Ouch dat ziet er nasty uitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:55 schreef Nober het volgende:
33' Stanisic geblesseerd, Boey erin
45+2' Upamecano 1-0 maar buitenspel
45+3' Donnarumma breekt Musiala z'n enkel
46' Gnabry vervangt Musiala
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
22 augustus start Bundesligaquote:
Heftig. Zo beëindigde Willy Dullens zijn carriere.quote:
Terecht ?quote:
Kan me niet voorstellen dat Musiala het WK gaat halen en die gaat hier ook de rest van zijn carriere last van hebben.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heftig. Zo beëindigde Willy Dullens zijn carriere.
Triest, je ziet het aan de andere spelers.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Musiala het WK gaat halen en die gaat hier ook de rest van zijn carriere last van hebben.
Overigens lees ik van Duitse kant dat het nog redelijk meevalt en hij er een halfjaar uit zou liggen, dus de tweede seizoenshelft terug is. Dan moet hij natuurlijk eerst weer in vorm komen maar het is zijn linkerenkel. Hij is redelijk tweebenig maar rechts is dominant.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest, je ziet het aan de andere spelers.
Vond het ook geen overtreding. Samenloop van omstandigheden. Kreeg ook net zo'n zacht zetje van de verdediger van PSG. 4 maanden out valt wel mee moet ik zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:11 schreef raptorix het volgende:
Ik vond overtreding wel meevallen, ik ben zelf altijd keeper geweest, en denk dat probleem vooral ontstaat omdat die verdediger er ongelukkig tussen gaat lopen, keeper duikt op moment dat je niet meer echt goed oog op bal hebt, en ongelukkig rolt hij over zijn kuitbeen, dit zijn gewoon ongelukken die kunnen gebeuren, net zoals dat spit hier ook verkeerd had kunnen uitkomen en op het hoofd van keeper uitkomt. Al met al hoop ik dat hij snel herstelt.
Hier denken ze er anders over................ https://www.voetbalzone.n(...)/blt91710fc1236d7b39quote:Op zondag 6 juli 2025 18:11 schreef raptorix het volgende:
Ik vond overtreding wel meevallen, ik ben zelf altijd keeper geweest, en denk dat probleem vooral ontstaat omdat die verdediger er ongelukkig tussen gaat lopen, keeper duikt op moment dat je niet meer echt goed oog op bal hebt, en ongelukkig rolt hij over zijn kuitbeen, dit zijn gewoon ongelukken die kunnen gebeuren, net zoals dat spit hier ook verkeerd had kunnen uitkomen en op het hoofd van keeper uitkomt. Al met al hoop ik dat hij snel herstelt.
NOSquote:Spotprijzen op WK clubs: halve finale Chelsea van 400 naar 11 euro
De FIFA heeft de ticketprijs voor de halve finale van het WK clubs tussen Chelsea en Fluminense fors verlaagd. Waar een standaard kaartje eerder 400 euro kostte, krijg je nu al vanaf 11 euro toegang tot het stadion in New Jersey.
De FIFA gebruikt een 'dynamische' ticketprijs voor het eerste WK met 32 clubs, waarbij de prijs verandert afhankelijk van de vraag. Het is een systeem dat met name in de VS vaker gebruikt wordt, ook rond concerten.
Lijkt me een hoop flauwekul, en ik ben graag bereid om naar Zandbommel te reizen om uit te leggen waarom je daar als keep weinig aan kan doen, je zit in een bepaalde hoek waar je vooral je korte hoe beschermt, die verdediger gaat daar op een irritante manier tussen lopen, maar eigenlijk loopt die bal niet hard genoeg, op dat moment denkt die keeper: Ik duik er boven op, maar op dat zelfde moment denkt die spits: Ik kan er nog bij, gevol, keeper moet forceert duiken tussen de verdediger en aanvaller en beland met zijn bovenlichaam op zijn voeten en rolt dan door. Persoonlijk vind ik dat een nare blessure voor de aanvaller maar ook 1 waar hij vrij weinig aan kan doen. Gelukkig zelf altijd op een niveau gespeelt waarbij ik dit het risico niet waard vond maar als honkbal catcher waar ik wel op niveau speelde ging ik voor gebroken ledematen.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier denken ze er anders over................ https://www.voetbalzone.n(...)/blt91710fc1236d7b39
Ik heb ooit m'n neus gebroken tijdens een wedstrijd. Ik werd getackeld door een speler, net op het moment dat de doelman uitliep. Terwijl ik op de grond lag stapte de keeper bovenop m'n neus.
quote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Iván Barton (El Salvador)
Reserve assistant referee:
David Morán (El Salvador)
Video assistant referee:
Nicolás Gallo (Colombia)
Assistant video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Support video assistant referee:
Carlos del Cerro Grande (Spain)
Kquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:52 schreef Nober het volgende:
21:00, East Rutherford
Fluminense - Chelsea
[..]
quote:João Pedro was born in Ribeirão Preto, São Paulo to parents Flavia Junqueira and José João de Jesus, more commonly known as Chicão, a former professional footballer who most notably played for Botafogo-SP.
Chicão was jailed for sixteen years in 2002, serving eight, for being an accessory to murder. By the time of Chicão's imprisonment, he and Junqueira had separated.
Fluminense
João Pedro joined the youth system of Fluminense, and his mother moved with him to Rio de Janeiro.
As he moved through the club's academy, he switched from being a defensive midfielder to an attacking midfielder, and then a striker.
On 19 October 2018, before he had even made his senior debut, EFL Championship club Watford reached an agreement on a deal to sign João Pedro in January 2020 on a five-year contract.
On 28 March 2019, João Pedro made his senior debut for Fluminense as a stoppage-time substitute in a 2–1 loss to arch-rivals Flamengo in the Campeonato Carioca.
A month later on 29 April, he made his league debut as a late substitute in the 1–0 loss to Goiás. He then proceeded to fire seven goals in his next four games, including a hat trick in a 4–1 Copa Sudamericana victory against Atlético Nacional.
Wikipedia
Moet jij geen wijvenvoetbal kijken!?quote:
Morgenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:39 schreef Nober het volgende:
35' hands Chalobah, penalty voor Fluminense
Letexier geeft geen penalty.
[..]
Moet jij geen wijvenvoetbal kijken!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |