SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
euhmquote:Op maandag 30 juni 2025 15:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dat is niet het enige:
[..]
Heb het ervaren met een monitor lang geleden...
ja
kom terug bij het eerder punt
kill it
with fireHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik kan hem niet vrijlaten kan niet naar buiten want dan zien mensen mij naaktWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
hij zit gevangen onder een glas, durf niet weg te halen, jullie maken mij bangquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kijk maar uit dat ie je niet op eetquote:Op maandag 30 juni 2025 15:48 schreef Paul het volgende:
[..]
hij zit gevangen onder een glas, durf niet weg te halen, jullie maken mij bang"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wij zeggen "donderbeestjes"quote:Op maandag 30 juni 2025 15:32 schreef bondage het volgende:
Hitte valt hier mee maar heel veel onweersvliegjes in de lucht. En als ik ergens een hekel aan heb
Gisteren heel veel last van gehad.![]()
Straks een bult eitjes, o jee Paul wordt straks gekild door wantsequote:Op maandag 30 juni 2025 15:48 schreef Paul het volgende:
[..]
hij zit gevangen onder een glas, durf niet weg te halen, jullie maken mij bangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grüner Schattenkäferquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das niet zo moeilijk gewoon een papiertje voor je glas je glas er op schuiven en de groene wants op je bed zettenquote:
Ze hebben verschillende namen inderdaad, donderbeestjes heb ik ook wel eens gehoord jaquote:Op maandag 30 juni 2025 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zeggen "donderbeestjes"
Gisteren heel veel last van gehad.![]()
Maar goed, ik ga niet meer naar buiten totdat ze weg zijn![]()
![]()
Heb jij geen gap?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben ik de enige die dat raar vindt?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nog even gekeken maar neequote:
die is trouwens wel hartvormig
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komt door de druppel vooralquote:Op maandag 30 juni 2025 15:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog even gekeken maar nee
die is trouwens wel hartvormigI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Heb net even voor de spiegel gestaan en achterom gekeken, maar ik heb geen gapquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
gevuld met bastognequote:Op maandag 30 juni 2025 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb net even voor de spiegel gestaan en achterom gekeken, maar ik heb geen gap
*Lust geen koffie*![]()
nee zijn gewoon koekjes met chocolade hoedjesquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Saaiquote:Op maandag 30 juni 2025 16:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee zijn gewoon koekjes met chocolade hoedjes![]()
![]()
Wel een gape?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb net even voor de spiegel gestaan en achterom gekeken, maar ik heb geen gapProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:goeie, ik ga maar eens een bastognekoek eten. Is in huis, maar volgens mij ook weer 3 weken oid niet op.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat kan ook, ieder zijn dingquote:
zelf heb ik meer voorkeur aan dingen met een flared baseHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Killem ik weet niet wat dat is, maar voel dat ik dat ook niet moet googlen op mijn werk laptopquote:
ik krijgquote:Op maandag 30 juni 2025 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Killem ik weet niet wat dat is, maar voel dat ik dat ook niet moet googlen op mijn werk laptopquote:to look in great surprise at someone or something, especially with an open mouthHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dacht nog champignons, wat een gezonde snackquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Killem ik weet niet wat dat is, maar voel dat ik dat ook niet moet googlen op mijn werk laptop
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah kijk. Klinkt als met je mond open eten als je een bastognekoek eet. Maar dat doe ik niet, want dan maak ik mensen jaloersquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
wijs man ben jequote:Op maandag 30 juni 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah kijk. Klinkt als met je mond open eten als je een bastognekoek eet. Maar dat doe ik niet, want dan maak ik mensen jaloers
*Lust geen koffie*![]()
Ja, alles aan duigenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ik nu al je wilde dromen verpest?![]()
![]()
tjaquote:
het is ook te warm weer voor gekkighedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat is hoog voor zijn doenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey vliegende concurrent voor plek 6Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga maar eens richting huis.
I'm surrounded by morons!
Helaas welquote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tja
het is ook te warm weer voor gekkigheden![]()
![]()
zijn act is mensen zo ver krijgen dat ze hem billenkoek willen gevenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vanavond mag loveislikeakiss eruit, hopelijk valt ze me niet aan dan opeens, ben wel bang gewordenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lijkt het wel op inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn act is mensen zo ver krijgen dat ze hem billenkoek willen geven![]()
mijn eierstokken zijn dicht gesoldeerd dus kan geen eitjes leggenquote:
*Lust geen koffie*![]()
haha mallerd mijn groene schildwants heet zoquote:Op maandag 30 juni 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn eierstokken zijn dicht gesoldeerd dus kan geen eitjes leggenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb gisteren mariokart voor de nintendo switch gekocht, zodat ik die samen met mijn dochter kan gaan spelen. Laatste keer dat ik mariokart had, dat was op de wiiu. Volgens mij zijn veel banen hetzelfde, dus denk dat we de komende dagen een gefrustreerd kind riching bed zien gaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klopt.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
soms moet je ze keer laten winnen he
How can I make this topic about me?![]()
Dat doe ik al met poolenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
soms moet je ze keer laten winnen he
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: