Had het zonder meer gekeken als het op tv werd uitgezonden.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Topic 2!
Unaniem een belachelijk groot succes
NOS moet bezuinigen dus het is het ek vrouwen geworden.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had het zonder meer gekeken als het op tv werd uitgezonden.
Dat snap ik en is terrecht.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS moet bezuinigen dus het is het ek vrouwen geworden.
Fifa wou meer geld en daarom verkocht aan DAZN wat niemand kijkt.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS moet bezuinigen dus het is het ek vrouwen geworden.
Nog nooit van DAZN gehoordquote:Op zondag 29 juni 2025 22:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fifa wou meer geld en daarom verkocht aan DAZN wat niemand kijkt.
Houden zo. Pauper site met pauper commentatoren. En om het uur bedelen om een premium account te nemen.quote:
Is dat waar Glory ook naartoe is? Nee niet Glory Holes, die bond van Verhoeven.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Houden zo. Pauper site met pauper commentatoren. En om het uur bedelen om een premium account te nemen.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat waar Glory ook naartoe is? Nee niet Glory Holes, die bond van Verhoeven.
quote:"Van Dijk heeft in zijn hele carričre nog geen vier maanden rust gehad."
Jürgen Klopp, voormalig Liverpool-trainer
Vastwel.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:29 schreef xzaz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch zijn probleem. Stop je met voetballen.
Omdat ze geld kunnen verdienenquote:Op maandag 30 juni 2025 12:35 schreef Halcon het volgende:
Waarom sturen ze dan niet gewoon een jeugdelftal of zo? City heeft zat spelers lijkt me.
En wellicht staat er ook nog eea in de voorwaarden, zodat men wel met hun aansprekende spelers aantreden.quote:Dit is de verdeling van het prijzengeld op basis van sportieve prestaties.
Ronde Per club
Groepsfase gelijkspel $1 miljoen
Groepsfase winst $2 miljoen
Achtste finale $7,5 miljoen
Kwartfinale $13,125 miljoen
Halve finale $21 miljoen
Finale $30 miljoen
Winnaar $40 miljoen
Startpremies voor het Club WK
Dit zijn de startpremies per club voor het Club WK.
Continent Per club
Europa $12,81 - 38,19 miljoen *
Zuid-Amerika $15,21 miljoen
Noord-Amerika $9,55 miljoen
Azië $9,55 miljoen
Afrika $9,55 miljoen
Oceanië $3,58 miljoen
Dan moeten ze ook niet zo zeuren eigenlijk.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze geld kunnen verdienen
Prijzengeld op basis van sportieve prestaties
[..]
En wellicht staat er ook nog eea in de voorwaarden, zodat men wel met hun aansprekende spelers aantreden.
Degene die nu klaagt zal wel niet dezelfde zijn als die de beslissing neemt om mee te doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet zo zeuren eigenlijk.
En voor de shirtjesverkoop zal het vast ook prima zijn om hier wel goed te presteren?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze geld kunnen verdienen
Prijzengeld op basis van sportieve prestaties
[..]
En wellicht staat er ook nog eea in de voorwaarden, zodat men wel met hun aansprekende spelers aantreden.
Die gaat zijn laatste jaar tegemoet bij City, aantal middelmatige aankopen ook.quote:
Meedoen is ook wel een van de factoren die bepaalt hoeveel de klager uit mag geven.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Degene die nu klaagt zal wel niet dezelfde zijn als die de beslissing neemt om mee te doen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:42 schreef PSVCL het volgende:
Dit toernooi is pure matchfixing. Gescripte rotzooi
Onzinquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we dit topic sluiten, geen enkele voetbalfan zit op deze aids te wachten, dank u.
Als ik nog zou gokken zou ik mijn hypotheek op Juve zetten. Aan alles zie je dat Madrid niet wil winnen en naar huis wil om zich voor te bereiden op de competitie.quote:
Gefeliciteerd met het overwinnen van je verslavingquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik nog zou gokken zou ik mijn hypotheek op Juve zetten. Aan alles zie je dat Madrid niet wil winnen en naar huis wil om zich voor te bereiden op de competitie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |