Die gaat zijn laatste jaar tegemoet bij City, aantal middelmatige aankopen ook.quote:
Meedoen is ook wel een van de factoren die bepaalt hoeveel de klager uit mag geven.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Degene die nu klaagt zal wel niet dezelfde zijn als die de beslissing neemt om mee te doen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:42 schreef PSVCL het volgende:
Dit toernooi is pure matchfixing. Gescripte rotzooi
Onzinquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we dit topic sluiten, geen enkele voetbalfan zit op deze aids te wachten, dank u.
Als ik nog zou gokken zou ik mijn hypotheek op Juve zetten. Aan alles zie je dat Madrid niet wil winnen en naar huis wil om zich voor te bereiden op de competitie.quote:
Gefeliciteerd met het overwinnen van je verslavingquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik nog zou gokken zou ik mijn hypotheek op Juve zetten. Aan alles zie je dat Madrid niet wil winnen en naar huis wil om zich voor te bereiden op de competitie.
Waar bemoei jij je mee dan vetlel.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het overwinnen van je verslaving
Omdat Real Madrid dus wel heeft gewonnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee dan vetlel.
Precies zoals ik voorspelde.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat Real Madrid dus wel heeft gewonnen.
Maar wat zie je liever op NPO1, WK voor mannen kwartfinale Bayern - PSG, of (zoals vanavond) EK vrouwenvoetbal IJsland - Finland & Zwitserland - Noorwegen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we dit topic sluiten, geen enkele voetbalfan zit op deze aids te wachten, dank u.
Beide hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Maar wat zie je liever op NPO1, WK voor mannen kwartfinale Bayern - PSG, of (zoals vanavond) EK vrouwenvoetbal IJsland - Finland & Zwitserland - Noorwegen?
Beide hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Maar wat zie je liever op NPO1, WK voor mannen kwartfinale Bayern - PSG, of (zoals vanavond) EK vrouwenvoetbal IJsland - Finland & Zwitserland - Noorwegen?
Jij niet dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij zit te turfen tot de grote dag daar is tussen PSV en GAE om de JC schaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |