SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
euhmquote:Op maandag 30 juni 2025 15:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dat is niet het enige:
[..]
Heb het ervaren met een monitor lang geleden...
ja
kom terug bij het eerder punt
kill it
with fireHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik kan hem niet vrijlaten kan niet naar buiten want dan zien mensen mij naaktWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
hij zit gevangen onder een glas, durf niet weg te halen, jullie maken mij bangquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kijk maar uit dat ie je niet op eetquote:Op maandag 30 juni 2025 15:48 schreef Paul het volgende:
[..]
hij zit gevangen onder een glas, durf niet weg te halen, jullie maken mij bang"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wij zeggen "donderbeestjes"quote:Op maandag 30 juni 2025 15:32 schreef bondage het volgende:
Hitte valt hier mee maar heel veel onweersvliegjes in de lucht. En als ik ergens een hekel aan heb
Gisteren heel veel last van gehad.![]()
Straks een bult eitjes, o jee Paul wordt straks gekild door wantsequote:Op maandag 30 juni 2025 15:48 schreef Paul het volgende:
[..]
hij zit gevangen onder een glas, durf niet weg te halen, jullie maken mij bangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grüner Schattenkäferquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das niet zo moeilijk gewoon een papiertje voor je glas je glas er op schuiven en de groene wants op je bed zettenquote:
Ze hebben verschillende namen inderdaad, donderbeestjes heb ik ook wel eens gehoord jaquote:Op maandag 30 juni 2025 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zeggen "donderbeestjes"
Gisteren heel veel last van gehad.![]()
Maar goed, ik ga niet meer naar buiten totdat ze weg zijn![]()
![]()
Heb jij geen gap?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben ik de enige die dat raar vindt?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nog even gekeken maar neequote:
die is trouwens wel hartvormig
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komt door de druppel vooralquote:Op maandag 30 juni 2025 15:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog even gekeken maar nee
die is trouwens wel hartvormigI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Heb net even voor de spiegel gestaan en achterom gekeken, maar ik heb geen gapquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
gevuld met bastognequote:Op maandag 30 juni 2025 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb net even voor de spiegel gestaan en achterom gekeken, maar ik heb geen gap
*Lust geen koffie*![]()
nee zijn gewoon koekjes met chocolade hoedjesquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Saaiquote:Op maandag 30 juni 2025 16:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee zijn gewoon koekjes met chocolade hoedjes![]()
![]()
Wel een gape?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb net even voor de spiegel gestaan en achterom gekeken, maar ik heb geen gapProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:goeie, ik ga maar eens een bastognekoek eten. Is in huis, maar volgens mij ook weer 3 weken oid niet op.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat kan ook, ieder zijn dingquote:
zelf heb ik meer voorkeur aan dingen met een flared baseHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Killem ik weet niet wat dat is, maar voel dat ik dat ook niet moet googlen op mijn werk laptopquote:
ik krijgquote:Op maandag 30 juni 2025 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Killem ik weet niet wat dat is, maar voel dat ik dat ook niet moet googlen op mijn werk laptopquote:to look in great surprise at someone or something, especially with an open mouthHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dacht nog champignons, wat een gezonde snackquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Killem ik weet niet wat dat is, maar voel dat ik dat ook niet moet googlen op mijn werk laptop
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah kijk. Klinkt als met je mond open eten als je een bastognekoek eet. Maar dat doe ik niet, want dan maak ik mensen jaloersquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
wijs man ben jequote:Op maandag 30 juni 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah kijk. Klinkt als met je mond open eten als je een bastognekoek eet. Maar dat doe ik niet, want dan maak ik mensen jaloers
*Lust geen koffie*![]()
Ja, alles aan duigenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ik nu al je wilde dromen verpest?![]()
![]()
tjaquote:
het is ook te warm weer voor gekkighedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat is hoog voor zijn doenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey vliegende concurrent voor plek 6Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga maar eens richting huis.
I'm surrounded by morons!
Helaas welquote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tja
het is ook te warm weer voor gekkigheden![]()
![]()
zijn act is mensen zo ver krijgen dat ze hem billenkoek willen gevenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vanavond mag loveislikeakiss eruit, hopelijk valt ze me niet aan dan opeens, ben wel bang gewordenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lijkt het wel op inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn act is mensen zo ver krijgen dat ze hem billenkoek willen geven![]()
mijn eierstokken zijn dicht gesoldeerd dus kan geen eitjes leggenquote:
*Lust geen koffie*![]()
haha mallerd mijn groene schildwants heet zoquote:Op maandag 30 juni 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn eierstokken zijn dicht gesoldeerd dus kan geen eitjes leggenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb gisteren mariokart voor de nintendo switch gekocht, zodat ik die samen met mijn dochter kan gaan spelen. Laatste keer dat ik mariokart had, dat was op de wiiu. Volgens mij zijn veel banen hetzelfde, dus denk dat we de komende dagen een gefrustreerd kind riching bed zien gaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klopt.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
soms moet je ze keer laten winnen he
How can I make this topic about me?![]()
Dat doe ik al met poolenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
soms moet je ze keer laten winnen he
![]()
Stampotjequote:
Gemiste kans welquote:Op maandag 30 juni 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan tag je @:hemarookworst niet even?![]()
Daar is het nu toch veel te warm voor?quote:
take cold showers everyday and throw my love away on a dream that wont come trueHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
te warm voor stamppot?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar is het nu toch veel te warm voor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb verstandig gedaan vandaag.
Had mijzelf beloofd patat te halen vandaag maar heb pasta gekocht.
Morgen weer beginnen met werken.![]()
Alles wat je gekookt hebt is even warmquote:
ik laat andere voor me kokenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
Morgen weer beginnen met werken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik eet bijna nooit pastaquote:Op maandag 30 juni 2025 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
Morgen weer beginnen met werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mobiele airco met 34 graden aan of gewoon raam dicht houden en de waaier aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb ik gisteren een heel groot stuk van op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb i k ook nog liggen zit wel meer smaak aan dan aan de watermeloenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is hier steeds meer KPD aan het wordenquote:
watermeloen kan best verschillenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb i k ook nog liggen zit wel meer smaak aan dan aan de watermeloenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Was net even naar de winkel. Viel mij best wel mee met de warmte ondanks dat het 30 gr is. Staat wel een lekker windje bij hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed bezig koningquote:Op maandag 30 juni 2025 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
Morgen weer beginnen met werken.
Mijn overbuurman rijd op de vrachtwagen en had er een mee uit Italië genomen. Had er meer van verwacht eerlij gezegd. Hij neemt in he druiven seizoen ook altijd druiven mee, die zijn overheerlijkquote:Op maandag 30 juni 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
watermeloen kan best verschillenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Luchtvochtigheid valt ook meequote:Op maandag 30 juni 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Was net even naar de winkel. Viel mij best wel mee met de warmte ondanks dat het 30 gr is. Staat wel een lekker windje bij hierUw ADH vitamine Worst
Ja, slecht hoor.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is hier steeds meer KPD aan het worden![]()
Oh goed idee voor morgen en woensdag wel.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:37 schreef bondage het volgende:
Lekker zalm wraps eten zo, geen zin in warm voer
Lekker verfrissendquote:Op maandag 30 juni 2025 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh goed idee voor morgen en woensdag wel.![]()
![]()
Ja dat had ik dus ook.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Was net even naar de winkel. Viel mij best wel mee met de warmte ondanks dat het 30 gr is. Staat wel een lekker windje bij hier
Maar het schijnt dat het morgen en overmorgen heel erg vochtig (en dus benauwd) gaat zijn.
Maar zit nu in een kamer met de zon er op en het is goed te doen.![]()
Klinkt goed. Is je keuken nu helemaal afgewerkt?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:37 schreef bondage het volgende:
Lekker zalm wraps eten zo, geen zin in warm voerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vieze voorzitters deel 4quote:Op maandag 30 juni 2025 16:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke film uit 80er is dat?
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik wilde morgen donburi gaan halen
zou ik een uur voor moeten lopen (3km heen 3 terug)
ergens wil ik het gewoon doen voor het martelaarschapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ergens wil ik het gewoon doen voor het martelaarschap
*Lust geen koffie*![]()
weet ik veel, toen was ik niet eens geborenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke film uit 80er is dat?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Waarom niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg doen. Als je dan toch moet sneuvelen, dan met zo'n nobel doelquote:Op maandag 30 juni 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
ergens wil ik het gewoon doen voor het martelaarschapBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, het viel mij nog wel mee eerlijk gezegd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Door dat in mijn moeders kast haar watermeloen was gaan rotten, ze heeft alles al geprobeerd om de geur weg te krijgen, maar niks helpt.quote:![]()
gewoon doen, had nog een hele goeie op in Utrecht afgelopen jaarquote:Op maandag 30 juni 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
ergens wil ik het gewoon doen voor het martelaarschapUw ADH vitamine Worst
o ja is ook zo. Hoe is het nu met de geur? Nog steeds niet weg begrijp ik?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Door dat in mijn moeders kast haar watermeloen was gaan rotten, ze heeft alles al geprobeerd om de geur weg te krijgen, maar niks helpt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kwam er vanmiddag om Marley uit te laten, maar het blijft heel vervelend aanwezig nog die geurquote:Op maandag 30 juni 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o ja is ook zo. Hoe is het nu met de geur?![]()
Ook al bakjes azijn neergezet? Dat neutraliseert meestal wel geurenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja kwam er vanmiddag om Marley uit te laten, maar het blijft heel vervelend aanwezig nog die geurTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Foutmelding dat je eigenlijk niet 2x dezelfde post mag plaatsen?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
wtf is deze opeensIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
1 extra notequote:Op maandag 30 juni 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
wtf is deze opeens![]()
![]()
Heeft ze inderdaad gedaanquote:Op maandag 30 juni 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook al bakjes azijn neergezet? Dat neutraliseert meestal wel geuren![]()
Raar hoor, ook azijn en bakingsoda hebben dus niet geholpenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja kwam er vanmiddag om Marley uit te laten, maar het blijft heel vervelend aanwezig nog die geurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh bah dan. Nouja misschien trekt het ooit nog eens weg en anders maar vuurquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ja togquote:Op maandag 30 juni 2025 16:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Als je dan toch moet sneuvelen, dan met zo'n nobel doelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier binnen 24 op mijn werkkamer. En als ik mijn playstation 4 aanzet, dan 42 gradenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel voldoende water meenemen dan.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
ergens wil ik het gewoon doen voor het martelaarschap
En eigenlijk is het niet echt verstandig, zonnesteek is niet echt leuk
ieuwquote:Op maandag 30 juni 2025 16:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Door dat in mijn moeders kast haar watermeloen was gaan rotten, ze heeft alles al geprobeerd om de geur weg te krijgen, maar niks helpt.
nee kreeg m bij de eerste keer alquote:Op maandag 30 juni 2025 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Foutmelding dat je eigenlijk niet 2x dezelfde post mag plaatsen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jakkie bahquote:Op maandag 30 juni 2025 16:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Door dat in mijn moeders kast haar watermeloen was gaan rotten, ze heeft alles al geprobeerd om de geur weg te krijgen, maar niks helpt.![]()
![]()
ik heb er al zoveel verzamelt deze maandquote:
half litertje en kan in de stad nog bijkopen in een appiequote:Op maandag 30 juni 2025 16:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel voldoende water meenemen dan.
En eigenlijk is het niet echt verstandig, zonnesteek is niet echt leukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar ik ga ook gewoon op de fiets naar het werk en overweeg terug te lopen, dus eigenlijk mag ik niets zeggen
Allemaal onterechtquote:Op maandag 30 juni 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er al zoveel verzamelt deze maand![]()
![]()
Ik dacht vast oefenen voor de akelige temperaturen op Tenerife, zie ik dat het daar nu een aangename 28 graden is
Nee helaas niet , ze heeft zelfs spiritus geprobeerdquote:Op maandag 30 juni 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar hoor, ook azijn en bakingsoda hebben dus niet geholpen![]()
zij die jouw gebaard heeft waar ik niet over mag sprekenquote:
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Schöner, größer, härter
Straffer, glatter, stärkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Zick-zack, zick-zack, schneid das ab
Tick-tack, tick-tack, du wirst altHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Wer schön sein will, der muss auch leiden
Aus- und weg- und abschneidenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Nadel, Faden, Schere, Licht
Doch ohne Schmerzen geht es nichtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I am my mother's savage daughter
I will not cut my hair
I will not lower my voiceHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
My mother's child is a savage
She looks for her omens in the colors of stonesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lukt het een beetje Moon met deze warmte?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is wel redelijk te doen vandaag vind ik, had het net wel ff heel warm maar nu valt het me wel mee!quote:Op maandag 30 juni 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lukt het een beetje Moon met deze warmte?![]()
In the faces of cats, in the fall of feathers
In the dancing of fireHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja vind het ooknog wel meevallen, kijken wat het morgen wordtquote:Op maandag 30 juni 2025 16:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het is wel redelijk te doen vandaag vind ik, had het net wel ff heel warm maar nu valt het me wel mee!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ben erg benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind het ooknog wel meevallen, kijken wat het morgen wordt![]()
![]()
we sall seequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo nog wat werk gedaan, nu is het 5 geweest en moeten we bedenken wat we aantrekkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
A bahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is niet mijn lievelings schelpdier om te etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Eigenlijk iets te vroeg, maar zag ze in de aanbiedingquote:Uw ADH vitamine Worst
Regenboog!quote:![]()
En anders groen of blauw.
Of roze
het is denk ik te laat om nu nog een regenboogjurk te gaan scorenquote:Op maandag 30 juni 2025 17:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Regenboog!![]()
En anders groen of blauw.
Of roze
maar bedankt voor je input in de overige opties
*Lust geen koffie*![]()
In Scheveningen zag ik ook op veel plekken mosselen op de kaart staanIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na tropisch zomerweer: ’Stevige onweersbuien onderweg’
Zuchten, puffen en verkoeling zoeken. Dat is het devies voor de komende dagen, want het wordt tropisch warm in Nederland. Maar er is ook verkoeling onderweg, ziet Jeroen Elferink, meteoroloog bij Weerplaza.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets met glitters is ook altijd goed!quote:Op maandag 30 juni 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is denk ik te laat om nu nog een regenboogjurk te gaan scoren
maar bedankt voor je input in de overige opties
Ja aan mijn input heb je niets
beetje goed hotel voor goede prijs kunnen vinden of verbleef je niet in hotel?quote:Op maandag 30 juni 2025 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
In Scheveningen zag ik ook op veel plekken mosselen op de kaart staanUw ADH vitamine Worst
Tis ze gelukt, maar ze zijn nu nog op het zwembad.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je gedichtje, hopelijk helpt @:Grrrrrrrr Bolke en Bolke herinneren dat ze ondanks deze warmte aan de slag moeten voor jou overwinnings gedichtje"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jawel! Prima hotel voor prima prijs! Ruim 50 euro goedkoper dan Tilburgquote:Op maandag 30 juni 2025 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje goed hotel voor goede prijs kunnen vinden of verbleef je niet in hotel?
ik heb weinig glitter, maar heb wel mijn zweetsnor, die glittert in de zonquote:Op maandag 30 juni 2025 17:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iets met glitters is ook altijd goed!
Ja aan mijn input heb je nietsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar ik zag dat zelfs het Kurhaus maar 40 euro duurder was dan Tilburg
quote:Op maandag 30 juni 2025 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis ze gelukt, maar ze zijn nu nog op het zwembad.![]()
er was iets in tilburg dat weekendquote:Op maandag 30 juni 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik zag dat zelfs het Kurhaus maar 40 euro duurder was dan TilburgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat scheelt nogalquote:Op maandag 30 juni 2025 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel! Prima hotel voor prima prijs! Ruim 50 euro goedkoper dan TilburgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naast de grote rijmende panterquote:Op maandag 30 juni 2025 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis ze gelukt, maar ze zijn nu nog op het zwembad.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah tenminste iets dat glittertquote:Op maandag 30 juni 2025 17:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb weinig glitter, maar heb wel mijn zweetsnor, die glittert in de zonMocht je je zweetsnor willen maskeren, dan adviseer ik om glitter over je hele gezicht te smeren
Weer wat nuttige input van mij
Jah, een festival, om 5 uur 's nachts hoorde ik nog mensen dansen, zingen en het hotel verbouwenquote:Op maandag 30 juni 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er was iets in tilburg dat weekend
ik hou van jouw inputquote:Op maandag 30 juni 2025 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah tenminste iets dat glittertMocht je je zweetsnor willen maskeren, dan adviseer ik om glitter over je hele gezicht te smeren
Weer wat nuttige input van mijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bommetje van Bolkequote:Op maandag 30 juni 2025 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis ze gelukt, maar ze zijn nu nog op het zwembad.![]()
Uw ADH vitamine Worst
mjaarja ben eerst maar mijn bh aan het fixen
de beugel is eruit aan het gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dacht even kijken hoe duur een kamer in het Kurhaus over 2 weken is, voor 232 euro is een 2-persoonskamer al mogelijk. Maar zou dan uitzicht op zee willen, dat is minimaal 306 euro.
Maar dat is nog best betaalbaar vergeleken bij een andere optie die booking me gaf:![]()
![]()
Ik zie Grrrrrrrr al staan schreeuwen, ik zei nog zo geen bommetjuhhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauwquote:Op maandag 30 juni 2025 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht even kijken hoe duur een kamer in het Kurhaus over 2 weken is, voor 232 euro is een 2-persoonskamer al mogelijk. Maar zou dan uitzicht op zee willen, dat is minimaal 306 euro.
Maar dat is nog best betaalbaar vergeleken bij een andere optie die booking me gaf:
[ link | afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Grrrrrrrr al staan schreeuwen, ik zei nog zo geen bommetjuhhhhhhh![]()
Uw ADH vitamine Worst
Moest ie mee ophouden van de badmeester.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
was die ook producten van Melkunie aan het promoten?quote:Op maandag 30 juni 2025 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moest ie mee ophouden van de badmeester.Uw ADH vitamine Worst
nu ook 70% zuivel en 30% plantaardigquote:Op maandag 30 juni 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was die ook producten van Melkunie aan het promoten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij was de weg van de Bolk aan het promoten.quote:Op maandag 30 juni 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was die ook producten van Melkunie aan het promoten?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Had wel iets gehoord dat booking sjoemelt met de prijzen, maar dit is wel erg opvallend
Al het goeie komt van Bolkunie koeienquote:Op maandag 30 juni 2025 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij was de weg van de Bolk aan het promoten.
Uw ADH vitamine Worst
Straks allemaal bolkers erbijquote:Op maandag 30 juni 2025 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij was de weg van de Bolk aan het promoten.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al het goeie komt van Bolkunie koeien
ja heb bij beide hotels in Gent en Aken direct via de site van hotel geboekt, scheelde best wat tientjesquote:Op maandag 30 juni 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Had wel iets gehoord dat booking sjoemelt met de prijzen, maar dit is wel erg opvallendUw ADH vitamine Worst
Beugels verwijderd?quote:
Heb ik wel eens gedaan, maar dan zit de bh toch een stuk minder prettig, dus dacht dat zal ik maar niet als tip geven
Ja ik kijk ook altijd wel even op de site van het hotel zelf, maar soms is het daar ook juist duurder, of mindere annuleringsvoorwaarden.quote:Op maandag 30 juni 2025 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja heb bij beide hotels in Gent en Aken direct via de site van hotel geboekt, scheelde best wat tientjesIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
economische psychologie haalde graag booking aan voor voorbeeldenquote:Op maandag 30 juni 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Had wel iets gehoord dat booking sjoemelt met de prijzen, maar dit is wel erg opvallendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, nog 1 kamer over voor deze prijs!quote:Op maandag 30 juni 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
economische psychologie haalde graag booking aan voor voorbeelden
Moet zeggen dat bij mn vliegticket mn zus ook zei snel boeken, er is er nog maar 1 (bij transavia). Kon toen wel nog uit opvallend veel zitplekken kiezen voor dat ene beschikbare ticket en weken later kon mn broer ook gewoon nog een ticket boeken
welk land?quote:Op maandag 30 juni 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hmm ik denk dat ik liever het ontbijt en de luchthaventaxi zelf regel dan![]()
In Den Haag.quote:
Maar lijkt me een foutje van booking. Dacht eerst dat het misschien iets heel luxe was, maar is dus niet zoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Croissantjes omhuld met bladgoudquote:Op maandag 30 juni 2025 17:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In Den Haag.
Maar lijkt me een foutje van booking. Dacht eerst dat het misschien iets heel luxe was, maar is dus niet zo![]()
12 bedienden die je ontbijt op bed brengen terwijl je een massage krijgtIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
okequote:Op maandag 30 juni 2025 17:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In Den Haag.
Maar lijkt me een foutje van booking. Dacht eerst dat het misschien iets heel luxe was, maar is dus niet zo![]()
![]()
Dit warme weer maakt mario blijkbaar nog hitsiger
Mario heeft weer teveel op de verkeerde kant van het interweb gezeten
Eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet volgende keer eens friet proberen, je weet niet wat voor culinaire orgasme je mee maaktquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet volgende keer eens friet proberen, je weet niet wat voor culinaire orgasme je mee maakt
How can I make this topic about me?![]()
En wat voor saus raad je aan? Mayo, ketchup, saté, of nog wat anders?quote:Op maandag 30 juni 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet volgende keer eens friet proberen, je weet niet wat voor culinaire orgasme je mee maaktHow can I make this topic about me?![]()
Ik had aardappelen in dobbelsteentjes gekookt, doperwten, tomaat en ei er doorheen gespateld. En een kippenpootquote:
Morgen eet ik dat koud, dan doe ik er slasaus doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koud? Niet even opwarmen in de ping?quote:Op maandag 30 juni 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had aardappelen in dobbelsteentjes gekookt, doperwten, tomaat en ei er doorheen gespateld. En een kippenpoot
Morgen eet ik dat koud, dan doe ik er slasaus doorHow can I make this topic about me?![]()
Nee, met dit warme weer is het wel lekker koud.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koud? Niet even opwarmen in de ping?
Maakte ik vroeger ook voor de kinderen die vonden dat héérlijk.
Maar het kan zo maar zijn dat ik het wel warm maakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echte belgische mayo natuurlijk, echt heerlijkquote:Op maandag 30 juni 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wat voor saus raad je aan? Mayo, ketchup, saté, of nog wat anders?
Iddquote:Op maandag 30 juni 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kan hoor.
Behalve het ei dan, dat ontploft in de ping.Werewolf![]()
Crunchyquote:Op maandag 30 juni 2025 18:41 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker voor je slokdarm eigenlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had voor 750 gram airfryer patat gekocht, gister is daar de helft van opgegaan.quote:How can I make this topic about me?![]()
Voor @Lovely, Kampioen van DTS 🌟
In de wondere wereld van FOK! en spel,
Waar scherpzinnigheid telt en niets is te fel,
Stond daar een speler, stil maar fijn —
Lovely, met geest zo messcherp als wijn.
De puzzels vielen één voor één,
Alsof ze dansend door raadsels heen.
Met flair, verstand en een vleugje stijl,
Liet zij de rest achter — mijlen mijl.
DTS, het spel dat zelden rust,
Werd deze maand door haar gekust.
De hints ontrafeld, de troon beklommen,
De winst verdient én binnengekomen.
Dus hulde, Lovely, met recht gevierd,
Jouw naam in het spel met goud versierd.
Voor wie nog twijfelt: let goed op d’r pad —
Want Lovely pakt alles… met speels gemak.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En vandaag de andere helftquote:Op maandag 30 juni 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had voor 750 gram airfryer patat gekocht, gister is daar de helft van opgegaan.
quote:Op maandag 30 juni 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had voor 750 gram airfryer patat gekocht, gister is daar de helft van opgegaan.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Prachtig.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
Voor @:Lovely, Kampioen van DTS 🌟
In de wondere wereld van FOK! en spel,
Waar scherpzinnigheid telt en niets is te fel,
Stond daar een speler, stil maar fijn —
Lovely, met geest zo messcherp als wijn.
De puzzels vielen één voor één,
Alsof ze dansend door raadsels heen.
Met flair, verstand en een vleugje stijl,
Liet zij de rest achter — mijlen mijl.
DTS, het spel dat zelden rust,
Werd deze maand door haar gekust.
De hints ontrafeld, de troon beklommen,
De winst verdient én binnengekomen.
Dus hulde, Lovely, met recht gevierd,
Jouw naam in het spel met goud versierd.
Voor wie nog twijfelt: let goed op d’r pad —
Want Lovely pakt alles… met speels gemak.
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: