
Jan weet te prikken. Ik hou van Jan *;
pi_218098276
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 13,0 Kijkcijfer: 485.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond liegen er niet op 454.000 kijkers wilde niets missen van deze 'soap met echte mensen' en trotseren de warme benauwde huizen om te kijken... ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_218098686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 10:51 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 13,0 Kijkcijfer: 485.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond liegen er niet op 454.000 kijkers wilde niets missen van deze 'soap met echte mensen' en trotseren de warme benauwde huizen om te kijken... ^O^
buiten was het net zo warm
dus die logica gaat niet op
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 2 juli 2025 @ 12:06:29 #172
3542 Gia
User under construction
pi_218098900
quote:
85s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zal ooit toch een keer moeten. Idd iemand zei dat hier al, die gun ik geen stuiver.
Ben je gek, die zoekt een vent die haar gaat onderhouden, desnoods een vieze oude, rijke, man.
pi_218098906
quote:
99s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
buiten was het net zo warm
dus die logica gaat niet op
Maar ze gaan wel naar binnen hier voor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218099061
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Maar ze gaan wel naar binnen hier voor.
Je kan ook op je laptop of tablet buiten kijken :s)
pi_218099073
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Je kan ook op je laptop of tablet buiten kijken :s)
doe niet zo raaarrr :D _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')