Had het zonder meer gekeken als het op tv werd uitgezonden.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Topic 2!
Unaniem een belachelijk groot succes
NOS moet bezuinigen dus het is het ek vrouwen geworden.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had het zonder meer gekeken als het op tv werd uitgezonden.
Dat snap ik en is terrecht.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS moet bezuinigen dus het is het ek vrouwen geworden.
Fifa wou meer geld en daarom verkocht aan DAZN wat niemand kijkt.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS moet bezuinigen dus het is het ek vrouwen geworden.
Nog nooit van DAZN gehoordquote:Op zondag 29 juni 2025 22:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fifa wou meer geld en daarom verkocht aan DAZN wat niemand kijkt.
Houden zo. Pauper site met pauper commentatoren. En om het uur bedelen om een premium account te nemen.quote:
Is dat waar Glory ook naartoe is? Nee niet Glory Holes, die bond van Verhoeven.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Houden zo. Pauper site met pauper commentatoren. En om het uur bedelen om een premium account te nemen.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat waar Glory ook naartoe is? Nee niet Glory Holes, die bond van Verhoeven.
quote:"Van Dijk heeft in zijn hele carrière nog geen vier maanden rust gehad."
Jürgen Klopp, voormalig Liverpool-trainer
Vastwel.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:29 schreef xzaz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch zijn probleem. Stop je met voetballen.
Omdat ze geld kunnen verdienenquote:Op maandag 30 juni 2025 12:35 schreef Halcon het volgende:
Waarom sturen ze dan niet gewoon een jeugdelftal of zo? City heeft zat spelers lijkt me.
En wellicht staat er ook nog eea in de voorwaarden, zodat men wel met hun aansprekende spelers aantreden.quote:Dit is de verdeling van het prijzengeld op basis van sportieve prestaties.
Ronde Per club
Groepsfase gelijkspel $1 miljoen
Groepsfase winst $2 miljoen
Achtste finale $7,5 miljoen
Kwartfinale $13,125 miljoen
Halve finale $21 miljoen
Finale $30 miljoen
Winnaar $40 miljoen
Startpremies voor het Club WK
Dit zijn de startpremies per club voor het Club WK.
Continent Per club
Europa $12,81 - 38,19 miljoen *
Zuid-Amerika $15,21 miljoen
Noord-Amerika $9,55 miljoen
Azië $9,55 miljoen
Afrika $9,55 miljoen
Oceanië $3,58 miljoen
Dan moeten ze ook niet zo zeuren eigenlijk.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze geld kunnen verdienen
Prijzengeld op basis van sportieve prestaties
[..]
En wellicht staat er ook nog eea in de voorwaarden, zodat men wel met hun aansprekende spelers aantreden.
Degene die nu klaagt zal wel niet dezelfde zijn als die de beslissing neemt om mee te doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet zo zeuren eigenlijk.
En voor de shirtjesverkoop zal het vast ook prima zijn om hier wel goed te presteren?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze geld kunnen verdienen
Prijzengeld op basis van sportieve prestaties
[..]
En wellicht staat er ook nog eea in de voorwaarden, zodat men wel met hun aansprekende spelers aantreden.
Die gaat zijn laatste jaar tegemoet bij City, aantal middelmatige aankopen ook.quote:
Meedoen is ook wel een van de factoren die bepaalt hoeveel de klager uit mag geven.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Degene die nu klaagt zal wel niet dezelfde zijn als die de beslissing neemt om mee te doen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:42 schreef PSVCL het volgende:
Dit toernooi is pure matchfixing. Gescripte rotzooi
Onzinquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we dit topic sluiten, geen enkele voetbalfan zit op deze aids te wachten, dank u.
Als ik nog zou gokken zou ik mijn hypotheek op Juve zetten. Aan alles zie je dat Madrid niet wil winnen en naar huis wil om zich voor te bereiden op de competitie.quote:
Gefeliciteerd met het overwinnen van je verslavingquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik nog zou gokken zou ik mijn hypotheek op Juve zetten. Aan alles zie je dat Madrid niet wil winnen en naar huis wil om zich voor te bereiden op de competitie.
Waar bemoei jij je mee dan vetlel.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het overwinnen van je verslaving
Omdat Real Madrid dus wel heeft gewonnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee dan vetlel.
Precies zoals ik voorspelde.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat Real Madrid dus wel heeft gewonnen.
Maar wat zie je liever op NPO1, WK voor mannen kwartfinale Bayern - PSG, of (zoals vanavond) EK vrouwenvoetbal IJsland - Finland & Zwitserland - Noorwegen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we dit topic sluiten, geen enkele voetbalfan zit op deze aids te wachten, dank u.
Beide hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Maar wat zie je liever op NPO1, WK voor mannen kwartfinale Bayern - PSG, of (zoals vanavond) EK vrouwenvoetbal IJsland - Finland & Zwitserland - Noorwegen?
Beide hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Maar wat zie je liever op NPO1, WK voor mannen kwartfinale Bayern - PSG, of (zoals vanavond) EK vrouwenvoetbal IJsland - Finland & Zwitserland - Noorwegen?
Jij niet dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij zit te turfen tot de grote dag daar is tussen PSV en GAE om de JC schaal?
Ouch dat ziet er nasty uitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:55 schreef Nober het volgende:
33' Stanisic geblesseerd, Boey erin
45+2' Upamecano 1-0 maar buitenspel
45+3' Donnarumma breekt Musiala z'n enkel
46' Gnabry vervangt Musiala
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
22 augustus start Bundesligaquote:
Heftig. Zo beëindigde Willy Dullens zijn carriere.quote:
Terecht ?quote:
Kan me niet voorstellen dat Musiala het WK gaat halen en die gaat hier ook de rest van zijn carriere last van hebben.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heftig. Zo beëindigde Willy Dullens zijn carriere.
Triest, je ziet het aan de andere spelers.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Musiala het WK gaat halen en die gaat hier ook de rest van zijn carriere last van hebben.
Overigens lees ik van Duitse kant dat het nog redelijk meevalt en hij er een halfjaar uit zou liggen, dus de tweede seizoenshelft terug is. Dan moet hij natuurlijk eerst weer in vorm komen maar het is zijn linkerenkel. Hij is redelijk tweebenig maar rechts is dominant.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest, je ziet het aan de andere spelers.
Vond het ook geen overtreding. Samenloop van omstandigheden. Kreeg ook net zo'n zacht zetje van de verdediger van PSG. 4 maanden out valt wel mee moet ik zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:11 schreef raptorix het volgende:
Ik vond overtreding wel meevallen, ik ben zelf altijd keeper geweest, en denk dat probleem vooral ontstaat omdat die verdediger er ongelukkig tussen gaat lopen, keeper duikt op moment dat je niet meer echt goed oog op bal hebt, en ongelukkig rolt hij over zijn kuitbeen, dit zijn gewoon ongelukken die kunnen gebeuren, net zoals dat spit hier ook verkeerd had kunnen uitkomen en op het hoofd van keeper uitkomt. Al met al hoop ik dat hij snel herstelt.
Hier denken ze er anders over................ https://www.voetbalzone.n(...)/blt91710fc1236d7b39quote:Op zondag 6 juli 2025 18:11 schreef raptorix het volgende:
Ik vond overtreding wel meevallen, ik ben zelf altijd keeper geweest, en denk dat probleem vooral ontstaat omdat die verdediger er ongelukkig tussen gaat lopen, keeper duikt op moment dat je niet meer echt goed oog op bal hebt, en ongelukkig rolt hij over zijn kuitbeen, dit zijn gewoon ongelukken die kunnen gebeuren, net zoals dat spit hier ook verkeerd had kunnen uitkomen en op het hoofd van keeper uitkomt. Al met al hoop ik dat hij snel herstelt.
NOSquote:Spotprijzen op WK clubs: halve finale Chelsea van 400 naar 11 euro
De FIFA heeft de ticketprijs voor de halve finale van het WK clubs tussen Chelsea en Fluminense fors verlaagd. Waar een standaard kaartje eerder 400 euro kostte, krijg je nu al vanaf 11 euro toegang tot het stadion in New Jersey.
De FIFA gebruikt een 'dynamische' ticketprijs voor het eerste WK met 32 clubs, waarbij de prijs verandert afhankelijk van de vraag. Het is een systeem dat met name in de VS vaker gebruikt wordt, ook rond concerten.
Lijkt me een hoop flauwekul, en ik ben graag bereid om naar Zandbommel te reizen om uit te leggen waarom je daar als keep weinig aan kan doen, je zit in een bepaalde hoek waar je vooral je korte hoe beschermt, die verdediger gaat daar op een irritante manier tussen lopen, maar eigenlijk loopt die bal niet hard genoeg, op dat moment denkt die keeper: Ik duik er boven op, maar op dat zelfde moment denkt die spits: Ik kan er nog bij, gevol, keeper moet forceert duiken tussen de verdediger en aanvaller en beland met zijn bovenlichaam op zijn voeten en rolt dan door. Persoonlijk vind ik dat een nare blessure voor de aanvaller maar ook 1 waar hij vrij weinig aan kan doen. Gelukkig zelf altijd op een niveau gespeelt waarbij ik dit het risico niet waard vond maar als honkbal catcher waar ik wel op niveau speelde ging ik voor gebroken ledematen.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier denken ze er anders over................ https://www.voetbalzone.n(...)/blt91710fc1236d7b39
Ik heb ooit m'n neus gebroken tijdens een wedstrijd. Ik werd getackeld door een speler, net op het moment dat de doelman uitliep. Terwijl ik op de grond lag stapte de keeper bovenop m'n neus.
quote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Iván Barton (El Salvador)
Reserve assistant referee:
David Morán (El Salvador)
Video assistant referee:
Nicolás Gallo (Colombia)
Assistant video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Support video assistant referee:
Carlos del Cerro Grande (Spain)
Kquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:52 schreef Nober het volgende:
21:00, East Rutherford
Fluminense - Chelsea
[..]
quote:João Pedro was born in Ribeirão Preto, São Paulo to parents Flavia Junqueira and José João de Jesus, more commonly known as Chicão, a former professional footballer who most notably played for Botafogo-SP.
Chicão was jailed for sixteen years in 2002, serving eight, for being an accessory to murder. By the time of Chicão's imprisonment, he and Junqueira had separated.
Fluminense
João Pedro joined the youth system of Fluminense, and his mother moved with him to Rio de Janeiro.
As he moved through the club's academy, he switched from being a defensive midfielder to an attacking midfielder, and then a striker.
On 19 October 2018, before he had even made his senior debut, EFL Championship club Watford reached an agreement on a deal to sign João Pedro in January 2020 on a five-year contract.
On 28 March 2019, João Pedro made his senior debut for Fluminense as a stoppage-time substitute in a 2–1 loss to arch-rivals Flamengo in the Campeonato Carioca.
A month later on 29 April, he made his league debut as a late substitute in the 1–0 loss to Goiás. He then proceeded to fire seven goals in his next four games, including a hat trick in a 4–1 Copa Sudamericana victory against Atlético Nacional.
Wikipedia
Moet jij geen wijvenvoetbal kijken!?quote:
Morgenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:39 schreef Nober het volgende:
35' hands Chalobah, penalty voor Fluminense
Letexier geeft geen penalty.
[..]
Moet jij geen wijvenvoetbal kijken!?
Zo ging het vroeger bij de Intercontinental Cup.quote:
https://www.fifa.com/en/m(...)175/289188/400019209quote:Referee: Szymon Marciniak (Poland)
Assistant referees:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Adam Kupsik (Poland)
Fourth official:
Mustapha Ghorbal (Algeria)
Mokrane Gourari (Algeria)
Video assistant referee:
Tomasz Kwiatkowski (Poland)
Assistant video assistant referee:Rob Dieperink (Netherlands)
Guillermo Pacheco (Mexico)
Dazn app op Android tv hierquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:04 schreef XDo het volgende:
Is dit nou alleen op die gare site te kijken?
Ik heb nog niet gekeken, vannacht was het ook weer geweldig begrijp ik.quote:
https://www.fifa.com/en/m(...)175/289190/400019210quote:Referee:
Referee: Alireza Faghani (Australia)
Assistant referees:
Anton Shchetinin (Australia)
Ashley Beecham (Australia)
Fourth official:
Facundo Tello (Argentina)
Gabriel Chade (Argentina)
Video assistant referee:
Bastian Dankert (Germany)
Assistant video assistant referee:
Tatiana Guzmán (Nicaragua)
Ivan Bebek (Croatia)
64ste wedstrijd voor Chelsea (40-9-14, 134-64)quote:•90 minutes
•30 minutes of extra time if necessary
•Penalty shoot-out if scores still level
•Maximum of fifteen named substitutes
•Maximum of five substitutions, with a sixth allowed in extra time
•Maximum of three substitution opportunities, with a fourth allowed in extra time
•Maximum of one concussion substitution, granting the opposition an additional standalone substitution
Frankrijk, inclusief Parijs, kijkt niet massaal naar het EK vrouwen vanavond?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Staat de ME in Parijs al klaar voor als PSG wint?
quote:Op zondag 13 juli 2025 20:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kijke al jaren verplicht naar Dazn wegens NFL, maar ik hoor nu voor het eerst dat je het uitspreekt als ‘Da Zone’
Die rechtse is opgezet.quote:
Jup. Benieuwd op basis waarvan ze überhaupt mee mochten doen tbh.quote:
Niet voor herhaling vatbaar ... zelfs clubs klaagdenquote:Op zondag 13 juli 2025 23:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jup. Benieuwd op basis waarvan ze überhaupt mee mochten doen tbh.
Sowieso wéér een toernooi naar de tering geholpen dankzij de maFIFA, gezien hoe absurd veel clubs er mee deden.
Jawelquote:Op maandag 14 juli 2025 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar ... zelfs clubs klaagden
https://www.cbssports.com(...)fifa-club-world-cup/quote:Through the participation pillar alone, the Blues will earn $116 million.
On top of that, Chelsea collected $37.66 million through the participation pillar, which is essentially a guaranteed fee for qualified teams depending on the confederation they come from. As one of Europe's most accomplished sides participating at the Club World Cup, the Blues took home almost the maximum amount possible ($38.19 million) from the participation pillar.
The total comes out to $153.66 million for a month's work, a sizable chunk of the prize money they have earned this season. For comparison, payments to the fourth-place finisher in the Premier League in the 2024-25 season were almost $220 million.
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:49 schreef TLC het volgende:
De naam van Infantino staat op de beker gegrafeerd![]()
Is het niet eens de Infantino Trophy?quote:Op maandag 14 juli 2025 12:49 schreef TLC het volgende:
De naam van Infantino staat op de beker gegrafeerd![]()
Wat heb jij er van gezien? Ik moet hard nadenken. Zelfs de finale geen minuut.quote:Op maandag 14 juli 2025 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Same. En dat zelfs zonder enige moeite.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen minuut van dit toernooi gezien @:DombohetOlifantje1
Wat avond wedstrijden met een scheef oog ..quote:Op maandag 14 juli 2025 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb jij er van gezien? Ik moet hard nadenken. Zelfs de finale geen minuut.
Dit blijft gewoon hoor. Over een paar edities doen er vast nog meer clubs mee.quote:Op maandag 14 juli 2025 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heet het Football want Trump vindt datquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon hoor. Over een paar edities doen er vast nog meer clubs mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |