SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben niet van de rokjes en jurkjes. Zelfs boven de 30 graden zou het nog niet aandoenquote:Op maandag 30 juni 2025 10:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen rokjesdag?
Ik heb morgen kantoordag, ben benieuwd hoe het gaat. Slecht geisoleerd pand en grote ramen op het zuiden, dus het is er snel bloedheet. De airco hangt recht boven mijn nek, die kan niet zo goed aan als ik er zit, maar moet dan eigenlijk wel de hele dag aan.
Als het niet goed werkt, ga ik tussen de middag naar huis. Hier hebben we het heel comfortabel door de airco’s.
En nu de volgende zinquote:
Ik draag wel graag jurkjes en rokjes. Maar dan wel met een bikerbroekje eronder, anders plakken mijn benen zo aan elkaar als ik zitquote:Op maandag 30 juni 2025 10:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben niet van de rokjes en jurkjes. Zelfs boven de 30 graden zou het nog niet aandoenDaar heb ik mijn shorts en jumpsuits voor. En in het ergste geval mijn zwemkleding. Uiteraard buiten kantoortijd.
23 hierquote:Op maandag 30 juni 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,1 graden al op mijn thuiswerkplek.
Jazeker!quote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal goed voorbereid op de hitte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hier ook geen airco aan. De ventilator staat wel aan.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
23 hier![]()
En we hebben de airco nog niet aan.
quote:Op maandag 30 juni 2025 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Jazeker!Veel plezier daar. Ik wil daar ook nog eens heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Jazeker!Veel plezier! Ik kijk uit naar je recensieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Jazeker!Wat slim! En leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heel veel plezier!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
[..]
Jazeker!Legoland is echt fantastisch! Heel veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
Dan heb je straks bij thuiskomst iets koelsquote:Op maandag 30 juni 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
Het is hier niet eens zo warm maar dit is weer waar je benauwd en dorst van krijgt. Ik heb inmiddels 4 kopjes thee en 3 glazen water op en een appeltje voor de dorst
Ik heb een koel flesje in de koelkast bewaard maar die ben ik vergeten![]()
De ventilator maakt hier ook overuren.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook geen airco aan. De ventilator staat wel aan.
Warm.quote:
Ik vond het vandaag nog serieus lekkerquote:
Fijn dat het aardig gaat en lekker dat je er even een paar dagen uit was! Hopelijk ben je snel weer 100% de oude.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Warm.![]()
Gaat wel aardig inmiddels, dank je. Nek is en schouders zijn nog wat ongemakkelijk als ik aan het werk ben.
Gelukkig net even een paar dagen eruit geweest.
rip. En binnen is het 28 graden.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:17 schreef Momo het volgende:
Dacht even de ramen open zetten, is het nog steeds 30 graden buiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |