SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 30-06-2025 20:01:18 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was aan het rekenen of een felicitatie TT al konSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ben gestopt met rekenen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Jawel, dat kan wel, als jullie mij nog even 45 punten gunnen vanavond. Bedanktquote:Op maandag 30 juni 2025 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was aan het rekenen of een felicitatie TT al kon
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, dat kan wel, als jullie mij nog even 45 punten gunnen vanavond. Bedankt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat gun ik je wel!quote:Op maandag 30 juni 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, dat kan wel, als jullie mij nog even 45 punten gunnen vanavond. Bedankt
Alsjeblieft
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
![]()
Nu lijkt het alsof Lovely een groene schildwants is
Dus de volgende TT:
GG op plek 2!
Heb je gelijk een gedichtje
quote:Op maandag 30 juni 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu lijkt het alsof Lovely een groene schildwants is
he wie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uit met de pret.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fresh!quote:![]()
![]()
The fun is just getting started
Hebben jullie Suzan en Freek gezien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey leave.,Ik heb je gemist.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fresh!![]()
![]()
The fun is just getting started“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er nooit wat aan gevonden en vind het kut dat hij zo ziek is maar ga nu niet wel kijken omdat hij ziek isquote:Op maandag 30 juni 2025 19:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ze eruit zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je goed gedaan.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Fresh in the house.
Ja nee
ik wil nog even op plek 2“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Marcquote:
Nog nooit. Wel geweest op festival waar ze speelden, maar had geen behoefte om ze te zienquote:
Mario mein freund.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee precies.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevonden en vind het kut dat hij zo ziek is maar ga nu niet wel kijken omdat hij ziek is
Ik had ook niet echt behoefte om nu wel eens te gaan kijken wie het nou waren.![]()
neenquote:Op maandag 30 juni 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, dat kan wel, als jullie mij nog even 45 punten gunnen vanavond. BedanktSmile, it's free therapy.![]()
Ik jou ookquote:
Vind het echt kudt dat hij zo ziek is. Maar ik vind het allemaal erg overdreven wat er nu gebeurdquote:Op maandag 30 juni 2025 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog nooit. Wel geweest op festival waar ze speelden, maar had geen behoefte om ze te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet mij bolken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wist wel wie ze waren, maar zapte ze altijd al wegquote:Op maandag 30 juni 2025 19:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik had ook niet echt behoefte om nu wel eens te gaan kijken wie het nou waren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Correctquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zat artiesten die bij leven nooit zo goed hebben verdiend.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt kudt dat hij zo ziek is. Maar ik vind het allemaal erg overdreven wat er nu gebeurd![]()
Hey Birdie does lief tegen GGquote:
Hier 26quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja vind het ook erg verdrietig voor ze, maar is niet mijn muzieksmaak.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt kudt dat hij zo ziek is. Maar ik vind het allemaal erg overdreven wat er nu gebeurd
Maar wel fijn dat ze nog even optreden, weet niet of ik hetzelfde had gedaan, maar ze hebben er vast goed over nagedacht.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb geen idee wat die lui allemaal verdienenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zat artiesten die bij leven nooit zo goed hebben verdiend.
Mijne ook niet. Ze moeten doen wat voor hun goed voelt. Vraag mij alleen af of het hem niet te veel energie kost.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja vind het ook erg verdrietig voor ze, maar is niet mijn muzieksmaak.
Maar wel fijn dat ze nog even optreden, weet niet of ik hetzelfde had gedaan, maar ze hebben er vast goed over nagedacht.
Maar hij zal wel met zijn artsen overleggen denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is het nog 30 graden
Hier ook en toch voelt het achter huis, uit de zon en een beetje wind wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee, last van das wetterquote:
Er is een nieuwe DTS spelregel bijgekomen:quote:
• Als gebrokenglas een post plaatst mag er standaard 3 minuten geen nieuwe post geplaatst worden.How can I make this topic about me?![]()
Tijd voor een Radler Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kende de namen.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist wel wie ze waren, maar zapte ze altijd al weg
Daar houdt het precies mee op.![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ja denk ik ook en artiesten leven ook wel voor het optreden, zijn er toch best wat die het voor het geld niet meer hoeven doen, maar ook maar door blijven gaan. Dus misschien krijgt hij er ook wel weer energie van.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Ze moeten doen wat voor hun goed voelt. Vraag mij alleen af of het hem niet te veel energie kost.
Maar hij zal wel met zijn artsen overleggen denk ik.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik kende de namen.
Daar houdt het precies mee op.
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Luxe poppetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog even wennen...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, hij is oud en wijs genoeg om te doen wat goed voor hem is. Neem aan dat hij zijn kindje ook graag wil zien en las het kan een tijdje mee wil makenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja denk ik ook en artiesten leven ook wel voor het optreden, zijn er toch best wat die het voor het geld niet meer hoeven doen, maar ook maar door blijven gaan. Dus misschien krijgt hij er ook wel weer energie van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zal het nachtslot al helemaal wennen wordenquote:
Lecker.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu heb ik jolly, erder had ik zuckermolene“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier in het noorden is het vandaag niet bloedwarm geweest. De thermometer is niet boven de 26 graden uitgekomen hier.
Even kijken...How can I make this topic about me?![]()
Hoi Paul.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Buiten 25.0 graden, woonkamer 25.6 graden, zolder 27.4 graden en de schuur is 34 graden.How can I make this topic about me?![]()
Hoe danquote:Op maandag 30 juni 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten 25.0 graden, woonkamer 25.6 graden, zolder 27.4 graden en de schuur is 34 graden.
Tis hier 30Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm ik zal straks de diepvries in de schuur maar even leegruimen
Wie gaat erin ?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik zal straks de diepvries in de schuur maar even leegruimenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan er in gaan zitten?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik zal straks de diepvries in de schuur maar even leegruimen🐙![]()
En wie gaat er in?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of wie komt eruit?quote:
Nee maar met de verwachte hitte weet ik niet of mn 20 jaar oude diepvries het blijft volhouden, dus beter even de diepvries bij mn koelkast volstoppenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Hier ook en toch is het in de schaduw niet erg warm, staat hier een briesje bij jou zeker ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast welquote:Op maandag 30 juni 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of wie komt eruit?
Nee maar met de verwachte hitte weet ik niet of mn 20 jaar oude diepvries het blijft volhouden, dus beter even de diepvries bij mn koelkast volstoppen
Vreet wel wat stroomThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker toch gewoon van genietenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jep klein briesjequote:Op maandag 30 juni 2025 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook en toch is het in de schaduw niet erg warm, staat hier een briesje bij jou zeker ook?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jah, ik las jolly en moest hier aan denken.quote:
Roger that?
Ja, soms overweeg ik een nieuwe, maar mn stroomverbruik is niet zo hoog dat het me de moeite waard isquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ik las jolly en moest hier aan denken.
Roger that?![]()
![]()
6 maand is best wel lang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat zou je rauw eten?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik in de vriezer van Amy. Oké. Zit er patat in?Smile, it's free therapy.![]()
Zakje friet van het land welquote:Op maandag 30 juni 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik in de vriezer van Amy. Oké. Zit er patat in?
En lekkere ijsjes
En loempiaatjesSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nee, maar zodra ze mij eruit laat nee ik dat gelijk mee naar huisquote:
ijsquote:Op maandag 30 juni 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zakje friet van het land wel
En lekkere ijsjes
En loempiaatjes
nou een zakje friet kost geen drolquote:Op maandag 30 juni 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, maar zodra ze mij eruit laat nee ik dat gelijk mee naar huisSmile, it's free therapy.![]()
Snap ikquote:Op maandag 30 juni 2025 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms overweeg ik een nieuwe, maar mn stroomverbruik is niet zo hoog dat het me de moeite waard is
Wij hebben er ook 1 gehad tot het niet meer konThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat maakt het wel even lekker buiten uit de zon vind ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je aan Amy vragenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik in de vriezer van Amy. Oké. Zit er patat in?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Loempia wel een goed plan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de cafetaria welquote:Op maandag 30 juni 2025 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou een zakje friet kost geen drolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met sweet chili sausquote:
Is het gedicht voor Lovy al klaar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aardbei cornettoquote:
Sou sou pretty pistachio en sou sou coco lunaSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dat ijs ken ik nietquote:Op maandag 30 juni 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aardbei cornetto
Sou sou pretty pistachio en sou sou coco lunaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Maar ik vind het wel lekkerquote:Op zondag 29 juni 2025 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sou Sou is een kwalitatief B merk (van Superunie). IJs heeft een zwakkere, beetje chemische smaak.
Geen pistache in ieder geval.
Al vind ik de coco luna wel lekkerder dan de pistacheSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Oeh spannend!quote:Op maandag 30 juni 2025 19:31 schreef bondage het volgende:
De vrouw des huizes is bezig ijs te maken, eens zien wat er straks uitkomt als de machine klaar isSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nicequote:Op maandag 30 juni 2025 19:31 schreef bondage het volgende:
De vrouw des huizes is bezig ijs te maken, eens zien wat er straks uitkomt als de machine klaar is
Wat voor machine?
🐙![]()
in nussdorf moesten ze 2 dage in huis bljvenquote:
en strom hadden somige niet
en vandaag was geen schule![]()
A zo ik had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 30 juni 2025 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Maar ik vind het wel lekker
Al vind ik de coco luna wel lekkerder dan de pistacheWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had laatst deze gemaaktquote:
Van https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1200151/loempiataart
Simpel en best lekker! (maar ik ben al snel tevreden qua voedsel)Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Lekker hoor (hoop ik danquote:Op maandag 30 juni 2025 19:31 schreef bondage het volgende:
De vrouw des huizes is bezig ijs te maken, eens zien wat er straks uitkomt als de machine klaar is)
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil nog altijd een softijs machine hebben![]()
Dat is nou een machine die ik het misschien wel waard vind om wat ruimte in te nemenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:31 schreef bondage het volgende:
De vrouw des huizes is bezig ijs te maken, eens zien wat er straks uitkomt als de machine klaar is![]()
kenn dat nietquote:Op maandag 30 juni 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had laatst deze gemaakt [ afbeelding ]
Simpel en best lekker! (maar ik ben al snel tevreden qua voedsel)![]()
De brand nu wel helemaal uit nu dan?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
in nussdorf moesten ze 2 dage in huis bljven
en strom hadden somige niet
en vandaag was geen schuleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O die ziet er lekker uit Amyquote:Op maandag 30 juni 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Simpel en best lekker! (maar ik ben al snel tevreden qua voedsel)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Simpel en best lekker! (maar ik ben al snel tevreden qua voedsel)
Ik zal het eens bekijken![]()
![]()
Milkshake is zo gemaakt met ijs, melk en een staafmixer?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Liever een milkshake dan een ijsje, eigenlijk.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Heb je nog gesmuld aan je bastogne koekenquote:
Die heb ik nog nooit gehaaldquote:Op maandag 30 juni 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Liever een milkshake dan een ijsje, eigenlijk.
De snackbar hier in de buurt heeft heerlijke milkshakes.quote:
Milkshake banaan.
Heb jij geluk dat hij in de buurt isquote:Op maandag 30 juni 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De snackbar hier in de buurt heeft heerlijke milkshakes.
Milkshake banaan.
Was een heftige brand zeg. Zag net deze voorbijkomen https://www.telegraaf.nl/(...)randen/74790838.htmlquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar in oosttirol was en grote firmaquote:Op maandag 30 juni 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was een heftige brand zeg. Zag net deze voorbijkomen https://www.telegraaf.nl/(...)randen/74790838.html![]()
Ja vertelde je al ook autobanden ontploftquote:Op maandag 30 juni 2025 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in oosttirol was en grote firmaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet nurquote:Op maandag 30 juni 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vertelde je al ook autobanden ontploft![]()
Hoever is dat bij jou uit de buurt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Heftig hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best een grote omvangquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kunnen ze toch niet in die hittequote:Op maandag 30 juni 2025 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker vrij al.die kindjes!
Maar niet buitenspelen ....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet niet precies of alles in brand was maar zaterdag explosionenquote:
en 9 leicht gewonde brandweerventjes![]()
Bolke&Bolke hebben het zwemmen overleefd en zijn nog aardig op tijd om @Lovely te feliciteren:
:"Het bolken ging niet altijd even vlotjes!"
:"Da kwam door gedoe met veel nachtslotjes!"
:"En eigenlijk zijn we het niet meer gewend!"
:"Maar een nieuwe ster verscheen aan het firmament!"
:"Een lovely schepsel, oh zo lief!"
:"Ontpopte zich tot ware puntendief!"
:"Zij kwam om ons aller hart te stelen!"
:"En zo zichzelf naar de top te spelen!"
+
:""GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @Lovely !1!!1!!!!1!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolke Bolke en de Panter doen het weer gewoon
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Mooi Grrrrrrrrquote:Op maandag 30 juni 2025 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke&Bolke hebben het zwemmen overleefd en zijn nog aardig op tijd om @:lovely te feliciteren:
+
:""GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @:lovely !1!!1!!!!1!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
hij staat weer in de OP kan hij ook niet verloren gaan
Ja, ik ga mn lange broek uitdoen, het is warm genoeg nuSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb niet eens een korte broek aangehad vandaag.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik ga mn lange broek uitdoen, het is warm genoeg nuHow can I make this topic about me?![]()
Im bringing gastroback.quote:
Nice.
Ik wil een Ninja Creami, de betaalbare pacojet kloon. Maar het is me expliciet verboden.🐙![]()
wel een lange? #DurfTeVragenquote:Op maandag 30 juni 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een korte broek aangehad vandaag.![]()
Hoe mooi staat dit @Lovely eindelijk in de winnaars lijst
ja wat een debiel zeg; godzijdank is die idioot opgepakt.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was een heftige brand zeg. Zag net deze voorbijkomen https://www.telegraaf.nl/(...)randen/74790838.html
met een niet genoeg gedoofde bbq op je aanhanger gaan rondrijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 20:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoe mooi staat dit @:Lovely eindelijk in de winnaars lijst [ afbeelding ]
ja recyclingquote:Op maandag 30 juni 2025 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in oosttirol was en grote firma![]()
Dat werd tijdquote:Op maandag 30 juni 2025 20:06 schreef Dotteke het volgende:
Gefeliciteerd Lovely
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je had zelfs op plaats 4 kunnen staan als die rare gebrokenglas er maar niet was geweest. Met zijn gebolk.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:08 schreef mario390 het volgende:
endlijk weer en keer platz 5![]()
meer ls halfe jaar niet
Is leuke machine. Wilden specifiek één met compressor, wel zo gemakkelijk.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Im bringing gastroback.
Nice.
Ik wil een Ninja Creami, de betaalbare pacojet kloon. Maar het is me expliciet verboden.
Als ik het goed lees moet dat wat de Ninja produceert nog in de vriezer, dat hoeft bij deze niet![]()
![]()
O dat heb ik niet gelezen. Staat niet in dit artikel toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
ja wat een debiel zeg; godzijdank is die idioot opgepakt.
met een niet genoeg gedoofde bbq op je aanhanger gaan rondrijden![]()
![]()
![]()
niet in de nachtenquote:Op maandag 30 juni 2025 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan we volgende maand weer strijden, Mario?![]()
https://www.bndestem.nl/b(...)g-ontruimd~a850e81d/quote:Op maandag 30 juni 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik niet gelezen. Staat niet in dit artikel toch?
Volgens prefect Christian Pouget ontstonden de bosbranden door een slecht gedoofde barbecue in een aanhangwagen. Tijdens het rijden zouden gloeiende resten op de weg zijn beland, die over een afstand van 12 kilometer maar liefst zeven afzonderlijke branden veroorzaakten. De bestuurder van de wagen is gearresteerd. Er is een onderzoek geopend.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Im bringing gastroback.
Nice.
Ik wil een Ninja Creami, de betaalbare pacojet kloon. Maar het is me expliciet verboden.Ik hoorde hetzelfde liedje in mn hoofd
Op NOS staat het:quote:Op maandag 30 juni 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik niet gelezen. Staat niet in dit artikel toch?
https://nos.nl/artikel/25(...)r-smeulende-barbecueHow can I make this topic about me?![]()
Hey Vinoquote:Op maandag 30 juni 2025 20:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat werd tijd
Gefeliciteerd Lovely
O daar was ik nog niet geweest, ik ga even lezenquote:Op maandag 30 juni 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op NOS staat het:
https://nos.nl/artikel/25(...)r-smeulende-barbecueWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Maar het voordeel van die Ninja tov zo'n koude schaal is dat je de ingrediënten mee kan vriezen. Dus je kan een paar cups op vooraad hebben en dan ter plekke malen. Dat roeren duurt dan een soort van lang.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Is leuke machine. Wilden specifiek één met compressor, wel zo gemakkelijk.
Als ik het goed lees moet dat wat de Ninja produceert nog in de vriezer, dat hoeft bij deze niet🐙![]()
Ja hoor, gewoon een normale lange broek.quote:
#VindtDeVraagNietRaarHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon een normale lange broek.
#VindtDeVraagNietRaar![]()
![]()
Wat nou als je het resultaat uit de Ninja in de Gastroback doet, denk dat de machines wel goed combineren.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klopt. Maar het voordeel van die Ninja tov zo'n koude schaal is dat je de ingrediënten mee kan vriezen. Dus je kan een paar cups op vooraad hebben en dan ter plekke malen.![]()
Oeps.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is hier gewoon niet zo heet, net als bij jou. Ook niet benauwd.quote:
Het is gewoon zomers weer, heerlijk.How can I make this topic about me?![]()
Of parallel en danquote:Op maandag 30 juni 2025 20:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat nou als je het resultaat uit de Ninja in de Gastroback doet, denk dat de machines wel goed combineren.meer
ijs
🐙![]()
Trouwens goed dat je aangeeft dat het een normale broek betreft en bijv. niet zo'n ding met een gat bij de billen die Lucifer draagt in een aflevering.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed te doen inderdaad. Morgen wordt ander verhaal.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is hier gewoon niet zo heet, net als bij jou. Ook niet benauwd.
Het is gewoon zomers weer, heerlijk.![]()
Morgen ga ik lekker vroeg beginnen (naar kantoor), en lekker op tijd weer naar huis.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed te doen inderdaad. Morgen wordt ander verhaal.How can I make this topic about me?![]()
Ah ja, werken... Ik heb een week verlof opgenomen. Wel aan toe na een week cursus en overdracht.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen ga ik lekker vroeg beginnen (naar kantoor), en lekker op tijd weer naar huis.![]()
Heerlijk, dan tref je het wel.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, werken... Ik heb een week verlof opgenomen. Wel aan toe na een week cursus en overdracht.
Ja cursussen zijn best intensief. En ook als je er nog voor moet reizen verder weg....
Moet je het certificaat nog halen of heb je die al?How can I make this topic about me?![]()
Vanuit de luie stoel in mijn eigen kantoorquote:Op maandag 30 juni 2025 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk, dan tref je het wel.
Ja cursussen zijn best intensief. En ook als je er nog voor moet reizen verder weg....
Moet je het certificaat nog halen of heb je die al?![]()
Moet inderdaad certificaat halen. Examen volgt nog.![]()
![]()
Bedankt!quote:Op maandag 30 juni 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
Voor @:Lovely, Kampioen van DTS 🌟
In de wondere wereld van FOK! en spel,
Waar scherpzinnigheid telt en niets is te fel,
Stond daar een speler, stil maar fijn —
Lovely, met geest zo messcherp als wijn.
De puzzels vielen één voor één,
Alsof ze dansend door raadsels heen.
Met flair, verstand en een vleugje stijl,
Liet zij de rest achter — mijlen mijl.
DTS, het spel dat zelden rust,
Werd deze maand door haar gekust.
De hints ontrafeld, de troon beklommen,
De winst verdient én binnengekomen.
Dus hulde, Lovely, met recht gevierd,
Jouw naam in het spel met goud versierd.
Voor wie nog twijfelt: let goed op d’r pad —
Want Lovely pakt alles… met speels gemak.![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Bedankt!quote:Op maandag 30 juni 2025 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke&Bolke hebben het zwemmen overleefd en zijn nog aardig op tijd om @:lovely te feliciteren:
+
:""GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @:lovely !1!!1!!!!1!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
![]()
Eindelijk geluktquote:Op maandag 30 juni 2025 20:06 schreef Dotteke het volgende:
Gefeliciteerd Lovelyquote:![]()
Geen dank. Je hebt het dik verdiend. Vooral omdat ik weet dat je vaak als snel opgeeft vind ik het knap dat je u hebt door gezetquote:
Heeft ook deels mee te maken. Dat het rustiger was en er verder niemand anders voor wilde gaanquote:Op maandag 30 juni 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank. Je hebt het dik verdiend. Vooral omdat ik weet dat je vaak als snel opgeeft vind ik het knap dat je u hebt door gezet
Mooi geluk voor jou toch. Alleen maar leuk dat je ook een keertje gewonnen hebtquote:Op maandag 30 juni 2025 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft ook deels mee te maken. Dat het rustiger was en er verder niemand anders voor wilde gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En wie weet ga ik er nog wel een keer voor..quote:Op maandag 30 juni 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi geluk voor jou toch. Alleen maar leuk dat je ook een keertje gewonnen hebt
Gewoon doen!quote:Op maandag 30 juni 2025 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wie weet ga ik er nog wel een keer voor..
Heb jij er nu speciaal moeite voor gedaan, voor deze maand? Extra vroeg opstaan of extra laat naar bed?How can I make this topic about me?![]()
Wel jot, waarom nietquote:Op maandag 30 juni 2025 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wie weet ga ik er nog wel een keer voor..
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, en ben dat sowieso niet van plan..quote:Op maandag 30 juni 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Heb jij er nu speciaal moeite voor gedaan, voor deze maand? Extra vroeg opstaan of extra laat naar bed?
Die kan best even aanhouden ook.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de bolkkoorts je eenmaal te pakken heeft ........"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je hebt nog 3 uurtjes voor het nieuwe seizoen begint toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou dat gaat komende maand net als nu, als ik tijd heb en zin dan FOK! ik soms. Zo hoog als nu (3e) plek ga ik nooit meer komen.quote:
Even een quote: "Don't stop when you're tired, stop when you're done."quote:
Oja snel ff slapenquote:Op maandag 30 juni 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 uurtjes voor het nieuwe seizoen begint toch.
Of gaat het topic vannacht weer dicht?
Denk het wel dus je hebt wat langerquote:Op maandag 30 juni 2025 20:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja snel ff slapen
Of gaat het topic vannacht weer dicht?
Nja wie weet sta je wel zo weer in de top 5quote:Op maandag 30 juni 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat gaat komende maand net als nu, als ik tijd heb en zin dan FOK! ik soms. Zo hoog als nu (3e) plek ga ik nooit meer komen.
Stoute modsquote:Op maandag 30 juni 2025 20:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Welke soms wordt overgeslagen![]()
[ afbeelding ]![]()
Vergeetachtige mods denk ikquote:
Wat niet erg is, want zo kunnen we meer punten pakken.
Nog 3 uurtjesquote:
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Nog 24 uur en dan zit mijn dochter in Spanje
Ow nee in het vliegtuigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als moeder is dat natuurlijk best spannend, je dochter zo ver weg voor langere tijd.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
Nog 24 uur en dan zit mijn dochter in SpanjeHow can I make this topic about me?![]()
Mwahquote:Op maandag 30 juni 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als moeder is dat natuurlijk best spannend, je dochter zo ver weg voor langere tijd.
Vind het vooral stoer
Dat ze het doet
En gek dat ze dan in Spanje zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spannend wel..quote:Op maandag 30 juni 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
Ow nee in het vliegtuig![]()
Dat weet ze nog nietquote:
Ligt eraan hoe het bevaltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo hard heb je niet gebolktquote:
Ah okquote:Op maandag 30 juni 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weet ze nog niet
Ligt eraan hoe het bevalt“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Je hebt gewonnenquote:
En dat is het belangrijksteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo is dat..quote:Op maandag 30 juni 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen
En dat is het belangrijkste
Russische roulette heeft SwJ gezegd je weet niet wanneer en of het blijft afwachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, een mooie respectabele 3e plek toch nog.... Daar ben ik #trots op.How can I make this topic about me?![]()
Is meedoen niet belangrijker dan winnen?
Dat hoor je ook wel hè. Het gaat niet om het doel maar om de reis ernaartoequote:Op maandag 30 juni 2025 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Is meedoen niet belangrijker dan winnen?
O jee altijd spannend als een kind alleen op vakantie gaat hequote:Op maandag 30 juni 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
Ow nee in het vliegtuigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als de sfeer maar goed is..quote:Op maandag 30 juni 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Russische roulette heeft SwJ gezegd je weet niet wanneer en of het blijft afwachten
Met af en toe een keiharde bolk
En een discussie
Oja, @Lovely van harte gefeliciteerd met het winnen van DTS juni 2025
Ja, dat is wat verliezers zeggenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoor je ook wel hè. Het gaat niet om het doel maar om de reis ernaartoe
Is ook niet verkeerd hoorquote:Op maandag 30 juni 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, een mooie respectabele 3e plek toch nog.... Daar ben ik #trots op.
Dankjequote:Op maandag 30 juni 2025 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar voor ik het vergeet:
Gefeliciteerd @:Lovely![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas mompelt iets en doet net alsof hij dat niet gehoord heeft.quote:
Dankjequote:Op maandag 30 juni 2025 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, @:Lovely van harte gefeliciteerd met het winnen van DTS juni 2025
Is het ook, is dit de eerste keer dat ze alleen op vakantie gaat?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Vind het vooral stoer
Dat ze het doet
En gek dat ze dan in Spanje zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1664 / +54 / +20 / 3919 / 4746
2. loveislikeakiss / 1180 / +122 / +24 / 3241 / 3907
3. gebrokenglas / 1148 / +37 / +102 / 3305 / 3950
4. RedShoe / 830 / +0 / +0 / 3375 / 3746
5. mario390 / 739 / +29 / +4 / 1485 / 1978
6. Fogel / 691 / +0 / +2 / 648 / 826
7. StevenHyde / 688 / +6 / +4 / 611 / 770
8. hemarookworst / 447 / +40 / +24 / 906 / 1174
9. greysbones / 419 / +4 / +7 / 2134 / 2345
10. maily / 404 / +18 / +1 / 1600 / 1853
11. devzero / 346 / +0 / +0 / 772 / 957
12. marc0871 / 324 / +69 / +6 / 600 / 812
13. Pinnenmutske / 315 / +17 / +4 / 596 / 795
14. kree / 307 / +0 / +0 / 1007 / 1203
15. drakin / 281 / +0 / +30 / 872 / 1004
16. Dr.Mikey / 231 / +2 / +5 / 252 / 359
17. aeque / 215 / +0 / +0 / 862 / 1056
18. bondage / 214 / +9 / +13 / 659 / 782
19. Paul / 204 / +1 / +5 / 696 / 807
20. HappyCharly / 189 / +16 / +0 / 384 / 449SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Auwquote:dat doet pijn
Ze gaat niet op vakantiequote:Op maandag 30 juni 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee altijd spannend als een kind alleen op vakantie gaat he
En niet de eerste keer dat ze zonder ons op vakantie gaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, een mooie respectabele 3e plek toch nog.... Daar ben ik #trots op.En je stond zo mooi op 2 maar toen kreeg je ineens een leven het weekend
Ze gaat daar op stage, of wonen of wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een keiharde bolkquote:
Ja, ik had effe geen tijd meer. Nouja, het is niet anders.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]En je stond zo mooi op 2 maar toen kreeg je ineens een leven het weekend
Ze gaat er heenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat daar op stage, of wonen of wat?
En dan ziet ze wel
Of ze er een maand blijft of langer
O lekker als je dat zo maar kan. Leuk voor haar. Kijken wat het gaat brengenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaat er heen
En dan ziet ze wel
Of ze er een maand blijft of langerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja sielig hequote:Op maandag 30 juni 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DIe was heel hard inderdaad. Die Greys toch.
Nu nog jong en dan kan dat gewoonquote:Op maandag 30 juni 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker als je dat zo maar kan. Leuk voor haar. Kijken wat het gaat brengen
Ja groot gelijk. Studie afgerond dit jaar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vorig jaar alquote:Op maandag 30 juni 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja groot gelijk. Studie afgerond dit jaar?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het daar nog warmer?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Vind het vooral stoer
Dat ze het doet
En gek dat ze dan in Spanje zitHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Bolkje voor de puntjes dan
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Netjes.quote:
Heb je een minder te verzorgen in huis
Geen 4 maar drie bordjes, wordt nog even wennen
Zoietsquote:Op maandag 30 juni 2025 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes.
Heb je een minder te verzorgen in huis
Geen 4 maar drie bordjes, wordt nog even wennen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: